Schijndel jonguuuh.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:27 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx die roddelt of überhaupt over anderen praat heeft dan meteen een uiterst vervelende intonatie
Ik had het je graag zien doenquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had haar die pan afgepakt.Klaar.
Ik vind Kim wel eerlijk nu.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik had het je graag zien doen
Kim was eigenlijk de hele tijd al eerlijk. Ze was even tokkie maar heeft hierin wel zelfkennis.quote:
Esther maar die kan vast de proef niet doen want te emotioneelquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:38 schreef HappyCharly het volgende:
Zoemer zou mooi zijn. Nu graag. Is Jeff nog even veilig en gaat hopelijk iemand stoms er uit.
ja begrijp ook niet helemaal waarom ze dit zo'n punt vindt...quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:39 schreef pingu66 het volgende:
Wat kijkt Wendy moeilijk.
Wendy is zelf ook heel explosief soms tegen mensen die ze niet mag. Kenzi ( eerst ook Esther) Maddy
Ben ik er een keer niet gebeurd er van alles,quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:31 schreef HappyCharly het volgende:
De rust is weer redelijk terug, in de loods en in de COS
Nog beter. Kan ze wieberen zonder proef.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther maar die kan vast de proef niet doen want te emotioneel
Totale chaos en 2 megaruzies, gele kaart en een boete.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik er een keer niet gebeurd er van alles,
Zie nu drie dames op streams 2
En Kim huilt een beetje
Gelukkig hebben we @Hoempahquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik er een keer niet gebeurd er van alles,
Zie nu drie dames op streams 2
En Kim huilt een beetje
6quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Totale chaos en 2 megaruzies, gele kaart en een boete.
Ehm.. Hoempa? heeft drie filmpjes geplaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |