Nog gemener dan iemand een klap verkopen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor mij meteen rood, inpakken en wegwezen.
Schelden doet geen pijn, iemand psychisch kapot maken wel.
Ik zie nu een half naakte Esther met jarretelles voor mequote:Op vrijdag 25 november 2022 15:27 schreef ChocoFan het volgende:
Vraag me ineens af of Esther onder de dekens ook zo goed kan zuigen.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie nu een half naakte Esther met jarretelles voor me
Mwah... ik voel me in deze dan ook een tokkie...quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:28 schreef Aggie46 het volgende:
Over dat ze hoopt dat ze stikt:
KimK: Ik mag dat niet zeggen maar ik mee het wel.
Tokkie
Zo'n zuur mens wil je niet in je buurt..quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:27 schreef ChocoFan het volgende:
Vraag me ineens af of Esther onder de dekens ook zo goed kan zuigen.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo'n zuur mens wil je niet in je buurt..
Preciesquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther krijgt mensen wel echt over de zeik. Eerst Sasha en nu Kim
Het was ons een keertje gegund om mee te mogen kijken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:31 schreef Kakadylo het volgende:
KimK ging zwaar over de grens en opmerkelijk dat er geen SL volgde want dat is onderhand een gewoonte
Hij heeft zn taak niet gedaan die hij wel zou doen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
Alles is de schuld van Jeff in kamer 3
Lekker erin houden dusquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther krijgt mensen wel echt over de zeik. Eerst Sasha en nu Kim
ik ben totaal geen tokkie maar ik snap Kim haar gevoel volledig. Mensen als Estherquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah... ik voel me in deze dan ook een tokkie...
Esther moet blij zijn dat er geen eliminaties zijn... die staat bij veel mensen op nr1 om eruit te vliegenquote:
Hij moest naar kamer 5quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft zn taak niet gedaan die hij wel zou doen?
Je kan boos worden zonder te dreigen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben totaal geen tokkie maar ik snap Kim haar gevoel volledig. Mensen als Esther
Wat ik er van begrijp is dat hij de lunch zou doen, dat niet heeft gedaan, dus hebben Kenzy en Wanda het maar gedaan?quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:33 schreef Harry het volgende:
Kamer 3, met Jasper (!!!), boos op Jeffrey, omdat hij de lunch niet goed heeft gecommunicceerd.
Jeff kan het echt nooit goed doen zo. Heeft Isaac mooi zijn zin he.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:33 schreef Harry het volgende:
Kamer 3, met Jasper (!!!), boos op Jeffrey, omdat hij de lunch niet goed heeft gecommunicceerd.
Maar als ze dan wint dan heb je wel topamusementquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:33 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Esther moet blij zijn dat er geen eliminaties zijn... die staat bij veel mensen op nr1 om eruit te vliegen
Nee Isaac en Marciano en JW met enorm veel heisa erbij door de eerste 2.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik er van begrijp is dat hij de lunch zou doen, dat niet heeft gedaan, dus hebben Kenzy en Wanda het maar gedaan?
Pdies, niks dreigen, gewoon doen!!!quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Je kan boos worden zonder te dreigen.
nee hij zou de lunch doenquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik er van begrijp is dat hij de lunch zou doen, dat niet heeft gedaan, dus hebben Kenzy en Wanda het maar gedaan?
jij snapt hetquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeff kan het echt nooit goed doen zo. Heeft Isaac mooi zijn zin he.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Pdies, niks dreigen, gewoon doen!!!
Die 2 hebben geen link.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:37 schreef Ireth het volgende:
Of Jeff nu wel of niet zijn taak verzuimd heeft, Esther heeft zélf een pan gepakt die niet mocht en deed daarover al heel neerbuigend tegen Kim toen zij er iets op een normale manier over zei.
Jeff zat in kamer 5quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:37 schreef Ireth het volgende:
Of Jeff nu wel of niet zijn taak verzuimd heeft, Esther heeft zélf een pan gepakt die niet mocht en deed daarover al heel neerbuigend tegen Kim toen zij er iets op een normale manier over zei.
jammer..quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:38 schreef mootie het volgende:
Wendy legt het ook bij Jeff. Slechte communicatie.
preciesquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jammer..
Ik denk dat Jeff hier weinig bewust verkeerd deed. Hij werd gewoon naar 5 geroepen.
Niet dreigen!!quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:40 schreef Ireth het volgende:
En die föhn mag ook bij een willekeurig persoon daar gestopt worden waar geen daglicht komt
quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:40 schreef HappyCharly het volgende:
Wel knap he...
Boosdoeners hier zijn:
- Esther als zuiger
- Isaac als stoker
- Marciano als meelopende zeikerd
en vooruit Kim K omdat ze dreigementen uitte.
En wie krijgt van de groep de schuld?
Jeff...
Wendy ook alquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:38 schreef greysbones het volgende:
Wanda al weer met anderen aan het lullen dat het de schuld van Jeff is![]()
Krijgt steeds vaker van alle kanten te horen dat ie denkt dat ie altijd gelijk heeft en zijn ongelijk nooit zal toegevenquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:38 schreef mootie het volgende:
Wendy legt het ook bij Jeff. Slechte communicatie.
dat was exact wat Jeff zei en bedoeldequote:Op vrijdag 25 november 2022 15:40 schreef mnesymne het volgende:
Je zou toch denken dat 29 volwassen mensen zelf een lunch zouden kunnen maken als 1 uur na lunchtijd er nog geen lunch is. Daar zou geen manager aan te pas hoeven te komen.
Stelletje luie kleuters hier
Tis te ver fietsen en het hek is te hoog om het daadwerkelijk uit te kunnen voerenquote:
Hier 10 minuutjes met de autoquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis te ver fietsen en het hek is te hoog om het daadwerkelijk uit te kunnen voeren
De week loopt af, Febo laat nix van zich horen of zien, geen zicht op iets nuttigs.. ik snap het welquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:37 schreef mnesymne het volgende:
Zit er iets in de koffie ofzoo... iedereen is pissig vandaag
Hij heeft letterlijk net al sorry tegen Marciano gezegd voor het uitvallen. Dat doet hij vaker. Hij deed alleen weinig verkeerd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijgt steeds vaker van alle kanten te horen dat ie denkt dat ie altijd gelijk heeft en zijn ongelijk nooit zal toegeven
Wel lief van haarquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
Eunice doet speltherapie met Maddy![]()
als marciano dat wel had gedaan, kim ervandaan had gehaald, dan was het weer het dominante gedrag van marciano genoemd hier.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij heeft letterlijk net al sorry tegen Marciano gezegd voor het uitvallen. Dat doet hij vaker. Hij deed alleen weinig verkeerd.
Maar heilige boontjes Marciano en Isaac, die stonden erbij en keken ernaar terwijl ze de ruzie zagen escaleren. waar zijn zij? Waarom trekt Marciano Kim niet even apart?
Nee ook zorgwekkend. Dit is wat Eunice ook al met Esther deed, een soort opstellingenwerk. Onverantwoord en onveilig om te doen in zo'n setting zonder opleiding.quote:
Klopt, ik heb het gehoord.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:47 schreef mootie het volgende:
Jeff zegt tegen Kim dat ze Isaac etc in de gaten moeten houden. Ze zijn iets tegen hem aan het opzetten.
quote:
Niet door mij. Dan had ik eindelijk kunnen zien dat hij geen sneaky mannetje is, maar kan ingrijpen wanneer nodig.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:47 schreef Verida het volgende:
[..]
als marciano dat wel had gedaan, kim ervandaan had gehaald, dan was het weer het dominante gedrag van marciano genoemd hier.
Moet je ook niet gaan zeuren dat de lunch laat isquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:48 schreef mootie het volgende:
Op zich snap ik het initiatief nemen niet zo. Er zijn kookgroepen, het is toch juist niet de bedoeling te pas en te onpas in de keuken gaat klooien?
Ah oke, dat wist ik niet. Ik dacht ze geeft Maddy de ruimte om haar verhaal te doenquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee ook zorgwekkend. Dit is wat Eunice ook al met Esther deed, een soort opstellingenwerk. Onverantwoord en onveilig om te doen in zo'n setting zonder opleiding.
Dat zou gedekt moeten zijn als de kookgroepen goed overleggen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:49 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Moet je ook niet gaan zeuren dat de lunch laat is
HA... respect moet je verdienen... Die geeft ik niet puur omdat je oud bentquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:49 schreef Ireth het volgende:
Ah de fb-huisvrouwen (waaronder de dochter van moraima!) vinden dat Kim naar huis gestuurd had moeten worden, ze heeft geen respect voor de oudere medemens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |