quote:Op woensdag 30 november 2022 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ben wel benieuwdIk zit nog in seizoen 2 vast, maar ik heb wel gevoel dat teveel seizoen voor de serie You niet goed is. Ik heb het gevoel herhaling van zetten wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Makkelie wil eventueel wel Nederland-Argentinië natuurlijk, zodat hij wel de finale haalt.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:40 schreef Fred_B het volgende:
Stuur Makkelie (en misschien ook meteen het Nederlands Elftal) lekker naar huis. Het Nederlandse voetbal heeft op dit niveau niets te zoeken.
Polen daarentegen...quote:Op woensdag 30 november 2022 20:40 schreef Fred_B het volgende:
Stuur Makkelie (en misschien ook meteen het Nederlands Elftal) lekker naar huis. Het Nederlandse voetbal heeft op dit niveau niets te zoeken.
Tsja, het is een contactsport. Voor een penalty moet je toch wel een scoringskans ontnemen.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Polen daarentegen...
Volgens mij was het pingel omdat de keeper de bal niet raakte, maar wel het hoofd van Messi.
Dat deed hij... geen grote kans, maar het was een kans. Ik heb vreemdere penalties gezien dit WK.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, het is een contactsport. Voor een penalty moet je toch wel een scoringskans ontnemen.
Ik was al verbaasd dat nog niemand hem ingekopt hadquote:Op woensdag 30 november 2022 18:33 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben pas om 0:00 klaar met de woensdag.
Wel net op tijd voor de Top 2000.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:47 schreef Cee het volgende:
Damn, Christine McVie van een van m’n favoriete bands Fleetwood Mac is overleden.
Neeeequote:Op woensdag 30 november 2022 20:47 schreef Cee het volgende:
Damn, Christine McVie van een van m’n favoriete bands Fleetwood Mac is overleden.
Goed getimed inderdaadquote:Op woensdag 30 november 2022 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel net op tijd voor de Top 2000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |