quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:48 schreef Cyan9 het volgende:
Is dit de beruchte 12 minuten versie die alleen tijdens de Top 2000 afgespeeld wordt?
Tot 7 december, 15:00 uurquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog stemmen. Tot wanneer kan dat?
Tot woensdag. Dan zondag maar proberen te doen.quote:
Balen zeg, hebben ze je op een keto dieet gezet?quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:00 schreef Redefine het volgende:
Nog een gezondheidsupdate. Voel me vooralsnog prima. Wel wat last van vermoeidheid en door medicatie wel wat last van darmen en veranderende smaak maar ook weer niet heel heftig.
Maar helaas is mijn bloedsuikerwaarde weer gestegenVanochtend weer werden prikken bij de huisarts. Ondanks medicatie en ondanks dat ik al anders ben gaan eten en daarmee minder suikers binnenkregen is die na de daling van maandag weer gestegen.
Vanaf nu daarom ook dubbele medicatie van wat ik al had. En dan maandagochtend weer prikken. Mocht het niet verder zakken dan gaat de huisarts overleggen met de internist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nee. Gaat eerst om aanslaan van medicatie.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Balen zeg, hebben ze je op een keto dieet gezet?
quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:00 schreef Redefine het volgende:
Ook nog even een update over werk waar ik met eerder over had.Ik denk/vind dat je de beste keuze hebt gemaakt, met name ook omdat die extra (mogelijke) stress niet echt bevorderlijk is voor je gezondheid. En je gezondheid staat voorop. Eerst dat terug op de rit krijgen (sterkte daarmee! Hopelijk snel verbetering hierin). En dan de pijlen weer richten op je carrière. Je zit nu goed en wat in het vat zit verzuurt wellicht niet, misschien biedt de kans zich later volgend jaar weer aan. Of misschien zelfs een betere kans. Who knows.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank jequote:Op vrijdag 2 december 2022 12:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk/vind dat je de beste keuze hebt gemaakt, met name ook omdat die extra (mogelijke) stress niet echt bevorderlijk is voor je gezondheid. En je gezondheid staat voorop. Eerst dat terug op de rit krijgen (sterkte daarmee! Hopelijk snel verbetering hierin). En dan de pijlen weer richten op je carrière. Je zit nu goed en wat in het vat zit verzuurt wellicht niet, misschien biedt de kans zich later volgend jaar weer aan. Of misschien zelfs een betere kans. Who knows.
Kun je zelf een beetje koken? Anders salades, een stol, broodjes, drinken, kaas, vleeswaren meenemen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga tweede kerst bij vrienden vieren en dan gaan we gezamenlijk lunchen. En het is de bedoeling dat we dan allemaal iets gaan meenemen. Hebben jullie suggesties hiervoor?
Ik kon een beetje koken voor één persoon. Maar salades, stol of zo, zou op zich wel kunnen. Daar eens voor kijken wat de winkels hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kun je zelf een beetje koken? Anders salades, een stol, broodjes, drinken, kaas, vleeswaren meenemen.
In de vriendengroep zit er een met een glutenallergie.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:27 schreef Cee het volgende:
Wraps zijn altijd goed.
Beetje zalm, kruidenboter, bieslook of rucola en een paprikaatje of avocado.
Of kipfilet met kruidenboter en wat avocado of andere groente.
Vergeet de vega optie niet!
Dan zit je met de meeste producten die Cee noemt juist wel savequote:Op vrijdag 2 december 2022 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de vriendengroep zit er een met een glutenallergie.
Aardappelgratin? Tiramisu? Salade?quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga tweede kerst bij vrienden vieren en dan gaan we gezamenlijk lunchen. En het is de bedoeling dat we dan allemaal iets gaan meenemen. Hebben jullie suggesties hiervoor?
In een wrap zitten ook gluten.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zit je met de meeste producten die Cee noemt juist wel save
Ik was vergeten dat die dan de wraps moest weglatenquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In een wrap zitten ook gluten.Maar goed, je hebt er ook op basis van maïsmeel.
Als het er alleen om gaat dat je iets meeneemt zou je zo'n Spaanse ham kunnen doenquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de vriendengroep zit er een met een glutenallergie.
Gluten in de lange vingers/cakequote:
Ga je alles afbrandenquote:
Ik ben oss_beer nietquote:
Daar heb ik niks over vernomen in het nieuws of bij 112 Vandaag. Voel je jezelf wel, beer?quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:58 schreef ijs_beer het volgende:
Ik was overigens recentelijk wel in Oss.
Dat is waar. Jij bent H(eilige)_T(inus)quote:
En dat zonder brandquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:58 schreef ijs_beer het volgende:
Ik was overigens recentelijk wel in Oss.
In vleeswaren kunnen ook gluten zittenquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het er alleen om gaat dat je iets meeneemt zou je zo'n Spaanse ham kunnen doenGeschikt als broodbeleg en als los hapje op een borrelplank
Oh zeker, maar als je zo'n stuk kooptquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In vleeswaren kunnen ook gluten zitten
Ja, hou op hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In vleeswaren kunnen ook gluten zitten
Waaromquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben nu wat games van de game pass xbox op de xbox aan het installeren
Sowhej. Wat ben jij dan goed bezigquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:58 schreef H_T het volgende:
Ik ben al bijna klaar met het inpakken voor Sinterklaas! Ik heb thuis nog een of twee dingen staan die nog moeten, maar ik ga zo eerst nog op zoek of ik nog een leuke aanvulling kan vinden. Wat heerlijk op tijdEn fijn ook dat ik nu af en toe een paar dingen kan doen in plaats van in een keer alles en dan halverwege zonder plakband, papier of etiketten te zitten. Het lijkt er zo toch op dat ik geleerd heb van mijn fouten
![]()
En hoe was het??quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:05 schreef GeorgeM het volgende:
Zo, mijn eerste 2 werkdagen bij mijn nieuwe werkgever zitten erop
Als het goed is wel inderdaadquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh zeker, maar als je zo'n stuk koopt
[ afbeelding ]
lijkt die kans me alweer wat kleiner
Stom hequote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Stom he![]()
Als ik terug ben de tandarts ( 😩 ) zal ik even kijken of ik nog wat leuke recepten oid kan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |