* H_T is peanut butter jellyquote:
Is er ergens een plaats waar je snel een goedkoop setje oordopjes kan scoren? Ja, het is natuurlijk ook mogelijk om gewoon een dagje zonder te kunnen, maar ik stel me even voor wat ik in deze hachelijke situatie zou doen.quote:Op donderdag 1 december 2022 07:04 schreef Redefine het volgende:
Ben gisteren vergeten mijn koptelefoon terug te doen in mijn tas. Nu kan ik onderweg naar en van mijn werk geen muziek luisteren
quote:Op donderdag 1 december 2022 08:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vanavond naar een concerthelaas voel me nog steeds niet echt lekker
da's wel een erg algemene opmerking.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie S10 met het themalied voor Serious Request.
Beter dan afgelopen weekend. Ik had vandaag negatieve corona zelftestquote:
Welk concert ga je naar toe?quote:Op donderdag 1 december 2022 08:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik heb wel het idee dat hier over het algemeen oud-deelnemers een wat warmer hart wordt toegedragen, ja. (Behalve de Toppers)quote:Op donderdag 1 december 2022 08:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's wel een erg algemene opmerking.
Ik heb weinig met zowel S10 als Serious request.
Ben ik nu af?
Waar staat het glazen huis? Of is de actie weer compleet anders?quote:Op donderdag 1 december 2022 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie S10 met het themalied voor Serious Request.
Amersfoort, omdat vorig jaar de maatregelen na een dag werden aangescherpt en er niemand meer mocht komen.quote:Op donderdag 1 december 2022 09:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waar staat het glazen huis? Of is de actie weer compleet anders?
Nee kom niet langs een plek waar dat te koop is, dus helaas niet te ontsnappen uit deze hachelijke situatiequote:Op donderdag 1 december 2022 07:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Is er ergens een plaats waar je snel een goedkoop setje oordopjes kan scoren? Ja, het is natuurlijk ook mogelijk om gewoon een dagje zonder te kunnen, maar ik stel me even voor wat ik in deze hachelijke situatie zou doen.
Waar? Zelf ben ik vanavond in de Ziggo Domequote:Op donderdag 1 december 2022 08:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Voor mijn gevoel is het nog oktober.quote:Op woensdag 30 november 2022 23:02 schreef Cee het volgende:
Ik kan echt niet geloven dat we al bijna in december zitten joh.
Gisteren had ik gevoel dat december was, terwijl november isquote:Op donderdag 1 december 2022 10:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het nog oktober.
Ik ga morgen naar Lordiquote:Op donderdag 1 december 2022 08:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Dichtbij, misschien ga ik er wel even langs. Het zal dit jaar toch wel relatief rustig zijn, de hype is er allang niet meer.quote:Op donderdag 1 december 2022 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Amersfoort, omdat vorig jaar de maatregelen na een dag werden aangescherpt en er niemand meer mocht komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |