Check even het filmpjes topic.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:05 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ja dat wel. Besprak ze ook nog dingen met wendy en babette? Wat zeiden die? Ben net wakker 🙈
Waarschijnlijk vooral omdat haar 'maatje' Mexx er ineens bij betrokken is.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda kan af en toe ook redelijk klinken..
Die heeft Mexx in de droger gedaan. Mirthe heeft gezegd dat dat niet mocht maar Mexx heeft dat niet opgepakt.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Leila heeft was uit de wasmachine in de droger gedaan omdat ze wou wassen. Bij die was zat de trui van Wanda. Hoe die trui van Wanda in de wasmachine terecht is gekomen is dus een beetje onbekend of zo.
Of ze kan ook gewoon redelijk zijn. Het is net een mens.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vooral omdat haar 'maatje' Mexx er ineens bij betrokken is.
Maar ongetwijfeld zal er straks nog wel gemopperd worden op Myrthe of anderen die naar haar trui gekeken hebben
Ik heb haar niet gezien nee. Maar ik kijk eigenlijk alleen stream 1 omdat switchen rot is met die chromecastquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Kim is ook nog niet gespot volgens mij.
Uiteraard. Ze zal eens toegeven dat ze een foutje heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:09 schreef Harry het volgende:
Mexx: misschien heb ik in de was gedaan. Misschien. Ik kan me dat niet herinneren.
Van Wendy, heb ik begrepen. Ze vroeg dat eerder, of ze een jas van Wendy kon gebruiken.quote:
Ze is ook gewoon enorm warrig. Hoort dingen maar half.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard. Ze zal eens toegeven dat ze een foutje heeft gemaakt.
Deze mensen.
Ze heeft gister een weddenschap verloren. Ze moet ook zijn schoenen dragen vandaag (als het goed is)quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:11 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom noemt Kim marciano ineens koning?
dat is fijnquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK vertelt dat de gele kaart haar heeft geholpen in een verwerkingsproces van iets uit het verleden. Ze heeft dat ook opgeschreven om later aan een aantal mensen te laten lezen.
Ze zat hem te klieren, koning noemen, vragen waar hij was.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:11 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom noemt Kim marciano ineens koning?
Mooi therapie dan, kost wel wat natuurlijk, al snel zo'n 10,000 euries.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK vertelt dat de gele kaart haar heeft geholpen in een verwerkingsproces van iets uit het verleden. Ze heeft dat ook opgeschreven om later aan een aantal mensen te laten lezen.
Ze vond het dan een Gele Kaart en de 10K wel waard, voegt ze toe.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
ah oke. Hopelijk draaien ze het dan ook een keer om als zij iets wint.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft gister een weddenschap verloren. Ze moet ook zijn schoenen dragen vandaag (als het goed is)
Dat tikt snel aan hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mooi therapie dan, kost wel wat natuurlijk, al snel zo'n 10,000 euries.
Helaas wel.quote:
Uh oh .. hoe komt de rest dan te weten dat er morgen een feestje is .......quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:16 schreef mootie het volgende:
De uitnodigingen voor morgen zijn nog niet klaar.
Niet! Ze gaan het allemaal missenquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uh oh .. hoe komt de rest dan te weten dat er morgen een feestje is .......
balen... dan kan het niet doorgaan.. zonde zegquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uh oh .. hoe komt de rest dan te weten dat er morgen een feestje is .......
Omdat ze met elkaar praten?quote:
Relatie?quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:21 schreef R0T29 het volgende:
Kim K heeft echt een heel ander beeld van haar 'relatie' met Marciano dan hij zo te horen
Wij weten niet wat er onder de dekens besproken wordt.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:21 schreef R0T29 het volgende:
Kim K heeft echt een heel ander beeld van haar 'relatie' met Marciano dan hij zo te horen
quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij weten niet wat er onder de dekens besproken wordt.
Kim zegt dat ze in het openbaar alleen laten zien dat ze goed klikken, onder de dekens zoenen en praten ze.
Aanname.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij weten niet wat er onder de dekens besproken wordt.
Kim zegt dat ze in het openbaar alleen laten zien dat ze goed klikken, onder de dekens zoenen en praten ze.
KimK downplayt haar eigen rol wel iets .. het was die dag niet heel moeilijk om bij haar op het juiste knopje te drukken.quote:
Ik ben benieuwd waar jij het vandaan haalt dat Ivor zich voor Wanda schaamt? Zou het graag lezen als het zo is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |