Goeie vraag ... vanochtend wou hij niet met haar praten. Hij wou eerst sporten.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:51 schreef mootie het volgende:
Waarom gaat Sas met iedereen over Bern kleppen, behalve met Bern?
Ze is nu enorm aan het invullen voor hem.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Goeie vraag ... vanochtend wou hij niet met haar praten. Hij wou eerst sporten.
Hij wil niet praten nuquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:51 schreef mootie het volgende:
Waarom gaat Sas met iedereen over Bern kleppen, behalve met Bern?
Die vaccinatie mening van GJ was zo'n 100 COS geleden en totaal niet meer relevant voor wat er nu op streams te zien is.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:52 schreef Poesjuh het volgende:
Meningen over materie op de stream mag normaal gesproken toch?
Heeft gaat om de mening die GJ heeft, mag hier niet over gepraat worden of discussie overquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:52 schreef Poesjuh het volgende:
Meningen over materie op de stream mag normaal gesproken toch?
Je ziet al een looppadquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
Straks ontstaat er zo’n Dagobert duck rondje in dat gras
quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Onwetendheid maakt speculaties.
Mooi tegeltje..
Ik las hier over het "grapje" gisteren in beschonken toestand dat ze tegen Bern zegt dat ze nu met Jeff is ook niet echt geweldig voor Bern.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : Hij zei gister, half als grapje : Je zegt toch altijd dat we niks zijn .. dus bij deze.
Lieve schat ik heb de stream niet aan nu en ik lees dat hier in de cos zonder knip dus denk ik dat het on stream is 🤷🏽♀️quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die vaccinatie mening van GJ was zo'n 100 COS geleden en totaal niet meer relevant voor wat er nu op streams te zien is.
--
Hoe heet dat spel wat Jasper en Kenzy aan het doen zijn?
Ze zei gisteren ook iets tegelwaardigs, en ik bedacht me nog dat ik het hier moest posten, maar nu ben ik het vergetenquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Onwetendheid maakt speculaties.
Mooi tegeltje..
Ik kan haar soms echt niet volgenm de ene keer zegt ze dit en tegen iemand anders weer iets andersquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik las hier over het "grapje" gisteren in beschonken toestand dat ze tegen Bern zegt dat ze nu met Jeff is ook niet echt geweldig voor Bern.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |