Ik twijfelde eerst aan Jappie maar Jappie weet ook wel dat hij bij Isaac en Marciano niet ver zal komenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:20 schreef HappyCharly het volgende:
Ik voel me helemaal opgelucht nu Jeff en Jappie Isaac doorzien
Hoop dat ook dat Jappie manager worden..quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:28 schreef Silves het volgende:
Begin al met niet voor Izeik te stemmen voor manager, Jappie zou moeten gaan!.
Jeff is helemaal klaar met de achterbakse Isaac dus die heeft eindelijk zijn eigen gat gegravenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze met een goed plan komen om hem door het 'Ice' te laten zakken.
I know, maar heb het via de cos gevolgdquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er zijn heeeeel veeeel filmpjes, gauw terugkijken
Jappie zet den ik soms ook wel bewust een meelooptactiek in. Tegen Jeff nu lijkt hij oprecht.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:27 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik twijfelde eerst aan Jappie maar Jappie weet ook wel dat hij bij Isaac en Marciano niet ver zal komen
Daar zat 4 uur geleden nog een dweil in ....quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:31 schreef chufi het volgende:
Bami uit een teiltje ... smakelijk hoor
ja die kans is grootquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daar zat 4 uur geleden nog een dweil in ....
Nee dat was echt zo. Daar ws straks even een gedoetje over omdat er een dweil in zat. Marciano heeft de teil toen goed schoongemaakt.quote:
Jef moet niet nu meepraten, alleen luisteren..en hem laten weten ik vertrouw je niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:35 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac veegt uiteraard zijn straatje schoon nu, in het gesprek met Jeff.
nee toch?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daar zat 4 uur geleden nog een dweil in ....
Komt ook geen fatsoenljjk woord uit die grote mond van hemquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:35 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac veegt uiteraard zijn straatje schoon nu, in het gesprek met Jeff.
Denk dat Jeff de tactiek hanteert om mee te lullen zodat Isaac hen nog vertrouwt. Als hij nu zegt dat hij hem niet vertrouwt wordt het chaos denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Jef moet niet nu meepraten, alleen luisteren..en hem laten weten ik vertrouw je niet.
Ohh ik dacht dat hij zei dat er een dweil in zat. Maar ik haakte aan, dus als jij het hebt gezien heb je gelijkquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:36 schreef Verida het volgende:
[..]
nee toch?
er was een keer iets mee schoongemaakt ooit en is heel erg grondig schoongemaakt door Marciano voordat de bami erin ging.
edit, verkeerd begrepen dan
Ook gek he. Zo plots daalt zijn energie en issie er klaar mee.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:40 schreef greysbones het volgende:
Isaak is er ook een beetje klaar mee
Ja en wij met jou
Zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:41 schreef greysbones het volgende:
Isaak maar ook tiano had makkelijk kunnen ingrijpen
Kim gewoon even meenemen
In feite offert tiano zijn eigen vriendin op
Die blik.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahaha jij hebt de juiste cap, ik was te vroeg/ laat
Ik denk dat het voor Jappie makkelijker is nu om tussen de regels door te lezen omdat hij er niet midden in zitquote:
Esther heeft echt 0,0 zelfreflectiequote:Op vrijdag 25 november 2022 17:45 schreef HappyCharly het volgende:
Prachtig als mensen zoals Esther zeggen:
Nou we gaan we niet meer over hebben, het is klaar
Ja het heeft wel geld gekost maar het is klaar
Nee we gaan het er niet meer over hebben
ja ze heeft het wel goedgemaakt, excuses aangeboden
Nee het ligt niet aan mij
Ik heb een paar keer gezegd, geen grote mond, nergens voor nodig
stilte..
en het is dat kamer 5 er op heeft gereageerd, blij dat ik in mijn gelijk sta
etc etc etc
ik zou haar alsnog een stuk kaas in d'r bek proppenquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:45 schreef HappyCharly het volgende:
Prachtig als mensen zoals Esther zeggen:
Nou we gaan we niet meer over hebben, het is klaar
Ja het heeft wel geld gekost maar het is klaar
Nee we gaan het er niet meer over hebben
ja ze heeft het wel goedgemaakt, excuses aangeboden
Nee het ligt niet aan mij
Ik heb een paar keer gezegd, geen grote mond, nergens voor nodig
stilte..
en het is dat kamer 5 er op heeft gereageerd, blij dat ik in mijn gelijk sta
etc etc etc
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther heeft echt 0,0 zelfreflectie
quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou haar alsnog een stuk kaas in d'r bek proppen
yep, de onschuld zelvequote:Op vrijdag 25 november 2022 17:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel hoor.![]()
We kunnen het haar niet aanrekenen. Zij heeft meermaals gezegd, doe eens rustig, let op je taal.
Nee, zij staat in haar recht. Gelukkig vindt de febo dat ook.
En dan is ze ook nog selectief doof. Zwaar leven. Huilie.
Ja duur bordje eten, hij heeft een duur neukertje,.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:48 schreef Charmian het volgende:
pff weer van die overvolle borden in de keuken
quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja duur bordje eten, hij heeft een duur neukertje,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |