quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
Uit protest ga ik de uitzending niet kijken. Dat zal ze leren!
Jeff sloeg de arm om haar heen, als vanouds en of er niets gebeurd isquote:
Maar iedereen maakte er hier zo'n drama van, met name bij de -knip- doe ditmaar niet er was niets aan de hand anders hadden er wel consequenties getrokken worden door de Febo. En na het zien van de beelden kwam ik ook tot die conclusie dat er niets aan de hand was. Leuk om te zien dat het dus allemaal wel mee valt.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee niet jammer, het is goed als mensen een ruzie kunnen uitpraten en het goed maken.
De ruzie van gister, heftig en extreem, dat vond ik jammer
Wat is dat filmpje wat je plaatts?quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sluit niets uit.
Je moet wel een beetje kunnen acteren, en misschien heb je er in de toekomst nog wat aan.
[ afbeelding ]
Ik kan hier niks mee. Fijn dat zij weer oke zijn, maar ik ben nog niet voorbij die ruzie. Ik heb ook closure nodigquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff sloeg de arm om haar heen, als vanouds en of er niets gebeurd is
Allebeiquote:
Tja wij verschillen dan van mening dat er niets aan de hand was. Ik hou niet van ruzie, maar kan altijd gebeuren, Ik vond hun ruzie extreem heftig, maar tis maar wat je gewend bent en normaal vindtquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar iedereen maakte er hier zo'n drama van, met name bij de -knip- er was niets aan de hand anders hadden er wel consequenties getrokken worden door de Febo. En na het zien van de beelden kwam ik ook tot die conclusie dat er niets aan de hand was. Leuk om te zien dat het dus allemaal wel mee valt.
Ik heb het wel eens extremer gezien. Vond het niet een andere ruzie dan normaal, alleen dat KimD wat hysterischer werd en ging dreigen, maar dat was het.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja wij verschillen dan van mening dat er niets aan de hand was. Ik hou niet van ruzie, maar kan altijd gebeuren, Ik vond hun ruzie extreem heftig, maar tis maar wat je gewend bent en normaal vindt
Berendquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:14 schreef pingu66 het volgende:
Wie kan de was niet ophangen Bern of Berend?
Dit voelt minimaal op het level Kim-Esther. Ik denk dat we kunnen concluderen dat het Febo-censuur was. Niet dat het niks voorstelde.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar iedereen maakte er hier zo'n drama van, met name bij de -knip- doe ditmaar niet er was niets aan de hand anders hadden er wel consequenties getrokken worden door de Febo. En na het zien van de beelden kwam ik ook tot die conclusie dat er niets aan de hand was. Leuk om te zien dat het dus allemaal wel mee valt.
Alvast oefenen voor die zeven meterquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe staat Erik nou te darten. Het is geen speerwerpen
Ze zijn beiden niet goed snik.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heel vaag dit! Of ze moesten een ruzie faken die uit de hand gelopen is (script) Of ze zijn beiden niet wijs, na wat er gister tegen elkaar gezegd is
Ik vond de ruzie ook vrij heftig. Tenzij je op het kamp woont. Daar heb ik wel vaker dit soort shit gezien.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja wij verschillen dan van mening dat er niets aan de hand was. Ik hou niet van ruzie, maar kan altijd gebeuren, Ik vond hun ruzie extreem heftig, maar tis maar wat je gewend bent en normaal vindt
Het verhaal van de pan was mbt ook veel minder heftig.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit voelt minimaal op het level Kim-Esther. Ik denk dat we kunnen concluderen dat het Febo-censuur was. Niet dat het niks voorstelde.
Freek heeft vaak een iets afwijkende mening van de rest van de CoS ... voor de discussie leuk en zo...quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit voelt minimaal op het level Kim-Esther. Ik denk dat we kunnen concluderen dat het Febo-censuur was. Niet dat het niks voorstelde.
dat hupjequote:Op vrijdag 2 december 2022 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe staat Erik nou te darten. Het is geen speerwerpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |