Vreselijk dit.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
Godsamme.... getrouwd stel![]()
[ afbeelding ]
Mooi, Maddy heeft haar gele trui niet meer aan.quote:
Toen was geluk nog heel gewoon.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:14 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Vreselijk dit.
Wat een oersaaie 50er jaren huismanlul is dit met zijn aaichickie.
"Ik geef mijn eten weg"quote:Op donderdag 24 november 2022 13:14 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Kan die dat weer aanhalen de rest van de week dat het groepsbelang boven zijn trek gaat
Nee ze hadden om 11 uur centraal en er gingen na die tijd een heel stel ontbijtenquote:
Zit nog 9 maanden daar in die stoel, en pakt de prijs ook nogquote:Op donderdag 24 november 2022 13:14 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Vreselijk dit.
Wat een oersaaie 50er jaren huismanlul is dit met zijn aaichickie.
Chemtrails wappie dus.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Er moet wel corona zijn . .want er zijn geen wolken aan de lucht. Dat is echt zo !!! Ik ben ook wel een beetje een wappie.
We wisten al dat Kim ook wappie is.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Er moet wel corona zijn . .want er zijn geen wolken aan de lucht. Dat is echt zo !!! Ik ben ook wel een beetje een wappie.
Logischquote:Op donderdag 24 november 2022 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit wist ik nog niet.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We wisten al dat Kim ook wappie is.
Achterlijk mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |