Klopt. Heel goed op te fokken en voor je karretje te spannenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin:"Ik ben een wat toegankelijker persoon."
'Gewoon' wat sjoemelen om de sfeer goed te houdenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:20 schreef mootie het volgende:
Wij geven af en toe een sigaretje weg anders krijg je dat ze tabak helemaal wegwillen, aldus Bep.
Meende dat Isaac wel andere plannen had aangaande drank en shagquote:Op donderdag 24 november 2022 12:20 schreef Silves het volgende:
Rupert..de tabak wordt niet afgeschaft!.
Ik ben ook compleet de draad kwijt.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
ik volg totaal niet wat nu de oplossing was
Maar Wanda heeft wel een puntquote:Op donderdag 24 november 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik moest wel weer lachen over Babette met haar goede doel. Dat had ze aan het begin moeten bedenken, had ze al die potten tabak niet moeten bestellen. Rot op met je goede doel. Ze gebruikt vet veel koffie, koffiemelk, drank, tabak. Zeker met de kut-Wendy van haar.
Verschrikkelijk mens die Wanda ... zo grof in de mond en continu maar Wendy volledig afmaken. Walgelijk.
maar een keer 1 op 1 d'r bek open trekken..quote:Op donderdag 24 november 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik moest wel weer lachen over Babette met haar goede doel. Dat had ze aan het begin moeten bedenken, had ze al die potten tabak niet moeten bestellen. Rot op met je goede doel. Ze gebruikt vet veel koffie, koffiemelk, drank, tabak. Zeker met de kut-Wendy van haar.
Verschrikkelijk mens die Wanda ... zo grof in de mond en continu maar Wendy volledig afmaken. Walgelijk.
nee dat bleef ookquote:Op donderdag 24 november 2022 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Meende dat Isaac wel andere plannen had aangaande drank en shag
Qua bewoording kan het inderdaad veel minder maar ze heeft een goed punt.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
5e bakje voor het klootjesvolkquote:Op donderdag 24 november 2022 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook compleet de draad kwijt.
Dat gaat dan volkomen verloren in haar walgelijke gedrag... ze kan geen zin zeggen zonder de ergste scheldwoorden.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar Wanda heeft wel een punt
We hebben een winnaar in de categorie: het is ook nooit goedquote:Op donderdag 24 november 2022 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy klaagt dat Babette haar gistermiddag kwam wakker maken .. 'Is er wat?
Maddy : 'Ik wil slapen'
Babette : 'Weet dat je altijd kunt komen praten'
Madyy moet gewoon gaanquote:Op donderdag 24 november 2022 12:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We hebben een winnaar in de categorie: het is ook nooit goed
Hij houdt de tabak erin en 1x per week een borrelmiddag..quote:Op donderdag 24 november 2022 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Meende dat Isaac wel andere plannen had aangaande drank en shag
Zij blijven lekker roken, de rest krijgt een klein bakje. En als ze zin hebben werpen ze het klootjesvolk een extra peukje toe.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook compleet de draad kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |