Ze was alleen aangeschotenquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:58 schreef mootie het volgende:
Sas vindt het heel naar dat het beeld wordt gecreëerd dat ze superdronken was.
Het ging verder door over jaloezie van hun respectievelijke partners. KimK vertelt dat Marciano dat ook wel eens leek te hebben. Daarna Sasha nog steeds dat ze het eigenlijk niet helemaal snapt..quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:58 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Kwam er nog meer uit dat gesprek? Of werd het weggedraaid.
beide in negatieve zin..... eigenlijk mag ik hem totaal niet en mag hij als eerste weg!!!quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is het nou, enorm dom of enorm sneaky.
You don’t say…quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:59 schreef Thorelf het volgende:
[..]
beide in negatieve zin..... eigenlijk mag ik hem totaal niet en mag hij als eerste weg!!!
Ik denk dat Bern bang is om haar te verliezen in het begin had hij keer gesprek met haar over vreendgaan etc dat hij door bepaalde situaties in zijn leven er geen goede kijk op heeftquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het ging verder door over jaloezie van hun respectievelijke partners. KimK vertelt dat Marciano dat ook wel eens leek te hebben. Daarna Sasha nog steeds dat ze het eigenlijk niet helemaal snapt..
Kim is ook nog niet gespot volgens mij.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
En ze gaan weer naar binnen met de stream. Dat is nu al de zoveelste keer als het over Kim en Jeff gaat.
Dat klinkt logisch en zal iets zijn waar Bern aan zal moeten werken denk ik .. zal Sasha hem ook wel duidelijk maken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:00 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik denk dat Bern bang is om haar te verliezen in het begin had hij keer gesprek met haar over vreendgaan etc dat hij door bepaalde situaties in zijn leven er geen goede kijk op heeft
quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
En ze gaan weer naar binnen met de stream. Dat is nu al de zoveelste keer als het over Kim en Jeff gaat.
Geheel van de streams.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Kim is ook nog niet gespot volgens mij.
Tot nu toe zat Sas aan hem vastgeplakt, nu gaat ze ineens op avontuur. Ineens uren uit beeld. Dat moet voor hem wennen zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch en zal iets zijn waar Bern aan zal moeten werken denk ik .. zal Sasha hem ook wel duidelijk maken.
hij moet gaan mengelen heeft weinig echt contactquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot nu toe zat Sas aan hem vastgeplakt, nu gaat ze ineens op avontuur. Ineens uren uit beeld. Dat moet voor hem wennen zijn.
Ja dat wel. Besprak ze ook nog dingen met wendy en babette? Wat zeiden die? Ben net wakker 🙈quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch en zal iets zijn waar Bern aan zal moeten werken denk ik .. zal Sasha hem ook wel duidelijk maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |