Dat heeft er verder helemaal niets mee te maken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben de Graaff is op Rutger Bregman na de vervelendste journalist ooit
Die was op de fiets ook altijd al zo goed.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:19 schreef riazop het volgende:
Hincapie wel een geweldige pot trouwens
Voel je niks van.quote:
Dat staat buiten kijf, maar heeft hij natuurlijk zelf ook min of meer toegegeven.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zegt idd goede dingen. Gaat hem beter af dan coachen
Heeft hij echt sproeten of zijn die getatoeëerd?quote:
De defensie is het enige van het elftal wat enigszins goed staat. Het middenveld is drama en voorin loopt het ook niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:21 schreef PicoMMP het volgende:
Onze defensie zou goed genoeg moeten zijn om een 1-0 voorsprong vast te houden. Op z'n Italiaans. Maar dat lukt dus niet, zoals altijd.
Ik was bang dat Nederland een serieuze kans op de titel zou hebben, maar gelukkig liggen we er snel weer uit.
80 x breed gespeeld.quote:
Jaaa 4-3-3 en eraf met 3-0 jeuhquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:22 schreef Netsplitter het volgende:
Laat ze in godsnaam het 532 voorgoed afzweren.
Meest onderschatte en ondergewaardeerde speler van Nederland, vooral door mensen die 0 verstand van voetbal hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Frenkie motm
De meest overhypte Nederlandse speler ooit
Maar ja, ajax en barca, stemde hij nu nog d66 dan trokken ze zich live af op de npo zodra die in beeld komt.
tegen Qatar?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:29 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Jaaa 4-3-3 en eraf met 3-0 jeuh
Ja gaat toch niet serieus in op die volgescheten palingvel hequote:Op vrijdag 25 november 2022 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Meest onderschatte en ondergewaardeerde speler van Nederland, vooral door mensen die 0 verstand van voetbal hebben.
Het zijn inderdaad de linies die vaak uitblinken bij Oranje, die het nu laten afweten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De defensie is het enige van het elftal wat enigszins goed staat. Het middenveld is drama en voorin loopt het ook niet.
Alsof er ooit een speler meer overhypte kan zijn dan Kuytquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Frenkie motm
De meest overhypte Nederlandse speler ooit
Maar ja, ajax en barca, stemde hij nu nog d66 dan trokken ze zich live af op de npo zodra die in beeld komt.
Dat dat hele Ajax-deel ook nog volslagen uit vorm is helpt natuurlijk ook niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:29 schreef CR7 het volgende:
Gewoon een matig elftal. 4 spelers van Ajax en een keeper van Heerenveen in de basis.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Meest onderschatte en ondergewaardeerde speler van Nederland, vooral door mensen die 0 verstand van voetbal hebben.
In het buitenland komen ze op iedere steekpass van Frenkie klaar.
Op Kuyts inzet en arbeidsethos heb ik nooit iets aan te merken gehad. Zelfs nog fatsoenlijk als verdediger willen spelen. Ik kijk er niet van op dat hij als trainer minder goed is dan hij zelf denkt, maar zo'n type speler zou Oranje nu goed kunnen gebruiken. Kuyt heeft er, met zijn kwaliteiten, als voetballer het allermaximaalste uitgehaald.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Alsof er ooit een speler meer overhypte kan zijn dan Kuyt.
Die zie ik toch liever op de fiets.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:19 schreef riazop het volgende:
Hincapie wel een geweldige pot trouwens
Stukje doping.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:34 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Die zie ik toch liever op de fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |