Het boeit hem allemaal niet he ...quote:Op donderdag 24 november 2022 12:00 schreef HappyCharly het volgende:
Zo raar dat Martin deze 2 nu aanvalt.. terwijl zij nu zeggen dat zijn mattie Marciano ook een sigaretje kreeg gisteren..
Isaac zit in het clubje van jeff en Babette ik maak me nergens druk meer omquote:Op donderdag 24 november 2022 12:02 schreef HappyCharly het volgende:
Ohhhhh zag je dat sneaky lachje van isaac. Hij komt naar buiten, ziet Wendy Babette en Martin ruziemaken en je zag zo'n hel stiekem lachje terwijl hij wegloopt.
Wat een slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
Isaac zit alleen in zijn eigen clubje, en echt heul niet in het clubje van Jeff of Babette.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac zit in het clubje van jeff en Babette ik maak me nergens druk meer om
Nee hoorquote:Op donderdag 24 november 2022 12:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac zit alleen in zijn eigen clubje, en echt heul niet in het clubje van Jeff of Babette.
isaac is een slang. Vooruit, ook in het clubje van de duivel. Pure evil.
quote:Op donderdag 24 november 2022 12:05 schreef JDB94 het volgende:
Ik kan die chagerijnige kop van Djedi niet meer zien pffff
Roep Wanda er anders ff bij hahahaquote:Op donderdag 24 november 2022 12:05 schreef HappyCharly het volgende:
Beter deden ze dit in het centraal
zelfs de familie van Jeff ziet hem niet als vriend van Jeffquote:
Jeffquote:Op donderdag 24 november 2022 12:07 schreef JDB94 het volgende:
Jeff heeft de oplossing, wie had dat gedacht?
waarom tegen mij?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs de familie van Jeff ziet hem niet als vriend van Jeff
Dit dus... Aan de andere kant hij maakt er wel meteen werk van in tegenstelling tot .....quote:Op donderdag 24 november 2022 12:05 schreef HappyCharly het volgende:
Beter deden ze dit in het centraal
Marciano, Wanda, Mexx en wellicht nog een paar.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:08 schreef 5thencounter het volgende:
Vaste rokers.. wie zijn de losse rokers dan?
Dit heeft helemaal niets met vrienden te maken , het is spel weet je nogquote:Op donderdag 24 november 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs de familie van Jeff ziet hem niet als vriend van Jeff
Minder verslaafde?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Marciano, Wanda, Mexx en wellicht nog een paar.
Ik snap daar echt niks van. Het komt toch uit de huishoudpot? Waarom mogen de veel-rokers wel eigen tabak hebben, krijgen de minder-rokers een bakje samen en moeten ze hun mond houden als het op is?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Roepie : Ik deel alleen uit aan de vaste rokers. Als jullie willen uitdelen aan iedereen, dat moeten jullie zelf weten..
Ciano,Mexxquote:Op donderdag 24 november 2022 12:08 schreef 5thencounter het volgende:
Vaste rokers.. wie zijn de losse rokers dan?
als iemand die niet bij de groep van Jeff hoortquote:Op donderdag 24 november 2022 12:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niets met vrienden te maken , het is spel weet je nog
Dat clubje van drie bepaalt , daarbuiten staat Jappie ..en verder daarbuiten staan Wendy en Kimquote:Op donderdag 24 november 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
als iemand die niet bij de groep van Jeff hoort
zo beter
iedereen is alweer vergeten hoeveel commentaar er was op martin maand 1quote:Op donderdag 24 november 2022 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Niemand is het eens met Martin .. maar hij moet z'n mening doordrijven.
En wil heel graag Jeff onderuit halen.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen is alweer vergeten hoeveel commentaar er was op martin maand 1
hij is nog dezelfde persoon
blijft vervelend
Gaat hem nooit lukkenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wil heel graag Jeff onderuit halen.
dat is in iets andere vorm het antwoord van Jeffquote:Op donderdag 24 november 2022 12:13 schreef Silves het volgende:
Gewoon 1 pot aan de niet rokers reseveren..
Hij mist die blinde overtuiging die Jeff wel heeftquote:Op donderdag 24 november 2022 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Niemand is het eens met Martin .. maar hij moet z'n mening doordrijven.
De discussie was niet wel of niet roken ... maar hoe de tabak beheerd moet worden.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:14 schreef HappyCharly het volgende:
Beter deden ze dit in centraal. Iedereen vindt iets van het roken. Omdat het van huishoudgeld is. Gooi het open dan.
Nou, meer of ze moeten delen met mensen die incidenteel roken, of veel minder roken.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De discussie was niet wel of niet roken ... maar hoe de tabak beheert moet worden.
Tjongejongejonge.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:14 schreef mootie het volgende:
Tabak is echt wel een heel ding hoor. Als ze dat moeten delen is het alsof een ledemaat wordt afgerukt.
Voor bepaalde mensen zeker, er zijn vast mensen die niet naar Wendy stappen omdat ze fel uit de hoek kan komen. Dat laten ze Martin oplossen.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin:"Ik ben een wat toegankelijker persoon."
Klopt. Heel goed op te fokken en voor je karretje te spannenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin:"Ik ben een wat toegankelijker persoon."
'Gewoon' wat sjoemelen om de sfeer goed te houdenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:20 schreef mootie het volgende:
Wij geven af en toe een sigaretje weg anders krijg je dat ze tabak helemaal wegwillen, aldus Bep.
Meende dat Isaac wel andere plannen had aangaande drank en shagquote:Op donderdag 24 november 2022 12:20 schreef Silves het volgende:
Rupert..de tabak wordt niet afgeschaft!.
Ik ben ook compleet de draad kwijt.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
ik volg totaal niet wat nu de oplossing was
Maar Wanda heeft wel een puntquote:Op donderdag 24 november 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik moest wel weer lachen over Babette met haar goede doel. Dat had ze aan het begin moeten bedenken, had ze al die potten tabak niet moeten bestellen. Rot op met je goede doel. Ze gebruikt vet veel koffie, koffiemelk, drank, tabak. Zeker met de kut-Wendy van haar.
Verschrikkelijk mens die Wanda ... zo grof in de mond en continu maar Wendy volledig afmaken. Walgelijk.
maar een keer 1 op 1 d'r bek open trekken..quote:Op donderdag 24 november 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik moest wel weer lachen over Babette met haar goede doel. Dat had ze aan het begin moeten bedenken, had ze al die potten tabak niet moeten bestellen. Rot op met je goede doel. Ze gebruikt vet veel koffie, koffiemelk, drank, tabak. Zeker met de kut-Wendy van haar.
Verschrikkelijk mens die Wanda ... zo grof in de mond en continu maar Wendy volledig afmaken. Walgelijk.
nee dat bleef ookquote:Op donderdag 24 november 2022 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Meende dat Isaac wel andere plannen had aangaande drank en shag
Qua bewoording kan het inderdaad veel minder maar ze heeft een goed punt.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
5e bakje voor het klootjesvolkquote:Op donderdag 24 november 2022 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook compleet de draad kwijt.
Dat gaat dan volkomen verloren in haar walgelijke gedrag... ze kan geen zin zeggen zonder de ergste scheldwoorden.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar Wanda heeft wel een punt
We hebben een winnaar in de categorie: het is ook nooit goedquote:Op donderdag 24 november 2022 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy klaagt dat Babette haar gistermiddag kwam wakker maken .. 'Is er wat?
Maddy : 'Ik wil slapen'
Babette : 'Weet dat je altijd kunt komen praten'
Madyy moet gewoon gaanquote:Op donderdag 24 november 2022 12:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We hebben een winnaar in de categorie: het is ook nooit goed
Hij houdt de tabak erin en 1x per week een borrelmiddag..quote:Op donderdag 24 november 2022 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Meende dat Isaac wel andere plannen had aangaande drank en shag
Zij blijven lekker roken, de rest krijgt een klein bakje. En als ze zin hebben werpen ze het klootjesvolk een extra peukje toe.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook compleet de draad kwijt.
Jij blijft gewoon hier bij mij.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ik denk dat ik afhaak als Isaac in december manager wordt.. en dan zeker wel direct de zoemer
Tis maar goed dat ze niet in de COS postquote:Op donderdag 24 november 2022 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Dat is dan 1 van de valste personen hier, en dat wil dan psycholoog worden, en moet mensen helpen met hun probleem. Het is heel ziek dat je zo bent
Ik ben geen fan van Babette .. maar weer zo giftig afgeven op iemand ... wat een giftig mens is Wanda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
en Mexx is ook afquote:Op donderdag 24 november 2022 12:29 schreef chufi het volgende:
Wanda en de rest van kamer 3 is geen Fan meer van Martin
Als uitvlucht.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
Maddy gaat elke dag haar 24 uur aanvragen?
begrijp ik dat nu goed
Huh?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
Maddy gaat elke dag haar 24 uur aanvragen?
begrijp ik dat nu goed
Awwquote:Op donderdag 24 november 2022 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon hier bij mij.
Ik hoef het niet te wetenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:32 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Alweer? hij heeft gisteren een pijpbeurt gehad...
Kleuter.quote:
Hij zegt van wel..quote:Op donderdag 24 november 2022 12:33 schreef pingu66 het volgende:
En dan te bedenken dat Isaac zeer waarschijnlijk geen shag gaat bestellen.....junkiefitties 🤫
Beetje koud om in haar BH buiten te lopenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
Kan kenzi AUB nu die blouse van Sasha uit doen
(ik denk dat die van Sasha is )
Oei, staat haar toch best prima?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
Kan kenzi AUB nu die blouse van Sasha uit doen
(ik denk dat die van Sasha is )
Ze doen het allemaal , Isaac zei dat pasgeleden treffend : Je ontkomt er ook niet aan aan. Ze zitten in die bubbelquote:Op donderdag 24 november 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
Nu tegen Babbel
die ze net nog voor rotte vis uitmaakte
quote:Op donderdag 24 november 2022 12:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oei, staat haar toch best prima?
Jij ziet haar liever in een vergeelde sport BH?quote:
in een ietsje minder strak blousjequote:Op donderdag 24 november 2022 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij ziet haar liever in een vergeelde sport BH?
Precies.. kapper, nagelstudio.. slim..quote:Op donderdag 24 november 2022 12:38 schreef mnesymne het volgende:
Die nagelstudio is best slim van haar... alle mensen komen bij haar roddelen
Wanda als Manager.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
kan Wanda niet beter een centraal organiseren?
dan kan ze het 1 x vertellen
ipv 10 keer
Dan houdt ze altijd haar mondquote:Op donderdag 24 november 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
kan Wanda niet beter een centraal organiseren?
dan kan ze het 1 x vertellen
ipv 10 keer
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik praat niet meer met jou vandaag
hout te kloven op de meest energieverspillende manierquote:
Absoluut walgelijk .. en niemand die er ook eens iets van zegt.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als er 1 een tokkie in die loods is, is het Wanda. Wat een taal komt er bij haar uit dat kleine bekkie
Omdat ze het voornamelijk doet in haar clubjequote:Op donderdag 24 november 2022 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Absoluut walgelijk .. en niemand die er ook eens iets van zegt.
Bewaren voor de mogelijke tv afleveringquote:Op donderdag 24 november 2022 12:43 schreef Pindaaatje het volgende:
Even serieus, wie gaat er nou in zo’n gesprek de streams wisselen?
De regiequote:Op donderdag 24 november 2022 12:43 schreef Pindaaatje het volgende:
het zal iets te grof zijnquote:Op donderdag 24 november 2022 12:43 schreef Pindaaatje het volgende:
Houthakker Erik of jut en jul op de stoelen met een speculaasje... terwijl er in de loods dramaaaaaaaa isquote:Op donderdag 24 november 2022 12:43 schreef Pindaaatje het volgende:
Esther is op zoek naar een straatverbod voor hierbuitenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:43 schreef Dotteke het volgende:
Esther en JW zitten gezellig aan iets te drinken, wat weet ik niet maar het is warm![]()
Esther wrijft hem even over zijn rug
mist zn Aliciaquote:Op donderdag 24 november 2022 12:45 schreef Silves het volgende:
Ester heeft een punt, het is bij GJ geestelijk, de dokter heeft helemaal niks gevonden, het zit tussen de oren..Rupert fluisterde gisteren ook al, voor de show begon, hij is een autistje..
Tijd dat de FEBO eens gaat inzien dat de streamers net zo of belangrijker zijn dan de TV kijker squote:Op donderdag 24 november 2022 12:45 schreef mnesymne het volgende:
Hoe maak je een RLS stream kapot... door alle interessante dingen niet uit te zenden..
en mis toch ook wel de interactie/invloed op dingen, dat maakt het leukquote:Op donderdag 24 november 2022 12:45 schreef mnesymne het volgende:
Hoe maak je een RLS stream kapot... door alle interessante dingen niet uit te zenden..
Hoeveel loopt tv achter? Echt minimaal 3-4 dagen, niet te doen als je stream kijktquote:Op donderdag 24 november 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tijd dat de FEBO eens gaat inzien dat de streamers net zo of belangrijker zijn dan de TV kijker s
Oh hij heeft problemen?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:45 schreef Silves het volgende:
Ester heeft een punt, het is bij GJ geestelijk, de dokter heeft helemaal niks gevonden, het zit tussen de oren..Rupert fluisterde gisteren ook al, voor de show begon, hij is een autistje..
Rooibos thee?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:43 schreef Dotteke het volgende:
Esther en JW zitten gezellig aan iets te drinken, wat weet ik niet maar het is warm![]()
mwahhhquote:Op donderdag 24 november 2022 12:46 schreef JDB94 het volgende:
[..]
en mis toch ook wel de interactie/invloed op dingen, dat maakt het leuk
wat is geestelijk?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:45 schreef Silves het volgende:
Bijna een week.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:47 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hoeveel loopt tv achter? Echt minimaal 3-4 dagen, niet te doen als je stream kijkt
in je hoofdquote:
Streams zijn de toekomst van RLS als ze nog willen bestaan. Meer camera's, betere controle voor kijkers, minder censuur van gesprekken en acties. Laat mensen maar een strenger contract tekenen.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tijd dat de FEBO eens gaat inzien dat de streamers net zo of belangrijker zijn dan de TV kijker s
heb hem nog ge-edit voor jequote:Op donderdag 24 november 2022 12:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wist dat je dat ging zeggen
Het is en blijft een tv programma dus laten ze de 'spannende, of belangrijkste' niet zienquote:Op donderdag 24 november 2022 12:45 schreef mnesymne het volgende:
Jij ziet ook alles.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is die nu 'n cameltoe aan het maken/hakken?
Ik hoef geen invloed op het spel of de bewoners.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:48 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Streams zijn de toekomst van RLS als ze nog willen bestaan. Meer camera's, betere controle voor kijkers, minder censuur van gesprekken en acties. Laat mensen maar een strenger contract tekenen.
Daarom waren ze vroeger zo populair, niet deze politieke correcte streams
Het tijdperk 2000-2010 kon dat allemaal en deed iedereen niet ontiegelijk spastisch over alles wat een beetje buiten de sociale norm viel. Dat komt nooit meer ben ik bang.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:48 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Streams zijn de toekomst van RLS als ze nog willen bestaan. Meer camera's, betere controle voor kijkers, minder censuur van gesprekken en acties. Laat mensen maar een strenger contract tekenen.
Daarom waren ze vroeger zo populair, niet deze politieke correcte streams
Ja dat bedoelde ik met meer controle, controle over welke camera je bekijktquote:Op donderdag 24 november 2022 12:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoef geen invloed op het spel of de bewoners.
Maar in ruil dan wel graag alles kunnen zien, ik bepaal zelf wel of ik kijk.
En waarom geen zaagbroek?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:50 schreef greysbones het volgende:
waarom kan erik niet gewoon samen met wat anderen die boom in delen zagen
en dan kloven
waarom moet dit zo belachelijk
Dat lijkt me ook wel gaaf, en gewoon een wat meer maatwerk interface dat je meerdere beelden in 1 tab kan bekijken..quote:Op donderdag 24 november 2022 12:50 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik met meer controle, controle over welke camera je bekijkt
Ja dat lijkt me tof! Superstorend dat ze middenin een gesprek wegdraaien en je weer verplicht naar JW en Esther moetr kijken..quote:Op donderdag 24 november 2022 12:50 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik met meer controle, controle over welke camera je bekijkt
Als de 18+ websites dit kunnen, moet een miljoenen bedrijf zoals dit het ook kunnen uitwerkenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:51 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel gaaf, en gewoon een wat meer maatwerk interface dat je meerdere beelden in 1 tab kan bekijken..
Ik hou ook niet zo van die invloed, dat beïnvloed te veel het spel.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoef geen invloed op het spel of de bewoners.
Maar in ruil dan wel graag alles kunnen zien, ik bepaal zelf wel of ik kijk.
De dood met de sociale norm!quote:Op donderdag 24 november 2022 12:50 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Het tijdperk 2000-2010 kon dat allemaal en deed iedereen niet ontiegelijk spastisch over alles wat een beetje buiten de sociale norm viel. Dat komt nooit meer ben ik bang.
er is al jaren in de COS het idee om het eens zelf goed te doenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:52 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Als de 18+ websites dit kunnen, moet een miljoenen bedrijf zoals dit het ook kunnen uitwerken
Rooibos thee?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:43 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2022 12:45 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Esther is op zoek naar een straatverbod voor hierbuiten
Eens, en wat gezegd werd bij BB, ze deden alsnog lekker wat ze zelf nodig vonden bij de regie als het erop aankwam. Schijninvloed.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van die invloed, dat beïnvloed te veel het spel.
FTFYquote:
ze hebben een miljoen daar en de bewoners houden van sponsoring.. bel ze?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is al jaren in de COS het idee om het eens zelf goed te doen
ideeen genoeg hier
nu nog sponsers
Stiekem groeit het bij hem denk ik somsquote:Op donderdag 24 november 2022 12:55 schreef pingu66 het volgende:
Ij snap niet dat JW zich niet rot ergert aan dat gepluk en geaaid van Esther.
zijn oorhaar?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:56 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Stiekem groeit het bij hem denk ik soms
Moet toch z'n spotlight pakken, wordt steeds gekkerquote:Op donderdag 24 november 2022 12:57 schreef puzziepie het volgende:
Martin gaat nu ineens ook telkens Spaans praten?
Mattin is kaolo stoer, jeweettochquote:Op donderdag 24 november 2022 12:57 schreef puzziepie het volgende:
Martin gaat nu ineens ook telkens Spaans praten?
Geld genoeg gegeven/verdiendquote:Op donderdag 24 november 2022 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Wel opvallend dat de Febo er al een week lang geen opdracht in gooit na al die weken op zijn minst 3 opdrachten. Ze vinden het blijkbaar wel best allemaal...
Ik vind hem zo'n sluw mannetjequote:Op donderdag 24 november 2022 13:01 schreef HappyCharly het volgende:
Rupi fluisteren... ziuden ze ook moeten verbieden
Dat de nieuwe manager ook maar begint zonder geld...quote:Op donderdag 24 november 2022 13:02 schreef JDB94 het volgende:
[..]
FF kijken hoe Jeff het gaat doen zonder knaken, ligt voor de hand
het is een vortex van negativiteit volgens Rupiequote:Op donderdag 24 november 2022 13:01 schreef HappyCharly het volgende:
Rupi fluisteren... ziuden ze ook moeten verbieden
Hopelijk begint Isaac met helemaal niks en krijgen ze geen geld en moeten ze de pot aanbreken en is er steeds gedoe en ziet iedereen dat hij een slang is..quote:Op donderdag 24 november 2022 13:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat de nieuwe manager ook maar begint zonder geld...
beetje ongemakkelijk als je elkaar een kwartier aan moet staren in stiltequote:Op donderdag 24 november 2022 13:04 schreef greysbones het volgende:
Toch best bijzonder
dat heel veel deelnemers met Mexx tijdens het nagels doen mooie gesprekken hebben
Dat is wel haar gave .. niet perse nagels, maar zo praten met mensen 1-op-1.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:04 schreef greysbones het volgende:
Toch best bijzonder
dat heel veel deelnemers met Mexx tijdens het nagels doen mooie gesprekken hebben
Is toch gewoon een opzetje.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:04 schreef greysbones het volgende:
Toch best bijzonder
maar het zijn echte gesprekkenquote:Op donderdag 24 november 2022 13:05 schreef JDB94 het volgende:
[..]
beetje ongemakkelijk als je elkaar een kwartier aan moet staren in stilte
jaquote:Op donderdag 24 november 2022 13:06 schreef Silves het volgende:
Ik kan gewoon een sletje zijn..zegt ruppie
ze kan goed luisteren, eensquote:Op donderdag 24 november 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar het zijn echte gesprekken
niet dom geneuzel
met Moraima van de week ook
gisteren met Babette
Bijzonder of toevallig?quote:Op donderdag 24 november 2022 13:04 schreef greysbones het volgende:
Toch best bijzonder
Praat niet meer met jou vandaag.quote:
ik nietquote:Op donderdag 24 november 2022 13:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bijzonder of toevallig?
Ik zie niet echt mooie gesprekjes
Ik kijk altijd liever naar alle gesprekjes die Babette met mensen heeft
Mankeert ie wat aan zijn handen?quote:Op donderdag 24 november 2022 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
Godsamme.... getrouwd stel![]()
[ afbeelding ]
Te lang in een stoel zittenquote:Op donderdag 24 november 2022 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mankeert ie wat aan zijn handen?
Dit zijn ook nepgesprekkenquote:Op donderdag 24 november 2022 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik niet
vind dit echter dan de gesprekken die babette heeft
Hij is er inmiddels mee vergroeidquote:Op donderdag 24 november 2022 13:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Te lang in een stoel zitten
Doet ze goedquote:Op donderdag 24 november 2022 13:09 schreef Silves het volgende:
Janet weer volop complimenten over het eten!
Ken je Ciano?quote:Op donderdag 24 november 2022 13:09 schreef JDB94 het volgende:
Moet af en toe echt denken aan zo'n lunchuurtje in de bajes
Jij ook .quote:Op donderdag 24 november 2022 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat ziet Kim D er leuk uit vandaag
Ook een getrouwd stelletjequote:Op donderdag 24 november 2022 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom eten zij niet mee?quote:Op donderdag 24 november 2022 13:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook een getrouwd stelletje![]()
[ afbeelding ]
Leila haar outfit.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vreselijk dit.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
Godsamme.... getrouwd stel![]()
[ afbeelding ]
Mooi, Maddy heeft haar gele trui niet meer aan.quote:
Toen was geluk nog heel gewoon.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:14 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Vreselijk dit.
Wat een oersaaie 50er jaren huismanlul is dit met zijn aaichickie.
"Ik geef mijn eten weg"quote:Op donderdag 24 november 2022 13:14 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Kan die dat weer aanhalen de rest van de week dat het groepsbelang boven zijn trek gaat
Nee ze hadden om 11 uur centraal en er gingen na die tijd een heel stel ontbijtenquote:
Zit nog 9 maanden daar in die stoel, en pakt de prijs ook nogquote:Op donderdag 24 november 2022 13:14 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Vreselijk dit.
Wat een oersaaie 50er jaren huismanlul is dit met zijn aaichickie.
Chemtrails wappie dus.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Er moet wel corona zijn . .want er zijn geen wolken aan de lucht. Dat is echt zo !!! Ik ben ook wel een beetje een wappie.
We wisten al dat Kim ook wappie is.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Er moet wel corona zijn . .want er zijn geen wolken aan de lucht. Dat is echt zo !!! Ik ben ook wel een beetje een wappie.
Logischquote:Op donderdag 24 november 2022 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit wist ik nog niet.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We wisten al dat Kim ook wappie is.
Achterlijk mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |