Begint op te bloeien inderdaad al zal ze het programma nooit winnenquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:53 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind Moraima ook een leukerd, steeds meer eigenlijk
Prachtig haar. Maar hij maakte de opmerking dat hij graag zijn krullen wilde laten zien.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Prachtig, hij heeft al mooie krullen
Wat niet is kan komenquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:08 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff heeft die veer liever in z'n reet natuurlijk
Nee joh, geen muziek.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:11 schreef Kakadylo het volgende:
Benieuwd of ze muziek hebben en vooral naar de teksten eigenlijk
Daar zit je dan als volwassen in een RLS programmaquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:10 schreef Aggie46 het volgende:
Het is natuurlijk daar in die loods 1 grote verveling.
En nu kunnen ze heel apart pietenmutsen maken.
Iets, wat ze jaaaaren geleden ooit op school hebben gedaan.
Nou ja...ze hebben wat te doen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit je dan als volwassen in een RLS programma
Het fanatisme waarmee ze mutsen plakken is niet echt gezondquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit je dan als volwassen in een RLS programma
Als er nu nog kinderen bij betrokken waren kon ik mij er nog iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het fanatisme waarmee ze mutsen plakken is niet echt gezond
Met hun kindertafelvoetbaltafelquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
de andere kinderen vermaken zich ook prima
quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
Wanneer de elk jaar in elke BB terugekerende ZwartePietenDiscussie begint.. durven ze het aan of is het al zorgvuldig weg geïndoctrineerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Ik zit er ook vol verbazing naar te kijkenquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het fanatisme waarmee ze mutsen plakken is niet echt gezond
Het bijna dwangmatige zie je er wel vanaf, tenzij ze bewust zijn iets voor TV te moeten doen.. ruim een week voor de échte St. Nicolaasquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er nu nog kinderen bij betrokken waren kon ik mij er nog iets bij voorstellen.
Maar goed ze hebben wat te doen
Ik wilde net tikkenquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Mattin heeft zijn shirt er al weer bij uitgetrokken![]()
Ja dat zit er wel dik in dat ze dit voor de uitzending van 5 dec of zo moeten doen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het bijna dwangmatige zie je er wel vanaf, tenzij ze bewust zijn iets voor TV te moeten doen.. ruim een week voor de échte St. Nicolaas
quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]Zo zie je ze niet veel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is er vast bloedheet gestookt. Ik hoor de dames ook nooit klagen en da's zeer bijzonderquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde net tikken
Martin denkt dat het zomer is
Er was er toch een die een wintertrui wilde, maar inderdaad de dames lopen er ook altijd bij of het zomer is.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:23 schreef Korak het volgende:
[..]
Het is er vast bloedheet gestookt. Ik hoor de dames ook nooit klagen en da's zeer bijzonder
Zag je trouwens ook wie het was? Of denk je dat ik het zomaar plaats?quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo zie je ze niet veel meer
Geen idee, ik zal nog es kijkenquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zag je trouwens ook wie het was? Of denk je dat ik het zomaar plaats?![]()
Moet zeggen dat je er wel de tijd voor neemtquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal nog es kijken
Iemand met prachtige tanden in ieder geval!quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zag je trouwens ook wie het was? Of denk je dat ik het zomaar plaats?![]()
Ohw, sorry, ik wist niet dat ja haast had.. ik heb uitgebreid gekeken, en ik heb geen ideequote:Op zaterdag 26 november 2022 15:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet zeggen dat je er wel de tijd voor neemt
Mexxquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, sorry, ik wist niet dat ja haast had.. ik heb uitgebreid gekeken, en ik heb geen idee
Beter ging ie voor het zingen de kerk uitquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:39 schreef Dotteke het volgende:
Martin is weer bezig zijn zangtalenten aan ons te laten horen
Dan kan het ook al te laat zijnquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter ging ie voor het zingen de kerk uit
het is n hartquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:50 schreef 5thencounter het volgende:
Je kan Estertje enig satire niet ontkennen.. een groot rood kruis voor haar kop![]()
De wanhoop op te willen blijven vallen
[ afbeelding ]
Kan voor b eide doorgaan, zowel voor een kruis als voor een hartquote:
Nu is ze niet alleen doof, maar ziet ook bijna niets meerquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:50 schreef 5thencounter het volgende:
Je kan Estertje enig satire niet ontkennen.. een groot rood kruis voor haar kop![]()
De wanhoop op te willen blijven vallen
[ afbeelding ]
Die zit er erboven geprikt, de rest voor haar ogen zit duidelijk zeer ongemakkelijk , aandachthoer blijft ook rondloeren wie durft er wat de zeggenquote:
volgende keer als zij wat organiseren, ook allemaal op de kamer gaan zitten. Heel kinderachtigquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:01 schreef Aggie46 het volgende:
"Iedereen"doet mee.
Behalve de meangirls. Die zitten op hun kamer.
Tis toch niet te geloven.
Eigenlijk wel. Maar dan verlaag je je tot dat lage niveau.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
volgende keer als zij wat organiseren, ook allemaal op de kamer gaan zitten. Heel kinderachtig
quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:05 schreef Aggie46 het volgende:
Moet wel eerlijk zeggen dat Zoe een heel aparte maar toch leuke ehhhh..pet / muts [ afbeelding ]heeft gemaakt
Allemaal Pieten en 1 Indiaan. Hoezo wil je opvallen?quote:
Ze denkt dat ze Pocahontas isquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:05 schreef Aggie46 het volgende:
Moet wel eerlijk zeggen dat Zoe een heel aparte maar toch leuke ehhhh..pet / muts [ afbeelding ]heeft gemaakt
Jeff was ook eerst een indiaan, maar zijn muts is nog wat uitgebreidquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Allemaal Pieten en 1 Indiaan. Hoezo wil je opvallen?
Zij heeft een kruising tussen een mijter en een pietenmutsquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Jeff was ook eerst een indiaan, maar zijn muts is nog wat uitgebreiden Esther kan ik nou niet echt een Pietenmuts noemen
maar geen pietenmutsquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:23 schreef Aggie46 het volgende:
Ahhhh....een ketting.
[ afbeelding ]
Hij had geen goud..quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:23 schreef Aggie46 het volgende:
Ahhhh....een ketting.
[ afbeelding ]
KimD vroeg wel aan hem of hij er moeite mee had: een zwartepietenmuts.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij had geen goud..bijna iets van een Pietendiscussie.. maar snel in de kiem gesmoort.. word vast wel vervolgt
Sinterklaas vieren is het probleem ook nietquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
KimD vroeg wel aan hem of hij er moeite mee had: een zwartepietenmuts.
Hij had er geen problemen mee omdat hij thuis ook altijd sinterklaas feest viert.
Die heb ik niet gezien want kom net weer binnen maar ik geloof je direct.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Jeff was ook eerst een indiaan, maar zijn muts is nog wat uitgebreiden Esther kan ik nou niet echt een Pietenmuts noemen
Hij had er úberhaupt geen moeite mee.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sinterklaas vieren is het probleem ook niet
Ze beginnen mopperend maar maken er toch wat leuks vanquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:29 schreef Verida het volgende:
Toch wel leuk om te zien dat ze haast allemaal lol hebben met dit knutselen, dat is denk ik toch het kind in de mens
Klopt.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:29 schreef Verida het volgende:
Toch wel leuk om te zien dat ze haast allemaal lol hebben met dit knutselen, dat is denk ik toch het kind in de mens
Leuk he , dat is weer eens iets andersquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:31 schreef freaky40 het volgende:
Wat een infantiele kleutershow vandaag.
Ik hoor het. Niet te geloven.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh .. JW ontkent dat Esther zat te stoken gister ....
Gelukkig hebben wij de filmpjes nogquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daarna vertelt hij het iets beter. Vind alleen dat Esther iets meer aan het zuigen was...
Het ging vooral om de zin: dan pak ik een homp kaas en duw die in je bek en dan hoop ik dat je stikt.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
JW heeft wel gelijk, wat KimK deed was totaal onnodig. Was echt een vulkaan die ineens ontplofte. Erg dom om je zo uit de tent te laten lokken.
Ja, ik heb 'm live gehoord... heb toen gelijk al getypt dat dat een gele kaart was. Hoe dom ben je...quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het ging vooral om de zin: dan pak ik een homp kaas en duw die in je bek en dan hoop ik dat je stikt.
Ik denk dat Jeff harder had ingegrepen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Het toch niet zo zijn dat als ik een keer weg ben, of Janet een keer geen zin heeft, alles in het duigen valt.
Ja, het meest rare was eignelijk dat Marciano helemaal niks deed.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeff harder had ingegrepen.
Want Isaac en JW zeiden het echt niet zo hard dat KimK moest ophouden.
Toen Jeff met KimK erover sprak op kantoor was het eerste wat hij zei: Haal die grijns maar van je gezicht.
Vond ik een goeie.
Als Jeff erbij in de buurt was geweest, had Esther dit niet geflikt. Die wist precies dat ze in de keuken moest zijn terwijl Jeff er niet was.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeff harder had ingegrepen.
Want Isaac en JW zeiden het echt niet zo hard dat KimK moest ophouden.
Toen Jeff met KimK erover sprak op kantoor was het eerste wat hij zei: Haal die grijns maar van je gezicht.
Vond ik een goeie.
Klopt, hij stond er met zijn neus bovenop en zei niks...quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, het meest rare was eignelijk dat Marciano helemaal niks deed.
Nou moet ik ook toegeven dat KimK echt stond te schreeuwen, dus daar kwam je ook niet zomaar boven uit.
Ja, Esther is achterbaksquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Als Jeff erbij in de buurt was geweest, had Esther dit niet geflikt. Die wist precies dat ze in de keuken moest zijn terwijl Jeff er niet was.
Dat kan ook, is goed mogelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Als Jeff erbij in de buurt was geweest, had Esther dit niet geflikt. Die wist precies dat ze in de keuken moest zijn terwijl Jeff er niet was.
wat had hij moeten doen dan? Als hij Kim erop aangesproken had, had Esther nog veel meer gewonnen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, het meest rare was eignelijk dat Marciano helemaal niks deed.
Nou moet ik ook toegeven dat KimK echt stond te schreeuwen, dus daar kwam je ook niet zomaar boven uit.
Wellicht Esther aanspreken, om niet zo tegen zijn vriendin te praten... Of even KimK er aan helpen herinneren niet haar hoofd te verliezen .. kan ook fluisterend.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:44 schreef Verida het volgende:
[..]
wat had hij moeten doen dan? Als hij Kim erop aangesproken had, had Esther nog veel meer gewonnen.
Toen Jeff tegen Martin stond te gillen, zat de hele loods in een kringetje erbij, en niemand die iets deed.
ja, Esther zei niet zoveel fout, die schold niet, die was zoetsappig aan het rondbazuinen dat zij best die pan mocht gebruiken.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wellicht Esther aanspreken, om niet zo tegen zijn vriendin te praten... Of even KimK er aan helpen herinneren niet haar hoofd te verliezen .. kan ook fluisterend.
Nee, dat denk ik eigenlijk ook niet ... die was echt een vaatje buskruit op dat moment.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, Esther zei niet zoveel fout, die schold niet, die was zoetsappig aan het rondbazuinen dat zij best die pan mocht gebruiken.
En tegen Kim fluisteren had denk ik helemaal geen effect.
Zoetsappig wil ik het niet noemen. Passief agressief komt dichter in de buurt. Hoe dan ook, ze waren beiden niet slim bezig.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, Esther zei niet zoveel fout, die schold niet, die was zoetsappig aan het rondbazuinen dat zij best die pan mocht gebruiken.
Om een pan die niet gebruikt mocht worden toch (waar ze zich druk over maakt en kost wel 10.000)....ik wil niet weten hoe ze reageert als je haar persoonlijk iets flikt.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik eigenlijk ook niet ... die was echt een vaatje buskruit op dat moment.
En Esther wist wel precies op welk knopje ze moest drukken, en dat deed ze wel expres. Maar goed, daar moet iemand maar tegen kunnen ... en ik vond de reden dat KimK vond dat ze moest ontploffen echt vaag. Het ging eigenlijk om bijna niks.
Mijn niet bellen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Leuk he , dat is weer eens iets anders
Kim geeft zelf aan dat mensen haar dan weg moeten halen, en dan zal ze even boos doen maar daarna kalmeert ze. Ik zie dat ook exact zo voor me, dat je haar wegtrekt en zij al krijsend meegaatquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:44 schreef Verida het volgende:
[..]
wat had hij moeten doen dan? Als hij Kim erop aangesproken had, had Esther nog veel meer gewonnen.
Toen Jeff tegen Martin stond te gillen, zat de hele loods in een kringetje erbij, en niemand die iets deed.
Nee ze 'zei' technisch gezien niks fout, als je puur naar haar woorden luistert. Maar als je een normaal mens bent met mensenkennis heb je natuurlijk prima door dat ze zat uit te lokken/ zuigen met haar toontje..quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Welke stream? Heb dat nog niet opgevangen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:54 schreef freaky40 het volgende:
Waar hebben ze het over, een krantje met fake news?
Absoluut... heel bewust ook ...quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee ze 'zei' technisch gezien niks fout, als je puur naar haar woorden luistert. Maar als je een normaal mens bent met mensenkennis heb je natuurlijk prima door dat ze zat uit te lokken/ zuigen met haar toontje..
Stream 2quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Welke stream? Heb dat nog niet opgevangen.
JW doet precies niets.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:49 schreef Chanel5 het volgende:
Als Jeff iets niet goed doet is JW de eerste die er iets van zegt....laat ik daar geen bal van geloven..
Ze hadden het net over een krantje met onzin er in.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. ze hebben het over het managerschap.
Zat ik even niet op te letten denk ikquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hadden het net over een krantje met onzin er in.
Ik begreep haar reden wel. Blijkbaar heeft ze al maanden irritatie naar Esther, dat kwam er nu uit.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik eigenlijk ook niet ... die was echt een vaatje buskruit op dat moment.
En Esther wist wel precies op welk knopje ze moest drukken, en dat deed ze wel expres. Maar goed, daar moet iemand maar tegen kunnen ... en ik vond de reden dat KimK vond dat ze moest ontploffen echt vaag. Het ging eigenlijk om bijna niks.
dat was heel doortrapt van Esther, daarom ben ik er ook van overtuigd dat ze dit bewust zo heeft gedaan, op het moment dan Jeff er niet bij was en ontvlambare Kim in de keuken was.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee ze 'zei' technisch gezien niks fout, als je puur naar haar woorden luistert. Maar als je een normaal mens bent met mensenkennis heb je natuurlijk prima door dat ze zat uit te lokken/ zuigen met haar toontje..
Alleen als het hem wordt gevraagd of wanneer hij corvee heeft/ moet afwassenquote:
Ik heb het idee dat JW vindt dat, omdat hij al een heel leven achter zich heeft met hard werken en veel ervaringen, hij nu niks meer hoeft. Zit wat in, soort pensioen in de loodsquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:53 schreef pingu66 het volgende:
DieJW weet helemaal niet hoe de situatie thuis is bij degene die ( nog) thuis wonen en wat de reden daarvan is. Volgens hem doen ze niets werken een beetje worden door mana gevoerd en pakken een festivalletje.
Terwijl hij helemaal geen ene reet uitvoert daar. Toont geen initiatief om zelf iets te doen dan alleen maar op de blauwe stoel zitten en zeiken met die Zuiger.
Ook weleens prettig om relatief vrijuit te kunnen lullen en wat zaken van je af te pratenquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
JW en Jeff zijn het erg met elkaar eens.
Gluiperd is ze absoluutquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:57 schreef Verida het volgende:
[..]
dat was heel doortrapt van Esther, daarom ben ik er ook van overtuigd dat ze dit bewust zo heeft gedaan, op het moment dan Jeff er niet bij was en ontvlambare Kim in de keuken was.
Esther zit hele dagen alleen maar te observeren, hoort (lipleest misschien) veel meer dan de andere bewoners doorhebben. Ik vind Esther een gluiperd.
Ja en dat met een zelfgemaakte pietenmuts op. IK vind het leuk.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook weleens prettig om relatief vrijuit te kunnen lullen en wat zaken van je af te praten
Een normaal gesprek op kantoor tegenover vals geroddel op kamer driequote:Op zaterdag 26 november 2022 17:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja en dat met een zelfgemaakte pietenmuts op. IK vind het leuk.
Dat verschil is wel schrijnend jaquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een normaal gesprek op kantoor tegenover vals geroddel op kamer drie
Het verschil qua intonatie zijn twee verschillende wereldenquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat verschil is wel schrijnend ja
Zo kun je ook over mensen praten ja in plaats van enkel eendimensionaalquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff laat zich erg positief uit over Zoe : Ze heeft de zwaarste 2 maand van iedereen gehad. Knap hoe ze zich staande heeft gehouden. Het is een doorzetter. Ze laat zich niet snel uit het veld slaan.
Zoe weer binnen hengelen want ze verliest haar aandacht voor Jeff nu ze verliefd is op iemand van achter. Zoe de 2 zwaarste maanden.....?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff laat zich erg positief uit over Zoe : Ze heeft de zwaarste 2 maand van iedereen gehad. Knap hoe ze zich staande heeft gehouden. Het is een doorzetter. Ze laat zich niet snel uit het veld slaan.
Wellicht .. maar hij vertelde dit tegen JW, niet tegen Zoe.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zoe weer binnen hengelen want ze verliest haar aandacht voor Jeff nu ze verliefd is op iemand van achter. Zoe de 2 zwaarste maanden.....?
Op wie dan? Ze zien daar nooit iemand behalve die oempa loempa's van de Febo bij opdrachten.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zoe weer binnen hengelen want ze verliest haar aandacht voor Jeff nu ze verliefd is op iemand van achter. Zoe de 2 zwaarste maanden.....?
Het vermoeden is een psych/coach.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op wie dan? Ze zien daar nooit iemand behalve die oempa loempa's van de Febo bij opdrachten.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het vermoeden is een psych/coach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft toen niet gescholdenquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:12 schreef HappyCharly het volgende:
Nou.... Jeff vertelt de ruzie van hem met Moraima ietsje rooskleuriger...
Ik weet niet wat hij zei maar het was niet alleen "praat nederlands.."
Oke.. ik kan het me niet meer herinneren. Alleen dat hij erg agressief en intimiderend deed. Misschien niet met woorden, wel qua lichaamstaal.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft toen niet gescholden
Alleen 100 x gezegd u moet niet schreeuwen tegen mij
En praat normaal
huh?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:16 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe liet inderdaad laatst vallen dat ze een date heeft met ene xxxx als ze uit de loods komt.
Waar die na haar pogingen bij enkele mededeelnemers ineens vandaan komt weet ik ook niet.
JW is ook een grote gluiperdquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:22 schreef Chanel5 het volgende:
Jeff drinkt een wijntje maar zet het weg als er iemand aan de deur klopt en JW....???? vindt het normaal blijkbaar en deze man zou iets zeggen als Jeff iets doet wat niet kan??
Zijn eigen bierflesje houdt JW ook onder de tafelquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:22 schreef Chanel5 het volgende:
Jeff drinkt een wijntje maar zet het weg als er iemand aan de deur klopt en JW....???? vindt het normaal blijkbaar en deze man zou iets zeggen als Jeff iets doet wat niet kan??
Wat een onzin. Staan er adres gegevens bij? Neen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:29 schreef freaky40 het volgende:
geen prive gegevens van bewoners of medewerkers posten aub
Thanks!quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:29 schreef freaky40 het volgende:
geen prive gegevens van bewoners of medewerkers posten aub
Naam delen is ook in strijd met de AVG.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Staan er adres gegevens bij? Neen.
Als hij redacteur is dan weet ik niet of hij in die functie zoveel contact mag hebben met deelnemersquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thanks!
Maar zou toch superraar zijn als Zoë zoveel contact met hem kan hebben achter de schermen dat ze hem leuk vindt en elkaar op date hebben gevraagd?
Ik vind het onzin. Klaar.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naam delen is ook in strijd met de AVG.
Deze policy is nieuw .. andere jaren hebben we zoveel gegevens over mensen gedeeld die betrokken waren bij het programma.... verbaast me.quote:
Echt krankzinnig dit. Terwijl het gewoon open en bloot op internet staat, dat is de moderne tijd.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Deze policy is nieuw .. andere jaren hebben we zoveel gegevens over mensen gedeeld die betrokken waren bij het programma.... verbaast me.
Ik heb het afgelopen week nagevraagd, maar de regels m.b.t. de AVG worden steeds strenger, dit is hoe FOK! er mee om dient te gaan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Deze policy is nieuw .. andere jaren hebben we zoveel gegevens over mensen gedeeld die betrokken waren bij het programma.... verbaast me.
Ik ook.quote:
Maar genoeg dat Zoë hem leuk vindt en groetjes doet en zich afvraagt of ze kunnen datenquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als hij redacteur is dan weet ik niet of hij in die functie zoveel contact mag hebben met deelnemers
Ik zie er haar voor aan, zo is dat kind.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar genoeg dat Zoë hem leuk vindt en groetjes doet en zich afvraagt of ze kunnen daten
Geen oneindige voorraad wijn meer bedoeld hij.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff kijkt er tegenop om geen manager meer te zijn
en zijn sigarettenquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:42 schreef engine het volgende:
[..]
Geen oneindige voorraad wijn meer bedoeld hij.
Nee, dat was niet wat hij bedoelde. Hij zegt dat hij eigenlijk de stress gaat missen, om zo bezig te zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ook geen sjoemeltabak meer inderdaad.quote:
Gaat een weekje van verstoppen worden. De inhoud van de kast op kantoor moet een ander veilig onderkomen krijgen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:42 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Jeff wilde toch dat Isaac manager werd?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:45 schreef HappyCharly het volgende:
Slim, Jeff gaat Isaac alvast even een beetje zwartmaken bij JW (terecht)
Ja dan is hij onderdeel van die kutgroep die niets kunnen ipv de geweldige managerquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
Inmiddels heeft hij door dat Isaac een slang is. Dus hij ziet ook wel dat Isaac manager gaat worden als het zodoorgaat maar hij probeert alvast wat zaadjes te plantenquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar Jeff wilde toch dat Isaac manager werd?
Is ook wel suf lijkt me, om nu te kunnen bepalen en een grote rol te hebben. En dan weer afhaneklijk te zijn van een ander. Zeker als die ander slang Isaac is.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dan is hij onderdeel van die kutgroep die niets kunnen ipv de geweldige manager
Ja dan is hij onderdeel van die kutgroep die niets kunnen ipv de geweldige managerquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
Nee GJ als manager daar moet je blij mee zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Inmiddels heeft hij door dat Isaac een slang is. Dus hij ziet ook wel dat Isaac manager gaat worden als het zodoorgaat maar hij probeert alvast wat zaadjes te planten
enthousiastquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een geschreeuw ... is iemand boos of enthousiast?
Ja dat snap ik wel. Kan hij het baasje niet meer spelen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
Dat schijnt al niet meer zo te zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:55 schreef HappyCharly het volgende:
Esther vindt babette een dijk van een wijf.
Ik dacht dat ze haar wilde nomineren?
Ligt eraan wie het gaat worden. Maddy kroop ook voor hem de laatste week.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Kan hij het baasje niet meer spelen.
Ja dat zei ze gisteren. Tis en blijft een gluiperdquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:55 schreef HappyCharly het volgende:
Esther is maar wat bang dat jw een ander leuker vindtquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:00 schreef HappyCharly het volgende:
Babette nodigt JW uit om even op de stoel te komen zitten, zij gaat drinken pakken. Ze geeft hem een plaagstootje en hij roept haar quasiserieus terug om een knuffel te geven.
En vervolgens zegt Esther: leuk he... net je dochter...
Ik denk dat ze haar plek wel weet. Je kan hopenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther is maar wat bang dat jw een ander leuker vindt
Esther die haar plek weetquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar plek wel weet. Je kan hopen
JW gaat ook heel anders lachen, veel charmanter dan met Estherquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther is maar wat bang dat jw een ander leuker vindt
Nou kom opquote:
Hij heeft ook een nieuwe tactiekquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
JW gaat ook heel anders lachen, veel charmanter dan met Esther
Als er iemand is die zichzelf de koningin vind is het Esther welquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:05 schreef HappyCharly het volgende:
Esther snapt er ook niks van.
Babette praat over haar dateleven, dat ze geen oudere man wil die van de structuur is, 9 tot 5, aardappels groente en vlees willen. JW begrijpt dat, is daar ook niet van.
Zegt Esther: ik hou er wel van, soms ook rijst
Dan mis je iets hoor..
Jaquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:06 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK vindt dat ze steeds donkerder wordt, ze vindt dit erg, want ze vindt dit lelijk. Ga er vanuit dat ze het heeft over haar haar.
Hendrik de achtste wist er wel raad meequote:Op zaterdag 26 november 2022 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er iemand is die zichzelf de koningin vind is het Esther wel
Die zit alleen niet in de loodsquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Hendrik de achtste wist er wel raad mee
Oh nou dan gaat ze toch?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda voelt geen kriebels meer in de loods. Die had ze in het begin wel.
Wanda : 'Dan denk ik, wat doe ik hier?'
Nou het lijkt zoquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zit alleen niet in de loods
Moet je nagaan hoe zwart-wit en in vakjes zo iemand dus denktquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Maar wendy mag niet aan haar haren zitten.
Dat haar dat voor de helft al is afgeknapt
Over wie gaat dit?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:09 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Elke keer na gesprekken voelde ik me weer herboren. Ik ging weg, ik voelde me niet herboren, maar alleen iets beter. Maar nu denk ik, nee, het was gelijk al weg. Dat is geen goed teken. Dit heb ik nog helemaal niet meegemaakt.
Aan de andere kantquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe zwart-wit zo iemand dus denkt
Ga je met kerst dan ook krijgen hoorquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach kind is bij de FEBO geweestquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:10 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : een Bern kijkt me niet aan .. een Sasha kijkt me niet aan.
Wanda : Sinds gister?
KimK : Ja.
Lekker bezig dusquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda en KimK praten elkaar een depressie aan.
Ga je dit ook doen als er weer onaardige dingen over Wanda of Mirthe gezegd wordt?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is mooi dat iedereen door z'n eigen roze bril invulling wil geven aan de woorden van Jeff, en dat vooral zo grappig mogelijk wil doen.
Wat hij echter zei is dat hij de stress en het regelen gaat missen, en dat hij daar tegenop ziet. Al het andere wat hier gezegd wordt is invulling van de persoon zelf. Wellicht grappig, maar maakt het ook lastig voor de teruglezers.
Laat ze dan alsjeblieft nog even doorgaan met dat gesprekquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda en KimK praten elkaar een depressie aan.
Heeft ze die gehad dan?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
Djedi is de interesse in anderen heolemaal kwijt
Djedi moest eens weten wat KimK allemaal over haar zeiquote:
Yep, zei ze gisteren nog. Omdat ze heel aardig wordt gevonden en dus een bedreiging is. Esther vindt haar ook heel aardigquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:55 schreef HappyCharly het volgende:
Maar dat zijn wel de dingen die je van te voren kunt bedenkenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:13 schreef HappyCharly het volgende:
Kan me voorstellen dat mensen het een beetje zat worden om continu met zoveel mensen te zijn, steeds gestoord te worden in gesprek. Hoor nu Wanda en Kim K er over, Jeff bedenkt niet voor niets een rustig bankje.
Anderen hebben ook nooit interesse gehad in jou Djediquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
Djedi is de interesse in anderen heolemaal kwijt
Maar we zijn toch geen robotjes die alleen letterlijke tekst weergeven?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is mooi dat iedereen door z'n eigen roze bril invulling wil geven aan de woorden van Jeff, en dat vooral zo grappig mogelijk wil doen.
Wat hij echter zei is dat hij de stress en het regelen gaat missen, en dat hij daar tegenop ziet. Al het andere wat hier gezegd wordt is invulling van de persoon zelf. Wellicht grappig, maar maakt het ook lastig voor de teruglezers.
Is wel 1 van kamer 3 die zich nooit heeft opengesteld voor contact met anderenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Anderen hebben ook nooit interesse gehad in jou Djedi
Huh?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar we zijn toch geen robotjes die alleen letterlijke tekst weergeven?
We delen wat er gezegd wordt, vertellen onze invulling erbij, associaties..
Er is vaak een hoop subtekst, leuk om met elkaar daarover te praten.
Gauw, gooi wat pepernoten in de loods als beloningquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda praat al 5 minuten zonder het woord fucking te gebruiken. Dat is best een prestatie voor haar.
Tegen een slapende Marciano ?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:17 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK heeft vannacht wel 2/3 uren zitten praten, fucking lang zegt ze. Ze moest huilen. Ze voelde zich heel naar.
KimK : 'Ik voelde het helemaal niet, ik dacht alleen maar, ik wil weg, ik wil weg. Als het zo moet'
wow ... idd...quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
Ik zet de naam van mn vriendje op mn muts ....
O wat heerlijk om te lezen. Hopelijk blijven de kriebels wegquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen dat iemand Djedi heel aardig vond. Ze loopt altijd met een redelijk chagrijnig hoofd rond, doet en zegt weinig, voegt weinig toe, organiseert of maakt niks..quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is wel 1 van kamer 3 die zich nooit heeft opengesteld voor contact met anderen
Zit jij in de loods?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:17 schreef greysbones het volgende:
Ik zou gestoorder worden van het feit dat je alleen die mensen hebt
Dus elke dag hetzelfde
Bijzonder idd..quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
Zitten praten met achter?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:17 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK heeft vannacht wel 2/3 uren zitten praten, fucking lang zegt ze. Ze moest huilen. Ze voelde zich heel naar.
KimK : 'Ik voelde het helemaal niet, ik dacht alleen maar, ik wil weg, ik wil weg. Als het zo moet'
Ik denk dat zij bij anderen best een lieve zachte indruk kan maken eigenlijk. Maar verder doet ze weinig tot niks behalve schrijvenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit begrepen dat iemand Djedi heel aardig vond. Ze loopt altijd met een redelijk chagrijnig hoofd rond, doet en zegt weinig, voegt weinig toe, organiseert of maakt niks..
Doet ze dat nog?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik denk dat zij bij anderen best een lieve zachte indruk kan maken eigenlijk. Maar verder doet ze weinig tot niks behalve schrijven
De deur van de Etosquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda wil echt iets vets gaan doen buiten ... ze hoopt dat dit deurtjes voor haar opent.
Ik denk dat ze die indruk wekt maar dat het niet klopt. Ik heb haar behoorlijk horen roddelen en heel weinig echt hele lieve dingen zien doen of zeggen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik denk dat zij bij anderen best een lieve zachte indruk kan maken eigenlijk. Maar verder doet ze weinig tot niks behalve schrijven
Juist die eigen invulling zetten de "nalezers"op een verkeerd spoor.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar we zijn toch geen robotjes die alleen letterlijke tekst weergeven?
We delen wat er gezegd wordt, vertellen onze invulling erbij, associaties..
Er is vaak een hoop subtekst, leuk om met elkaar daarover te praten.
Wij zien alles. Net als dat Wanda daar best geliefd lijkt te zijn, terwijl hier in de COS mensen al snel door hadden.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die indruk wekt maar dat het niet klopt. Ik heb haar behoorlijk horen roddelen en heel weinig echt hele lieve dingen zien doen of zeggen.
Beter op die muts dan op je andere mutsquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
Chuf is een meneerquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter op die muts dan op je andere muts
Hihiquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter op die muts dan op je andere muts
Is sowieso een egocentrisch dingetje met een beperkte blik dus zou haar niet om mij heen willen hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit begrepen dat iemand Djedi heel aardig vond. Ze loopt altijd met een redelijk chagrijnig hoofd rond, doet en zegt weinig, voegt weinig toe, organiseert of maakt niks..
Oke.. geen idee.. misschien moet ik me niet aangesproken voelenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Juist die eigen invulling zetten de "nalezers"op een verkeerd spoor.
Ik heb zo vaak gemerkt dat wanneer ik een gesprek goed kon volgen, dat ik dan een heel ander verhaal op het forum lees.
Heeft niks met robotjes te maken, want die eigen invulling kost net zoveel tijd dan wanneer de waarheid van hetgeen besproken wordt in de loods.
Vind haar verwend en kinderlijk overkomenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is sowieso een egocentrisch dingetje dus zou haar niet om mij heen willen hebben
Influencer en dan doorrollen naar only fans wat veel rls'ers doen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda wil echt iets vets gaan doen buiten ... ze hoopt dat dit deurtjes voor haar opent.
Ik wens ze veel succesquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:26 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Influencer en dan doorrollen naar only fans wat veel rls'ers doen.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:26 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Influencer en dan doorrollen naar only fans wat veel rls'ers doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel commentaar op de streams. Voor de precieze weergave van wat er gebeurt zou je bij de streamverslagen moeten zijn, of bij de filmpjes.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Juist die eigen invulling zetten de "nalezers"op een verkeerd spoor.
Ik heb zo vaak gemerkt dat wanneer ik een gesprek goed kon volgen, dat ik dan een heel ander verhaal op het forum lees.
Heeft niks met robotjes te maken, want die eigen invulling kost net zoveel tijd dan wanneer de waarheid van hetgeen besproken wordt in de loods.
Zie een jongen dat niet zo snel doen maar ja die gaat dan ook niet in zo'n loods zitten waarna je meisje een jaar lang alleen isquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Lol, snap ik maar ik dacht alvast met haar mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
Isaac is toch getrouwd?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zie een jongen dat niet zo snel doen maar ja die gaat dan ook niet in zo'n loods zitten waarna je meisje een jaar lang alleen is
What the fuck zijn dit voor gesprekken johquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:
Kim K heeft parachute gesprongen in dubai
Djedi in NL
Kim K ja dan land je tussen de koeien
Is ook niks aan toch
Zeg niet dat dit je verbazing oplevert...quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat the fuck zijn dit voor gesprekken joh
Het is de eigen invulling van het commentaar op de streams. Kost net zoveel tijd/tekst als de werkelijke weergave.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:29 schreef Verida het volgende:
Het
[..]
Het is wel commentaar op de streams. Voor de precieze weergave van wat er gebeurt zou je bij de streamverslagen moeten zijn, of bij de filmpjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |