Maar serieus, wat doen ze als de gele kaarten ook gelijk zijn?quote:Op woensdag 30 november 2022 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan staan ze ook daarmee gelijk en gaan ze loten.
Lekker ouderwets kop of munt of zo, dat is hoe je een toernooi beslist.
Geen idee, dat klinkt wel logisch.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Telt een rode kaart voor twee eigenlijk?
Nee joh gewoon een shootout bij Even tot hier met Miguel op doel.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je kunt ze net zo goed een penaltyserie laten nemen. Het ene stadion is toch op een steenworp afstand van het andere. Gewoon het hele zwikkie meenemen, inclusief supporters.
Een munt opgooien inderdaad.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar serieus, wat doen ze als de gele kaarten ook gelijk zijn?![]()
Hans van Breukelen op de piano, niets mis mee.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee joh gewoon een shootout bij Even tot hier met Miguel op doel.
Dan geloof ik op basis van de FIFA ranking. Wat ook niet alles zegt. Maar vroeger werd er dan geloot. Zo besliste een muntje in 1990 dat Nederland derde werd een dus tegen Duitsland moest...quote:Op woensdag 30 november 2022 21:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar serieus, wat doen ze als de gele kaarten ook gelijk zijn?![]()
Daarna interviews voor het reclamebord.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hans van Breukelen op de piano, niets mis mee.
quote:Op woensdag 30 november 2022 21:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een munt opgooien inderdaad.
Net als bij Ierland-Nederland in 1990. Wij verloren (altijd tegen ons) en moesten tegen West-Duitsland.
Dacht jullie maken een grapjequote:Op woensdag 30 november 2022 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan geloof ik op basis van de FIFA ranking. Wat ook niet alles zegt. Maar vroeger werd er dan geloot. Zo besliste een muntje in 1990 dat Nederland derde werd een dus tegen Duitsland moest...
Volgens mij loten ze nu ook als kaarten ook gelijk zijn, meende dat laatst ergens te lezen iig.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan geloof ik op basis van de FIFA ranking. Wat ook niet alles zegt. Maar vroeger werd er dan geloot. Zo besliste een muntje in 1990 dat Nederland derde werd een dus tegen Duitsland moest...
Nee, er wordt geloot. Die fifa ranking telt niet mee.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
As the day is dawningquote:
Hier zit een “ik ga stuc-grapje” in, maar dat doen we niet.quote:
Die Elon Musk... we zijn toch wel getuige van iemand die binnen no time totaal radicaliseert en helemaal in de rabbit hole belandt. Zeg maar de miljardairsversie van een wappie. Heel bijzonder.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2022 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij loten ze nu ook als kaarten ook gelijk zijn, meende dat laatst ergens te lezen iig.
Ah. Dan hebben ze dat veranderd.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, er wordt geloot. Die fifa ranking telt niet mee.
quote:Op woensdag 30 november 2022 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zit een “ik ga stuc-grapje” in, maar dat doen we niet.
Dit is echt opzichtig jaquote:Op woensdag 30 november 2022 21:49 schreef Em31 het volgende:
Zie, Argentinië wil ook gewoon Mexico naar huis.
Kan toch eigenlijk niet.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij loten ze nu ook als kaarten ook gelijk zijn, meende dat laatst ergens te lezen iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |