Mexx heeft met de deuren geslagen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was te kort om precies op te maken .. iets met de trui discussie.
Krijg je daar dan ook al een gele kaart voor, omdat ze bang is dat er een krijgt..quote:
Mexx is al 2 dagen kwaad..Gisteren was het Wendy, vandaag Mirthe, alle vrouwen die haar in de weg zitten.quote:
Bewijs?quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Praat haar gedrag even goed.Zelfs haar vriendje schaamt zich.
Wel op zijn voorhoofd?quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is echt niet op zijn achterhoofd gevallen.
nee vroeger van de commode gestuiterd.... wat is die man domquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is echt niet op zijn achterhoofd gevallen.
Ik gok dat zijn test je zou verbazen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee vroeger van de commode gestuiterd.... wat is die man dom
Was vraag in de verleden tijd, en over over de streams.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nope en we praten er niet over dus het is er niet..
lalalalaallala [ afbeelding ]
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee vroeger van de commode gestuiterd.... wat is die man dom
Echt hoor,en een grote bek over alles.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die JW zie je echt de hele dag in die blauwe stoel zitten, komt verder niets uit
die kwakbol dan gezeik
Hij is volgens mij zeker niet dom maar wel een intense lul.quote:
Maar goed, hoe kom je er bij dat Ivor zich schaamt?quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,en een grote bek over alles.
Maar het boeit hem niet hoor.
Helicopterviewquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die JW zie je echt de hele dag in die blauwe stoel zitten, komt verder niets uit
die kwakbol dan gezeik
Kwam er nog meer uit dat gesprek? Of werd het weggedraaid.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : Ik vroeg 'Ben je boos?'? Toen zei hij .. nee, alleen niet goedgehumeurd.
Sasha : Oh ok, moeten we het hebben over gisteren? Toen zei hij .. ik wil eerst even sporten. Ik heb gezegd, kom me dan maar halen. Ik ben benieuwd.
Mexx : Hij heeft een beetje jaloezie...
Sasha : Maar waarvoor??
Ze was alleen aangeschotenquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:58 schreef mootie het volgende:
Sas vindt het heel naar dat het beeld wordt gecreëerd dat ze superdronken was.
Het ging verder door over jaloezie van hun respectievelijke partners. KimK vertelt dat Marciano dat ook wel eens leek te hebben. Daarna Sasha nog steeds dat ze het eigenlijk niet helemaal snapt..quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:58 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Kwam er nog meer uit dat gesprek? Of werd het weggedraaid.
beide in negatieve zin..... eigenlijk mag ik hem totaal niet en mag hij als eerste weg!!!quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is het nou, enorm dom of enorm sneaky.
You don’t say…quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:59 schreef Thorelf het volgende:
[..]
beide in negatieve zin..... eigenlijk mag ik hem totaal niet en mag hij als eerste weg!!!
Ik denk dat Bern bang is om haar te verliezen in het begin had hij keer gesprek met haar over vreendgaan etc dat hij door bepaalde situaties in zijn leven er geen goede kijk op heeftquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het ging verder door over jaloezie van hun respectievelijke partners. KimK vertelt dat Marciano dat ook wel eens leek te hebben. Daarna Sasha nog steeds dat ze het eigenlijk niet helemaal snapt..
Kim is ook nog niet gespot volgens mij.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
En ze gaan weer naar binnen met de stream. Dat is nu al de zoveelste keer als het over Kim en Jeff gaat.
Dat klinkt logisch en zal iets zijn waar Bern aan zal moeten werken denk ik .. zal Sasha hem ook wel duidelijk maken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:00 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik denk dat Bern bang is om haar te verliezen in het begin had hij keer gesprek met haar over vreendgaan etc dat hij door bepaalde situaties in zijn leven er geen goede kijk op heeft
quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
En ze gaan weer naar binnen met de stream. Dat is nu al de zoveelste keer als het over Kim en Jeff gaat.
Geheel van de streams.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Kim is ook nog niet gespot volgens mij.
Tot nu toe zat Sas aan hem vastgeplakt, nu gaat ze ineens op avontuur. Ineens uren uit beeld. Dat moet voor hem wennen zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch en zal iets zijn waar Bern aan zal moeten werken denk ik .. zal Sasha hem ook wel duidelijk maken.
hij moet gaan mengelen heeft weinig echt contactquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot nu toe zat Sas aan hem vastgeplakt, nu gaat ze ineens op avontuur. Ineens uren uit beeld. Dat moet voor hem wennen zijn.
Ja dat wel. Besprak ze ook nog dingen met wendy en babette? Wat zeiden die? Ben net wakker 🙈quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch en zal iets zijn waar Bern aan zal moeten werken denk ik .. zal Sasha hem ook wel duidelijk maken.
Check even het filmpjes topic.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:05 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ja dat wel. Besprak ze ook nog dingen met wendy en babette? Wat zeiden die? Ben net wakker 🙈
Waarschijnlijk vooral omdat haar 'maatje' Mexx er ineens bij betrokken is.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda kan af en toe ook redelijk klinken..
Die heeft Mexx in de droger gedaan. Mirthe heeft gezegd dat dat niet mocht maar Mexx heeft dat niet opgepakt.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Leila heeft was uit de wasmachine in de droger gedaan omdat ze wou wassen. Bij die was zat de trui van Wanda. Hoe die trui van Wanda in de wasmachine terecht is gekomen is dus een beetje onbekend of zo.
Of ze kan ook gewoon redelijk zijn. Het is net een mens.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vooral omdat haar 'maatje' Mexx er ineens bij betrokken is.
Maar ongetwijfeld zal er straks nog wel gemopperd worden op Myrthe of anderen die naar haar trui gekeken hebben
Ik heb haar niet gezien nee. Maar ik kijk eigenlijk alleen stream 1 omdat switchen rot is met die chromecastquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Kim is ook nog niet gespot volgens mij.
Uiteraard. Ze zal eens toegeven dat ze een foutje heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:09 schreef Harry het volgende:
Mexx: misschien heb ik in de was gedaan. Misschien. Ik kan me dat niet herinneren.
Van Wendy, heb ik begrepen. Ze vroeg dat eerder, of ze een jas van Wendy kon gebruiken.quote:
Ze is ook gewoon enorm warrig. Hoort dingen maar half.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard. Ze zal eens toegeven dat ze een foutje heeft gemaakt.
Deze mensen.
Ze heeft gister een weddenschap verloren. Ze moet ook zijn schoenen dragen vandaag (als het goed is)quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:11 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom noemt Kim marciano ineens koning?
dat is fijnquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK vertelt dat de gele kaart haar heeft geholpen in een verwerkingsproces van iets uit het verleden. Ze heeft dat ook opgeschreven om later aan een aantal mensen te laten lezen.
Ze zat hem te klieren, koning noemen, vragen waar hij was.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:11 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom noemt Kim marciano ineens koning?
Mooi therapie dan, kost wel wat natuurlijk, al snel zo'n 10,000 euries.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK vertelt dat de gele kaart haar heeft geholpen in een verwerkingsproces van iets uit het verleden. Ze heeft dat ook opgeschreven om later aan een aantal mensen te laten lezen.
Ze vond het dan een Gele Kaart en de 10K wel waard, voegt ze toe.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
ah oke. Hopelijk draaien ze het dan ook een keer om als zij iets wint.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft gister een weddenschap verloren. Ze moet ook zijn schoenen dragen vandaag (als het goed is)
Dat tikt snel aan hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mooi therapie dan, kost wel wat natuurlijk, al snel zo'n 10,000 euries.
Helaas wel.quote:
Uh oh .. hoe komt de rest dan te weten dat er morgen een feestje is .......quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:16 schreef mootie het volgende:
De uitnodigingen voor morgen zijn nog niet klaar.
Niet! Ze gaan het allemaal missenquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uh oh .. hoe komt de rest dan te weten dat er morgen een feestje is .......
balen... dan kan het niet doorgaan.. zonde zegquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uh oh .. hoe komt de rest dan te weten dat er morgen een feestje is .......
Omdat ze met elkaar praten?quote:
Relatie?quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:21 schreef R0T29 het volgende:
Kim K heeft echt een heel ander beeld van haar 'relatie' met Marciano dan hij zo te horen
Wij weten niet wat er onder de dekens besproken wordt.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:21 schreef R0T29 het volgende:
Kim K heeft echt een heel ander beeld van haar 'relatie' met Marciano dan hij zo te horen
quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij weten niet wat er onder de dekens besproken wordt.
Kim zegt dat ze in het openbaar alleen laten zien dat ze goed klikken, onder de dekens zoenen en praten ze.
Aanname.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij weten niet wat er onder de dekens besproken wordt.
Kim zegt dat ze in het openbaar alleen laten zien dat ze goed klikken, onder de dekens zoenen en praten ze.
KimK downplayt haar eigen rol wel iets .. het was die dag niet heel moeilijk om bij haar op het juiste knopje te drukken.quote:
Ik ben benieuwd waar jij het vandaan haalt dat Ivor zich voor Wanda schaamt? Zou het graag lezen als het zo is.quote:
Ik vond Esther wel meevallen. Ze kan veel erger zuigen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
KimK downplayt haar eigen rol wel iets .. het was die dag niet heel moeilijk om bij haar op het juiste knopje te drukken.
Ze kan net zo goed inmiddels in Dubai zitten .. we hebben echt geen idee idd.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
Volgens mij zit Kim toch niet op kantoor.
Klopt maar Esther speelde wel de vermoorde onschuld, expres omdat ze ewist dat Kim ging flippen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
KimK downplayt haar eigen rol wel iets .. het was die dag niet heel moeilijk om bij haar op het juiste knopje te drukken.
Betere locatiequote:Op vrijdag 2 december 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze kan net zo goed inmiddels in Dubai zitten .. we hebben echt geen idee idd.
Wie dan vraag ik me af?quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:29 schreef R0T29 het volgende:
Maddy heeft een FWB 1 x in de maand zegt ze
hard to believequote:Op vrijdag 2 december 2022 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy zegt dat ze thuis friend with benefits heeft.
Misschiequote:Op vrijdag 2 december 2022 11:29 schreef R0T29 het volgende:
Maddy heeft een FWB 1 x in de maand zegt ze
Een dovequote:
Op ieder potje past een dekseltje. En als de deksel kwijt is, weet Erlik wel raad met de inhoudquote:
Maar we zien niks..quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
Tuurlijk. En precies als ik dat post loopt ze door het beeld.
Jeff er achter aan.
Esther is zieligquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:35 schreef pingu66 het volgende:
Gewoon midden in de loods je oefeningen op een matje doen voor de ingang van een ( schuif) deur...Esther kan dat
Dat is wel echt een voordeelquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mag ze daar één keer per maand de tondeuse van lenen?
Al heb je een bochel en gebruik je ieder uur crack als vrouw zul je altijd aandacht van mannen krijgen hoe gek dat ook klinktquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy zegt dat ze thuis friend with benefits heeft.
Moeten we toch de uitzending kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:50 schreef KinKiJan het volgende:
Wat de hel zag ik nou net? Uren niks en dan weer alsof er niks gebeurd is?
Zit er dik in jaquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moeten we toch de uitzending kijken.
Heel raar inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:50 schreef KinKiJan het volgende:
Wat de hel zag ik nou net? Uren niks en dan weer alsof er niks gebeurd is?
Waarin geknipt en geplakt is zodat je precies kunt laten zien wat je wil laten zien. Dit is geen RLS meer.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moeten we toch de uitzending kijken.
Als achter niets doet, gebeurt er helemaal niets in die loods.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
Mooi wel hoe Mora dingen van achter krijgt.
Ja wordt weer knip/plak en frame ellende zoals KimW/Esther-kaas-prop-gate ben ik bangquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel raar inderdaad.
heb ook het gevoel dat er niets van die ruzie op tv zal te zien.
En dat goed praten buiten de streams doet vermoeden dat er een derde persoon bij was betrokken.
a het is weer goed?quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff : Heb je corvee? Badkamer? Waren gister wat klachten over...
KimD : Zullen we anders even de groep bij elkaar roepen? Ik zet de banken wel voor je neer.
Jeff : Wijsneus...
Jaquote:
De laatste keer volgende evenementen moeten ze voor de spullen betalen van hun " eigen" geldquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als achter niets doet, gebeurt er helemaal niets in die loods.
Heel vaag dit! Of ze moesten een ruzie faken die uit de hand gelopen is (script) Of ze zijn beiden niet wijs, na wat er gister tegen elkaar gezegd isquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff : Heb je corvee? Badkamer? Waren gister wat klachten over...
KimD : Zullen we anders even de groep bij elkaar roepen? Ik zet de banken wel voor je neer.
Jeff : Wijsneus...
Of ze hebben lang gepraat en zo. Geeen ideequote:Op vrijdag 2 december 2022 11:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heel vaag dit! Of ze moesten een ruzie faken die uit de hand gelopen is (script) Of ze zijn beiden niet wijs, na wat er gister tegen elkaar gezegd is
Ja en nee... via tv zie je alleen maar het verhaal dat de makers je willen laten zien. Via de streams heb je een veel beter beeld. Alleen niet 100% helaas.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:58 schreef woxxel het volgende:
Ik dacht dat een rls via streams wat echter waren, maar dit valt tegen. Zo kan je t net zo goed alleen bij de uitzendingen laten.
Heeft toch totaal geen zin zo om nog ergens een mening over te geven. Echt een tegenvaller dit.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:58 schreef woxxel het volgende:
Ik dacht dat een rls via streams wat echter waren, maar dit valt tegen. Zo kan je t net zo goed alleen bij de uitzendingen laten.
ook al praat je nog zo lang, maar wat er tussen hun tegen elkaar gezegd is...quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of ze hebben lang gepraat en zo. Geeen idee
Sluit niets uit.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heel vaag dit! Of ze moesten een ruzie faken die uit de hand gelopen is (script) Of ze zijn beiden niet wijs, na wat er gister tegen elkaar gezegd is
ik weet het jaquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ook al praat je nog zo lang, maar wat er tussen hun tegen elkaar gezegd is...
Jeff tegen Kim, asowijf met je asokop
Jammer hè...quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
Kim en en Jeff doen weer normaal tegen elkaar.
Told you so.
Of je nu BB of Utopia of dit kijkt ze houden altijd beelden voor de tv uitzendingquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:58 schreef woxxel het volgende:
Uit protest ga ik de uitzending niet kijken. Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of je nu BB of Utopia of dit kijkt ze houden altijd beelden voor de tv uitzending
Nee niet jammer, het is goed als mensen een ruzie kunnen uitpraten en het goed maken.quote:
normaal of lief?quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
Kim en en Jeff doen weer normaal tegen elkaar.
Told you so.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
Uit protest ga ik de uitzending niet kijken. Dat zal ze leren!
Jeff sloeg de arm om haar heen, als vanouds en of er niets gebeurd isquote:
Maar iedereen maakte er hier zo'n drama van, met name bij de -knip- doe ditmaar niet er was niets aan de hand anders hadden er wel consequenties getrokken worden door de Febo. En na het zien van de beelden kwam ik ook tot die conclusie dat er niets aan de hand was. Leuk om te zien dat het dus allemaal wel mee valt.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee niet jammer, het is goed als mensen een ruzie kunnen uitpraten en het goed maken.
De ruzie van gister, heftig en extreem, dat vond ik jammer
Wat is dat filmpje wat je plaatts?quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sluit niets uit.
Je moet wel een beetje kunnen acteren, en misschien heb je er in de toekomst nog wat aan.
[ afbeelding ]
Ik kan hier niks mee. Fijn dat zij weer oke zijn, maar ik ben nog niet voorbij die ruzie. Ik heb ook closure nodigquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff sloeg de arm om haar heen, als vanouds en of er niets gebeurd is
Allebeiquote:
Tja wij verschillen dan van mening dat er niets aan de hand was. Ik hou niet van ruzie, maar kan altijd gebeuren, Ik vond hun ruzie extreem heftig, maar tis maar wat je gewend bent en normaal vindtquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar iedereen maakte er hier zo'n drama van, met name bij de -knip- er was niets aan de hand anders hadden er wel consequenties getrokken worden door de Febo. En na het zien van de beelden kwam ik ook tot die conclusie dat er niets aan de hand was. Leuk om te zien dat het dus allemaal wel mee valt.
Ik heb het wel eens extremer gezien. Vond het niet een andere ruzie dan normaal, alleen dat KimD wat hysterischer werd en ging dreigen, maar dat was het.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja wij verschillen dan van mening dat er niets aan de hand was. Ik hou niet van ruzie, maar kan altijd gebeuren, Ik vond hun ruzie extreem heftig, maar tis maar wat je gewend bent en normaal vindt
Berendquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:14 schreef pingu66 het volgende:
Wie kan de was niet ophangen Bern of Berend?
Dit voelt minimaal op het level Kim-Esther. Ik denk dat we kunnen concluderen dat het Febo-censuur was. Niet dat het niks voorstelde.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar iedereen maakte er hier zo'n drama van, met name bij de -knip- doe ditmaar niet er was niets aan de hand anders hadden er wel consequenties getrokken worden door de Febo. En na het zien van de beelden kwam ik ook tot die conclusie dat er niets aan de hand was. Leuk om te zien dat het dus allemaal wel mee valt.
Alvast oefenen voor die zeven meterquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe staat Erik nou te darten. Het is geen speerwerpen
Ze zijn beiden niet goed snik.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vond de ruzie ook vrij heftig. Tenzij je op het kamp woont. Daar heb ik wel vaker dit soort shit gezien.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja wij verschillen dan van mening dat er niets aan de hand was. Ik hou niet van ruzie, maar kan altijd gebeuren, Ik vond hun ruzie extreem heftig, maar tis maar wat je gewend bent en normaal vindt
Het verhaal van de pan was mbt ook veel minder heftig.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit voelt minimaal op het level Kim-Esther. Ik denk dat we kunnen concluderen dat het Febo-censuur was. Niet dat het niks voorstelde.
Freek heeft vaak een iets afwijkende mening van de rest van de CoS ... voor de discussie leuk en zo...quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit voelt minimaal op het level Kim-Esther. Ik denk dat we kunnen concluderen dat het Febo-censuur was. Niet dat het niks voorstelde.
dat hupjequote:Op vrijdag 2 december 2022 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe staat Erik nou te darten. Het is geen speerwerpen
quote:
In relaties met vrouwen is ze het alphamannetje en schreeuwt en vecht ook gerust met kerels even los van weer andere issuesquote:
GJ heeft het over valse nicht .. dus ik denk Rupert.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben GJ en babet het nu over Kim en Jeff ?
over Ruppi een Imaquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben GJ en babet het nu over Kim en Jeff ?
Maar daarvoor over: “zij zij verliefd”quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
GJ heeft het over valse nicht .. dus ik denk Rupert.
'Natuurlijk willen ze een donkere homofiel in de finale hebben'quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook toen ik het verzonden had.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hu? Oh sorry hahahaquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook toen ik het verzonden had.
Jaquote:
Lekker deugen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Natuurlijk willen ze een donkere homofiel in de finale hebben'
quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hu? Oh sorry hahaha
Ik las 'verzonnen'
Moerasje 😊💜quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hu? Oh sorry hahaha
Ik las 'verzonnen'
quote:
Eunice doet me aan een sekte denkenquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet net over Eunice, dat zij voor veel onrust zorgt in de loods, daarna SW
Wat mis ik dan, vind het nog wel mee vallen met Eunice eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet net over Eunice, dat zij voor veel onrust zorgt in de loods, daarna SW
Denk dat ze ook refereert aan die opstellingen-gesprekken die ze voerdequote:Op vrijdag 2 december 2022 12:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice doet me aan een sekte denken
Met die familie opstellingenquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat mis ik dan, vind het nog wel mee vallen met Eunice eigenlijk?
Ja heb ik die ineens gemist of?quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat ze ook refereert aan die opstellingen-gesprekken die ze voerde
Wat?!quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En een ex verslaafde wappie die vaccinatie een verkrachtig vindt
Als er eentje vaak niet oprecht is dan is het Mexx wel want die acteert de actricequote:Op vrijdag 2 december 2022 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx tegen Mirthe: Ik wil echt oprecht mijn excuses aanbieden dat ik net zo boos werd. Ik kan het me oprecht niet herinneren. Maar dan is het gewoon een misverstand.
heeft Eunice met Maddy en met Esther gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja heb ik die ineens gemist of?
Is voor therapeuten en is eunice toch niet
hoera.. zelfinzicht..quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx tegen Mirthe: Ik wil echt oprecht mijn excuses aanbieden dat ik net zo boos werd. Ik kan het me oprecht niet herinneren. Maar dan is het gewoon een misverstand.
O heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met die familie opstellingen
Bevestigde dat er vannacht dus weer bonje is geweest en een knipoogje is genoeg om weer normaal door te gaanquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin vraag aan Jeff, hebben jullie het nu uitgepraat.
Jeff: ja we kunnen toch gewoon normaal doen en toen.... SW
Dat klopt. Het ging erover dat de febo Deugt door Rupert in het programma te zetten. Ze zetten GJ er ook in ook lekker deugen😉quote:
Agenda 2030 jaquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En een ex verslaafde wappie die vaccinatie een verkrachtig vindt
Ja je hoeft het er niet mee eens te zijn, hij mag het wel ventileren. We leven in een vrij land.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Al is het een totaal gestoord standpunt, het mag wel.
Doe eens niet hier.quote:
Dat klopt. Het ging erover dat de febo Deugt door Rupert in het programma te zetten. Ze zetten GJ er ook in ook lekker deugen😉quote:
Waar ook plaats voor Rupert is ook al vindt GJ het een schande voor het programma 😉quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja je hoeft het er niet mee eens te zijn, hij mag het wel ventileren. We leven in een vrij land.
Goeie vraag ... vanochtend wou hij niet met haar praten. Hij wou eerst sporten.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:51 schreef mootie het volgende:
Waarom gaat Sas met iedereen over Bern kleppen, behalve met Bern?
Ze is nu enorm aan het invullen voor hem.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Goeie vraag ... vanochtend wou hij niet met haar praten. Hij wou eerst sporten.
Hij wil niet praten nuquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:51 schreef mootie het volgende:
Waarom gaat Sas met iedereen over Bern kleppen, behalve met Bern?
Die vaccinatie mening van GJ was zo'n 100 COS geleden en totaal niet meer relevant voor wat er nu op streams te zien is.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:52 schreef Poesjuh het volgende:
Meningen over materie op de stream mag normaal gesproken toch?
Heeft gaat om de mening die GJ heeft, mag hier niet over gepraat worden of discussie overquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:52 schreef Poesjuh het volgende:
Je ziet al een looppadquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
Straks ontstaat er zo’n Dagobert duck rondje in dat gras
quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Onwetendheid maakt speculaties.
Mooi tegeltje..
Ik las hier over het "grapje" gisteren in beschonken toestand dat ze tegen Bern zegt dat ze nu met Jeff is ook niet echt geweldig voor Bern.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : Hij zei gister, half als grapje : Je zegt toch altijd dat we niks zijn .. dus bij deze.
Lieve schat ik heb de stream niet aan nu en ik lees dat hier in de cos zonder knip dus denk ik dat het on stream is 🤷🏽♀️quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die vaccinatie mening van GJ was zo'n 100 COS geleden en totaal niet meer relevant voor wat er nu op streams te zien is.
--
Hoe heet dat spel wat Jasper en Kenzy aan het doen zijn?
Ze zei gisteren ook iets tegelwaardigs, en ik bedacht me nog dat ik het hier moest posten, maar nu ben ik het vergetenquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Onwetendheid maakt speculaties.
Mooi tegeltje..
Ik kan haar soms echt niet volgenm de ene keer zegt ze dit en tegen iemand anders weer iets andersquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik las hier over het "grapje" gisteren in beschonken toestand dat ze tegen Bern zegt dat ze nu met Jeff is ook niet echt geweldig voor Bern.
Ja hoor meningen over wat er op de streams besproken wordt is toegestaan mits ze niet de hele COS overnemen en mits er niet allerlei linkjes gepost worden.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:52 schreef Poesjuh het volgende:
Ook de mening van GJ mag hier besproken worden.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft gaat om de mening die GJ heeft, mag hier niet over gepraat worden of discussie over
Nadat er al posts met links waren verwijderd bleef je erover door gaan en klagen over de moderatie, die horen niet in de COS.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo, ik stopte al lang maar je bleef mn posts daarna accuut verwijderen alsof ik bleef doorgaan met links en agendas dat is niet eerlijk
Bij de surprises ging het de hele tijd over har en Bern als setje, maar zij blijft maar benadrukken dat hij een 'maatje' isquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik las hier over het "grapje" gisteren in beschonken toestand dat ze tegen Bern zegt dat ze nu met Jeff is ook niet echt geweldig voor Bern.
Zij speelt een spel. Ze heeft veilig onder de vleugels van Bern de kat uit de boom gekeken en Bern is nu in de meeste gevallen overbodig voor haar geworden.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik kan haar soms echt niet volgenm de ene keer zegt ze dit en tegen iemand anders weer iets anders
zo lijkt t wel hequote:Op vrijdag 2 december 2022 13:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zij speelt een spel. Ze heeft veilig onder de vleugels van Bern de kat uit de boom gekeken en Bern is nu in de meeste gevallen overbodig voor haar geworden.
Bern kijkt (en luisterd) het liefst naar zichzelfquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern is niet superenthousiast om Sas te zien.
Wauw terwijl zij dat verhaal zelffff de wereld inhielpen toen als excuus om op jeff te stemmenquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern : Dan Berend, hij vroeg of wij onder druk waren gezet om te stemmen op Jeffrey tijdens de vorige eliminatie... dat als we niet op Jeff zouden stemmen, ze dan op jou zouden gaan. Dat klopt natuurlijk niet, heb het hem uitgelegd.
Nah, hij vindt dit heel erg moeilijk, houdt totaal niet van confrontaties.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bern kijkt (en luisterd) het liefst naar zichzelf
Volgens mij denkt ze het is tijd voor plan B want met Bern kom ik er niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |