Ik heb je net een like gegeven.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg weinig likes deze avond. Ik sta open voor feedback.
Ik zou meer op de man proberen te spelenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg weinig likes deze avond. Ik sta open voor feedback.
Ik ben het bijna met je eens. Ik denk alleen dat Simons het op die positie misschien nog wel beter had gedaan, in elk geval het laatste half uur had dat de tactiek moeten zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is vloeken in de kerk maar Klaassen eruit halen vond ik het bizarste. Hij was de enige man die potentiële aanvallen wist op te zetten door ballen goed terug te leggen en zijn taken uit te voeren.
Wonnen 3-0 van Argentinië geloof ik koekoekquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:16 schreef DonDruiper het volgende:
Teun: "Goede tegenstander."
Flikker op man.
Nr 44 van de wereld.
Geen ruzie maken jongens!quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hou eens op joh, reageer normaal of laat me lekker.
1988 verloren ze ook de 1e wedstrijd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Behalve toen met Marco van Bassie, EK 2008.
(En in 1974 natuurlijk.)
Verder klopt het vrij aardig.
Maar ach... we kijken collectief trots terug op 2010 en 2014. Hoeveel goeie potjes hebben we toen gespeeld?
Hondsberoerd tegen o.a. Costa Rica in 2014. Maar dankzij de keeperstruc bij de pienanties werd Lowietje een genie en was iedereen helemaal blij. Voor een paar dagen tenminste.
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hou eens op joh, reageer normaal of laat me lekker.
Dan is te intens via de telefoon qua quoten en daadwerkelijk alles moeten lezen maar desalniettemin bedankt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zou meer op de man proberen te spelen
Ik neem het mee!quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb je net een like gegeven.
Meer posts zoals dat.
je monopolie bewakenquote:
Een frisse Simons voor een moegestreden Klaassen had prima geweest inderdaad.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben het bijna met je eens. Ik denk alleen dat Simons het op die positie misschien nog wel beter had gedaan, in elk geval het laatste half uur had dat de tactiek moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |