quote:
In relaties met vrouwen is ze het alphamannetje en schreeuwt en vecht ook gerust met kerels even los van weer andere issuesquote:
GJ heeft het over valse nicht .. dus ik denk Rupert.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben GJ en babet het nu over Kim en Jeff ?
over Ruppi een Imaquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben GJ en babet het nu over Kim en Jeff ?
Maar daarvoor over: “zij zij verliefd”quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
GJ heeft het over valse nicht .. dus ik denk Rupert.
'Natuurlijk willen ze een donkere homofiel in de finale hebben'quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook toen ik het verzonden had.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hu? Oh sorry hahahaquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook toen ik het verzonden had.
Jaquote:
Lekker deugen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Natuurlijk willen ze een donkere homofiel in de finale hebben'
quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hu? Oh sorry hahaha
Ik las 'verzonnen'
Moerasje 😊💜quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hu? Oh sorry hahaha
Ik las 'verzonnen'
quote:
Eunice doet me aan een sekte denkenquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet net over Eunice, dat zij voor veel onrust zorgt in de loods, daarna SW
Wat mis ik dan, vind het nog wel mee vallen met Eunice eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet net over Eunice, dat zij voor veel onrust zorgt in de loods, daarna SW
Denk dat ze ook refereert aan die opstellingen-gesprekken die ze voerdequote:Op vrijdag 2 december 2022 12:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice doet me aan een sekte denken
Met die familie opstellingenquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat mis ik dan, vind het nog wel mee vallen met Eunice eigenlijk?
Ja heb ik die ineens gemist of?quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat ze ook refereert aan die opstellingen-gesprekken die ze voerde
Wat?!quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En een ex verslaafde wappie die vaccinatie een verkrachtig vindt
Als er eentje vaak niet oprecht is dan is het Mexx wel want die acteert de actricequote:Op vrijdag 2 december 2022 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx tegen Mirthe: Ik wil echt oprecht mijn excuses aanbieden dat ik net zo boos werd. Ik kan het me oprecht niet herinneren. Maar dan is het gewoon een misverstand.
heeft Eunice met Maddy en met Esther gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja heb ik die ineens gemist of?
Is voor therapeuten en is eunice toch niet
hoera.. zelfinzicht..quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx tegen Mirthe: Ik wil echt oprecht mijn excuses aanbieden dat ik net zo boos werd. Ik kan het me oprecht niet herinneren. Maar dan is het gewoon een misverstand.
O heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met die familie opstellingen
Bevestigde dat er vannacht dus weer bonje is geweest en een knipoogje is genoeg om weer normaal door te gaanquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin vraag aan Jeff, hebben jullie het nu uitgepraat.
Jeff: ja we kunnen toch gewoon normaal doen en toen.... SW
Dat klopt. Het ging erover dat de febo Deugt door Rupert in het programma te zetten. Ze zetten GJ er ook in ook lekker deugen😉quote:
Agenda 2030 jaquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En een ex verslaafde wappie die vaccinatie een verkrachtig vindt
Ja je hoeft het er niet mee eens te zijn, hij mag het wel ventileren. We leven in een vrij land.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Al is het een totaal gestoord standpunt, het mag wel.
Doe eens niet hier.quote:
Dat klopt. Het ging erover dat de febo Deugt door Rupert in het programma te zetten. Ze zetten GJ er ook in ook lekker deugen😉quote:
Waar ook plaats voor Rupert is ook al vindt GJ het een schande voor het programma 😉quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja je hoeft het er niet mee eens te zijn, hij mag het wel ventileren. We leven in een vrij land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |