Hoe danquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac speelt het weer slim. Als we dadelijk 10.000/ 5.000 over hebben...
Gast.. hoe dan...
Een dartbord is blijvend waar je het hele jaar wat aan hebt dus als manager sta je vol achter die beslissing en neem je diequote:
Maar de voetbaltafel is een knakendingquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:40 schreef HappyCharly het volgende:
Als er op marktplaats voor 50 euro een naaimachine is, wil Isaac wel va zijn eigen geld investeren.
Wat is het toch een nobele man he
Febo luister mee, als die het leuk vind komen er weer 2x p/w debiel simpele spellen waar ze idioot hoge bedragen mee gaan winnenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac speelt het weer slim. Als we dadelijk 10.000/ 5.000 over hebben...
Gast.. hoe dan...
Nee, ik open nooit, dus bedankt. En was ook afgeleid door het wkquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij open je toch niet @:Aggie46 .. .als ik het mis heb dan mij nederige excuses.
Tianoquote:
Lijkt me toch dat je qua naaimachine gewoon ff een nieuwe koopt, paar honderd euro en je kiunt er hartstikke veel mee.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar de voetbaltafel is een knakending![]()
Mexx die 'Mattin' boven haar punani laat tatoeëren want ja dat kan er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daarna komt het tatto verwijder laser ding
quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano
Kunnen ze van dat ginble op zijn buik
Misschien humble maken
waarom zou je een paar honderd euro uitgeven als je ook een goede tweedehandse kunt kopen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat je qua naaimachine gewoon ff een nieuwe koopt, paar honderd euro en je kiunt er hartstikke veel mee.
Nee we praten over duizenden euro's aan onzin tatoeerspul..
Prima als we hierin iets anders vindenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:43 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou je een paar honderd euro uitgeven als je ook een goede tweedehandse kunt kopen?
Sjonge...kan het wat zachter. Mis ik net een doelpuntquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
BREAKING NEWS!!!!
KimKraak en haar Man gaan vanaf vandaag omdraaien in bed.. na twee maanden gaat KimKraak tegen de muur liggen..
Dat U het maar weet
kan Djedi het misschien in de daily zettenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
BREAKING NEWS!!!!
KimKraak en haar Man gaan vanaf vandaag omdraaien in bed.. na twee maanden gaat KimKraak tegen de muur liggen..
Dat U het maar weet
quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan Djedi het misschien in de daily zetten
Alleen de eindstand telt... alles tussenin nietquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sjonge...kan het wat zachter. Mis ik net een doelpunt
Muurligger heeft ook met voetbal te makenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sjonge...kan het wat zachter. Mis ik net een doelpunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |