Wij zien alles. Net als dat Wanda daar best geliefd lijkt te zijn, terwijl hier in de COS mensen al snel door hadden.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die indruk wekt maar dat het niet klopt. Ik heb haar behoorlijk horen roddelen en heel weinig echt hele lieve dingen zien doen of zeggen.
Beter op die muts dan op je andere mutsquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
Ik zet de naam van mn vriendje op mn muts ....
Chuf is een meneerquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter op die muts dan op je andere muts
Hihiquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter op die muts dan op je andere muts
Is sowieso een egocentrisch dingetje met een beperkte blik dus zou haar niet om mij heen willen hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit begrepen dat iemand Djedi heel aardig vond. Ze loopt altijd met een redelijk chagrijnig hoofd rond, doet en zegt weinig, voegt weinig toe, organiseert of maakt niks..
Oke.. geen idee.. misschien moet ik me niet aangesproken voelenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Juist die eigen invulling zetten de "nalezers"op een verkeerd spoor.
Ik heb zo vaak gemerkt dat wanneer ik een gesprek goed kon volgen, dat ik dan een heel ander verhaal op het forum lees.
Heeft niks met robotjes te maken, want die eigen invulling kost net zoveel tijd dan wanneer de waarheid van hetgeen besproken wordt in de loods.
Vind haar verwend en kinderlijk overkomenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is sowieso een egocentrisch dingetje dus zou haar niet om mij heen willen hebben
Influencer en dan doorrollen naar only fans wat veel rls'ers doen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda wil echt iets vets gaan doen buiten ... ze hoopt dat dit deurtjes voor haar opent.
Ik wens ze veel succesquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:26 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Influencer en dan doorrollen naar only fans wat veel rls'ers doen.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:26 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Influencer en dan doorrollen naar only fans wat veel rls'ers doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel commentaar op de streams. Voor de precieze weergave van wat er gebeurt zou je bij de streamverslagen moeten zijn, of bij de filmpjes.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Juist die eigen invulling zetten de "nalezers"op een verkeerd spoor.
Ik heb zo vaak gemerkt dat wanneer ik een gesprek goed kon volgen, dat ik dan een heel ander verhaal op het forum lees.
Heeft niks met robotjes te maken, want die eigen invulling kost net zoveel tijd dan wanneer de waarheid van hetgeen besproken wordt in de loods.
Zie een jongen dat niet zo snel doen maar ja die gaat dan ook niet in zo'n loods zitten waarna je meisje een jaar lang alleen isquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Lol, snap ik maar ik dacht alvast met haar mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
Isaac is toch getrouwd?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zie een jongen dat niet zo snel doen maar ja die gaat dan ook niet in zo'n loods zitten waarna je meisje een jaar lang alleen is
What the fuck zijn dit voor gesprekken johquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:
Kim K heeft parachute gesprongen in dubai
Djedi in NL
Kim K ja dan land je tussen de koeien
Is ook niks aan toch
Zeg niet dat dit je verbazing oplevert...quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat the fuck zijn dit voor gesprekken joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |