Janken in 3 2 1.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:46 schreef pingu66 het volgende:
Op de andere stream zit Maddy alleen is ze aan het wachten op gebedsgenezer Eunice,die familieopstellingen doet? Ojee als dat maar goed gaat!
Was ze al mee bezig daarstraks iddquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:46 schreef pingu66 het volgende:
Op de andere stream zit Maddy alleen is ze aan het wachten op gebedsgenezer Eunice,die familieopstellingen doet? Ojee als dat maar goed gaat!
Geen idee. Ik hoop dat ze het gisteren heeft aangevraagd, vergeten is in te trekken en zo een melding op het scherm komt dat ze weg moetquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:49 schreef chufi het volgende:
Heeft Maddy vandaag dr 24 uur al aangevraagd?
Hear say.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:52 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy zegt tegen Eunice dat er een jonkie deze week weggaat (Djedi?)
Uiteraard is hij niet eerlijk. Isaac gooit hem onder de bus. Zogenaamd onder het mom van testen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:01 schreef pingu66 het volgende:
Isaak is ook niet eerlijk hij bleef roepen waar is Jeff hij zou de lunch doen. Maar goed iedereen heeft er een beetje schuld aan Jeff Isaac Esther Kim Marciano. Isaac had ök gewoon kun en schakelen en die broodjes samen met anderen ff inelkaar flansen. Tis nou niet alsof hij uren in de keuken staat om dingen op te lossen. Over op de orde van de dag😉
Jeff test " de groep" ook heel vaak.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard is hij niet eerlijk. Isaac gooit hem onder de bus. Zogenaamd onder het mom van testen.
Jeff is daar eerlijker in, naar zin innercircle. Isaac lult met iedereen mee en naait zijn maatje Jeff, in zijn gezicht is hij aan het bonden, achter zijn rug gooit hij Jeff onder de bus. Dat is echt heel wat anders. De situatie nu komt doordat Isaac Jeff naaide, nergens anders door.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff test " de groep" ook heel vaak.
isaac heeft niet Esther gedwongen om die nieuwe pan te gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeff is daar eerlijker in, naar zin innercircle. Isaac lult met iedereen mee en naait zijn maatje Jeff, in zijn gezicht is hij aan het bonden, achter zijn rug gooit hij Jeff onder de bus. Dat is echt heel wat anders. De situatie nu komt doordat Isaac Jeff naaide, nergens anders door.
Isaac is een slang.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
"Juist papa ?!"
Muppet stond er straks in de keuken gewoon bij te lachen en staat nu de verontwaardigde betweter uithangen..
Heel duidelijk te zien in het filmpje van Hoempah.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
"Juist papa ?!"
Muppet stond er straks in de keuken gewoon bij te lachen en staat nu de verontwaardigde betweter uithangen..
Heb je gekeken?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
isaac heeft niet Esther gedwongen om die nieuwe pan te gaan gebruiken.
Esther is willens en wetens al een paar dagen op zoek naar een gelegenheid om dwars te gaan liggen. Die zit hele dagen in die stoel te observeren en slaat alles op.
En Kim had zich niet zo moeten laten opnaaien, die heeft veel te gretig gehapt op het gedrag van Esther.
Werkelijk bizar dat Jeff hierop wordt aangekekenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef HappyCharly het volgende:
ik hoop dat Jeff Isaac doorziet... ik vraag het me af.
Er is nu heel veel geroddel over Jeff ontstaat, puur door Isaac. Terwijl Jeff nu meermaals aan Isaac heeft gehint dat hij wist waar hij was. Kun je wel de schapen willen testen. Isaac is zelf de grootste wolf.
Ik moet zo om je lachen.quote:
Er zijn heeeeel veeeel filmpjes, gauw terugkijkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:26 schreef Charmian het volgende:
goffer allemaal actie krijg ik die wezel van een madeleine en eunice voorgeschoteld. of sjeffie en jappie of het managen
Je maakt wel sfeer.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Ik vind het gewoon gezellig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |