ik weet niet of je t weet maar das de volgende tegenstanderquote:
Komt door dat woke gezeikquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje makkelijk scoren gezien de inflatie in Nederland. Wacht maar tot het welvarende Ecuador 3 euro voor een normaal brood moet betalen.
Ja, altijd dat riedeltje over zijn werklust. Dat bedoel ik dus. Was gewoon een matige voetballer die nergens in uitblonk, alles een zesje. Maar kennelijk hebben coaches daar een zwak voor, net als met de Roon nu.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op Kuyts inzet en arbeidsethos heb ik nooit iets aan te merken gehad. Zelfs nog fatsoenlijk als verdediger willen spelen. Ik kijk er niet van op dat hij als trainer minder goed is dan hij zelf denkt, maar zo'n type speler zou Oranje nu goed kunnen gebruiken. Kuyt heeft er, met zijn kwaliteiten, als voetballer het allermaximaalste uitgehaald.
Ha ha haquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik weet niet of je t weet maar das de volgende tegenstander
hhh38 in WK / [NPO] NOS Studio WK 22 #1quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:39 schreef Zipportal het volgende:
WK / [Groep B 25-11 20:00] Engeland - Verenigde Staten #1:
Ik heb liever een speler die een zesje waard is en probeert er een zeven van te maken, dan die (zelf)benoemde negens en tienen die bij iedere tegenslag meteen het hoofd laten hangen, iets uitstralen van "mogen we al naar huis?" of "waar is mijn smartfoon? Ik wil gamen!" en daarna een ongelooflijk slap verhaal ophangen voor de microfoon.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, altijd dat riedeltje over zijn werklust. Dat bedoel ik dus. Was gewoon een matige voetballer die nergens in uitblonk, alles een zesje. Maar kennelijk hebben coaches daar een zwak voor, net als met de Roon nu.
Graag volgende keer weer meeposten, @GGMM miste je al.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Holy shit.Waar heb ik in godsnaam naar zitten kijken?
(Sorry dat ik niet heb meegepost)
Pittig sfeertje vanavondquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:39 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Ha ha ha
zal ik het even uitleggen voor je? Hij zegt definitief 5-3-2 opheffen, ze hebben gewoon niet de spelers voor 4-3-3. Tegen Quatar zou het in theorie kunnen maar lijkt me midden in het toernooi niet handig, duidelijk?
Kun je t nog ff een keer uitgebreider uitleggen met tekeningen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:39 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Ha ha ha
zal ik het even uitleggen voor je? Hij zegt definitief 5-3-2 opheffen, ze hebben gewoon niet de spelers voor 4-3-3. Tegen Quatar zou het in theorie kunnen maar lijkt me midden in het toernooi niet handig, duidelijk?
Bij zo'n mensonterend slechte pot viel weinig te zeggen. Lieve hemel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag volgende keer weer meeposten, @:GGMM miste je al.
Fijn dat er hier ruimte voor is.quote:
Ik was het ergens eensch met je tot je begon over de microfoon. Want als er iemand was die alleen maar slap kon lullen als de ideale schoonzoon voor de microfoon was het Kuyt wel. Maar uiteraard ieder zijn voorkeur.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb liever een speler die een zesje waard is en probeert er een zeven van te maken, dan die (zelf)benoemde negens en tienen die bij iedere tegenslag meteen het hoofd laten hangen, iets uitstralen van "mogen we al naar huis?" of "waar is mijn smartfoon? Ik wil gamen!" en daarna een ongelooflijk slap verhaal ophangen voor de microfoon.
Maar goed, ieder zijn/haar voorkeuren.
Kuyt de dorpspastoor ja.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik was het ergens eensch met je tot je begon over de microfoon. Want als er iemand was die alleen maar slap kon lullen als de ideale schoonzoon voor de microfoon was het Kuyt wel. Maar uiteraard ieder zijn voorkeur.
Natuurlijk maar Kuijt verzaakte nooit.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik was het ergens eensch met je tot je begon over de microfoon. Want als er iemand was die alleen maar slap kon lullen als de ideale schoonzoon voor de microfoon was het Kuyt wel. Maar uiteraard ieder zijn voorkeur.
Mag ik dan ook nog even los, ja?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat er hier ruimte voor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |