Zo zie je maar dat xG niets betekent!quote:
Recordslechte prestatie.quote:
Simon's moet op 10 en hij had Brobbey mee moeten nemenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Absurd dat van Gaal niet wat meer dynamiek en creativiteit brengt. Breng dan Simons ipv de Roon en laat in godsnaam Gakpo staan en geef Luuk een kans zodat ze kunnen doen wat ze bij PSV doen.
Nou ja, inmiddels ben ik er eerder ook al op terug gekomen, maar destijds werd het wel zo verkocht. Ook door Lowie. En ook toen was het spel, op Spanje en Brazilië (dat collectief zwaar depressief was) na, niet best. Maar dankzij Robben en Sneijder rende iedereen zich de benen uit het lijf op het veld. En dat was wel hartverwarmend.quote:
Het is vloeken in de kerk maar Klaassen eruit halen vond ik het bizarste. Hij was de enige man die potentiële aanvallen wist op te zetten door ballen goed terug te leggen en zijn taken uit te voeren.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Absurd dat van Gaal niet wat meer dynamiek en creativiteit brengt. Breng dan Simons ipv de Roon en laat in godsnaam Gakpo staan en geef Luuk een kans zodat ze kunnen doen wat ze bij PSV doen.
Glas halfvol.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:13 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon 50% scoringskans, als ze de volgende keer 10 keer op doel schieten scoren ze dus 5 keer
Tegen Senegal was het ook al niet best maar werd dit verbloemd door de uitslag door twee persoonlijke fouten bij Senegal.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Dus met een groter verschil van Qatar winnen dan Ecuador wint van Senegal, voor de groepswinst. Dat moet te doen zijn.
Wel een verschrikkelijk slechte wedstrijd vandaag, allemachtig.
Beetje makkelijk scoren gezien de inflatie in Nederland. Wacht maar tot het welvarende Ecuador 3 euro voor een normaal brood moet betalen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:13 schreef riazop het volgende:
Ook dat nog. Op de tribunes zwaar verloren.
Slechts 3.000 oranjefans en maar liefst 11.000 Ecuadorianen in het stadion.
Hebben die meer geld? Of zijn onze provincialen bang gemaakt met woke-verhalen?
In 2024 zal het wel beter zijn met het EK in Duitsland.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:13 schreef riazop het volgende:
Ook dat nog. Op de tribunes zwaar verloren.
Slechts 3.000 oranjefans en maar liefst 11.000 Ecuadorianen in het stadion.
Hebben die meer geld? Of zijn onze provincialen bang gemaakt met woke-verhalen?
Opbouwend is het echt drama.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tegen Senegal was het ook al niet best maar werd dit verbloemd door de uitslag door twee persoonlijke fouten bij Senegal.
Dit is en blijft gewoon een heel mager NL-elftal.
Doen dan niet 52 vd 53 Uefa-lidstaten mee?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:14 schreef Haags het volgende:
[..]
In 2024 zal het wel beter zijn met het EK in Duitsland.
Als Nederland zich tenminste plaatst...
Precies, Sneijder, Robben en van Persie hadden met hun drieën al bijna meer kwaliteit dan deze hele selectie.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou ja, inmiddels ben ik er eerder ook al op terug gekomen, maar destijds werd het wel zo verkocht. Ook door Lowie. En ook toen was het spel, op Spanje en Brazilië (dat collectief zwaar depressief was) na, niet best. Maar dankzij Robben en Sneijder rende iedereen zich de benen uit het lijf op het veld. En dat was wel hartverwarmend.
Nou inderdaad. Klaassen rent zich altijd wel rot en straalt uit dat hij het belangrijk vindt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is vloeken in de kerk maar Klaassen eruit halen vond ik het bizarste. Hij was de enige man die potentiële aanvallen wist op te zetten door ballen goed terug te leggen en zijn taken uit te voeren.
Simons op de 10 idd, Gakpo met De Jong erachter. Enige oplossingquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Simon's moet op 10 en hij had Brobbey mee moeten nemen
Eens, maar zelfs dit elftal zou niet zo'n pot tegen Ecuador op de mat mogen leggen. Er is echt wel meer kwaliteit aanwezig bij Oranje dan bij Ecuador.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tegen Senegal was het ook al niet best maar werd dit verbloemd door de uitslag door twee persoonlijke fouten bij Senegal.
Dit is en blijft gewoon een heel mager NL-elftal.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:14 schreef Gehrman het volgende:
Gelukkig begint het WK darts binnenkort.
Eerste balcontact zette hij een Ecuadoriaan bijna vrij voor Noppertquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgens mij is Weghorst niet 1x aan de bal geweest?
Daarna er snel uit?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:15 schreef De_Kraam het volgende:
Nullll nullll spelen tegen kutland en WE zijn door JAAAAAAAAAAAAAA
En dan heb je een de Jong meegenomen voor dit soort momenten en dan gebruik je hem nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgens mij is Weghorst niet 1x aan de bal geweest?
Warm badquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:14 schreef Gehrman het volgende:
Gelukkig begint het WK darts binnenkort.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:16 schreef Kriegel het volgende:
Ik vraag me nu hardop af of ik Nederland ooit zó weerzinwekkend slecht heb zien spelen onder Drank.
Staat maar 1 plek onder Kameroen in de Fifa-rankings en vlak boven Mali.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:16 schreef Zorro het volgende:
Ecuador is ineens een wereldtopper als ik die interviews zo hoor.
Ja, ik had een topic eerder ook al zoiets gepost. In die zin was ik vooraf veel minder positief dan Van Gaal. Van Gaal heeft vaak benadrukt dat hij dit jaar meer kansen ziet/zag dan 8 jaar geleden. Maar er is geen leider op het veld. En de moedeloosheid lijkt sneller toe te slaan. (Zoals ook al tegen Tsjechië vorig jaar.)quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Precies, Sneijder, Robben en van Persie hadden met hun drieën al bijna meer kwaliteit dan deze hele selectie.
diT iS HEt Wk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:16 schreef DonDruiper het volgende:
Teun: "Goede tegenstander."
Flikker op man.
Nr 44 van de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |