Het lijkt erop dat Ruppie Jeff zelf waarschuwde voor Isaac en hij en Kim het door beginnen te krijgenquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat er aan de hand is
Isaak die stookt als een malle
hij moet even horen of het goed gaat
welke?quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
Wendy besprak de leugen van Mirthe die ze over Wendy vertelde
quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Ruppie Jeff zelf waarschuwde voor Isaac en hij en Kim het door beginnen te krijgen
Ik kan Rupie zo slecht verstaan... net in kantoor,.. geen idee.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Ruppie Jeff zelf waarschuwde voor Isaac en hij en Kim het door beginnen te krijgen
iets over de shag??quote:
Ik ben dover dan Esther maar hoor beter.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Prima, dan speelt Esther het niet uit en is ze de onschuld zelve.
Ik had haar die pan afgepakt.Klaar.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim ging te ver
maar mensen die de boel uitlokken mogen ook wel eens aangesproken worden op hun gedrag
Nevermind, ik volg je niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben dover dan Esther maar hoor beter.
Of luistert beterquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben dover dan Esther maar hoor beter.
Nou Jeff, spreek Esther ff aan op haar zuigen.. nu gaat ze weer op een poeslief toontje vertellen dat zij echt niks deed..quote:
Dat bedoel ik ,dank u.quote:
En haar er een mep mee gegeven voor ik hem had gaan afwassen..quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had haar die pan afgepakt.Klaar.
Ohoh..quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
En haar er een mep mee gegeven voor ik hem had gaan afwassen..
quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
En haar er een mep mee gegeven voor ik hem had gaan afwassen..
Ze vertelt weer haar eigen ("ik ben sielug...")versie aan Jeff nu...quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou Jeff, spreek Esther ff aan op haar zuigen.. nu gaat ze weer op een poeslief toontje vertellen dat zij echt niks deed..
Niet te doen... Nog even en ik iets harder praten tegen mijn scherm..quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze vertelt weer haar eigen ("ik ben sielug...")versie aan Jeff nu...
Het is maar een spelletje.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet te doen... Nog even en ik ga schreeuwen tegen mijn scherm..
Sorry zeggen,handje geven en weer lief gaan spelen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:20 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom gaat nou iedereen er weer over praten... nu Wanda tegen Jasper.
Hou dan even een centraal, alles bespreken, lucht geklaard en door.
En dan een grouphug graag.. mijn spons zit wel weer vol...quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry zeggen,handje geven en weer lief gaan spelen.
Schijndel jonguuuh.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:27 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx die roddelt of überhaupt over anderen praat heeft dan meteen een uiterst vervelende intonatie
Ik had het je graag zien doenquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had haar die pan afgepakt.Klaar.
Ik vind Kim wel eerlijk nu.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik had het je graag zien doen
Kim was eigenlijk de hele tijd al eerlijk. Ze was even tokkie maar heeft hierin wel zelfkennis.quote:
Esther maar die kan vast de proef niet doen want te emotioneelquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:38 schreef HappyCharly het volgende:
Zoemer zou mooi zijn. Nu graag. Is Jeff nog even veilig en gaat hopelijk iemand stoms er uit.
ja begrijp ook niet helemaal waarom ze dit zo'n punt vindt...quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:39 schreef pingu66 het volgende:
Wat kijkt Wendy moeilijk.
Wendy is zelf ook heel explosief soms tegen mensen die ze niet mag. Kenzi ( eerst ook Esther) Maddy
Ben ik er een keer niet gebeurd er van alles,quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:31 schreef HappyCharly het volgende:
De rust is weer redelijk terug, in de loods en in de COS
Nog beter. Kan ze wieberen zonder proef.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther maar die kan vast de proef niet doen want te emotioneel
Totale chaos en 2 megaruzies, gele kaart en een boete.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik er een keer niet gebeurd er van alles,
Zie nu drie dames op streams 2
En Kim huilt een beetje
Gelukkig hebben we @Hoempahquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik er een keer niet gebeurd er van alles,
Zie nu drie dames op streams 2
En Kim huilt een beetje
6quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Totale chaos en 2 megaruzies, gele kaart en een boete.
Ehm.. Hoempa? heeft drie filmpjes geplaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |