Isaac is een slang.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
"Juist papa ?!"
Muppet stond er straks in de keuken gewoon bij te lachen en staat nu de verontwaardigde betweter uithangen..
Heel duidelijk te zien in het filmpje van Hoempah.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
"Juist papa ?!"
Muppet stond er straks in de keuken gewoon bij te lachen en staat nu de verontwaardigde betweter uithangen..
Heb je gekeken?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
isaac heeft niet Esther gedwongen om die nieuwe pan te gaan gebruiken.
Esther is willens en wetens al een paar dagen op zoek naar een gelegenheid om dwars te gaan liggen. Die zit hele dagen in die stoel te observeren en slaat alles op.
En Kim had zich niet zo moeten laten opnaaien, die heeft veel te gretig gehapt op het gedrag van Esther.
Werkelijk bizar dat Jeff hierop wordt aangekekenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:09 schreef HappyCharly het volgende:
ik hoop dat Jeff Isaac doorziet... ik vraag het me af.
Er is nu heel veel geroddel over Jeff ontstaat, puur door Isaac. Terwijl Jeff nu meermaals aan Isaac heeft gehint dat hij wist waar hij was. Kun je wel de schapen willen testen. Isaac is zelf de grootste wolf.
Ik moet zo om je lachen.quote:
Er zijn heeeeel veeeel filmpjes, gauw terugkijkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:26 schreef Charmian het volgende:
goffer allemaal actie krijg ik die wezel van een madeleine en eunice voorgeschoteld. of sjeffie en jappie of het managen
Je maakt wel sfeer.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Ik vind het gewoon gezellig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |