Nog gemener dan iemand een klap verkopen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor mij meteen rood, inpakken en wegwezen.
Schelden doet geen pijn, iemand psychisch kapot maken wel.
Ik zie nu een half naakte Esther met jarretelles voor mequote:Op vrijdag 25 november 2022 15:27 schreef ChocoFan het volgende:
Vraag me ineens af of Esther onder de dekens ook zo goed kan zuigen.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie nu een half naakte Esther met jarretelles voor me
Mwah... ik voel me in deze dan ook een tokkie...quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:28 schreef Aggie46 het volgende:
Over dat ze hoopt dat ze stikt:
KimK: Ik mag dat niet zeggen maar ik mee het wel.
Tokkie
Zo'n zuur mens wil je niet in je buurt..quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:27 schreef ChocoFan het volgende:
Vraag me ineens af of Esther onder de dekens ook zo goed kan zuigen.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo'n zuur mens wil je niet in je buurt..
Preciesquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther krijgt mensen wel echt over de zeik. Eerst Sasha en nu Kim
Het was ons een keertje gegund om mee te mogen kijken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:31 schreef Kakadylo het volgende:
KimK ging zwaar over de grens en opmerkelijk dat er geen SL volgde want dat is onderhand een gewoonte
Hij heeft zn taak niet gedaan die hij wel zou doen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
Alles is de schuld van Jeff in kamer 3
Lekker erin houden dusquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther krijgt mensen wel echt over de zeik. Eerst Sasha en nu Kim
ik ben totaal geen tokkie maar ik snap Kim haar gevoel volledig. Mensen als Estherquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah... ik voel me in deze dan ook een tokkie...
Esther moet blij zijn dat er geen eliminaties zijn... die staat bij veel mensen op nr1 om eruit te vliegenquote:
Hij moest naar kamer 5quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft zn taak niet gedaan die hij wel zou doen?
Je kan boos worden zonder te dreigen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben totaal geen tokkie maar ik snap Kim haar gevoel volledig. Mensen als Esther
Wat ik er van begrijp is dat hij de lunch zou doen, dat niet heeft gedaan, dus hebben Kenzy en Wanda het maar gedaan?quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:33 schreef Harry het volgende:
Kamer 3, met Jasper (!!!), boos op Jeffrey, omdat hij de lunch niet goed heeft gecommunicceerd.
Jeff kan het echt nooit goed doen zo. Heeft Isaac mooi zijn zin he.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:33 schreef Harry het volgende:
Kamer 3, met Jasper (!!!), boos op Jeffrey, omdat hij de lunch niet goed heeft gecommunicceerd.
Maar als ze dan wint dan heb je wel topamusementquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:33 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Esther moet blij zijn dat er geen eliminaties zijn... die staat bij veel mensen op nr1 om eruit te vliegen
Nee Isaac en Marciano en JW met enorm veel heisa erbij door de eerste 2.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik er van begrijp is dat hij de lunch zou doen, dat niet heeft gedaan, dus hebben Kenzy en Wanda het maar gedaan?
Pdies, niks dreigen, gewoon doen!!!quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Je kan boos worden zonder te dreigen.
nee hij zou de lunch doenquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik er van begrijp is dat hij de lunch zou doen, dat niet heeft gedaan, dus hebben Kenzy en Wanda het maar gedaan?
jij snapt hetquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeff kan het echt nooit goed doen zo. Heeft Isaac mooi zijn zin he.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Pdies, niks dreigen, gewoon doen!!!
Die 2 hebben geen link.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:37 schreef Ireth het volgende:
Of Jeff nu wel of niet zijn taak verzuimd heeft, Esther heeft zélf een pan gepakt die niet mocht en deed daarover al heel neerbuigend tegen Kim toen zij er iets op een normale manier over zei.
Jeff zat in kamer 5quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:37 schreef Ireth het volgende:
Of Jeff nu wel of niet zijn taak verzuimd heeft, Esther heeft zélf een pan gepakt die niet mocht en deed daarover al heel neerbuigend tegen Kim toen zij er iets op een normale manier over zei.
jammer..quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:38 schreef mootie het volgende:
Wendy legt het ook bij Jeff. Slechte communicatie.
preciesquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jammer..
Ik denk dat Jeff hier weinig bewust verkeerd deed. Hij werd gewoon naar 5 geroepen.
Niet dreigen!!quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:40 schreef Ireth het volgende:
En die föhn mag ook bij een willekeurig persoon daar gestopt worden waar geen daglicht komt
quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:40 schreef HappyCharly het volgende:
Wel knap he...
Boosdoeners hier zijn:
- Esther als zuiger
- Isaac als stoker
- Marciano als meelopende zeikerd
en vooruit Kim K omdat ze dreigementen uitte.
En wie krijgt van de groep de schuld?
Jeff...
Wendy ook alquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:38 schreef greysbones het volgende:
Wanda al weer met anderen aan het lullen dat het de schuld van Jeff is![]()
Krijgt steeds vaker van alle kanten te horen dat ie denkt dat ie altijd gelijk heeft en zijn ongelijk nooit zal toegevenquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:38 schreef mootie het volgende:
Wendy legt het ook bij Jeff. Slechte communicatie.
dat was exact wat Jeff zei en bedoeldequote:Op vrijdag 25 november 2022 15:40 schreef mnesymne het volgende:
Je zou toch denken dat 29 volwassen mensen zelf een lunch zouden kunnen maken als 1 uur na lunchtijd er nog geen lunch is. Daar zou geen manager aan te pas hoeven te komen.
Stelletje luie kleuters hier
Tis te ver fietsen en het hek is te hoog om het daadwerkelijk uit te kunnen voerenquote:
Hier 10 minuutjes met de autoquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis te ver fietsen en het hek is te hoog om het daadwerkelijk uit te kunnen voeren
De week loopt af, Febo laat nix van zich horen of zien, geen zicht op iets nuttigs.. ik snap het welquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:37 schreef mnesymne het volgende:
Zit er iets in de koffie ofzoo... iedereen is pissig vandaag
Hij heeft letterlijk net al sorry tegen Marciano gezegd voor het uitvallen. Dat doet hij vaker. Hij deed alleen weinig verkeerd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijgt steeds vaker van alle kanten te horen dat ie denkt dat ie altijd gelijk heeft en zijn ongelijk nooit zal toegeven
Wel lief van haarquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
Eunice doet speltherapie met Maddy![]()
als marciano dat wel had gedaan, kim ervandaan had gehaald, dan was het weer het dominante gedrag van marciano genoemd hier.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij heeft letterlijk net al sorry tegen Marciano gezegd voor het uitvallen. Dat doet hij vaker. Hij deed alleen weinig verkeerd.
Maar heilige boontjes Marciano en Isaac, die stonden erbij en keken ernaar terwijl ze de ruzie zagen escaleren. waar zijn zij? Waarom trekt Marciano Kim niet even apart?
Nee ook zorgwekkend. Dit is wat Eunice ook al met Esther deed, een soort opstellingenwerk. Onverantwoord en onveilig om te doen in zo'n setting zonder opleiding.quote:
Klopt, ik heb het gehoord.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:47 schreef mootie het volgende:
Jeff zegt tegen Kim dat ze Isaac etc in de gaten moeten houden. Ze zijn iets tegen hem aan het opzetten.
quote:
Niet door mij. Dan had ik eindelijk kunnen zien dat hij geen sneaky mannetje is, maar kan ingrijpen wanneer nodig.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:47 schreef Verida het volgende:
[..]
als marciano dat wel had gedaan, kim ervandaan had gehaald, dan was het weer het dominante gedrag van marciano genoemd hier.
Moet je ook niet gaan zeuren dat de lunch laat isquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:48 schreef mootie het volgende:
Op zich snap ik het initiatief nemen niet zo. Er zijn kookgroepen, het is toch juist niet de bedoeling te pas en te onpas in de keuken gaat klooien?
Ah oke, dat wist ik niet. Ik dacht ze geeft Maddy de ruimte om haar verhaal te doenquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee ook zorgwekkend. Dit is wat Eunice ook al met Esther deed, een soort opstellingenwerk. Onverantwoord en onveilig om te doen in zo'n setting zonder opleiding.
Dat zou gedekt moeten zijn als de kookgroepen goed overleggen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:49 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Moet je ook niet gaan zeuren dat de lunch laat is
HA... respect moet je verdienen... Die geeft ik niet puur omdat je oud bentquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:49 schreef Ireth het volgende:
Ah de fb-huisvrouwen (waaronder de dochter van moraima!) vinden dat Kim naar huis gestuurd had moeten worden, ze heeft geen respect voor de oudere medemens.
sorry vind ik zo'n onzinquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:49 schreef Ireth het volgende:
Ah de fb-huisvrouwen (waaronder de dochter van moraima!) vinden dat Kim naar huis gestuurd had moeten worden, ze heeft geen respect voor de oudere medemens.
En ze is niet eens oud, ergens in de 50.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:50 schreef mnesymne het volgende:
[..]
HA... respect moet je verdienen... Die geeft ik niet puur omdat je oud bent
Huh why?quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:49 schreef Ireth het volgende:
Krijgen ze de kans dan droppen ze hem zodat ze zelf ongestoord het alphamannetje kunnen uithangenquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:47 schreef HappyCharly het volgende:
Oehh Jeff heeft het door, zegt nu tegen Kim D dat Marciano en Isaac vinden dat het door hem komt.
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry vind ik zo'n onzin
omdat Esther ouder is mag je niks tegen haar zeggen
Hier zitten me ook een aantal huisvrouwen toch?quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:49 schreef Ireth het volgende:
preciesquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens.
Het is gewoon een volwassen vrouw. Verder helemaal gelijkwaardig aan de anderen.
Deed ze laatst ook met Esther, die helemaal huilen. Motief van Eunice is niet helemaal zuiver, zit ook een stukje in dat ze het leuk vindt om iemands psyche te wroeten, ze zijn concurrenten, ze is geen therapeut en de steting is niet veilig. Bij Esther laatst vonden meerderen dat febo had moeten ingrijpen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:50 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ah oke, dat wist ik niet. Ik dacht ze geeft Maddy de ruimte om haar verhaal te doen
Jeef gebaarde naar Isaac, met zijn had en maakte 5, dat weet isaac wel, hij is nu gewoon gemeen bezig en Marciano liegt nu ook, net was geen 2 uur maar 1 uur, toen Jeff werd weggeroepen naar kamer 5quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:46 schreef Aggie46 het volgende:
Isaak is woedend op Jeff, volgens mij.
Het interesseert hem allemaal niks, maar de mensen die de lunch moeten verzorgen, die waren er niet.(wijzewnd naar Jeff).
Jeff kon toen niet zeggen waar hij was, wel dat hij was weggeroepen.
hoezo niet?quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:56 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff mag ze niet bij elkaar roepen , ze mogen er niet over praten in de groep.
Idiote Febo
Exact.. ze zijn nu heel bewust aan het stoken. Zo intens gemeen. Hopelijk vertrouwt Jeff ze nu niet meer.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeef gebaarde naar Isaac, met zijn had en maakte 5, dat weet isaac wel, hij is nu gewoon gemeen bezig en Marciano liegt nu ook, net was geen 2 uur maar 1 uur, toen Jeff werd weggeroepen naar kamer 5
Rupi aan je kant hebben is wel handig ja maar wie je daar uiteindelijk kunt vertrouwen behalve je innercircle blijft onzekerquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:51 schreef Silves het volgende:
Goed zo Rupert! ook jij heb izeik de izak door!...nu hopen dat kimd het snapt.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je haakt aan en DAT is wat je post ?
SPOILER: KimW en de gele kaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ze niet een gehoor dingetje?quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:00 schreef HappyCharly het volgende:
Wel fijn dat we weten dat Esther het allerbeste hoort in een drukke keuken met veel mensen en geluid van pannen.
In een stille groep waarin ze het woord mag voeren, nee dan hoort ze niks.
Een unieke doofheid, onderzoekswaardig
quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:00 schreef Hoempah het volgende:
Je bent fantastisch!!SPOILER: KimW en de gele kaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Nou ja je hoeft dat niet altijd te dragen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Yes. Een SELECTIEF gehoorsdingetje
Best slimquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als het haar uitkomt, is mijn gevoel
My point exactly.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als het haar uitkomt, is mijn gevoel
sw?quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:05 schreef Hoempah het volgende:
Oh te veel gepraat over het programma dus maar SW!
Hou op met me!quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja je hoeft dat niet altijd te dragen.
Prima, dan speelt Esther het niet uit en is ze de onschuld zelve.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
Punt is wel dat Kim in de keuken vrij duidelijk was.
wat er aan de hand isquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac wil weten waar ze staan in het programma en wat er aan de hand is in deze groep, gaat hij achter vragen? toen SW
Huh? Op welke manier gaat hij dit vragen dan? Alleen als hij febo/ acteur is kan ik dat begrijpen..quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac wil weten waar ze staan in het programma en wat er aan de hand is in deze groep, gaat hij achter vragen? toen SW
Kim ging te verquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
Punt is wel dat Kim in de keuken vrij duidelijk was.
Het lijkt erop dat Ruppie Jeff zelf waarschuwde voor Isaac en hij en Kim het door beginnen te krijgenquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat er aan de hand is
Isaak die stookt als een malle
hij moet even horen of het goed gaat
welke?quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
Wendy besprak de leugen van Mirthe die ze over Wendy vertelde
quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Ruppie Jeff zelf waarschuwde voor Isaac en hij en Kim het door beginnen te krijgen
Ik kan Rupie zo slecht verstaan... net in kantoor,.. geen idee.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Ruppie Jeff zelf waarschuwde voor Isaac en hij en Kim het door beginnen te krijgen
iets over de shag??quote:
Ik ben dover dan Esther maar hoor beter.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Prima, dan speelt Esther het niet uit en is ze de onschuld zelve.
Ik had haar die pan afgepakt.Klaar.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim ging te ver
maar mensen die de boel uitlokken mogen ook wel eens aangesproken worden op hun gedrag
Nevermind, ik volg je niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben dover dan Esther maar hoor beter.
Of luistert beterquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben dover dan Esther maar hoor beter.
Nou Jeff, spreek Esther ff aan op haar zuigen.. nu gaat ze weer op een poeslief toontje vertellen dat zij echt niks deed..quote:
Dat bedoel ik ,dank u.quote:
En haar er een mep mee gegeven voor ik hem had gaan afwassen..quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had haar die pan afgepakt.Klaar.
Ohoh..quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
En haar er een mep mee gegeven voor ik hem had gaan afwassen..
quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
En haar er een mep mee gegeven voor ik hem had gaan afwassen..
Ze vertelt weer haar eigen ("ik ben sielug...")versie aan Jeff nu...quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou Jeff, spreek Esther ff aan op haar zuigen.. nu gaat ze weer op een poeslief toontje vertellen dat zij echt niks deed..
Niet te doen... Nog even en ik iets harder praten tegen mijn scherm..quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze vertelt weer haar eigen ("ik ben sielug...")versie aan Jeff nu...
Het is maar een spelletje.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet te doen... Nog even en ik ga schreeuwen tegen mijn scherm..
Sorry zeggen,handje geven en weer lief gaan spelen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:20 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom gaat nou iedereen er weer over praten... nu Wanda tegen Jasper.
Hou dan even een centraal, alles bespreken, lucht geklaard en door.
En dan een grouphug graag.. mijn spons zit wel weer vol...quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry zeggen,handje geven en weer lief gaan spelen.
Schijndel jonguuuh.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:27 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx die roddelt of überhaupt over anderen praat heeft dan meteen een uiterst vervelende intonatie
Ik had het je graag zien doenquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had haar die pan afgepakt.Klaar.
Ik vind Kim wel eerlijk nu.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik had het je graag zien doen
Kim was eigenlijk de hele tijd al eerlijk. Ze was even tokkie maar heeft hierin wel zelfkennis.quote:
Esther maar die kan vast de proef niet doen want te emotioneelquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:38 schreef HappyCharly het volgende:
Zoemer zou mooi zijn. Nu graag. Is Jeff nog even veilig en gaat hopelijk iemand stoms er uit.
ja begrijp ook niet helemaal waarom ze dit zo'n punt vindt...quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:39 schreef pingu66 het volgende:
Wat kijkt Wendy moeilijk.
Wendy is zelf ook heel explosief soms tegen mensen die ze niet mag. Kenzi ( eerst ook Esther) Maddy
Ben ik er een keer niet gebeurd er van alles,quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:31 schreef HappyCharly het volgende:
De rust is weer redelijk terug, in de loods en in de COS
Nog beter. Kan ze wieberen zonder proef.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther maar die kan vast de proef niet doen want te emotioneel
Totale chaos en 2 megaruzies, gele kaart en een boete.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik er een keer niet gebeurd er van alles,
Zie nu drie dames op streams 2
En Kim huilt een beetje
Gelukkig hebben we @Hoempahquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik er een keer niet gebeurd er van alles,
Zie nu drie dames op streams 2
En Kim huilt een beetje
6quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Totale chaos en 2 megaruzies, gele kaart en een boete.
Ehm.. Hoempa? heeft drie filmpjes geplaatst
Janken in 3 2 1.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:46 schreef pingu66 het volgende:
Op de andere stream zit Maddy alleen is ze aan het wachten op gebedsgenezer Eunice,die familieopstellingen doet? Ojee als dat maar goed gaat!
Was ze al mee bezig daarstraks iddquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:46 schreef pingu66 het volgende:
Op de andere stream zit Maddy alleen is ze aan het wachten op gebedsgenezer Eunice,die familieopstellingen doet? Ojee als dat maar goed gaat!
Geen idee. Ik hoop dat ze het gisteren heeft aangevraagd, vergeten is in te trekken en zo een melding op het scherm komt dat ze weg moetquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:49 schreef chufi het volgende:
Heeft Maddy vandaag dr 24 uur al aangevraagd?
Hear say.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:52 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy zegt tegen Eunice dat er een jonkie deze week weggaat (Djedi?)
Uiteraard is hij niet eerlijk. Isaac gooit hem onder de bus. Zogenaamd onder het mom van testen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:01 schreef pingu66 het volgende:
Isaak is ook niet eerlijk hij bleef roepen waar is Jeff hij zou de lunch doen. Maar goed iedereen heeft er een beetje schuld aan Jeff Isaac Esther Kim Marciano. Isaac had ök gewoon kun en schakelen en die broodjes samen met anderen ff inelkaar flansen. Tis nou niet alsof hij uren in de keuken staat om dingen op te lossen. Over op de orde van de dag😉
Jeff test " de groep" ook heel vaak.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard is hij niet eerlijk. Isaac gooit hem onder de bus. Zogenaamd onder het mom van testen.
Jeff is daar eerlijker in, naar zin innercircle. Isaac lult met iedereen mee en naait zijn maatje Jeff, in zijn gezicht is hij aan het bonden, achter zijn rug gooit hij Jeff onder de bus. Dat is echt heel wat anders. De situatie nu komt doordat Isaac Jeff naaide, nergens anders door.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff test " de groep" ook heel vaak.
isaac heeft niet Esther gedwongen om die nieuwe pan te gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeff is daar eerlijker in, naar zin innercircle. Isaac lult met iedereen mee en naait zijn maatje Jeff, in zijn gezicht is hij aan het bonden, achter zijn rug gooit hij Jeff onder de bus. Dat is echt heel wat anders. De situatie nu komt doordat Isaac Jeff naaide, nergens anders door.
Isaac is een slang.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
"Juist papa ?!"
Muppet stond er straks in de keuken gewoon bij te lachen en staat nu de verontwaardigde betweter uithangen..
Heel duidelijk te zien in het filmpje van Hoempah.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
"Juist papa ?!"
Muppet stond er straks in de keuken gewoon bij te lachen en staat nu de verontwaardigde betweter uithangen..
Heb je gekeken?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
isaac heeft niet Esther gedwongen om die nieuwe pan te gaan gebruiken.
Esther is willens en wetens al een paar dagen op zoek naar een gelegenheid om dwars te gaan liggen. Die zit hele dagen in die stoel te observeren en slaat alles op.
En Kim had zich niet zo moeten laten opnaaien, die heeft veel te gretig gehapt op het gedrag van Esther.
Werkelijk bizar dat Jeff hierop wordt aangekekenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef HappyCharly het volgende:
ik hoop dat Jeff Isaac doorziet... ik vraag het me af.
Er is nu heel veel geroddel over Jeff ontstaat, puur door Isaac. Terwijl Jeff nu meermaals aan Isaac heeft gehint dat hij wist waar hij was. Kun je wel de schapen willen testen. Isaac is zelf de grootste wolf.
Ik moet zo om je lachen.quote:
Er zijn heeeeel veeeel filmpjes, gauw terugkijkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:26 schreef Charmian het volgende:
goffer allemaal actie krijg ik die wezel van een madeleine en eunice voorgeschoteld. of sjeffie en jappie of het managen
Je maakt wel sfeer.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Ik vind het gewoon gezellig...
Ik twijfelde eerst aan Jappie maar Jappie weet ook wel dat hij bij Isaac en Marciano niet ver zal komenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:20 schreef HappyCharly het volgende:
Ik voel me helemaal opgelucht nu Jeff en Jappie Isaac doorzien
Hoop dat ook dat Jappie manager worden..quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:28 schreef Silves het volgende:
Begin al met niet voor Izeik te stemmen voor manager, Jappie zou moeten gaan!.
Jeff is helemaal klaar met de achterbakse Isaac dus die heeft eindelijk zijn eigen gat gegravenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze met een goed plan komen om hem door het 'Ice' te laten zakken.
I know, maar heb het via de cos gevolgdquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er zijn heeeeel veeeel filmpjes, gauw terugkijken
Jappie zet den ik soms ook wel bewust een meelooptactiek in. Tegen Jeff nu lijkt hij oprecht.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:27 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik twijfelde eerst aan Jappie maar Jappie weet ook wel dat hij bij Isaac en Marciano niet ver zal komen
Daar zat 4 uur geleden nog een dweil in ....quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:31 schreef chufi het volgende:
Bami uit een teiltje ... smakelijk hoor
ja die kans is grootquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daar zat 4 uur geleden nog een dweil in ....
Nee dat was echt zo. Daar ws straks even een gedoetje over omdat er een dweil in zat. Marciano heeft de teil toen goed schoongemaakt.quote:
Jef moet niet nu meepraten, alleen luisteren..en hem laten weten ik vertrouw je niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:35 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac veegt uiteraard zijn straatje schoon nu, in het gesprek met Jeff.
nee toch?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daar zat 4 uur geleden nog een dweil in ....
Komt ook geen fatsoenljjk woord uit die grote mond van hemquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:35 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac veegt uiteraard zijn straatje schoon nu, in het gesprek met Jeff.
Denk dat Jeff de tactiek hanteert om mee te lullen zodat Isaac hen nog vertrouwt. Als hij nu zegt dat hij hem niet vertrouwt wordt het chaos denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Jef moet niet nu meepraten, alleen luisteren..en hem laten weten ik vertrouw je niet.
Ohh ik dacht dat hij zei dat er een dweil in zat. Maar ik haakte aan, dus als jij het hebt gezien heb je gelijkquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:36 schreef Verida het volgende:
[..]
nee toch?
er was een keer iets mee schoongemaakt ooit en is heel erg grondig schoongemaakt door Marciano voordat de bami erin ging.
edit, verkeerd begrepen dan
Ook gek he. Zo plots daalt zijn energie en issie er klaar mee.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:40 schreef greysbones het volgende:
Isaak is er ook een beetje klaar mee
Ja en wij met jou
Zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:41 schreef greysbones het volgende:
Isaak maar ook tiano had makkelijk kunnen ingrijpen
Kim gewoon even meenemen
In feite offert tiano zijn eigen vriendin op
Die blik.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahaha jij hebt de juiste cap, ik was te vroeg/ laat
Ik denk dat het voor Jappie makkelijker is nu om tussen de regels door te lezen omdat hij er niet midden in zitquote:
Esther heeft echt 0,0 zelfreflectiequote:Op vrijdag 25 november 2022 17:45 schreef HappyCharly het volgende:
Prachtig als mensen zoals Esther zeggen:
Nou we gaan we niet meer over hebben, het is klaar
Ja het heeft wel geld gekost maar het is klaar
Nee we gaan het er niet meer over hebben
ja ze heeft het wel goedgemaakt, excuses aangeboden
Nee het ligt niet aan mij
Ik heb een paar keer gezegd, geen grote mond, nergens voor nodig
stilte..
en het is dat kamer 5 er op heeft gereageerd, blij dat ik in mijn gelijk sta
etc etc etc
ik zou haar alsnog een stuk kaas in d'r bek proppenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:45 schreef HappyCharly het volgende:
Prachtig als mensen zoals Esther zeggen:
Nou we gaan we niet meer over hebben, het is klaar
Ja het heeft wel geld gekost maar het is klaar
Nee we gaan het er niet meer over hebben
ja ze heeft het wel goedgemaakt, excuses aangeboden
Nee het ligt niet aan mij
Ik heb een paar keer gezegd, geen grote mond, nergens voor nodig
stilte..
en het is dat kamer 5 er op heeft gereageerd, blij dat ik in mijn gelijk sta
etc etc etc
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther heeft echt 0,0 zelfreflectie
quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou haar alsnog een stuk kaas in d'r bek proppen
yep, de onschuld zelvequote:Op vrijdag 25 november 2022 17:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel hoor.![]()
We kunnen het haar niet aanrekenen. Zij heeft meermaals gezegd, doe eens rustig, let op je taal.
Nee, zij staat in haar recht. Gelukkig vindt de febo dat ook.
En dan is ze ook nog selectief doof. Zwaar leven. Huilie.
Ja duur bordje eten, hij heeft een duur neukertje,.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:48 schreef Charmian het volgende:
pff weer van die overvolle borden in de keuken
quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja duur bordje eten, hij heeft een duur neukertje,.
ach als je toch eigenlijk wel weet dat je niet gaat winnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |