* H_T is peanut butter jellyquote:
Is er ergens een plaats waar je snel een goedkoop setje oordopjes kan scoren? Ja, het is natuurlijk ook mogelijk om gewoon een dagje zonder te kunnen, maar ik stel me even voor wat ik in deze hachelijke situatie zou doen.quote:Op donderdag 1 december 2022 07:04 schreef Redefine het volgende:
Ben gisteren vergeten mijn koptelefoon terug te doen in mijn tas. Nu kan ik onderweg naar en van mijn werk geen muziek luisteren
quote:Op donderdag 1 december 2022 08:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vanavond naar een concerthelaas voel me nog steeds niet echt lekker
da's wel een erg algemene opmerking.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie S10 met het themalied voor Serious Request.
Beter dan afgelopen weekend. Ik had vandaag negatieve corona zelftestquote:
Welk concert ga je naar toe?quote:Op donderdag 1 december 2022 08:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik heb wel het idee dat hier over het algemeen oud-deelnemers een wat warmer hart wordt toegedragen, ja. (Behalve de Toppers)quote:Op donderdag 1 december 2022 08:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's wel een erg algemene opmerking.
Ik heb weinig met zowel S10 als Serious request.
Ben ik nu af?
Waar staat het glazen huis? Of is de actie weer compleet anders?quote:Op donderdag 1 december 2022 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie S10 met het themalied voor Serious Request.
Amersfoort, omdat vorig jaar de maatregelen na een dag werden aangescherpt en er niemand meer mocht komen.quote:Op donderdag 1 december 2022 09:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waar staat het glazen huis? Of is de actie weer compleet anders?
Nee kom niet langs een plek waar dat te koop is, dus helaas niet te ontsnappen uit deze hachelijke situatiequote:Op donderdag 1 december 2022 07:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Is er ergens een plaats waar je snel een goedkoop setje oordopjes kan scoren? Ja, het is natuurlijk ook mogelijk om gewoon een dagje zonder te kunnen, maar ik stel me even voor wat ik in deze hachelijke situatie zou doen.
Waar? Zelf ben ik vanavond in de Ziggo Domequote:Op donderdag 1 december 2022 08:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Voor mijn gevoel is het nog oktober.quote:Op woensdag 30 november 2022 23:02 schreef Cee het volgende:
Ik kan echt niet geloven dat we al bijna in december zitten joh.
Gisteren had ik gevoel dat december was, terwijl november isquote:Op donderdag 1 december 2022 10:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het nog oktober.
Ik ga morgen naar Lordiquote:Op donderdag 1 december 2022 08:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Dichtbij, misschien ga ik er wel even langs. Het zal dit jaar toch wel relatief rustig zijn, de hype is er allang niet meer.quote:Op donderdag 1 december 2022 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Amersfoort, omdat vorig jaar de maatregelen na een dag werden aangescherpt en er niemand meer mocht komen.
Ze zijn nu al heel trots als er een paar honderd euro binnenkomt in een week tijd. Nou is dat nog niet voor het glazen huis, maar tochquote:Op donderdag 1 december 2022 10:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dichtbij, misschien ga ik er wel even langs. Het zal dit jaar toch wel relatief rustig zijn, de hype is er allang niet meer.
Ja.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's wel een erg algemene opmerking.
Ik heb weinig met zowel S10 als Serious request.
Ben ik nu af?
Daar heb je ook gelijk inquote:Op donderdag 1 december 2022 08:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's kut, al voel je je bij iets leuks vaak toch wel beter, zit tussen de oren
Halestorm in Ziggo Domequote:
Ik ookquote:Op donderdag 1 december 2022 09:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waar? Zelf ben ik vanavond in de Ziggo Dome
Jaloers!quote:
Er zijn nog kaarten! 23,50 en in Amstelveenquote:
Daar heb ik nooit last vanquote:Op donderdag 1 december 2022 11:27 schreef zorro28 het volgende:
Ik had zojuist een kat in mijn gezicht
Ik zou daar juist extra van schrikken als me dat thuis ineens overkomt! Vooral omdat ik geen kat hebquote:
Kijk maar uit voordat je uitgekozen wordt door een katquote:Op donderdag 1 december 2022 11:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou daar juist extra van schrikken als me dat thuis ineens overkomt! Vooral omdat ik geen kat heb
Paar weken terug kwam er wel een rood-witte lieverd hallo zeggenquote:Op donderdag 1 december 2022 11:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Kijk maar uit voordat je uitgekozen wordt door een kat
Geven die niet enorm af in het water?quote:Op donderdag 1 december 2022 11:53 schreef NailQueen het volgende:
Er waren gisteren zwarte pieten/roetveegpieten in het zwembad.
Het water was ook zwart/roetkleuren gewordenquote:Op donderdag 1 december 2022 11:53 schreef NailQueen het volgende:
Er waren gisteren zwarte pieten/roetveegpieten in het zwembad.
Lijstjesquote:Op donderdag 1 december 2022 11:58 schreef Cyan9 het volgende:
Even m'n Spotify Wrapped bekeken, dit jaar lijkt het redelijk aan te sluiten bij wat ik ook echt veel beluisterd heb. Meestal is dat niet zo, omdat ik ook veel muziek luister via YouTube of naar m'n eigen playlist.
Eens kijken of ik dat lijstje ook een beetje soepel hier gepost krijg.
Ik gebruik Tweetdeck, daar heb ik nergens last vanquote:Op donderdag 1 december 2022 12:44 schreef Em31 het volgende:
Krijgen jullie ook ineens zoveel advertenties te zien op Twitter, echt om de 2 tweets ofzo.
Ja daar heb ik er ook geen last van omdat ze nog geblokkeerd worden, maar inderdaad mobiel wel.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik gebruik Tweetdeck, daar heb ik nergens last van. Op mobiel wel behoorlijk wat
We gaan helaas al uiteten morgenquote:Op donderdag 1 december 2022 11:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn nog kaarten! 23,50 en in Amstelveen
quote:Op donderdag 1 december 2022 11:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Geven die niet enorm af in het water?
Ze zijn het water niet ingegaan. Ze hadden nog een trauma van de Taaitanic.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het water was ook zwart/roetkleuren geworden
Koffie! Hoe is het leven?quote:Op donderdag 1 december 2022 13:23 schreef koffieleuk het volgende:
Toch maar even hier iets posten
Zal deze week weer wat gaan lurken, stemlijstjes playlist komt er
The Beatles - Ticket To Ride
Kirsty Maccoli & Pogues - Fairytale Of New York
INXS - Need You Tonight
Faithless - We Come 1
Kraftwerk - Autobahn
Mike Oldfield & Maggie Reilly - Moonlight Shadow
Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me
Barbara Pravi - Voila
Coolio - Gangsta's Paradise
Sting - Russians
Eros Ramazotti - Musica E (Albumversie)
Herman van Veen - Hilversum 3
Robbie Williams - Feel (Albumversie)
Underworld - Born Slippy
Pixies - Where Is My Mind
Slayer - Angel Of Death
Talk Talk - Such A Shame
Pearl Jam - Jeremy
Evanescence - Bring Me To Life
Nena - Nur Geträumt
The Rolling Stones - She's A Rainbow
Klein Orkest - Laat Mij Maar Alleen
BAP - Kristallnach
The Killers - Mr. Brightside
Enigma - Sadeness
Smiths - How Soon Is Now
Het Goede Doel - Alles Geprobeerd
U96 - Das Boot
Vangelis - Conquest Of Paradise
Red Hot Chili Peppers - Dark Necessities
System Of A Down - Chop Suey!
Suzanne Vega - Luka
Paul Kalkbrenner - Sky And Sand
Elvis Presley - In The Ghetto
Massive Attack - Unfinished Sympathy
Koffiequote:Op donderdag 1 december 2022 13:23 schreef koffieleuk het volgende:
Toch maar even hier iets posten
Zal deze week weer wat gaan lurken, stemlijstjes playlist komt er
The Beatles - Ticket To Ride
Kirsty Maccoli & Pogues - Fairytale Of New York
INXS - Need You Tonight
Faithless - We Come 1
Kraftwerk - Autobahn
Mike Oldfield & Maggie Reilly - Moonlight Shadow
Bonnie Raitt - I Can't Make You Love Me
Barbara Pravi - Voila
Coolio - Gangsta's Paradise
Sting - Russians
Eros Ramazotti - Musica E (Albumversie)
Herman van Veen - Hilversum 3
Robbie Williams - Feel (Albumversie)
Underworld - Born Slippy
Pixies - Where Is My Mind
Slayer - Angel Of Death
Talk Talk - Such A Shame
Pearl Jam - Jeremy
Evanescence - Bring Me To Life
Nena - Nur Geträumt
The Rolling Stones - She's A Rainbow
Klein Orkest - Laat Mij Maar Alleen
BAP - Kristallnach
The Killers - Mr. Brightside
Enigma - Sadeness
Smiths - How Soon Is Now
Het Goede Doel - Alles Geprobeerd
U96 - Das Boot
Vangelis - Conquest Of Paradise
Red Hot Chili Peppers - Dark Necessities
System Of A Down - Chop Suey!
Suzanne Vega - Luka
Paul Kalkbrenner - Sky And Sand
Elvis Presley - In The Ghetto
Massive Attack - Unfinished Sympathy
SPOILER: Mijn stemlijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |