Jij blijft gewoon hier bij mij.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ik denk dat ik afhaak als Isaac in december manager wordt.. en dan zeker wel direct de zoemer
Tis maar goed dat ze niet in de COS postquote:Op donderdag 24 november 2022 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Dat is dan 1 van de valste personen hier, en dat wil dan psycholoog worden, en moet mensen helpen met hun probleem. Het is heel ziek dat je zo bent
Ik ben geen fan van Babette .. maar weer zo giftig afgeven op iemand ... wat een giftig mens is Wanda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
en Mexx is ook afquote:Op donderdag 24 november 2022 12:29 schreef chufi het volgende:
Wanda en de rest van kamer 3 is geen Fan meer van Martin
Als uitvlucht.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
Maddy gaat elke dag haar 24 uur aanvragen?
begrijp ik dat nu goed
Huh?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
Maddy gaat elke dag haar 24 uur aanvragen?
begrijp ik dat nu goed
Awwquote:Op donderdag 24 november 2022 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon hier bij mij.
Ik hoef het niet te wetenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:32 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Alweer? hij heeft gisteren een pijpbeurt gehad...
Kleuter.quote:
Hij zegt van wel..quote:Op donderdag 24 november 2022 12:33 schreef pingu66 het volgende:
En dan te bedenken dat Isaac zeer waarschijnlijk geen shag gaat bestellen.....junkiefitties 🤫
Beetje koud om in haar BH buiten te lopenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
Kan kenzi AUB nu die blouse van Sasha uit doen
(ik denk dat die van Sasha is )
Oei, staat haar toch best prima?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
Kan kenzi AUB nu die blouse van Sasha uit doen
(ik denk dat die van Sasha is )
Ze doen het allemaal , Isaac zei dat pasgeleden treffend : Je ontkomt er ook niet aan aan. Ze zitten in die bubbelquote:Op donderdag 24 november 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
Nu tegen Babbel
die ze net nog voor rotte vis uitmaakte
quote:Op donderdag 24 november 2022 12:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oei, staat haar toch best prima?
Jij ziet haar liever in een vergeelde sport BH?quote:
in een ietsje minder strak blousjequote:Op donderdag 24 november 2022 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij ziet haar liever in een vergeelde sport BH?
Precies.. kapper, nagelstudio.. slim..quote:Op donderdag 24 november 2022 12:38 schreef mnesymne het volgende:
Die nagelstudio is best slim van haar... alle mensen komen bij haar roddelen
Wanda als Manager.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
kan Wanda niet beter een centraal organiseren?
dan kan ze het 1 x vertellen
ipv 10 keer
Dan houdt ze altijd haar mondquote:Op donderdag 24 november 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
kan Wanda niet beter een centraal organiseren?
dan kan ze het 1 x vertellen
ipv 10 keer
quote:
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik praat niet meer met jou vandaag
hout te kloven op de meest energieverspillende manierquote:
Absoluut walgelijk .. en niemand die er ook eens iets van zegt.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als er 1 een tokkie in die loods is, is het Wanda. Wat een taal komt er bij haar uit dat kleine bekkie
Omdat ze het voornamelijk doet in haar clubjequote:Op donderdag 24 november 2022 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Absoluut walgelijk .. en niemand die er ook eens iets van zegt.
Bewaren voor de mogelijke tv afleveringquote:Op donderdag 24 november 2022 12:43 schreef Pindaaatje het volgende:
Even serieus, wie gaat er nou in zo’n gesprek de streams wisselen?
De regiequote:Op donderdag 24 november 2022 12:43 schreef Pindaaatje het volgende:
het zal iets te grof zijnquote:Op donderdag 24 november 2022 12:43 schreef Pindaaatje het volgende:
Houthakker Erik of jut en jul op de stoelen met een speculaasje... terwijl er in de loods dramaaaaaaaa isquote:Op donderdag 24 november 2022 12:43 schreef Pindaaatje het volgende:
Esther is op zoek naar een straatverbod voor hierbuitenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:43 schreef Dotteke het volgende:
Esther en JW zitten gezellig aan iets te drinken, wat weet ik niet maar het is warm![]()
Esther wrijft hem even over zijn rug
mist zn Aliciaquote:Op donderdag 24 november 2022 12:45 schreef Silves het volgende:
Ester heeft een punt, het is bij GJ geestelijk, de dokter heeft helemaal niks gevonden, het zit tussen de oren..Rupert fluisterde gisteren ook al, voor de show begon, hij is een autistje..
Tijd dat de FEBO eens gaat inzien dat de streamers net zo of belangrijker zijn dan de TV kijker squote:Op donderdag 24 november 2022 12:45 schreef mnesymne het volgende:
Hoe maak je een RLS stream kapot... door alle interessante dingen niet uit te zenden..
en mis toch ook wel de interactie/invloed op dingen, dat maakt het leukquote:Op donderdag 24 november 2022 12:45 schreef mnesymne het volgende:
Hoe maak je een RLS stream kapot... door alle interessante dingen niet uit te zenden..
Hoeveel loopt tv achter? Echt minimaal 3-4 dagen, niet te doen als je stream kijktquote:Op donderdag 24 november 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tijd dat de FEBO eens gaat inzien dat de streamers net zo of belangrijker zijn dan de TV kijker s
Oh hij heeft problemen?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:45 schreef Silves het volgende:
Ester heeft een punt, het is bij GJ geestelijk, de dokter heeft helemaal niks gevonden, het zit tussen de oren..Rupert fluisterde gisteren ook al, voor de show begon, hij is een autistje..
Rooibos thee?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:43 schreef Dotteke het volgende:
Esther en JW zitten gezellig aan iets te drinken, wat weet ik niet maar het is warm![]()
Esther wrijft hem even over zijn rug
mwahhhquote:Op donderdag 24 november 2022 12:46 schreef JDB94 het volgende:
[..]
en mis toch ook wel de interactie/invloed op dingen, dat maakt het leuk
wat is geestelijk?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:45 schreef Silves het volgende:
Bijna een week.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:47 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hoeveel loopt tv achter? Echt minimaal 3-4 dagen, niet te doen als je stream kijkt
in je hoofdquote:
Streams zijn de toekomst van RLS als ze nog willen bestaan. Meer camera's, betere controle voor kijkers, minder censuur van gesprekken en acties. Laat mensen maar een strenger contract tekenen.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tijd dat de FEBO eens gaat inzien dat de streamers net zo of belangrijker zijn dan de TV kijker s
heb hem nog ge-edit voor jequote:Op donderdag 24 november 2022 12:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wist dat je dat ging zeggen
Het is en blijft een tv programma dus laten ze de 'spannende, of belangrijkste' niet zienquote:Op donderdag 24 november 2022 12:45 schreef mnesymne het volgende:
Jij ziet ook alles.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is die nu 'n cameltoe aan het maken/hakken?
Ik hoef geen invloed op het spel of de bewoners.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:48 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Streams zijn de toekomst van RLS als ze nog willen bestaan. Meer camera's, betere controle voor kijkers, minder censuur van gesprekken en acties. Laat mensen maar een strenger contract tekenen.
Daarom waren ze vroeger zo populair, niet deze politieke correcte streams
Het tijdperk 2000-2010 kon dat allemaal en deed iedereen niet ontiegelijk spastisch over alles wat een beetje buiten de sociale norm viel. Dat komt nooit meer ben ik bang.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:48 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Streams zijn de toekomst van RLS als ze nog willen bestaan. Meer camera's, betere controle voor kijkers, minder censuur van gesprekken en acties. Laat mensen maar een strenger contract tekenen.
Daarom waren ze vroeger zo populair, niet deze politieke correcte streams
Ja dat bedoelde ik met meer controle, controle over welke camera je bekijktquote:Op donderdag 24 november 2022 12:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoef geen invloed op het spel of de bewoners.
Maar in ruil dan wel graag alles kunnen zien, ik bepaal zelf wel of ik kijk.
En waarom geen zaagbroek?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:50 schreef greysbones het volgende:
waarom kan erik niet gewoon samen met wat anderen die boom in delen zagen
en dan kloven
waarom moet dit zo belachelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |