Het boeit hem allemaal niet he ...quote:Op donderdag 24 november 2022 12:00 schreef HappyCharly het volgende:
Zo raar dat Martin deze 2 nu aanvalt.. terwijl zij nu zeggen dat zijn mattie Marciano ook een sigaretje kreeg gisteren..
Isaac zit in het clubje van jeff en Babette ik maak me nergens druk meer omquote:Op donderdag 24 november 2022 12:02 schreef HappyCharly het volgende:
Ohhhhh zag je dat sneaky lachje van isaac. Hij komt naar buiten, ziet Wendy Babette en Martin ruziemaken en je zag zo'n hel stiekem lachje terwijl hij wegloopt.
Wat een slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
Isaac zit alleen in zijn eigen clubje, en echt heul niet in het clubje van Jeff of Babette.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac zit in het clubje van jeff en Babette ik maak me nergens druk meer om
Nee hoorquote:Op donderdag 24 november 2022 12:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac zit alleen in zijn eigen clubje, en echt heul niet in het clubje van Jeff of Babette.
isaac is een slang. Vooruit, ook in het clubje van de duivel. Pure evil.
quote:Op donderdag 24 november 2022 12:05 schreef JDB94 het volgende:
Ik kan die chagerijnige kop van Djedi niet meer zien pffff
Roep Wanda er anders ff bij hahahaquote:Op donderdag 24 november 2022 12:05 schreef HappyCharly het volgende:
Beter deden ze dit in het centraal
zelfs de familie van Jeff ziet hem niet als vriend van Jeffquote:
Jeffquote:Op donderdag 24 november 2022 12:07 schreef JDB94 het volgende:
Jeff heeft de oplossing, wie had dat gedacht?
waarom tegen mij?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs de familie van Jeff ziet hem niet als vriend van Jeff
Dit dus... Aan de andere kant hij maakt er wel meteen werk van in tegenstelling tot .....quote:Op donderdag 24 november 2022 12:05 schreef HappyCharly het volgende:
Beter deden ze dit in het centraal
Marciano, Wanda, Mexx en wellicht nog een paar.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:08 schreef 5thencounter het volgende:
Vaste rokers.. wie zijn de losse rokers dan?
Dit heeft helemaal niets met vrienden te maken , het is spel weet je nogquote:Op donderdag 24 november 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs de familie van Jeff ziet hem niet als vriend van Jeff
Minder verslaafde?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Marciano, Wanda, Mexx en wellicht nog een paar.
Ik snap daar echt niks van. Het komt toch uit de huishoudpot? Waarom mogen de veel-rokers wel eigen tabak hebben, krijgen de minder-rokers een bakje samen en moeten ze hun mond houden als het op is?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Roepie : Ik deel alleen uit aan de vaste rokers. Als jullie willen uitdelen aan iedereen, dat moeten jullie zelf weten..
Ciano,Mexxquote:Op donderdag 24 november 2022 12:08 schreef 5thencounter het volgende:
Vaste rokers.. wie zijn de losse rokers dan?
als iemand die niet bij de groep van Jeff hoortquote:Op donderdag 24 november 2022 12:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niets met vrienden te maken , het is spel weet je nog
Dat clubje van drie bepaalt , daarbuiten staat Jappie ..en verder daarbuiten staan Wendy en Kimquote:Op donderdag 24 november 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
als iemand die niet bij de groep van Jeff hoort
zo beter
iedereen is alweer vergeten hoeveel commentaar er was op martin maand 1quote:Op donderdag 24 november 2022 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Niemand is het eens met Martin .. maar hij moet z'n mening doordrijven.
En wil heel graag Jeff onderuit halen.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen is alweer vergeten hoeveel commentaar er was op martin maand 1
hij is nog dezelfde persoon
blijft vervelend
Gaat hem nooit lukkenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wil heel graag Jeff onderuit halen.
dat is in iets andere vorm het antwoord van Jeffquote:Op donderdag 24 november 2022 12:13 schreef Silves het volgende:
Gewoon 1 pot aan de niet rokers reseveren..
Hij mist die blinde overtuiging die Jeff wel heeftquote:Op donderdag 24 november 2022 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Niemand is het eens met Martin .. maar hij moet z'n mening doordrijven.
De discussie was niet wel of niet roken ... maar hoe de tabak beheerd moet worden.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:14 schreef HappyCharly het volgende:
Beter deden ze dit in centraal. Iedereen vindt iets van het roken. Omdat het van huishoudgeld is. Gooi het open dan.
Nou, meer of ze moeten delen met mensen die incidenteel roken, of veel minder roken.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De discussie was niet wel of niet roken ... maar hoe de tabak beheert moet worden.
Tjongejongejonge.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:14 schreef mootie het volgende:
Tabak is echt wel een heel ding hoor. Als ze dat moeten delen is het alsof een ledemaat wordt afgerukt.
Voor bepaalde mensen zeker, er zijn vast mensen die niet naar Wendy stappen omdat ze fel uit de hoek kan komen. Dat laten ze Martin oplossen.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin:"Ik ben een wat toegankelijker persoon."
Klopt. Heel goed op te fokken en voor je karretje te spannenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin:"Ik ben een wat toegankelijker persoon."
'Gewoon' wat sjoemelen om de sfeer goed te houdenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:20 schreef mootie het volgende:
Wij geven af en toe een sigaretje weg anders krijg je dat ze tabak helemaal wegwillen, aldus Bep.
Meende dat Isaac wel andere plannen had aangaande drank en shagquote:Op donderdag 24 november 2022 12:20 schreef Silves het volgende:
Rupert..de tabak wordt niet afgeschaft!.
Ik ben ook compleet de draad kwijt.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
ik volg totaal niet wat nu de oplossing was
Maar Wanda heeft wel een puntquote:Op donderdag 24 november 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik moest wel weer lachen over Babette met haar goede doel. Dat had ze aan het begin moeten bedenken, had ze al die potten tabak niet moeten bestellen. Rot op met je goede doel. Ze gebruikt vet veel koffie, koffiemelk, drank, tabak. Zeker met de kut-Wendy van haar.
Verschrikkelijk mens die Wanda ... zo grof in de mond en continu maar Wendy volledig afmaken. Walgelijk.
maar een keer 1 op 1 d'r bek open trekken..quote:Op donderdag 24 november 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik moest wel weer lachen over Babette met haar goede doel. Dat had ze aan het begin moeten bedenken, had ze al die potten tabak niet moeten bestellen. Rot op met je goede doel. Ze gebruikt vet veel koffie, koffiemelk, drank, tabak. Zeker met de kut-Wendy van haar.
Verschrikkelijk mens die Wanda ... zo grof in de mond en continu maar Wendy volledig afmaken. Walgelijk.
nee dat bleef ookquote:Op donderdag 24 november 2022 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Meende dat Isaac wel andere plannen had aangaande drank en shag
Qua bewoording kan het inderdaad veel minder maar ze heeft een goed punt.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
5e bakje voor het klootjesvolkquote:Op donderdag 24 november 2022 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook compleet de draad kwijt.
Dat gaat dan volkomen verloren in haar walgelijke gedrag... ze kan geen zin zeggen zonder de ergste scheldwoorden.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar Wanda heeft wel een punt
We hebben een winnaar in de categorie: het is ook nooit goedquote:Op donderdag 24 november 2022 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy klaagt dat Babette haar gistermiddag kwam wakker maken .. 'Is er wat?
Maddy : 'Ik wil slapen'
Babette : 'Weet dat je altijd kunt komen praten'
Madyy moet gewoon gaanquote:Op donderdag 24 november 2022 12:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We hebben een winnaar in de categorie: het is ook nooit goed
Hij houdt de tabak erin en 1x per week een borrelmiddag..quote:Op donderdag 24 november 2022 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Meende dat Isaac wel andere plannen had aangaande drank en shag
Zij blijven lekker roken, de rest krijgt een klein bakje. En als ze zin hebben werpen ze het klootjesvolk een extra peukje toe.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook compleet de draad kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |