Jij blijft gewoon hier bij mij.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ik denk dat ik afhaak als Isaac in december manager wordt.. en dan zeker wel direct de zoemer
Tis maar goed dat ze niet in de COS postquote:Op donderdag 24 november 2022 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Dat is dan 1 van de valste personen hier, en dat wil dan psycholoog worden, en moet mensen helpen met hun probleem. Het is heel ziek dat je zo bent
Ik ben geen fan van Babette .. maar weer zo giftig afgeven op iemand ... wat een giftig mens is Wanda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
en Mexx is ook afquote:Op donderdag 24 november 2022 12:29 schreef chufi het volgende:
Wanda en de rest van kamer 3 is geen Fan meer van Martin
Als uitvlucht.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
Maddy gaat elke dag haar 24 uur aanvragen?
begrijp ik dat nu goed
Huh?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
Maddy gaat elke dag haar 24 uur aanvragen?
begrijp ik dat nu goed
Awwquote:Op donderdag 24 november 2022 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon hier bij mij.
Ik hoef het niet te wetenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:32 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Alweer? hij heeft gisteren een pijpbeurt gehad...
Kleuter.quote:
Hij zegt van wel..quote:Op donderdag 24 november 2022 12:33 schreef pingu66 het volgende:
En dan te bedenken dat Isaac zeer waarschijnlijk geen shag gaat bestellen.....junkiefitties 🤫
Beetje koud om in haar BH buiten te lopenquote:Op donderdag 24 november 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
Kan kenzi AUB nu die blouse van Sasha uit doen
(ik denk dat die van Sasha is )
Oei, staat haar toch best prima?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
Kan kenzi AUB nu die blouse van Sasha uit doen
(ik denk dat die van Sasha is )
Ze doen het allemaal , Isaac zei dat pasgeleden treffend : Je ontkomt er ook niet aan aan. Ze zitten in die bubbelquote:Op donderdag 24 november 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
Nu tegen Babbel
die ze net nog voor rotte vis uitmaakte
quote:Op donderdag 24 november 2022 12:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oei, staat haar toch best prima?
Jij ziet haar liever in een vergeelde sport BH?quote:
in een ietsje minder strak blousjequote:Op donderdag 24 november 2022 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij ziet haar liever in een vergeelde sport BH?
Precies.. kapper, nagelstudio.. slim..quote:Op donderdag 24 november 2022 12:38 schreef mnesymne het volgende:
Die nagelstudio is best slim van haar... alle mensen komen bij haar roddelen
Wanda als Manager.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
kan Wanda niet beter een centraal organiseren?
dan kan ze het 1 x vertellen
ipv 10 keer
Dan houdt ze altijd haar mondquote:Op donderdag 24 november 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
kan Wanda niet beter een centraal organiseren?
dan kan ze het 1 x vertellen
ipv 10 keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |