Nee helemaal niet want je weet het onderhand maar toch mag ik me erover blijven verbazenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeg niet dat dit je verbazing oplevert...
Uiteraardquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee helemaal niet want je weet het onderhand maar toch mag ik me erover blijven verbazen
Hij heeft wel een beetje gelijk .. het is een flutding.. maar volgens mij is die marktplaats zooi vooral de schuld van de febo.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom zegt Isaac steeds 'papa' tegen mensen?
En nu gooit ie Jeff weer onder de bus. Nu is het tafelvoetbal weer niet kwalitatief genoeg. "Dit is kopen om het kopen".
En nergens zegt Jeff dat hij een 3472398590 euro kostend ding heeft gekocht. Gewoon iets leuks, niet te duur, voor vermaak. Isaac kan heel goed overal over zeuren.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk .. het is een flutding.. maar volgens mij is die marktplaats zooi vooral de schuld van de febo.
Bol.com zooiquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk .. het is een flutding.. maar volgens mij is die marktplaats zooi vooral de schuld van de febo.
Bah bahquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:
Kim K heeft parachute gesprongen in dubai
Djedi in NL
Kim K ja dan land je tussen de koeien
Is ook niks aan toch
Als Jeff er 1 van 1000,- had gekocht was de loods te kleinquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En nergens zegt Jeff dat hij een 3472398590 euro kostend ding heeft gekocht. Gewoon iets leuks, niet te duur, voor vermaak. Isaac kan heel goed overal over zeuren.
Precies.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Jeff er 1 van 1000,- had gekocht was de loods te klein
Tattoo spullen is echt een RLS ding.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:35 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is dat toch met die persoonlijke doelen?
Maddy gaf het uit aan zakgeld want die had ook makkelijk een dartbord en nog veel meer kunnen kopenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Jeff er 1 van 1000,- had gekocht was de loods te klein
Ik weet soms niet of je het meent of niet.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tattoo spullen is echt een RLS ding.
En de troep om het weer weg te halenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die durfde nietquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maddy gaf het uit aan zakgeld want die had ook makkelijk een dartbord en nog veel meer kunnen kopen
Daarna komt het tatto verwijder laser dingquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is stap 2.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
En de troep om het weer weg te halen
Misschien eerst maar eens die naaimachine voor 250 euro..quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
Malloten.. een tattoo apparaat aanschaffen als ze straks 5 of ¤6000 verdiend hebben ... Isaac en Marcie maken Wendie gek dat ze best wel zo'n apparaat kunnen aanschaffen
Je lekker laten verminken door iemand die anderen graag op zijn buikje legtquote:
Isaac speelt het weer slim. Als we dadelijk 10.000/ 5.000 over hebben...quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
Malloten.. een tattoo apparaat aanschaffen als ze straks 5 of ¤6000 verdiend hebben ... Isaac en Marcie maken Wendie gek dat ze best wel zo'n apparaat kunnen aanschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |