Komt ook omdat wij Nederlanders (en dan neem ik mezelf even als voorbeeldquote:Op woensdag 30 november 2022 18:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja voelt heel raar dit WK. Wel jammer, zal voor een deel ook wel de tijd van het jaar zijn. Je fietst minder snel even naar een plein om samen te kijken enzo.
Ja als we goed speelden hadden we vaak na de poulefase het EK/WK al gewonnen, dus misschien is dit beter.quote:Op woensdag 30 november 2022 18:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Komt ook omdat wij Nederlanders (en dan neem ik mezelf even als voorbeeld) voetbal kijken omdat we vermaakt willen worden. De uitslag boeit minder, leuk als je wint natuurlijk maar het gaat om mooi spel. Nou, dan ben je bij dit Nederlands elftal niet aan het goede adres.
Gek eigenlijk, zowel in 2010 en 2014 kwamen we heel ver en dat was allebei de keren met zeer matig spel. Als we echt goed speelden vlogen we er juist vroegtijdig uit. Wat dat betreft is er nog hoop.
In 2014 had je wel nog die geweldige openingswedstrijd tegen Spanje (waar we overigens ook gewoon werden weggespeeld tot de snoekduik van Van Persie). Dus toen was er nog wel redelijk wat hype.quote:Op woensdag 30 november 2022 18:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja als we goed speelden hadden we vaak na de poulefase het EK/WK al gewonnen, dus misschien is dit beter.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 30 november 2022 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alaska is ook geen land.
Denk dat het er deels ook mee te maken heeft dat in aanloop naar het WK het enthousiasme de grond in werd gestampt. Juichen is not done. Los van of het terecht is of niet. Maar alles werd getemperd.quote:Op woensdag 30 november 2022 18:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Komt ook omdat wij Nederlanders (en dan neem ik mezelf even als voorbeeld) voetbal kijken omdat we vermaakt willen worden. De uitslag boeit minder, leuk als je wint natuurlijk maar het gaat om mooi spel. Nou, dan ben je bij dit Nederlands elftal niet aan het goede adres.
Gek eigenlijk, zowel in 2010 en 2014 kwamen we heel ver en dat was allebei de keren met zeer matig spel. Als we echt goed speelden vlogen we er juist vroegtijdig uit. Wat dat betreft is er nog hoop.
Bij Nederland zeggen we toch ook niet dat het zuidelijk ligt, vanwege onze Caribische eilanden.quote:
Dat VS niet noordelijk ligt, omdat Alaska toevallig noordelijk ligt.quote:Op woensdag 30 november 2022 18:50 schreef Cee het volgende:
Oké ik begrijp niet waar je naar toe wil met deze discussie maar ik laat hem varen.
Ik weet niet of de gemiddelde Nederlander daar nou heel erg mee bezig is. De kijkcijfers van dit WK zijn ook gewoon goed. Er is gewoon weinig om enthousiast van te worden, qua Nederlands elftal.quote:Op woensdag 30 november 2022 18:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk dat het er deels ook mee te maken heeft dat in aanloop naar het WK het enthousiasme de grond in werd gestampt. Juichen is not done. Los van of het terecht is of niet. Maar alles werd getemperd.
Je snapt hopelijk zelf ook wel dat dit een vergelijking van niks isquote:Op woensdag 30 november 2022 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Nederland zeggen we toch ook niet dat het zuidelijk ligt, vanwege onze Caribische eilanden.
Daar moest ik ook meteen aan denken!quote:Op woensdag 30 november 2022 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Nederland zeggen we toch ook niet dat het zuidelijk ligt, vanwege onze Caribische eilanden.
Nederland ligt zuidelijk vanwege Limburg.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk zelf ook wel dat dit een vergelijking van niks is
Misschien speelt Limburg binnenkort wel een oefeninterland tegen Alaska.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nederland ligt zuidelijk vanwege Limburg.
Heeft zo'n onherbergzaam en afgelegen gebied wel een eigen voetbalteam?quote:Op woensdag 30 november 2022 19:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien speelt Limburg binnenkort wel een oefeninterland tegen Alaska.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2022 20:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Heeft zo'n onherbergzaam en afgelegen gebied wel een eigen voetbalteam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is zelfs een pagina in het Limburgshttps://li.wikipedia.org/(...)revoetbal%C3%A8lftal maar er zullen wel wat mensen terug moeten keren uit hun voetbalpensioen.
quote:Op woensdag 30 november 2022 20:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Heeft zo'n onherbergzaam en afgelegen gebied wel een eigen voetbalteam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
The Watcher heb ik gezien. Zeker vermakelijk.quote:Op woensdag 30 november 2022 18:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ben pas om 0:00 klaar met de woensdag.
Zonder gekheid. Nu bezig aan het nieuwe seizoen The Crown en The watcher. Twee compleet verschillende series. Naast al dat voetbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op woensdag 30 november 2022 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
The Watcher heb ik gezien. Zeker vermakelijk.Dit is ook toepasbaar op de serie You.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees het net jaquote:
Ja uiteraard. Maar het verschil is dat ze het dan niet weten. Hier is dat toch wel extra achterlijk.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is ook toepasbaar op de serie You.
Ja ben wel benieuwdquote:Op woensdag 30 november 2022 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Maar het verschil is dat ze het dan niet weten. Hier is dat toch wel extra achterlijk.
Over een paar maanden wel weer een nieuw seizoen van You
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2022 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ben wel benieuwdIk zit nog in seizoen 2 vast, maar ik heb wel gevoel dat teveel seizoen voor de serie You niet goed is. Ik heb het gevoel herhaling van zetten wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Makkelie wil eventueel wel Nederland-Argentinië natuurlijk, zodat hij wel de finale haalt.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:40 schreef Fred_B het volgende:
Stuur Makkelie (en misschien ook meteen het Nederlands Elftal) lekker naar huis. Het Nederlandse voetbal heeft op dit niveau niets te zoeken.
Polen daarentegen...quote:Op woensdag 30 november 2022 20:40 schreef Fred_B het volgende:
Stuur Makkelie (en misschien ook meteen het Nederlands Elftal) lekker naar huis. Het Nederlandse voetbal heeft op dit niveau niets te zoeken.
Tsja, het is een contactsport. Voor een penalty moet je toch wel een scoringskans ontnemen.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Polen daarentegen...
Volgens mij was het pingel omdat de keeper de bal niet raakte, maar wel het hoofd van Messi.
Dat deed hij... geen grote kans, maar het was een kans. Ik heb vreemdere penalties gezien dit WK.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, het is een contactsport. Voor een penalty moet je toch wel een scoringskans ontnemen.
Ik was al verbaasd dat nog niemand hem ingekopt hadquote:Op woensdag 30 november 2022 18:33 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben pas om 0:00 klaar met de woensdag.
Wel net op tijd voor de Top 2000.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:47 schreef Cee het volgende:
Damn, Christine McVie van een van m’n favoriete bands Fleetwood Mac is overleden.
Neeeequote:Op woensdag 30 november 2022 20:47 schreef Cee het volgende:
Damn, Christine McVie van een van m’n favoriete bands Fleetwood Mac is overleden.
Goed getimed inderdaadquote:Op woensdag 30 november 2022 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel net op tijd voor de Top 2000.
RIP. Dit nummer heeft zij geschreven. In haar eentje. Kom daar nu nog maar eens om in deze tijden van hits die worden geschreven door tien man.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:47 schreef Cee het volgende:
Ja, daar word je ook niet vrolijk van.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:58 schreef Fred_B het volgende:
Ik zap even weg van de Belg (middelmaat), maar nu zitten de Muldertjes bij de NOS?
Watquote:Op woensdag 30 november 2022 20:47 schreef Cee het volgende:
Qua timing is dit wel een recept voor enorme stijgingen. Maar liever andere redenen ja.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:53 schreef Fred_B het volgende:
FM mag best een collectief zetje in de goede richting krijgen in de Top 2000. Liever niet om zo’n reden natuurlijk.
Ik ben er poepchagerijnig om, beerke.quote:
Mwah. Dat maakt het niet goed.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben er poepchagerijnig om, beerke.
Polen moet snel veel scoren nu om het een beetje goed te maken.
Ja, Argentinië heeft al jaren erg weinig laten zien, ondanks een finaleplaats en ondanks Messi. En ook nu ligt de weg naar de halve finale weer open met nog twee matige potjes in het vooruitzicht.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:08 schreef Redefine het volgende:
Ik was vroeger wel fan van Argentinië. Maar nu denk ik, he bah ze scoren. Terwijl ik de Poolse voetbalploeg nou ook niet zo heel boeiend vind.
Die ordinaire schopperquote:Op woensdag 30 november 2022 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
Ohhh. Nico. Die mis ik zo bij Ajax.![]()
Een Poolse?quote:Op woensdag 30 november 2022 21:18 schreef Fred_B het volgende:
Mexico heeft nog één goal nodig ondertussen
Was meer dan een ordinaire schopper hoor.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die ordinaire schopperAl zou Ajax dat gif nu wel kunnen gebruiken.
Tenzij het een goal is van Polen of Saudi Arabië.quote:
En ordinaire schopper die ook goed kon voetballen. Al was dat laatste de afgelopen jaren ook al minder.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Was meer dan een ordinaire schopper hoor.
Wat ik nog steeds een belachelijke regel vind op basis van die wedstrijden. Mexico - Argentinië is een veel meer beladen wedstrijd dan deze, dus meer kansen op kaarten.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:28 schreef Em31 het volgende:
Wat erg, straks ga je niet door door gele kaarten
Toen was die heel goed ja. Het jaar erna ook nog. Maar daarna werd het wel steeds minder.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:32 schreef ijs_beer het volgende:
Ja hij pakte geregeld kaarten. Maar die drive en dynamiek van hem leverde ook genoeg doelpunten op.Zeker in de befaamde Champions League campagne.
![]()
Het is weer de FIFA die zichzelf te belangrijk maakt. Ik zou tien andere dingen kunnen noemen die je zwaarder moet laten wegen dan het aantal gepakte kaarten, die zijn vaak toch nogal subjectief.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat ik nog steeds een belachelijke regel vind op basis van die wedstrijden. Mexico - Argentinië is een veel meer beladen wedstrijd dan deze, dus meer kansen op kaarten.
Plus dat verschillende scheidsrechters en vrij groot verschil kan uitmaken qua het krijgen van gele kaarten
Ja en de kans dat je in zo'n situatie komt is nou ook weer niet zó klein met maar 3 wedstrijden. Zou heel zuur zijn, dan zou ik nog liever gewoon ergens een extra goal hebben dan dat je weet dat het door gele kaarten kwam.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat ik nog steeds een belachelijke regel vind op basis van die wedstrijden. Mexico - Argentinië is een veel meer beladen wedstrijd dan deze, dus meer kansen op kaarten.
Plus dat verschillende scheidsrechters en vrij groot verschil kan uitmaken qua het krijgen van gele kaarten
/Care wat mij betreft. Blijft een held.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen was die heel goed ja. Het jaar erna ook nog. Maar daarna werd het wel steeds minder.
quote:Op woensdag 30 november 2022 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die wonnen niet eens van Nederland in de Nations League
Ze zorgen er in ieder geval voor dat Argentinië weer een kanshebber lijkt.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Polen is Tsjesjnie, 9 koekebakkers ervoor en dan Lewandowski.
En dan staan ze ook daarmee gelijk en gaan ze loten.quote:
Zeker. Je ziet per wedstrijd gele kaarten gegeven worden wat weinig is en even later spelers bewust hands zien maken die geen kaart krijgen.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is weer de FIFA die zichzelf te belangrijk maakt. Ik zou tien andere dingen kunnen noemen die je zwaarder moet laten wegen dan het aantal gepakte kaarten, die zijn vaak toch nogal subjectief.
Je kunt ze net zo goed een penaltyserie laten nemen. Het ene stadion is toch op een steenworp afstand van het andere. Gewoon het hele zwikkie meenemen, inclusief supporters.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan staan ze ook daarmee gelijk en gaan ze loten.
Lekker ouderwets kop of munt of zo, dat is hoe je een toernooi beslist.
Ach jeetje.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:47 schreef Cee het volgende:
Maar serieus, wat doen ze als de gele kaarten ook gelijk zijn?quote:Op woensdag 30 november 2022 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan staan ze ook daarmee gelijk en gaan ze loten.
Lekker ouderwets kop of munt of zo, dat is hoe je een toernooi beslist.
Geen idee, dat klinkt wel logisch.quote:Op woensdag 30 november 2022 21:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Telt een rode kaart voor twee eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |