Is niet prima en dinsdag win je echt wel maar dan kom je weer op het voetbal, als je zo weinig creeert ga je er de eerste wedstrijd na de groepsfase al uit.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
1-1 is prima als je dinsdag gewoon 2-0 wint ofzo.
Bij mij zijn ze wel af na eerst heel stoer vi boycotten om zwarte piet grapje maar wel voetballen in een land waar honderden dood zijn gegaan voor jou pleziertje en dan nog te laf om een armbandje om te doen omdat je anders geel krijgt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa valt toch nog wel een beetje mee?
Dat ben ik met je eens ja. Maar ik vind een gelijkspel tegen Ecuador nou ook weer geen heel slecht resultaat.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet prima en dinsdag win je echt wel maar dan kom je weer op het voetbal, als je zo weinig creeert ga je er de eerste wedstrijd na de groepsfase al uit.
Resultaat niet maar het voetbal was ondermaats. 1 schot tussen de palen en 2 totaal in 90 minuten kan gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens ja. Maar ik vind een gelijkspel tegen Ecuador nou ook weer geen heel slecht resultaat.
Bij een gelijk aantal punten, een gelijk aantal doelpunten en een gelijk aantal tegendoelpunten is het fairplay-klassement de tie breaker. Ik denk dat Nederland minder kaarten heeft gepakt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom staat Nederland bovenaan in de groep?
Denk het welquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:44 schreef Ramboetan het volgende:
Ben benieuwd of het tegen Qatar nog slechter kan!
Het voetbal was mensonterend slecht ja.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Resultaat niet maar het voetbal was ondermaats. 1 schot tussen de palen en 2 totaal in 90 minuten kan gewoon niet.
Godsamme zegquote:
Dat is het vooral, nul kansen creëren was ook het probleem in 2014 uiteindelijk. Toen 240 minuten niet gescoord.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet prima en dinsdag win je echt wel maar dan kom je weer op het voetbal, als je zo weinig creeert ga je er de eerste wedstrijd na de groepsfase al uit.
Nee, tegen Mexico hadden aardig wat kansen, tegen Costa Rica ook. Argentinië was een ander verhaal, maar toen leek vermoeidheid de grootste oorzaak te zijn, vooral bij Van Persie.quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is het vooral, nul kansen creëren was ook het probleem in 2014 uiteindelijk. Toen 240 minuten niet gescoord.
Wout Weghorst en Vincent Janssen zijn natuurlijk de lachertjes van deze selectie, je had beter Guus Til en Brian Brobbey mee kunnen nemen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:33 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker gewerkt voor je geld.
Ik geef deze review een 8.9/10quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat stukje vegavlees van Loetje uit de printer is niet te vreten. Positief: de structuur is uitstekend. Het is niet te onderscheiden met écht slecht vlees (uit de schappen van de AH ofzo). Maar tering wat een zoute meuk. Met zoveel ranzige margarine dat ik nu al een tijd aan de schijterij zit. Echt niet te nassen. De jus stolt op een bizarre wijze tot een ellendige donkere harde smurrie waar je de lokale zwarte piet nog niet eens mee zou schminken. Nee, dit kan écht niet. En dat voor godverdomme 27 euro.
@:neef_wuppie
@:rambodirk
@:wereldgozer
@:loetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |