En nu helemaal, die andere wedstrijd duurt nog even.quote:
Vre-se-lijkquote:Op woensdag 30 november 2022 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En nu helemaal, die andere wedstrijd duurt nog even.
Ja, ook wel fijn voor Mexico dat ze iig naar huis gaan wetend dat ze niet goed genoeg zijn ipv door een willekeurige kaart.quote:
No era goed genoeg.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ook wel fijn voor Mexico dat ze iig naar huis gaan wetend dat ze niet goed genoeg zijn ipv door een willekeurige kaart.
Dat het maar duidelijk is!quote:Op woensdag 30 november 2022 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ook wel fijn voor Mexico dat ze iig naar huis gaan wetend dat ze niet goed genoeg zijn ipv door een willekeurige kaart.
Ben je ook in Taron geweest?quote:Op woensdag 30 november 2022 22:01 schreef Cee het volgende:
Nou, dit was wel een rollercoastertje hoor.
Probeer jij hier nu een nummer te pluggen voor de T2000?quote:Op woensdag 30 november 2022 22:01 schreef Cee het volgende:
Nou, dit was wel een rollercoastertje hoor.
Nijlpaard In De Achtbaan zal het niet redden vrees ik.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Probeer jij hier nu een nummer te pluggen voor de T2000?
Ik wou net hetzelfde zeggenquote:Op woensdag 30 november 2022 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2022 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Binnen een minuut drie verschillende grappen. Goed gedaan boysquote:Op woensdag 30 november 2022 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nijlpaard In De Achtbaan zal het niet redden vrees ik.
quote:Op woensdag 30 november 2022 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
[..]
Binnen een minuut drie verschillende grappen. Goed gedaan boys
quote:Op woensdag 30 november 2022 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
[..]
Binnen een minuut drie verschillende grappen. Goed gedaan boys
Nog een uurtje en dan is het december.quote:Op woensdag 30 november 2022 23:00 schreef ijs_beer het volgende:
Morgen is het December.
Tijd voor een feestdagen-UI!
Dat ook. Zit ook nog echt superveel blad aan de bomen, voor deze tijd.quote:Op woensdag 30 november 2022 23:02 schreef Cee het volgende:
Ik kan echt niet geloven dat we al bijna in december zitten joh.
Way ahead of youquote:Op woensdag 30 november 2022 23:00 schreef ijs_beer het volgende:
Morgen is het December.
Tijd voor een feestdagen-UI!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |