Nee helemaal niet want je weet het onderhand maar toch mag ik me erover blijven verbazenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeg niet dat dit je verbazing oplevert...
Uiteraardquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee helemaal niet want je weet het onderhand maar toch mag ik me erover blijven verbazen
Hij heeft wel een beetje gelijk .. het is een flutding.. maar volgens mij is die marktplaats zooi vooral de schuld van de febo.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom zegt Isaac steeds 'papa' tegen mensen?
En nu gooit ie Jeff weer onder de bus. Nu is het tafelvoetbal weer niet kwalitatief genoeg. "Dit is kopen om het kopen".
En nergens zegt Jeff dat hij een 3472398590 euro kostend ding heeft gekocht. Gewoon iets leuks, niet te duur, voor vermaak. Isaac kan heel goed overal over zeuren.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk .. het is een flutding.. maar volgens mij is die marktplaats zooi vooral de schuld van de febo.
Bol.com zooiquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk .. het is een flutding.. maar volgens mij is die marktplaats zooi vooral de schuld van de febo.
Bah bahquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:
Kim K heeft parachute gesprongen in dubai
Djedi in NL
Kim K ja dan land je tussen de koeien
Is ook niks aan toch
Als Jeff er 1 van 1000,- had gekocht was de loods te kleinquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En nergens zegt Jeff dat hij een 3472398590 euro kostend ding heeft gekocht. Gewoon iets leuks, niet te duur, voor vermaak. Isaac kan heel goed overal over zeuren.
Precies.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Jeff er 1 van 1000,- had gekocht was de loods te klein
Tattoo spullen is echt een RLS ding.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:35 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is dat toch met die persoonlijke doelen?
Maddy gaf het uit aan zakgeld want die had ook makkelijk een dartbord en nog veel meer kunnen kopenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Jeff er 1 van 1000,- had gekocht was de loods te klein
Ik weet soms niet of je het meent of niet.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tattoo spullen is echt een RLS ding.
En de troep om het weer weg te halenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die durfde nietquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maddy gaf het uit aan zakgeld want die had ook makkelijk een dartbord en nog veel meer kunnen kopen
Daarna komt het tatto verwijder laser dingquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is stap 2.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
En de troep om het weer weg te halen
Misschien eerst maar eens die naaimachine voor 250 euro..quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
Malloten.. een tattoo apparaat aanschaffen als ze straks 5 of ¤6000 verdiend hebben ... Isaac en Marcie maken Wendie gek dat ze best wel zo'n apparaat kunnen aanschaffen
Je lekker laten verminken door iemand die anderen graag op zijn buikje legtquote:
Isaac speelt het weer slim. Als we dadelijk 10.000/ 5.000 over hebben...quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
Malloten.. een tattoo apparaat aanschaffen als ze straks 5 of ¤6000 verdiend hebben ... Isaac en Marcie maken Wendie gek dat ze best wel zo'n apparaat kunnen aanschaffen
Hoe danquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac speelt het weer slim. Als we dadelijk 10.000/ 5.000 over hebben...
Gast.. hoe dan...
Een dartbord is blijvend waar je het hele jaar wat aan hebt dus als manager sta je vol achter die beslissing en neem je diequote:
Maar de voetbaltafel is een knakendingquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:40 schreef HappyCharly het volgende:
Als er op marktplaats voor 50 euro een naaimachine is, wil Isaac wel va zijn eigen geld investeren.
Wat is het toch een nobele man he
Febo luister mee, als die het leuk vind komen er weer 2x p/w debiel simpele spellen waar ze idioot hoge bedragen mee gaan winnenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac speelt het weer slim. Als we dadelijk 10.000/ 5.000 over hebben...
Gast.. hoe dan...
Nee, ik open nooit, dus bedankt. En was ook afgeleid door het wkquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij open je toch niet @:Aggie46 .. .als ik het mis heb dan mij nederige excuses.
Tianoquote:
Lijkt me toch dat je qua naaimachine gewoon ff een nieuwe koopt, paar honderd euro en je kiunt er hartstikke veel mee.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar de voetbaltafel is een knakending![]()
Mexx die 'Mattin' boven haar punani laat tatoeëren want ja dat kan er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daarna komt het tatto verwijder laser ding
quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano
Kunnen ze van dat ginble op zijn buik
Misschien humble maken
waarom zou je een paar honderd euro uitgeven als je ook een goede tweedehandse kunt kopen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat je qua naaimachine gewoon ff een nieuwe koopt, paar honderd euro en je kiunt er hartstikke veel mee.
Nee we praten over duizenden euro's aan onzin tatoeerspul..
Prima als we hierin iets anders vindenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:43 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou je een paar honderd euro uitgeven als je ook een goede tweedehandse kunt kopen?
Sjonge...kan het wat zachter. Mis ik net een doelpuntquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
BREAKING NEWS!!!!
KimKraak en haar Man gaan vanaf vandaag omdraaien in bed.. na twee maanden gaat KimKraak tegen de muur liggen..
Dat U het maar weet
kan Djedi het misschien in de daily zettenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
BREAKING NEWS!!!!
KimKraak en haar Man gaan vanaf vandaag omdraaien in bed.. na twee maanden gaat KimKraak tegen de muur liggen..
Dat U het maar weet
quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan Djedi het misschien in de daily zetten
Alleen de eindstand telt... alles tussenin nietquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sjonge...kan het wat zachter. Mis ik net een doelpunt
Muurligger heeft ook met voetbal te makenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sjonge...kan het wat zachter. Mis ik net een doelpunt
Zo rook je nooit zo denk je zwanger te zijn en rook je de hele tijdquote:
Gaat het over Bern? Ai...quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:49 schreef greysbones het volgende:
Sasha irriteert zich ergens aan van Bern
een reactie tijdens een spelletje
Stressquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo rook je nooit zo denk je zwanger te zijn en rook je de hele tijd
Je kan er van afquote:
dat zeg ik de hele week alquote:
Ik ook, maar dat was niet.. riep iedereen in de cos..quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zeg ik de hele week al
er zijn scheurtjes![]()
De naaimachine draait daar al op volle toerenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien eerst maar eens die naaimachine voor 250 euro..
Oh meid tochquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat was niet.. riep iedereen in de cos..
En zij zegt dat nu tegen hen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
Bern heeft gezegd dat Martin en Tiano het spel niet volwassen spelen
Las vanmiddag nog dat ze uitgebreid converseerden over toekomstplannen hierna?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:52 schreef Kakadylo het volgende:
Bern en Sasha gaat het sowieso niet worden hoor
Echt zo, je ziet hem nooit ookquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : Hij is conflictvermijdend te allen tijde.
Lucht ze haar hart bij de twee grootste dwazen.. SasjeZwitserland die al maanden timide verlegen schoolmeisje speelt bij Bernquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
hij heeft iets gezegdquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:54 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is de irritatie van Sascha, iets met spellen en Bern. Maar ik val er in..
that was yesterday....quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:54 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Las vanmiddag nog dat ze uitgebreid converseerden over toekomstplannen hierna?
Superirritant!quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
mwahhquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan mag je dit wel karaktermoord noemen![]()
Nou is Sascha echt niet zo schattig en timide als ze overkomt... blijkt ook uit haar profiel.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lucht ze haar hart bij de twee grootste dwazen.. SasjeZwitserland die al maanden timide verlegen schoolmeisje speelt bij Bern
Bern uit de tent lokken enige reden lijkt mequote:Op zaterdag 26 november 2022 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou is Sascha echt niet zo schattig en timide als ze overkomt... blijkt ook uit haar profiel.
Maar waarom in vredesnaam met deze mannen hierover praten? Bizar
ik zie het probleem niet dat ze er met mannen over praatquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou is Sascha echt niet zo schattig en timide als ze overkomt... blijkt ook uit haar profiel.
Typ jij altijd direct letterlijk mee met elk gesprek? Zo knap...quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : "We spelen een spel, en ik doe iets fout in zijn ogen. Afgezien of het fout is of niet. En dan krijg ik de volle laag daarover, inclusief 'hoe dom is dat'. Ik houd er gewoon niet van, dat iemand mij dom noemt.
En zeker niet als iemand het spel voor de eerste keer speelt. Dus ik zeg, ok, verkeerde keus gemaakt. [onverstaanbaar] Maar hij werd helemaal geirriteerd en boos.
Dus ik zei, doe nou eens kalm, het is maar een spelletje. En toen draaide hij het om van, ja maar jij reageert sjacherijnig. Jij reageert zo en zo. En toen dacht ik, steek 'm eens even lekker heel idiep in een gat waar de zon niet schijnt."
Op zoek naar andere mensen om mee te kaarten?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die zaten er bij toen het gebeurdequote:Op zaterdag 26 november 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op zoek naar andere mensen om mee te kaarten?
Ja, ik typ snel, maar ik heb ook het trucje dat ik kan terugspoelen, dus soms even iets terug.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Typ jij altijd direct letterlijk mee met elk gesprek? Zo knap...
Zoiets kun je niet zeggen al helemaal tegen die twee peuters waarover het bovendien gaat waarbij zij het zullen onthoudenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahh
het zit haar dwars
als ze het met jeff zou bespreken gaat Bern helemaal uit zijn stekkertje
al zou dat voor ons wel leuk zijn
Geen probleem. Meer dat Marciano en Martin nou niet echt helden zijn als het op communicatie aankomt.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet dat ze er met mannen over praat
zij (matin en tiano zaten bij het spel)
quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zaten er bij toen het gebeurde
ze vraagt wat feedback
niet alles is altijd zo zwart wit
Ahhh! Dat heb ik dan weer niet..quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik typ snel, maar ik heb ook het trucje dat ik kan terugspoelen, dus soms even iets terug.
Tiano heeft wel vaker goede adviezen of feedback voor anderenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen probleem. Meer dat Marciano en Martin nou niet echt helden zijn als het op communicatie aankomt.
Uiteraard is ze vrij om te praten met wie ze wil. Als die 2 bij dat spel zaten, is het wel logisch
Bummer, dat mis ik dan steeds. Of ik haak af bij dat stemgeluidquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano heeft wel vaker goede adviezen of feedback voor anderen
dat hij het zelf niet toepast is een heel ander verhaal
Hij houdt gewoon van onrustquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:00 schreef Aggie46 het volgende:
Martin gaf Sasha wel oplossingen,
Maar Sasha blijft er dan bij dat Bern daar nooit op ingaat (mijn woorden)of het zo draait dat Sasha het verkeerd doet/ziet.
Apart dat Marciano na het eten er verder over wil praten.
Met KimK gebeurt dat, volgens mij, zelden.
het is vaak vooral bij zaken waarin hij zelf niet betrokken isquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bummer, dat mis ik dan steeds. Of ik haak af bij dat stemgeluid
Dat vond ik ook bijzonder. Voor zijn eigen vriendin neemt hij opvallend weinig tijd, alleen als zij echt per se wil. Gisteren nam ze hem nog kwalijk dat hij niet met haar kwam praten na de fittie. Maar dit wil hij dan weer verder bespreken?quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:00 schreef Aggie46 het volgende:
Martin gaf Sasha wel oplossingen,
Maar Sasha blijft er dan bij dat Bern daar nooit op ingaat (mijn woorden)of het zo draait dat Sasha het verkeerd doet/ziet.
Apart dat Marciano na het eten er verder over wil praten.
Met KimK gebeurt dat, volgens mij, zelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |