Zo rook je nooit zo denk je zwanger te zijn en rook je de hele tijdquote:
Gaat het over Bern? Ai...quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:49 schreef greysbones het volgende:
Sasha irriteert zich ergens aan van Bern
een reactie tijdens een spelletje
Stressquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo rook je nooit zo denk je zwanger te zijn en rook je de hele tijd
Je kan er van afquote:
dat zeg ik de hele week alquote:
Ik ook, maar dat was niet.. riep iedereen in de cos..quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zeg ik de hele week al
er zijn scheurtjes![]()
De naaimachine draait daar al op volle toerenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien eerst maar eens die naaimachine voor 250 euro..
Oh meid tochquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat was niet.. riep iedereen in de cos..
En zij zegt dat nu tegen hen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
Bern heeft gezegd dat Martin en Tiano het spel niet volwassen spelen
Las vanmiddag nog dat ze uitgebreid converseerden over toekomstplannen hierna?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:52 schreef Kakadylo het volgende:
Bern en Sasha gaat het sowieso niet worden hoor
Echt zo, je ziet hem nooit ookquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : Hij is conflictvermijdend te allen tijde.
Lucht ze haar hart bij de twee grootste dwazen.. SasjeZwitserland die al maanden timide verlegen schoolmeisje speelt bij Bernquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
hij heeft iets gezegdquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:54 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is de irritatie van Sascha, iets met spellen en Bern. Maar ik val er in..
that was yesterday....quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:54 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Las vanmiddag nog dat ze uitgebreid converseerden over toekomstplannen hierna?
Superirritant!quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
mwahhquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan mag je dit wel karaktermoord noemen![]()
Nou is Sascha echt niet zo schattig en timide als ze overkomt... blijkt ook uit haar profiel.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lucht ze haar hart bij de twee grootste dwazen.. SasjeZwitserland die al maanden timide verlegen schoolmeisje speelt bij Bern
Bern uit de tent lokken enige reden lijkt mequote:Op zaterdag 26 november 2022 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou is Sascha echt niet zo schattig en timide als ze overkomt... blijkt ook uit haar profiel.
Maar waarom in vredesnaam met deze mannen hierover praten? Bizar
ik zie het probleem niet dat ze er met mannen over praatquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou is Sascha echt niet zo schattig en timide als ze overkomt... blijkt ook uit haar profiel.
Typ jij altijd direct letterlijk mee met elk gesprek? Zo knap...quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : "We spelen een spel, en ik doe iets fout in zijn ogen. Afgezien of het fout is of niet. En dan krijg ik de volle laag daarover, inclusief 'hoe dom is dat'. Ik houd er gewoon niet van, dat iemand mij dom noemt.
En zeker niet als iemand het spel voor de eerste keer speelt. Dus ik zeg, ok, verkeerde keus gemaakt. [onverstaanbaar] Maar hij werd helemaal geirriteerd en boos.
Dus ik zei, doe nou eens kalm, het is maar een spelletje. En toen draaide hij het om van, ja maar jij reageert sjacherijnig. Jij reageert zo en zo. En toen dacht ik, steek 'm eens even lekker heel idiep in een gat waar de zon niet schijnt."
Op zoek naar andere mensen om mee te kaarten?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die zaten er bij toen het gebeurdequote:Op zaterdag 26 november 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op zoek naar andere mensen om mee te kaarten?
Ja, ik typ snel, maar ik heb ook het trucje dat ik kan terugspoelen, dus soms even iets terug.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Typ jij altijd direct letterlijk mee met elk gesprek? Zo knap...
Zoiets kun je niet zeggen al helemaal tegen die twee peuters waarover het bovendien gaat waarbij zij het zullen onthoudenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahh
het zit haar dwars
als ze het met jeff zou bespreken gaat Bern helemaal uit zijn stekkertje
al zou dat voor ons wel leuk zijn
Geen probleem. Meer dat Marciano en Martin nou niet echt helden zijn als het op communicatie aankomt.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet dat ze er met mannen over praat
zij (matin en tiano zaten bij het spel)
quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zaten er bij toen het gebeurde
ze vraagt wat feedback
niet alles is altijd zo zwart wit
Ahhh! Dat heb ik dan weer niet..quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik typ snel, maar ik heb ook het trucje dat ik kan terugspoelen, dus soms even iets terug.
Tiano heeft wel vaker goede adviezen of feedback voor anderenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen probleem. Meer dat Marciano en Martin nou niet echt helden zijn als het op communicatie aankomt.
Uiteraard is ze vrij om te praten met wie ze wil. Als die 2 bij dat spel zaten, is het wel logisch
Bummer, dat mis ik dan steeds. Of ik haak af bij dat stemgeluidquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano heeft wel vaker goede adviezen of feedback voor anderen
dat hij het zelf niet toepast is een heel ander verhaal
Hij houdt gewoon van onrustquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:00 schreef Aggie46 het volgende:
Martin gaf Sasha wel oplossingen,
Maar Sasha blijft er dan bij dat Bern daar nooit op ingaat (mijn woorden)of het zo draait dat Sasha het verkeerd doet/ziet.
Apart dat Marciano na het eten er verder over wil praten.
Met KimK gebeurt dat, volgens mij, zelden.
het is vaak vooral bij zaken waarin hij zelf niet betrokken isquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bummer, dat mis ik dan steeds. Of ik haak af bij dat stemgeluid
Dat vond ik ook bijzonder. Voor zijn eigen vriendin neemt hij opvallend weinig tijd, alleen als zij echt per se wil. Gisteren nam ze hem nog kwalijk dat hij niet met haar kwam praten na de fittie. Maar dit wil hij dan weer verder bespreken?quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:00 schreef Aggie46 het volgende:
Martin gaf Sasha wel oplossingen,
Maar Sasha blijft er dan bij dat Bern daar nooit op ingaat (mijn woorden)of het zo draait dat Sasha het verkeerd doet/ziet.
Apart dat Marciano na het eten er verder over wil praten.
Met KimK gebeurt dat, volgens mij, zelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |