ik weet niet of je t weet maar das de volgende tegenstanderquote:
Komt door dat woke gezeikquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje makkelijk scoren gezien de inflatie in Nederland. Wacht maar tot het welvarende Ecuador 3 euro voor een normaal brood moet betalen.
Ja, altijd dat riedeltje over zijn werklust. Dat bedoel ik dus. Was gewoon een matige voetballer die nergens in uitblonk, alles een zesje. Maar kennelijk hebben coaches daar een zwak voor, net als met de Roon nu.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op Kuyts inzet en arbeidsethos heb ik nooit iets aan te merken gehad. Zelfs nog fatsoenlijk als verdediger willen spelen. Ik kijk er niet van op dat hij als trainer minder goed is dan hij zelf denkt, maar zo'n type speler zou Oranje nu goed kunnen gebruiken. Kuyt heeft er, met zijn kwaliteiten, als voetballer het allermaximaalste uitgehaald.
Ha ha haquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik weet niet of je t weet maar das de volgende tegenstander
hhh38 in WK / [NPO] NOS Studio WK 22 #1quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:39 schreef Zipportal het volgende:
WK / [Groep B 25-11 20:00] Engeland - Verenigde Staten #1:
Ik heb liever een speler die een zesje waard is en probeert er een zeven van te maken, dan die (zelf)benoemde negens en tienen die bij iedere tegenslag meteen het hoofd laten hangen, iets uitstralen van "mogen we al naar huis?" of "waar is mijn smartfoon? Ik wil gamen!" en daarna een ongelooflijk slap verhaal ophangen voor de microfoon.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, altijd dat riedeltje over zijn werklust. Dat bedoel ik dus. Was gewoon een matige voetballer die nergens in uitblonk, alles een zesje. Maar kennelijk hebben coaches daar een zwak voor, net als met de Roon nu.
Graag volgende keer weer meeposten, @GGMM miste je al.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Holy shit.Waar heb ik in godsnaam naar zitten kijken?
(Sorry dat ik niet heb meegepost)
Pittig sfeertje vanavondquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:39 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Ha ha ha
zal ik het even uitleggen voor je? Hij zegt definitief 5-3-2 opheffen, ze hebben gewoon niet de spelers voor 4-3-3. Tegen Quatar zou het in theorie kunnen maar lijkt me midden in het toernooi niet handig, duidelijk?
Kun je t nog ff een keer uitgebreider uitleggen met tekeningen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:39 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Ha ha ha
zal ik het even uitleggen voor je? Hij zegt definitief 5-3-2 opheffen, ze hebben gewoon niet de spelers voor 4-3-3. Tegen Quatar zou het in theorie kunnen maar lijkt me midden in het toernooi niet handig, duidelijk?
Bij zo'n mensonterend slechte pot viel weinig te zeggen. Lieve hemel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag volgende keer weer meeposten, @:GGMM miste je al.
Fijn dat er hier ruimte voor is.quote:
Ik was het ergens eensch met je tot je begon over de microfoon. Want als er iemand was die alleen maar slap kon lullen als de ideale schoonzoon voor de microfoon was het Kuyt wel. Maar uiteraard ieder zijn voorkeur.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb liever een speler die een zesje waard is en probeert er een zeven van te maken, dan die (zelf)benoemde negens en tienen die bij iedere tegenslag meteen het hoofd laten hangen, iets uitstralen van "mogen we al naar huis?" of "waar is mijn smartfoon? Ik wil gamen!" en daarna een ongelooflijk slap verhaal ophangen voor de microfoon.
Maar goed, ieder zijn/haar voorkeuren.
Kuyt de dorpspastoor ja.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik was het ergens eensch met je tot je begon over de microfoon. Want als er iemand was die alleen maar slap kon lullen als de ideale schoonzoon voor de microfoon was het Kuyt wel. Maar uiteraard ieder zijn voorkeur.
Natuurlijk maar Kuijt verzaakte nooit.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik was het ergens eensch met je tot je begon over de microfoon. Want als er iemand was die alleen maar slap kon lullen als de ideale schoonzoon voor de microfoon was het Kuyt wel. Maar uiteraard ieder zijn voorkeur.
Mag ik dan ook nog even los, ja?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat er hier ruimte voor is.
OK. Dat punt is voor jou.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hiervoor hoef je juist geen excuses voor aan te biedenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Holy shit.Waar heb ik in godsnaam naar zitten kijken?
(Sorry dat ik niet heb meegepost)
Welnee, gebrek aan niveau.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
OK. Dat punt is voor jou.
Voetballers voor de microfoon... dat valt nogal vaak niet mee. Of er nu een zesje of een zelfbenoemde tien aan het lullen is.
Mediatraining denk ik.
Vuist op tafel nu! ipv dat slappe gelul van Frenkie net.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat zei die? Ik was even aan het schijten.
Ah ja, eensch.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Vuist op tafel nu! ipv dat slappe gelul van Frenkie net.
OK.quote:
Jij zeker, toby.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mag ik dan ook nog even los, ja?
SAKKER DE SAKKER DE NONDEJU.
(quote van Boer Zwartjes, Q & Q, 1974)
Van Gaal selecteert liever mongooltjes zoals Teeler en Metworst.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waarom is Danjuma (8 goals in de CL vorig jaar) trouwens niet mee?
Compleet debiel.
Mag het een onsje meer zijn?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van Gaal selecteert liever mongooltjes zoals Teeler en Metworst.
Is ook onzinquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb Nederland nog nooit gezien met een buitenlandse trainer.
Is hiervoor een reden voor? "Nederlandse voetbal" kunnen alleen maar Nederlandse trainers geven. is onzin vind ik?
Dat wil men volgens mij niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is hiervoor een reden voor? "Nederlandse voetbal" kunnen alleen maar Nederlandse trainers geven. is onzin vind ik?
6 goalsquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waarom is Danjuma (8 goals in de CL vorig jaar) trouwens niet mee?
Compleet debiel.
Toch is dat de reden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Twee voordelen van vanavond :quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:44 schreef Ramboetan het volgende:
Ben benieuwd of het tegen Qatar nog slechter kan!
Ach welnee..quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Twee voordelen van vanavond :
1. Het kan niet slechter
2. Ze spelen tegen Qatar
Maar gezien vanavond is de kwartfinales echt wel het eindstation.
Op deze manier ga je al met schijt in de broek naar de laatste 16.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:56 schreef TLC het volgende:
[..]
1. Het kan niet slechter
2. Ze spelen tegen Qatar
Als je verliest van Iran / Wales / USA kunnen ze maar beter thuis zittenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Op deze manier ga je al met schijt in de broek naar de laatste 16.
1. Ze worden tweede in de poule omdat ze 1-0 wel prima vindenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:56 schreef TLC het volgende:
[..]
1. Het kan niet slechter
2. Ze spelen tegen Qatar
Spanje verloor in 2010 van Zwitserland. Zegt allemaal niet zoveelquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:56 schreef TLC het volgende:
[..]
1. Het kan niet slechter
2. Ze spelen tegen Qatar
Eigenlijk is het heel simpel : nog 5 keer niet verliezen en Oranje is wereldkampioenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:15 schreef DKUp het volgende:
Een doel, NIET VERLIEZEN.
“Vanaf nu moeten we alles winnen!”
Omdat je te jong bent. Happel was coach in 1978. Overigens met een wankele start in de poule. Dat geeft hoop.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ernst "kein Keloel, kewoon foesballen" Happel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Omdat je te jong bent. Happel was coach in 1978. Overigens met een wankele start in de poule. Dat geeft hoop.
Dat is wel een beetje gelul, in die wedstrijd was Spanje veel beter. Terwijl Oranje echt als een drol speelde vandaag. Echt hemeltergend slecht.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spanje verloor in 2010 van Zwitserland. Zegt allemaal niet zoveel
Nederland verloor in 88 zijn eerste wedstrijdquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spanje verloor in 2010 van Zwitserland. Zegt allemaal niet zoveel
quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag volgende keer weer meeposten, @:GGMM miste je al.
Flitsen, vierde verjaardag dus het was af en toe spieken naar de TV.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ha die Scrummie. Zaadpot gezien?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Flitsen, vierde verjaardag dus het was af en toe spieken naar de TV.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Het was mensonterend slecht. Maar echt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar De Boer verloor zo'n wedstrijd dan altijd in de laatste minuut.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als De Boer dezelfde teksten op tafel had gelegd als Van Gaal nu was hij compleet met de grond gelijk gemaakt.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Het was mensonterend slecht. Maar echt.
Dit begrijp ik ook niet zo goed. We hebben zo'n beetje een top 3 verdediging op dit toernooi, we beschikken over een paar redelijk snelle aanvallers, waarom niet gewoon in een 4-3-3 en dan met 2 controleurs. Dan hoef je niet vol vooruit te voetballen, maar je kunt wel in de omschakeling iets doen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:18 schreef Robar het volgende:
Wat ik gewoon echt niet snap. In 2014 stonden er 5 verdedigers in het veld, omdat de verdediging de zwakke schakel was. Met Robben, Sneijder en van Persie had je dan weer spelers die op het middenveld en in de aanval het verschil konden maken.
Nu is het exact omgekeerd en spelen we weer met 5 verdedigers. Waarom niet een extra man op het middenveld en die bal langer in de ploeg kunnen houden. Nu gaat die bal maar heen en weer van blind naar ake, naar virgil, naar Dumfries en weer terug via Timber. Blind en Dumfries tonen ook nog eens totaal geen diepgang.
Dit werkt toch niet.
Mwa valt toch nog wel een beetje mee?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:44 schreef TornadoDK het volgende:
Ik vind het stiekem wel mooi dat ze niks klaarspelen. Zelden zo'n onsympathiek Nederlands elftal meegemaakt.
Laten ze eerst maar eens gaan voetballen, de rest interesseert me weinig.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:44 schreef TornadoDK het volgende:
Ik vind het stiekem wel mooi dat ze niks klaarspelen. Zelden zo'n onsympathiek Nederlands elftal meegemaakt.
Resultaat gaat voor alles.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten ze eerst maar eens gaan voetballen, de rest interesseert me weinig.
Is niet prima en dinsdag win je echt wel maar dan kom je weer op het voetbal, als je zo weinig creeert ga je er de eerste wedstrijd na de groepsfase al uit.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
1-1 is prima als je dinsdag gewoon 2-0 wint ofzo.
Bij mij zijn ze wel af na eerst heel stoer vi boycotten om zwarte piet grapje maar wel voetballen in een land waar honderden dood zijn gegaan voor jou pleziertje en dan nog te laf om een armbandje om te doen omdat je anders geel krijgt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa valt toch nog wel een beetje mee?
Dat ben ik met je eens ja. Maar ik vind een gelijkspel tegen Ecuador nou ook weer geen heel slecht resultaat.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet prima en dinsdag win je echt wel maar dan kom je weer op het voetbal, als je zo weinig creeert ga je er de eerste wedstrijd na de groepsfase al uit.
Resultaat niet maar het voetbal was ondermaats. 1 schot tussen de palen en 2 totaal in 90 minuten kan gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens ja. Maar ik vind een gelijkspel tegen Ecuador nou ook weer geen heel slecht resultaat.
Bij een gelijk aantal punten, een gelijk aantal doelpunten en een gelijk aantal tegendoelpunten is het fairplay-klassement de tie breaker. Ik denk dat Nederland minder kaarten heeft gepakt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom staat Nederland bovenaan in de groep?
Denk het welquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:44 schreef Ramboetan het volgende:
Ben benieuwd of het tegen Qatar nog slechter kan!
Het voetbal was mensonterend slecht ja.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Resultaat niet maar het voetbal was ondermaats. 1 schot tussen de palen en 2 totaal in 90 minuten kan gewoon niet.
Godsamme zegquote:
Dat is het vooral, nul kansen creëren was ook het probleem in 2014 uiteindelijk. Toen 240 minuten niet gescoord.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet prima en dinsdag win je echt wel maar dan kom je weer op het voetbal, als je zo weinig creeert ga je er de eerste wedstrijd na de groepsfase al uit.
Nee, tegen Mexico hadden aardig wat kansen, tegen Costa Rica ook. Argentinië was een ander verhaal, maar toen leek vermoeidheid de grootste oorzaak te zijn, vooral bij Van Persie.quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is het vooral, nul kansen creëren was ook het probleem in 2014 uiteindelijk. Toen 240 minuten niet gescoord.
Wout Weghorst en Vincent Janssen zijn natuurlijk de lachertjes van deze selectie, je had beter Guus Til en Brian Brobbey mee kunnen nemen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:33 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker gewerkt voor je geld.
Ik geef deze review een 8.9/10quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat stukje vegavlees van Loetje uit de printer is niet te vreten. Positief: de structuur is uitstekend. Het is niet te onderscheiden met écht slecht vlees (uit de schappen van de AH ofzo). Maar tering wat een zoute meuk. Met zoveel ranzige margarine dat ik nu al een tijd aan de schijterij zit. Echt niet te nassen. De jus stolt op een bizarre wijze tot een ellendige donkere harde smurrie waar je de lokale zwarte piet nog niet eens mee zou schminken. Nee, dit kan écht niet. En dat voor godverdomme 27 euro.
@:neef_wuppie
@:rambodirk
@:wereldgozer
@:loetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |