OK. Dat punt is voor jou.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik was het ergens eensch met je tot je begon over de microfoon. Want als er iemand was die alleen maar slap kon lullen als de ideale schoonzoon voor de microfoon was het Kuyt wel. Maar uiteraard ieder zijn voorkeur.
Hiervoor hoef je juist geen excuses voor aan te biedenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Holy shit.Waar heb ik in godsnaam naar zitten kijken?
(Sorry dat ik niet heb meegepost)
Welnee, gebrek aan niveau.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
OK. Dat punt is voor jou.
Voetballers voor de microfoon... dat valt nogal vaak niet mee. Of er nu een zesje of een zelfbenoemde tien aan het lullen is.
Mediatraining denk ik.
Vuist op tafel nu! ipv dat slappe gelul van Frenkie net.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat zei die? Ik was even aan het schijten.
Ah ja, eensch.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Vuist op tafel nu! ipv dat slappe gelul van Frenkie net.
OK.quote:
Jij zeker, toby.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mag ik dan ook nog even los, ja?
SAKKER DE SAKKER DE NONDEJU.
(quote van Boer Zwartjes, Q & Q, 1974)
Van Gaal selecteert liever mongooltjes zoals Teeler en Metworst.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waarom is Danjuma (8 goals in de CL vorig jaar) trouwens niet mee?
Compleet debiel.
Mag het een onsje meer zijn?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van Gaal selecteert liever mongooltjes zoals Teeler en Metworst.
Is ook onzinquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb Nederland nog nooit gezien met een buitenlandse trainer.
Is hiervoor een reden voor? "Nederlandse voetbal" kunnen alleen maar Nederlandse trainers geven. is onzin vind ik?
Dat wil men volgens mij niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is hiervoor een reden voor? "Nederlandse voetbal" kunnen alleen maar Nederlandse trainers geven. is onzin vind ik?
6 goalsquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waarom is Danjuma (8 goals in de CL vorig jaar) trouwens niet mee?
Compleet debiel.
Toch is dat de reden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Twee voordelen van vanavond :quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:44 schreef Ramboetan het volgende:
Ben benieuwd of het tegen Qatar nog slechter kan!
Ach welnee..quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Twee voordelen van vanavond :
1. Het kan niet slechter
2. Ze spelen tegen Qatar
Maar gezien vanavond is de kwartfinales echt wel het eindstation.
Op deze manier ga je al met schijt in de broek naar de laatste 16.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:56 schreef TLC het volgende:
[..]
1. Het kan niet slechter
2. Ze spelen tegen Qatar
Als je verliest van Iran / Wales / USA kunnen ze maar beter thuis zittenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Op deze manier ga je al met schijt in de broek naar de laatste 16.
1. Ze worden tweede in de poule omdat ze 1-0 wel prima vindenquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:56 schreef TLC het volgende:
[..]
1. Het kan niet slechter
2. Ze spelen tegen Qatar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |