Vis een optie?quote:Op donderdag 1 december 2022 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kerstcadeaus.
Ik heb weer eens geen enkel idee wat ik voor m'n ouders ga kopen, en dit jaar doen we niet aan lijstjes..
Theaterkaartjes?quote:Op donderdag 1 december 2022 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kerstcadeaus.
Ik heb weer eens geen enkel idee wat ik voor m'n ouders ga kopen, en dit jaar doen we niet aan lijstjes..
Ah een mede Halestorm liefhebberquote:Op donderdag 1 december 2022 10:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in
[..]
Halestorm in Ziggo Dome
[..]
Ik ook
[..]
Jaloers!
Frank Snoeks?quote:Op donderdag 1 december 2022 14:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een zingende snoek lijkt me wel wat inderdaad.
Geen commentaar.quote:
Enorm druk met m'n master thesis vooral, vandaag even wat tijd genomen voor de Top 2000 en sinterklaasgedichtenquote:
Tijd om te schakelen naar molloot2000quote:Op donderdag 1 december 2022 14:57 schreef molloot200 het volgende:
Leuk! Ik ga dit weekend ook eens even een lijstje maken. Tot nog toe nog helemaal niet over de Top 2000 nagedacht. Was zelfs verbaasd dat het al stemweek wasNormaal heb ik m’n lijstje altijd al klaar liggen op de eerste dag namelijk.
Leuk lijstjequote:Op donderdag 1 december 2022 15:17 schreef Em31 het volgende:
Mijn lijstje voor dit jaar![]()
Stromae - Papaoutai
Stromae - L'enfer
The Rolling Stones - Paint It Black
Prince & The Revolution - Purple Rain
Cranberries - Zombie
Lana Del Rey - Video Games
Abel - Onderweg
Van Dik Hout - Stil In Mij
Boudewijn de Groot - De Vondeling Van Ameland
Acda & De Munnik - Lopen Tot De Zon Komt
S10 - De Diepte
Froukje - Ik Wil Dansen
Froukje & S10 - Zonder Gezicht
White Stripes - Seven Nation Army
Don McLean - Vincent
Johnny Cash - Folsom Prison Blues (Live)
Radiohead - High And Dry
Radiohead - Creep
Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me
Adele - Hometown Glory
Adele - Skyfall
Barbara Pravi - Voila
Michel Fugain - Une Belle Histoire
Mecano - Hijo De La Luna
Andrea Bocelli & Giorgia - Vivo Per Lei
Anouk - Nobody's Wife
Nothing But Thieves - Impossible (Orchestral Version)
Harry Styles - Sign Of The Times
Sia - Chandelier
Amy Winehouse - Back To Black
ABBA - Waterloo
ABBA - Gimme Gimme Gimme
Duncan Laurence - Arcade
Di-rect - Soldier On
De Jeugd Van Tegenwoordig - Sterrenstof
Hm.quote:Op maandag 29 november 2021 10:45 schreef Guanabana het volgende:
Misschien dat ik volgend jaar eens een lijst inlever met alleen Dire Straits en Radiohead.
Oh balenquote:Op donderdag 1 december 2022 15:18 schreef Guanabana het volgende:
Lijstjesgenot.![]()
Kan wel even iets leuks gebruiken want allemaal stress en gedoe hier met auto die kapot is.
Ja het is de accu. Afgelopen zondag startte hij niet meer, dus de wegenwacht laten komen die hem weer aan de praat bracht. Maar vanochtend startte hij weer nietquote:Op donderdag 1 december 2022 15:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh balenIs al wel bekend wat er stuk is (en wat het kost om dat te laten maken)?
Dan is dit een mooi moment om er mee te beginnen.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nog nooit gestemd voor de top 2000(Ook nog nooit geklaagd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |