abonnement Unibet Coolblue
pi_206795868



Herfst herfst
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206797004
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 20:24 schreef Sumppi het volgende:
Het was hier een goede dag. Oudergesprek op school was positief. Daarna lekker in het zonnetje zitten kletsen met een heel leuke moeder, terwijl de kinderen speelden. Thuis de kinderen wat kunnen helpen met hun surprises, wat heel gezellig was.

Zoon heeft de gitaren in de studiekamer ontdekt en wil opeens wel een proefles proberen, dus volgende week met twee kinderen naar de muziekschool. Zo leuk!

En we hadden iemand te eten, wat hartstikke gezellig was. Zonder stress vooraf van mij. :Y)
Dat klinkt idd als een fijne dag O+
pi_206798893
Morguh ☕️
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 24 november 2022 @ 05:46:06 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206798903
Pfff vriendlief moet om 6 weg voor t werk, is om 5.15 opgestaan. En nu is kindlief ook wakker en weigert weer te gaan slapen :O
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_206799170
Dagbesteding om 9u.

Nog steeds geknetter in mijn hoofd en neuroloog heeft nog steeds niet gebeld voor een afspraak :(
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_206799243
Mogge c_/
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206799270
Goedemorgen. c_/

Balen Ynske.
En voor Pinnenmutske vind ik het heel vervelend.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206799285
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dochter is al ver met haar surprise. 8}
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206799377
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 08:21 schreef Sumppi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dochter is al ver met haar surprise. 8}
Cute :D
pi_206799417
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 08:21 schreef Sumppi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dochter is al ver met haar surprise. 8}
:D :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206799896
Jullie mogen me even uitlachen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 24 november 2022 @ 11:05:14 #13
382129 crew  Donna
pi_206800595
Het nadeel van wonen in een (groot) dorp met veel leegstand. 3x het centrum op en neer en nog geen cadeaujes gescoord terwijl mijn lijstjes er hele normale dingen op hebben.
pi_206804202
Jammer is dat, Donna. Zonde dat er zoveel leegstand is. Wij zijn net wel geslaagd in het dorp voor een kinderfeestje. Ik koop ook vaak daar omdat het zo fijn is dat die winkels in het dorp zitten.

CotS, dat is alleen maar zorgzaam. Je moeder zal wel op hebben gekeken dat je plotseling aan kwam waaien. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206804531
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:03 schreef Sumppi het volgende:
Jammer is dat, Donna. Zonde dat er zoveel leegstand is. Wij zijn net wel geslaagd in het dorp voor een kinderfeestje. Ik koop ook vaak daar omdat het zo fijn is dat die winkels in het dorp zitten.

CotS, dat is alleen maar zorgzaam. Je moeder zal wel op hebben gekeken dat je plotseling aan kwam waaien. :D
Haha ja, ze schrok zich rot. Al was zij direct zorgzaam en voelde zich erg schuldig. Dus dat was gelijk "ga op de bank onder een dekentje". En thee en baileys met warme chocolademelk etc.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206804536
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 11:05 schreef Donna het volgende:
Het nadeel van wonen in een (groot) dorp met veel leegstand. 3x het centrum op en neer en nog geen cadeaujes gescoord terwijl mijn lijstjes er hele normale dingen op hebben.
Wat jammer :{
Komt denk ik ook door al het online geshop van tegenwoordig. Alleen het maak het stadsbeeld zo ongezellig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 24 november 2022 @ 16:44:22 #17
382129 crew  Donna
pi_206804591
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wat jammer :{
Komt denk ik ook door al het online geshop van tegenwoordig. Alleen het maak het stadsbeeld zo ongezellig
Ja de pandhuur is hier ook enorm hoog. Niemand die zich er nog vestigen wil. Helaas.
  donderdag 24 november 2022 @ 17:44:50 #18
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_206805222
Garen en haaknaald voor de kattenmand is binnen!



Hopelijk lukt het me....
pi_206805291
Tandarts viel mee, nu wel een beetje beurs gevoel. Ze zijn toch 1 uur bezig geweest.
pi_206805493
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 17:44 schreef Patapon het volgende:
Garen en haaknaald voor de kattenmand is binnen!

[ afbeelding ]

Hopelijk lukt het me....
Het priegelwerk vind ik lastiger en dat heb je al gedaan. Mooie kleur en wat een mega haaknaald. :o
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206805537
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 17:49 schreef Sarabi het volgende:
Tandarts viel mee, nu wel een beetje beurs gevoel. Ze zijn toch 1 uur bezig geweest.
Gelukkig viel het mee.

Wat zijn de avondplannen hier? Ik heb altijd zo'n zin om vanalles te doen, maar 's avonds ben ik zo gaar.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206805573
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 17:44 schreef Patapon het volgende:
Garen en haaknaald voor de kattenmand is binnen!

[ afbeelding ]

Hopelijk lukt het me....
Dat lijkt em zwaar haken! Maar je kan het wel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206805574
Hier stond een warm bad en een wijntje op de planning. Maar dar gaat niet door. We zijn bier aan het bezorgen.

Ga je relaxen en een serie kijken?
pi_206805575
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 17:49 schreef Sarabi het volgende:
Tandarts viel mee, nu wel een beetje beurs gevoel. Ze zijn toch 1 uur bezig geweest.
Oef... sterkte
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206805581
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 18:12 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Gelukkig viel het mee.

Wat zijn de avondplannen hier? Ik heb altijd zo'n zin om vanalles te doen, maar 's avonds ben ik zo gaar.
TV kijken en een beetje tekenen/schilderen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 24 november 2022 @ 18:31:22 #26
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_206805936
Wachten op de AH.... zo'n hekel aan. Net als je denkt ik ga maar wat doen staan ze voor de deur. }:|
pi_206805967
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 18:31 schreef Patapon het volgende:
Wachten op de AH.... zo'n hekel aan. Net als je denkt ik ga maar wat doen staan ze voor de deur. }:|
Ga dan eerder wat doen :P Dan hoef je minder lang te wachten, want dan zijn ze er ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206805989
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 18:14 schreef Sarabi het volgende:
Hier stond een warm bad en een wijntje op de planning. Maar dar gaat niet door. We zijn bier aan het bezorgen.

Ga je relaxen en een serie kijken?
Wat een drukte met het bezorgen. Geen tijd voor een wijntje in bad later op de avond?

Ik denk dat ik wat ga lezen of kijken. Ik heb alleen dingen op m'n lijst als: München -in angesichts des Krieges, Im Westen nichts neues, enz. Past niet echt bij een ontspannen avondje. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
TV kijken en een beetje tekenen/schilderen
Dat deed ik eerder deze week bij makkelijk te volgen series. Fijn is dat. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 24 november 2022 @ 18:33:53 #29
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_206805996
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ga dan eerder wat doen :P Dan hoef je minder lang te wachten, want dan zijn ze er ;)
_O-
pi_206806003
Duh. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206807658
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 18:33 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wat een drukte met het bezorgen. Geen tijd voor een wijntje in bad later op de avond?

Ik denk dat ik wat ga lezen of kijken. Ik heb alleen dingen op m'n lijst als: München -in angesichts des Krieges, Im Westen nichts neues, enz. Past niet echt bij een ontspannen avondje. :D
[..]
Dat klinkt inderdaad niet heel ontspannend :D

We zijn rond half 10 thuis dus dat vind ik iets te laat voor het bad. Dus gewoon lekker op de bank met een wijntje :)

En dan morgen het warme bad.
pi_206807918
Oh heerlijk een avondje op de bank, dat is bijna een maand geleden. 'k Voel me een beetje schuldig, maar wel lekker.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206808857
Ik zat fout, we zijn pas rond 23u thuis :')
Maar goed dan zijn we zondag ook eens een keer vrij.
  Moderator donderdag 24 november 2022 @ 21:33:07 #34
382129 crew  Donna
pi_206808946
Ik heb deze week vrij, maar net wel even de verloning klaargezet anders kunnen we lang wachten op salaris met z'n allen. :R
En nu zit ik een beetje mijn tijd te verdoen. Zo nog maar even borduren. Mijn moeder zei vanmiddag; dat krijg je nooit klaar voor de kerst. En nu wil ik een beetje het tegendeel bewijzen ondanks dat ik eigenlijk wel weet dat het idd onmogelijk is. >:O
pi_206809000
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 21:33 schreef Donna het volgende:
Ik heb deze week vrij, maar net wel even de verloning klaargezet anders kunnen we lang wachten op salaris met z'n allen. :R
En nu zit ik een beetje mijn tijd te verdoen. Zo nog maar even borduren. Mijn moeder zei vanmiddag; dat krijg je nooit klaar voor de kerst. En nu wil ik een beetje het tegendeel bewijzen ondanks dat ik eigenlijk wel weet dat het idd onmogelijk is. >:O
You can do it *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206809007
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 21:30 schreef Sarabi het volgende:
Ik zat fout, we zijn pas rond 23u thuis :')
Maar goed dan zijn we zondag ook eens een keer vrij.
Oef... dat is heel pittig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 25 november 2022 @ 08:38:22 #37
388664 crew  Dotteke
pi_206811598
Morgen crea bea's al weer bijna weekend, wat gaan de dagen toch snel voorbij.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206811636
Mogge c_/
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206811644
Gisteren even een klein tangetje gehaald voor m'n metaaldraden en wat doorzichtige lijm, dan durf ik ook m'n mini-hometrainer z'n trappers te geven en de ramen in elkaar te gaan zetten. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206811750
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 21:30 schreef Sarabi het volgende:
Ik zat fout, we zijn pas rond 23u thuis :')
Maar goed dan zijn we zondag ook eens een keer vrij.
Dat werd een latertje.

Wel lekker om een dag vrij te zijn samen. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206811763
Ik heb vanmiddag 5 kinderen in huis. En ik heb amper geslapen. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206812038
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 09:00 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb vanmiddag 5 kinderen in huis. En ik heb amper geslapen. ;(
Sterkte, nu een dutje een optie?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 25 november 2022 @ 09:35:59 #43
382129 crew  Donna
pi_206812154
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Morgen crea bea's al weer bijna weekend, wat gaan de dagen toch snel voorbij.
Jep. Betekend dat mijn weekje vrij er ook op zit. :'(
pi_206812309
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Sterkte, nu een dutje een optie?
Nee, ik heb geholpen met het sjouwen van zakken zandcement en ik moet zo nog boodschappen doen om die vijf kinderen van eten te kunnen voorzien. :Y)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator vrijdag 25 november 2022 @ 09:53:48 #45
388664 crew  Dotteke
pi_206812333
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 09:35 schreef Donna het volgende:

[..]
Jep. Betekend dat mijn weekje vrij er ook op zit. :'(
O dat is dan wel weer minder. Op naar het volgende vrije weekje :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206812562
Goedemorgen :W

Vandaag even iemand helpen, vanmiddag, en dan lekker weekend.
Daar ben ik hard aan toe
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206812956
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 09:51 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Nee, ik heb geholpen met het sjouwen van zakken zandcement en ik moet zo nog boodschappen doen om die vijf kinderen van eten te kunnen voorzien. :Y)
Flink drukke dag dus. Succes!


Wij gaan zo even onze bar opbouwen. Morgen mogen we ons bier schenken op een muziekfestival. Ik ben heel benieuwd wat we kunnen verwachten.
pi_206813020
Ik had me trouwens misgeteld met de kerstkaarten. Ik ben al klaar :) maar die ene die nu voor de helft af is maak ik nog wel gewoon voor de fun.

Net nieuw borduurpakket besteld, had nu wat korting dankzij black friday.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 25 november 2022 @ 11:24:18 #49
388664 crew  Dotteke
pi_206813166
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 11:12 schreef Sarabi het volgende:
Ik had me trouwens misgeteld met de kerstkaarten. Ik ben al klaar :) maar die ene die nu voor de helft af is maak ik nog wel gewoon voor de fun.

Net nieuw borduurpakket besteld, had nu wat korting dankzij black friday.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er heel leuk uit. WIlde ook iets van een geboorte tegel borduren toen voor mijn kinderen maar die vinden er geen van alle wat aan _O- dus ook maar niet gedaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 25 november 2022 @ 11:39:10 #50
382129 crew  Donna
pi_206813343
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 09:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is dan wel weer minder. Op naar het volgende vrije weekje :D
Ja nog niet op de planning. Niks om naar uit te kijken nog haha. 8-)
pi_206813585
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 11:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Flink drukke dag dus. Succes!


Wij gaan zo even onze bar opbouwen. Morgen mogen we ons bier schenken op een muziekfestival. Ik ben heel benieuwd wat we kunnen verwachten.
Veel succes en plezier vandaag en morgen.

En wat een leuk borduurpakket. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206813925
Leuk borduurpakketje!

Hier komen we niet aan het dagelijks middagdutje. Over anderhalf uur heb ik bezoek.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206815490


Ik had nog tijd om koekjes te bakken met de kleuter. Een keer uit een pakje vanwege de leuke uitstekers. <O)

En het ruikt hier nu heerlijk!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206815601
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:25 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had nog tijd om koekjes te bakken met de kleuter. Een keer uit een pakje vanwege de leuke uitstekers. <O)

En het ruikt hier nu heerlijk!
Die zijn wel heel cute O+
pi_206815914
Kleuter wilde niet kneden:

'zo kneden kan ik niet en dan krijg ik ook nog eens vieze handen'
'je kunt het misschien nog niet, maar dan oefenen we. Vieze handen vind je niet fijn, die kunnen we wassen na het kneden.'
'nee, ik kan dat niet, doe jij het maar.'
'hmm, en hoe ga je dat dan later doen als jouw kindjes koekjes willen bakken?' (ze wil tig kinderen)
'Dan breng ik ze bij jou en zeg ik: 'ze willen koekjes bakken. Ik ga even op de bank uitrusten, want ik heb weer een baby in m'n buik. PFFFF.' En als jij dood bent vraag ik het aan papa, die kan dat ook wel.'

:')

Uiteindelijk heeft ze toch haar handen in het deeg gestoken en vond ze het wel lekker voelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 25-11-2022 15:10:34 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206815957
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:52 schreef Sumppi het volgende:
Kleuter wilde niet kneden:

'zo kneden kan ik niet en dan krijg ik ook nog eens vieze handen'
'je kunt het misschien nog niet, maar dan oefenen we. Vieze handen vind je niet fijn, die kunnen we wassen na het kneden.'
'nee, ik kan dat niet, doe jij het maar.'
'hmm, en hoe ga je dat dan later doen als jouw kindjes koekjes willen bakken?' (ze wil tig kinderen)
'Dan breng ik ze bij jou en zeg ik: 'ze willen koekjes bakken. Ik ga even op de bank uitrusten, want ik heb weer een baby in m'n buik. PFFFF. En als jij dood bent vraag ik het aan papa, die kan dat ook wel.'

:')

Uiteindelijk heeft ze toch haar handen in het deeg gestoken en vond ze het wel lekker voelen.
Ik zit letterlijk hardop te lachen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206815964
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:52 schreef Sumppi het volgende:
Kleuter wilde niet kneden:

'zo kneden kan ik niet en dan krijg ik ook nog eens vieze handen'
'je kunt het misschien nog niet, maar dan oefenen we. Vieze handen vind je niet fijn, die kunnen we wassen na het kneden.'
'nee, ik kan dat niet, doe jij het maar.'
'hmm, en hoe ga je dat dan later doen als jouw kindjes koekjes willen bakken?' (ze wil tig kinderen)
'Dan breng ik ze bij jou en zeg ik: 'ze willen koekjes bakken. Ik ga even op de bank uitrusten, want ik heb weer een baby in m'n buik. PFFFF. En als jij dood bent vraag ik het aan papa, die kan dat ook wel.'

:')

Uiteindelijk heeft ze toch haar handen in het deeg gestoken en vond ze het wel lekker voelen.
_O-
pi_206816255
De kinderen hebben net fruit gegeten en schillen achter gelaten op tafel. Ondertussen klooien ze wat op de bank.

'Kom jongens, we gaan naar boven'
Ik (sarcastisch): 'ja hoor, ik ruim alles wel op.'
'DANKJEEE!' en weg zijn ze.

}:| :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206816290
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 15:15 schreef Sumppi het volgende:
De kinderen hebben net fruit gegeten en schillen achter gelaten op tafel. Ondertussen klooien ze wat op de bank.

'Kom jongens, we gaan naar boven'
Ik (sarcastisch): 'ja hoor, ik ruim alles wel op.'
'DANKJEEE!' en weg zijn ze.

}:| :')
_O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206816298
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:52 schreef Sumppi het volgende:
Kleuter wilde niet kneden:

'zo kneden kan ik niet en dan krijg ik ook nog eens vieze handen'
'je kunt het misschien nog niet, maar dan oefenen we. Vieze handen vind je niet fijn, die kunnen we wassen na het kneden.'
'nee, ik kan dat niet, doe jij het maar.'
'hmm, en hoe ga je dat dan later doen als jouw kindjes koekjes willen bakken?' (ze wil tig kinderen)
'Dan breng ik ze bij jou en zeg ik: 'ze willen koekjes bakken. Ik ga even op de bank uitrusten, want ik heb weer een baby in m'n buik. PFFFF.' En als jij dood bent vraag ik het aan papa, die kan dat ook wel.'

:')

Uiteindelijk heeft ze toch haar handen in het deeg gestoken en vond ze het wel lekker voelen.
_O- _O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206816388
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 15:15 schreef Sumppi het volgende:
De kinderen hebben net fruit gegeten en schillen achter gelaten op tafel. Ondertussen klooien ze wat op de bank.

'Kom jongens, we gaan naar boven'
Ik (sarcastisch): 'ja hoor, ik ruim alles wel op.'
'DANKJEEE!' en weg zijn ze.

}:| :')
Jouw kinderen zijn geweldig _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206816531
Voor de tweede keer driekwartier aan de telefoon gehangen voor iemand, met de bank. Ze krijgt iets niet geregeld. Ik hoop dat het nu geregeld is, want een derde keer trek ik echt niet :N heb het eigenlijk een beetje gehad...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206816604
Wat een gedoe. Kan ze dan niet beter langs gaan bij de bank? Hoop dat het niet meer nodig is.

Wel top dat je haar hebt geholpen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206816829
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voor de tweede keer driekwartier aan de telefoon gehangen voor iemand, met de bank. Ze krijgt iets niet geregeld. Ik hoop dat het nu geregeld is, want een derde keer trek ik echt niet :N heb het eigenlijk een beetje gehad...
Zo te horen heb je genoeg gedaan.
Hopelijk is het nu geregeld en anders moet die persoon even iemand anders vragen.
pi_206816892
Ja, ze was al langs de bank geweest, maar dat lukte niet :? maar ze heeft er iig een zooitje van gemaakt. Als het goed is, is alles nu weer op orde. Nu is het weekend en idd, anders is er wel een WIJ-team of andere hulpverlening voor zulke zaken. Ik heb er gewoon koppijn van, geen dutje kunnen doen, gedoetjes.
Ik ga niet uitweiden over wat er mis was, maar het was een rommeltje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206817017
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 15:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zo te horen heb je genoeg gedaan.
Hopelijk is het nu geregeld en anders moet die persoon even iemand anders vragen.
:Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206818180
Maar ik kan toch moeilijk nee zeggen als ze het weer vraagt?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206818206
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar ik kan toch moeilijk nee zeggen als ze het weer vraagt?
Tuurlijk wel.
Gewoon op een nette manier zeggen dat het te veel energie kost.
pi_206818348
Vind ik ook. Je kunt haar eventueel doorverwijzen naar sociaal werk. Hier hebben ze bijvoorbeeld elke week iemand in de bibliotheek zitten die kan ondersteunen.

Ah, je zei al wat over een WIJ-team.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206818405
Weekend!!! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206819809
Het WIJ-team doet in Groningen dit soort dingen. En in het Forum kan ook. Zal het haar zeggen als het weer niet gelukt is.

Uiteindelijk ben ik geen hulpverlener of sociaal/maatschappelijk werker
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206825409
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar ik kan toch moeilijk nee zeggen als ze het weer vraagt?
Hey Child, als je iets niet trekt moet je voor zelf opkomen. En dat is dan ook nee zeggen tegen iemand
Iemand helpen is heel mooi, maar niet ten koste van je zelf.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206825410
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 17:32 schreef Sumppi het volgende:
Weekend!!! *O*
Fijn weekend Sumppi
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206825583
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 06:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Child, als je iets niet trekt moet je voor zelf opkomen. En dat is dan ook nee zeggen tegen iemand
Iemand helpen is heel mooi, maar niet ten koste van je zelf.
Ik ga nee zeggen. An sich trek ik het wel, alleen er zijn mensen (hulpverleners) die haar beter kunnen helpen en meer verstand hebben van dit soort zaken dan ik.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 26 november 2022 @ 11:49:12 #75
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206826975
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:25 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had nog tijd om koekjes te bakken met de kleuter. Een keer uit een pakje vanwege de leuke uitstekers. <O)

En het ruikt hier nu heerlijk!
Oh zo leuk.

Hier alles rustig.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_206828012
Zou plakkaatverf op waterbasis hechten op onbehandeld hout? Het is voor een surprise en het belangrijkste is dat het droogt…
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206828038
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 14:09 schreef Sumppi het volgende:
Zou plakkaatverf op waterbasis hechten op onbehandeld hout? Het is voor een surprise en het belangrijkste is dat het droogt…
Het droogt zeker wel, het vocht trekt in het hout dus of de pigmenten mooi overkomen weet ik niet. In dat geval een beetje gesso, maar ik denk dat het niet nodig is voor een surprise
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206828119
Dan proberen we het gewoon. :P

Ik heb heel veel plezier deze tijd. Het is erg leuk om mee te helpen met de surprises. <O)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206828180
*kreun*
Ik heb mijn periode, kan niet rechtop zitten of staan van de pijn. Ik denk dat ik zo weer even lekker in mijn warme bedje ga liggen...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 26 november 2022 @ 14:38:36 #80
382129 crew  Donna
pi_206828334
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ga nee zeggen. An sich trek ik het wel, alleen er zijn mensen (hulpverleners) die haar beter kunnen helpen en meer verstand hebben van dit soort zaken dan ik.
Goedzo!

Wij hebben een relax dagje. En de man des huizes heeft net een nieuwe gezinsauto gekocht. O+
pi_206828633
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 14:20 schreef Sumppi het volgende:
Dan proberen we het gewoon. :P

Ik heb heel veel plezier deze tijd. Het is erg leuk om mee te helpen met de surprises. <O)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 14:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
*kreun*
Ik heb mijn periode, kan niet rechtop zitten of staan van de pijn. Ik denk dat ik zo weer even lekker in mijn warme bedje ga liggen...
:*

Over een half uurtje gaan we verder opbouwen op het festival. Ik ben nerveuzer dan normaal, geen idee waarom....
pi_206829248
CotS :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 14:38 schreef Donna het volgende:

[..]
Goedzo!

Wij hebben een relax dagje. En de man des huizes heeft net een nieuwe gezinsauto gekocht. O+
*O*

Wat voor een? Al kan ik beter vragen welke kleur, zo weinig verstand van auto’s heb ik…
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206829254
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 14:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Lief O+
[..]
:*

Over een half uurtje gaan we verder opbouwen op het festival. Ik ben nerveuzer dan normaal, geen idee waarom....
Succes. Begint het vanavond? :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206830003
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 15:49 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Succes. Begint het vanavond? :*
Thanks, ja vanavond is het :)
Officieel is het al begonnen maar in onze zaal pas over 2u. We staan op het balkon dus ben benieuwd hoeveel mensen ons vinden
pi_206830745
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 17:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Thanks, ja vanavond is het :)
Officieel is het al begonnen maar in onze zaal pas over 2u. We staan op het balkon dus ben benieuwd hoeveel mensen ons vinden
Ik duim voor je!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 26 november 2022 @ 18:13:15 #86
382129 crew  Donna
pi_206830848
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 15:49 schreef Sumppi het volgende:
CotS :*
[..]
*O*

Wat voor een? Al kan ik beter vragen welke kleur, zo weinig verstand van auto’s heb ik…
Haha. Zwart. En een Mercedes E-klasse. Mijn vriend is groot Mercedes fan, dus hij is helemaal gelukkig. O+
pi_206836656
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 18:13 schreef Donna het volgende:

[..]
Haha. Zwart. En een Mercedes E-klasse. Mijn vriend is groot Mercedes fan, dus hij is helemaal gelukkig. O+
O+

Heeft mijn man met BMW (oude modellen), maar nu rijden we in een Toyota en een zevenzitter van Dacia. Laatste is een schoenendoos op wielen. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 17:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Thanks, ja vanavond is het :)
Officieel is het al begonnen maar in onze zaal pas over 2u. We staan op het balkon dus ben benieuwd hoeveel mensen ons vinden
Hoe was het?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zondag 27 november 2022 @ 06:31:16 #88
388664 crew  Dotteke
pi_206836658
Morguh dames c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 27 november 2022 @ 07:19:39 #89
382129 crew  Donna
pi_206836697
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 06:27 schreef Sumppi het volgende:

[..]
O+

Heeft mijn man met BMW (oude modellen), maar nu rijden we in een Toyota en een zevenzitter van Dacia. Laatste is een schoenendoos op wielen. :P
[..]
Hoe was het?
Hahaha. Schoenendoos op wielen. _O-
  Moderator zondag 27 november 2022 @ 07:19:49 #90
382129 crew  Donna
pi_206836699
Mogguh. :W
pi_206836720
c_/
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zondag 27 november 2022 @ 07:40:49 #92
388664 crew  Dotteke
pi_206836726
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 07:19 schreef Donna het volgende:
Mogguh. :W
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 07:36 schreef Sumppi het volgende:
c_/
:W :W c_/ c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206837134
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 06:27 schreef Sumppi het volgende:

[..]
O+

Heeft mijn man met BMW (oude modellen), maar nu rijden we in een Toyota en een zevenzitter van Dacia. Laatste is een schoenendoos op wielen. :P
[..]
Hoe was het?
Muziek was erg leuk, maar echt niemand wilde speciaal bier -O-
pi_206837188
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 09:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Muziek was erg leuk, maar echt niemand wilde speciaal bier -O-
Wat een tegenvaller. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206837263
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 10:05 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wat een tegenvaller. -O-
Achja dat heb je soms ook :) en we hebben ons toch vermaakt.
pi_206837498
:)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zondag 27 november 2022 @ 11:23:52 #97
382129 crew  Donna
pi_206837810
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 09:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Muziek was erg leuk, maar echt niemand wilde speciaal bier -O-
Nah.. |:) |:) |:)
  Moderator zondag 27 november 2022 @ 11:25:19 #98
388664 crew  Dotteke
pi_206837826
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 09:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Muziek was erg leuk, maar echt niemand wilde speciaal bier -O-
O dat is wel balen, daar ben je toch voor .
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206839781
Zeker jammer maar niets aan te doen :)

17 december staan we nog op een kerstmarkt en dan is het klaar voor dit jaar.
Hopelijk volgen en nog veel festivals volgend jaar.
pi_206842890
:W
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206843196
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn klaar! *O*

Oudste dochter leeft om te knutselen, dus die heeft flink hard haar best gedaan. Die had het er al een jaar over dat ze ook surprises wil maken en nu mocht ze eindelijk.

Gister nog een bijna puber die flink uit zijn dak ging, omdat het niet wilde met de gun, maar vandaag herpakte hij zich. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206846278
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 16:55 schreef Sumppi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn klaar! *O*

Oudste dochter leeft om te knutselen, dus die heeft flink hard haar best gedaan. Die had het er al een jaar over dat ze ook surprises wil maken en nu mocht ze eindelijk.

Gister nog een bijna puber die flink uit zijn dak ging, omdat het niet wilde met de gun, maar vandaag herpakte hij zich. *O*
Wat knap gemaakt!
pi_206846329
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 16:55 schreef Sumppi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn klaar! *O*

Oudste dochter leeft om te knutselen, dus die heeft flink hard haar best gedaan. Die had het er al een jaar over dat ze ook surprises wil maken en nu mocht ze eindelijk.

Gister nog een bijna puber die flink uit zijn dak ging, omdat het niet wilde met de gun, maar vandaag herpakte hij zich. *O*
Super leuk! De ontvangers hebben mazzel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 27 november 2022 @ 21:15:31 #104
388664 crew  Dotteke
pi_206847965
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 16:55 schreef Sumppi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn klaar! *O*

Oudste dochter leeft om te knutselen, dus die heeft flink hard haar best gedaan. Die had het er al een jaar over dat ze ook surprises wil maken en nu mocht ze eindelijk.

Gister nog een bijna puber die flink uit zijn dak ging, omdat het niet wilde met de gun, maar vandaag herpakte hij zich. *O*
Wat superleuk gedaan zeg.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206849601
Het was ook erg leuk om samen te doen. Ik heb ze steeds een beetje op weg geholpen en het ze dan zelf laten doen.

Eigenlijk heb ik ze vooral technieken geleerd: werken met een snijmat en mes, behangplaksel maken en voorgedaan hoe dat werkt met papier en een ballon, meten met een geo, enz.

Zouden we meer moeten doen, maar die zooi houdt me altijd tegen om ze zo te laten knutselen. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206849816
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 22:28 schreef Sumppi het volgende:
Het was ook erg leuk om samen te doen. Ik heb ze steeds een beetje op weg geholpen en het ze dan zelf laten doen.

Eigenlijk heb ik ze vooral technieken geleerd: werken met een snijmat en mes, behangplaksel maken en voorgedaan hoe dat werkt met papier en een ballon, meten met een geo, enz.

Zouden we meer moeten doen, maar die zooi houdt me altijd tegen om ze zo te laten knutselen. :@
Dat begrijp ik wel :)
Wel heel goede herinneringen van vroeger aan, was leuk.
Hoeft niet altijd een zooitje te worden he ;) papier-maché is ook direct wel extreem knutselen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206849952
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 22:28 schreef Sumppi het volgende:
Het was ook erg leuk om samen te doen. Ik heb ze steeds een beetje op weg geholpen en het ze dan zelf laten doen.

Eigenlijk heb ik ze vooral technieken geleerd: werken met een snijmat en mes, behangplaksel maken en voorgedaan hoe dat werkt met papier en een ballon, meten met een geo, enz.

Zouden we meer moeten doen, maar die zooi houdt me altijd tegen om ze zo te laten knutselen. :@
Dat zijn ook wel vri heftige knutseltechnieken qua rotzooi. Maar volgens mij krijgen jouw kinderen al veel ruimte om alles uit te proberen en te leren :)
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 06:32:21 #109
388664 crew  Dotteke
pi_206851083
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 06:13 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Morguh Sarabi c_/

EN alle anderen natuurlijk ook een hele goede morgen een een hele fijne dag
c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206851288
Hoi! :W
pi_206851965
c_/
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206852037
Iedereen klaar voor een nieuwe week?

Hier hebben we nog 1 drukke week en dan bijna vakantie *O*
pi_206852152
Ja, net de weekboodschappen gedaan en alles voor pakjesavond is binnen. Kom maar op.

Ik heb ook zin in de vakantie. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206852565
Goedemorgen,

Net een pittig gesprek gehad met de hulpverlening

En OMG... over die vrouw met de bank gesproken. Ik heb alles voor haar geregeld, het is gelukt. Vraagt iemand haar hoe het is gegaan, zegt ze "ja ik heb alles geregeld!" En geen dank je wel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206852745
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:11 schreef Sumppi het volgende:
Ja, net de weekboodschappen gedaan en alles voor pakjesavond is binnen. Kom maar op.

Ik heb ook zin in de vakantie. *O*
Vieren jullie pakjesavond met het gezin of nog meer mensen?

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Net een pittig gesprek gehad met de hulpverlening

En OMG... over die vrouw met de bank gesproken. Ik heb alles voor haar geregeld, het is gelukt. Vraagt iemand haar hoe het is gegaan, zegt ze "ja ik heb alles geregeld!" En geen dank je wel
-O-
pi_206853318
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Net een pittig gesprek gehad met de hulpverlening

En OMG... over die vrouw met de bank gesproken. Ik heb alles voor haar geregeld, het is gelukt. Vraagt iemand haar hoe het is gegaan, zegt ze "ja ik heb alles geregeld!" En geen dank je wel
:') nouja

Toch een *O* goed gedaan CotS!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206853354
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Vieren jullie pakjesavond met het gezin of nog meer mensen?
[..]
-O-
Met het gezin. O+ En Kerst vieren we sinds gedoe aan de kant van schoonfamilie ook met het gezin.

Dit jaar wilden we voorzichtig weer wat ondernemen met een deel van de schoonfamilie, maar dat kwam wat tijd betreft ons niet uit omdat we zo ver weg wonen. De rest van de maand hebben we 4 verjaardagen, dus de familie zien we zeker in december. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206853379
En wat doen jullie allemaal met Sint en Kerst?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206853592
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:05 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Met het gezin. O+ En Kerst vieren we sinds gedoe aan de kant van schoonfamilie ook met het gezin.

Dit jaar wilden we voorzichtig weer wat ondernemen met een deel van de schoonfamilie, maar dat kwam wat tijd betreft ons niet uit omdat we zo ver weg wonen. De rest van de maand hebben we 4 verjaardagen, dus de familie zien we zeker in december. :Y
Oja sowieso een drukke maand dan.

Maandag gaan we eten bij mijn ouders en Paul & De Sint kijken.

Verder is er nog weinig bekend over kerst en daar kan ik eigenlijk slecht tegen :+
Met mijn familie wordt er denk ik niets gedaan, dus dan gaan we 1e kerstdag alleen even brunchen bij mijn ouders.
Van schoonfamilie nog niets gehoord maar die zijn altijd van last minute alles plannen -O-
Eigenlijk wil ik er naar vragen maar wil ook geen slapende honden wakker maken :') het liefst heb ik dat ze niets doen.
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 12:27:58 #120
382129 crew  Donna
pi_206853649
Wij vieren pakjesavond bij ons thuis met mijn broers en hun gezinnen en mijn moeder. En bij m'n schoonouders met m'n vriend z'n siblings. Heel gezellig!

Vanochtend naar de mondhygiënist en die zag een gaatje met een breuklijn, dus nu moet ik maandag naar de tandarts om dat te laten fixen voordat het een diepere breuk wordt. Great. :{w
pi_206853956
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:27 schreef Donna het volgende:
Wij vieren pakjesavond bij ons thuis met mijn broers en hun gezinnen en mijn moeder. En bij m'n schoonouders met m'n vriend z'n siblings. Heel gezellig!

Vanochtend naar de mondhygiënist en die zag een gaatje met een breuklijn, dus nu moet ik maandag naar de tandarts om dat te laten fixen voordat het een diepere breuk wordt. Great. :{w
Klinkt als een gezellige pakjesavond.
Sterkte volgende week bij de tandarts!
Ik heb sinds mijn laatste bezoek nog steeds een raar gevoel waar ze mijn kies gevuld hebben (maar dan meer richting het tandvlees). Ik ga er vanuit dat ze misschien iets een beetje kapot gestoten hebben en dat het nog wel wegtrekt.

Verder ook erg benieuwd naar de rekening :+ heb er toch een uur gelegen.
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 12:45:49 #122
382129 crew  Donna
pi_206853978
Dankje! Het is wss 'gewoon' een gaatje vullen, dus dat scheelt weer. Extra leuk op pakjesavond haha.

Last na gaatjes vullen heb ik soms wel een paar dagen en soms helemaal niet. Is soms denk ik idd maar net hoe 'wild' ze bezig geweest zijn.
pi_206854278
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 12:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Oja sowieso een drukke maand dan.

Maandag gaan we eten bij mijn ouders en Paul & De Sint kijken.

Verder is er nog weinig bekend over kerst en daar kan ik eigenlijk slecht tegen :+
Met mijn familie wordt er denk ik niets gedaan, dus dan gaan we 1e kerstdag alleen even brunchen bij mijn ouders.
Van schoonfamilie nog niets gehoord maar die zijn altijd van last minute alles plannen -O-
Eigenlijk wil ik er naar vragen maar wil ook geen slapende honden wakker maken :') het liefst heb ik dat ze niets doen.
Dat is wel een dilemma. :+

Een brunch zou ik ook heel leuk vinden met familie en/ of vrienden.

Vroeger kwam iedereen bij m'n schoonouders samen en dat was erg gezellig. Ze hadden een enorm lange tafel waar we dan met verschillende gezinnen aanschoven. De vader van m'n man kan heerlijk koken en deed dat graag. Dat was zo ontspannen. Maar nadat ze zijn gescheiden is dat allemaal uit elkaar gevallen en met Kerst was er de twee jaar erna gedoe over wie en wat. Toen hebben we besloten het lekker thuis te vieren, zodat Kerst ook echt weer als fijne tijd samen voelt.

Maar voor volgend jaar kunnen we wel een brunch voorstellen. :Y)

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:27 schreef Donna het volgende:
Wij vieren pakjesavond bij ons thuis met mijn broers en hun gezinnen en mijn moeder. En bij m'n schoonouders met m'n vriend z'n siblings. Heel gezellig!

Dat klinkt erg gezellig. :Y

Sterkte met de tandperikelen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206854786
Hebben jullie een goede oplossing voor het opbergen van sjaals, mutsen, wanten en handschoenen? Ik had het in een mand van jutte, maar nu stinkt alles daar weer naar. Aan de kapstok en in de jassen werkt hier niet. -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 28-11-2022 14:31:45 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206855131
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 14:11 schreef Sumppi het volgende:
Hebben jullie een goede oplossing voor het opbergen van sjaals, mutsen, wanten en handschoenen? Ik had het in een mand van jutte, maar nu stinkt alles daar weer naar. Aan de kapstok en in de jassen werkt hier niet. -O-
Nope -O- hier liggen ze overal en nergens tijdens de winter.
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 14:38:02 #126
382129 crew  Donna
pi_206855156
Hier liggen ze op de kast in de bijkeuken. Of op/aan de radiator. Of op de kapstok. Of op de grond.
pi_206855243
Sinterklaas vier ik niet :) beetje sneu om voor jezelf een surprise te maken ;)
En kerst eerste KD bij mijn moeder, tweede lekker op mezelf. Creabea met hapjes
O&N alleen, creabea met hapjes

En ik heb twee inbouwkasten naast de voordeur en daar liggen de wanten, sjaals en mutsen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206855266
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sinterklaas vier ik niet :) beetje sneu om voor jezelf een surprise te maken ;)
En kerst eerste KD bij mijn moeder, tweede lekker op mezelf. Creabea met hapjes
O&N alleen, creabea met hapjes

En ik heb twee inbouwkasten naast de voordeur en daar liggen de wanten, sjaals en mutsen
Hier ook sinterklaas zonder cadeaus/surprises

Ookal neem ik meestal wel een chocoladeletter mee voor mijn ouders :D

Klinkt wel als heerlijk relaxte feestdagen bij jou O+
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 15:00:36 #129
382129 crew  Donna
pi_206855350
Surprises doen wij ook niet aan. Al vind ik het altijd wel leuk om iets kleins voor m'n broer in te pakken in een hele grote doos. 🤣
pi_206856017
Wat is het triest weer al de hele dag -O-
pi_206856239
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 14:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hier ook sinterklaas zonder cadeaus/surprises

Ookal neem ik meestal wel een chocoladeletter mee voor mijn ouders :D

Klinkt wel als heerlijk relaxte feestdagen bij jou O+
Ja :) Geen zin in die achterlijke drukte. Ik vier het wel, maar op mijn manier en dat bevalt me prima.
Vorig jaar was 1 dag kerst bij mijn moeder slikken, maar dat is me zo goed bevallen... dit jaar weer lekker
En Oud en Nieuw doe ik mezelf al jaren geen feestjes meer aan. Die feestjes zijn verschrikkelijk. Dus lekker op mijn manier vieren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206856241
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 15:00 schreef Donna het volgende:
Surprises doen wij ook niet aan. Al vind ik het altijd wel leuk om iets kleins voor m'n broer in te pakken in een hele grote doos. 🤣
Hahahahahha flauw :P
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206856248
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 15:47 schreef Sarabi het volgende:
Wat is het triest weer al de hele dag -O-
Gezellig O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206856434
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja :) Geen zin in die achterlijke drukte. Ik vier het wel, maar op mijn manier en dat bevalt me prima.
Vorig jaar was 1 dag kerst bij mijn moeder slikken, maar dat is me zo goed bevallen... dit jaar weer lekker
En Oud en Nieuw doe ik mezelf al jaren geen feestjes meer aan. Die feestjes zijn verschrikkelijk. Dus lekker op mijn manier vieren
Oud en nieuw feestjes vind ik ook wel een van de minst leuke dingen.
Daarom lekker samen naar de Efteling O+

Vandaag is een rare dag. Mijn man is weer eens naar kantoor en ik heb de hele dag door steeds korte afspraken waardoor ik ook niet echt ergens aan toe kom.

Beetje een baaldag. Ik eet nu ook gewoon harde broodjes kaas als avondeten. En straks met een Baileys in een warm bad denk ik :@

Morgen weer een betere dag.
pi_206856440
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gezellig O+
Ik kijk iets meer uit naar de komende dagen. Lekker koud maar wel droog.
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 16:24:12 #136
382129 crew  Donna
pi_206856461
Ik wilde vanavond borduren, maar mijn vriend heeft mijn hulp nodig met iets administratiefs. |:)
pi_206856535
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Oud en nieuw feestjes vind ik ook wel een van de minst leuke dingen.
Daarom lekker samen naar de Efteling O+

Vandaag is een rare dag. Mijn man is weer eens naar kantoor en ik heb de hele dag door steeds korte afspraken waardoor ik ook niet echt ergens aan toe kom.

Beetje een baaldag. Ik eet nu ook gewoon harde broodjes kaas als avondeten. En straks met een Baileys in een warm bad denk ik :@

Morgen weer een betere dag.
Efteling is ook leuk *O* Lekker op de vlucht. Nou ik zit in mijn hobbykamer en daar krijg je me niet uit ;)

Vervelend dat je zo'n dag hebt, dat kost bakken met energie. Gelukkig verwen je jezelf een beetje. En idd, morgen weer een dag :*

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik kijk iets meer uit naar de komende dagen. Lekker koud maar wel droog.
Naja... ik ben een herfstmuts ;)

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:24 schreef Donna het volgende:
Ik wilde vanavond borduren, maar mijn vriend heeft mijn hulp nodig met iets administratiefs. |:)
Een vermenigvuldiging wordt ook aangegeven met een kruisje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206856623
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:24 schreef Donna het volgende:
Ik wilde vanavond borduren, maar mijn vriend heeft mijn hulp nodig met iets administratiefs. |:)
Ah das jammer -O-
pi_206856774
Ik heb zaterdag mijn lamineerhoezen ergens neer gelegd en ik heb geen idee waar.....
Ik heb zelfs de vuilnisbak gecontroleerd.
pi_206856786
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 17:02 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb zaterdag mijn lamineerhoezen ergens neer gelegd en ik heb geen idee waar.....
Ik heb zelfs de vuilnisbak gecontroleerd.
Oh zo'n dag heb je dus... gelukkig niet in het vuilnis...
Soms moet je eventjes stoppen met zoeken en na een uurtje met frisse blik opnieuw kijken. Of je man laten kijken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206857355
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh zo'n dag heb je dus... gelukkig niet in het vuilnis...
Soms moet je eventjes stoppen met zoeken en na een uurtje met frisse blik opnieuw kijken. Of je man laten kijken
Yep zo'n dag.
Maar ik vond ze net onder de kapstok *O*
pi_206857534
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 17:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Yep zo'n dag.
Maar ik vond ze net onder de kapstok *O*
_O- logisch dat ze kwijt waren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206857640
:D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206858233
Ja ik heb ook geen idee waarom ik ze daar heb neergelegd
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 19:02:02 #145
382129 crew  Donna
pi_206858542
:D :D :D
pi_206863268
:O
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206863454
Kan nog geen zin maken om uit mijn warme bed te komen
pi_206863675
En vergeet Sint Pannekoek niet vandaag *O*
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 09:35:40 #150
388664 crew  Dotteke
pi_206863784
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 08:39 schreef Sarabi het volgende:
Kan nog geen zin maken om uit mijn warme bed te komen
Ben er al 5 uurtjes uit :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 09:36:54 #151
382129 crew  Donna
pi_206863790
Good morning!

Ik ben alweer een tijdje aan het werk. Allemaal mensen die iets uitzoekwerkerigs van me moeten, dus lekker bezig!
pi_206863797
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 09:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ben er al 5 uurtjes uit :P
Respect....
Sinds corona komen we meestal ergens tussen half 9 en 9 uit bed
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 09:41:29 #153
388664 crew  Dotteke
pi_206863823
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 09:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Respect....
Sinds corona komen we meestal ergens tussen half 9 en 9 uit bed
Lekker hoor als je dat kan, ik zou het zo doen als het mij lukte
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206864286
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 09:13 schreef Sarabi het volgende:
En vergeet Sint Pannekoek niet vandaag *O*
:D

Een gezegende Sint Pannekoek!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206864353
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:41 schreef Sumppi het volgende:

[..]
:D

Een gezegende Sint Pannekoek!
Thanks :D
pi_206865449
Goedendag :W

Net terug van de club *O*
Was weer gezellig, ben nu wel moe :) even een kopje koffie drinken en daarna even creatief denk ik.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206870673
De kerstkaarten zijn klaar *O*
pi_206871040
*O*

En ruim op tijd.

Zoon is topografie aan het leren: België en Luxemburg. België stelt al niet veel voor, maar van Luxemburg hoeft hij alleen de stad Luxemburg te leren. En toen bedacht ik me dat ik ook niet verder kom dan dat. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206871047
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:02 schreef Sumppi het volgende:
*O*

En ruim op tijd.

Zoon is topografie aan het leren: België en Luxemburg. België stelt al niet veel voor, maar van Luxemburg hoeft hij alleen de stad Luxemburg te leren. En toen bedacht ik me dat ik ook niet verder kom dan dat. :')
Hahaha meer is er gewoon niet ;)
pi_206871094
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:02 schreef Sumppi het volgende:
*O*

En ruim op tijd.

Zoon is topografie aan het leren: België en Luxemburg. België stelt al niet veel voor, maar van Luxemburg hoeft hij alleen de stad Luxemburg te leren. En toen bedacht ik me dat ik ook niet verder kom dan dat. :')
Nou heeft hij mazzel mee in de Sinterklaasperiode

Wij moesten vroeger elke stad en dorp kennen in NL, dat heb ik zo hard verdrongen na elk proefwerk
En owee mijn gebeente als ik geen tien haalde _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206871232
Hij moet 13 steden in België. Gelukkig niet zoals vroeger bij jou, CotS :{

Hasselt noemt hij steevast Hasselonië en Bastogne wordt Bastonië. Dat komt door Wallonië. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206871240
Moest je dan van jezelf een tien halen? Of waren volwassenen zo veeleisend?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206871376
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:15 schreef Sumppi het volgende:
Hij moet 13 steden in België. Gelukkig niet zoals vroeger bij jou, CotS :{

Hasselt noemt hij steevast Hasselonië en Bastogne wordt Bastonië. Dat komt door Wallonië. 8)7
Dertien stipjes leren is te overzien. Ik snap op zich die "fout" wel, als hij het maar op zijn proefwerk goed doet en anders kan de docent even grinniken

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:15 schreef Sumppi het volgende:
Moest je dan van jezelf een tien halen? Of waren volwassenen zo veeleisend?
Mijn ma, als kind kon het me niet boeien welk stipje hoe heette. Toen ik studeerde legde ik zelf de lat hoog, maar dat kwam omdat ik leerde voor een baan in de zorg (neurolinguīst) ik vond het mijn verantwoordelijkheid om zo goed mogelijk voor mijn vak te leren. Ik mis het wel, mooi beroep.

maar nu lekker helemaal geen druk. Alleen therapie zo goed mogelijk doen en open zijn naar de hulpverleners. Dat is een taak zat. En natuurlijk het lijnen serieus nemen. En de dagen een beetje nuttig invullen, maar that's it *O* relaxt leventje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206871814
Ja, ik vond het gewoon grappig. Hier hebben we het over de steden: of we er geweest zijn, wat er te doen is, enz. Brugge, Gent, Antwerpen en Brussel kennen we goed. En we zijn in Mechelen geweest naar Technopolis (wetenschapsmuseum). Ik kan me er verder niet druk om maken.

Hier voel ik gelukkig ook geen druk meer, zoals eerder voor beoordelingen en tentamens.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 19:14:17 #165
382129 crew  Donna
pi_206872015
Vorige week de combi magnetron kapot. Vandaag de TV.
What's next? :R
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 19:14:32 #166
382129 crew  Donna
pi_206872018
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 17:49 schreef Sarabi het volgende:
De kerstkaarten zijn klaar *O*
Pic!
pi_206872087
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:14 schreef Donna het volgende:
Vorige week de combi magnetron kapot. Vandaag de TV.
What's next? :R
Oh super balen :(
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206872105
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:14 schreef Donna het volgende:

[..]
Pic!
Zal ik morgen even doen :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:14 schreef Donna het volgende:
Vorige week de combi magnetron kapot. Vandaag de TV.
What's next? :R
-O-
Misschien zijn er nu wel mooie aanbiedingen? Is meestal met het WK zo.

Onze tv is 10+ jaar, stiekem hoop ik eigenlijk dat ie een keer kapot gaat :@
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 19:31:13 #169
382129 crew  Donna
pi_206872224
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zal ik morgen even doen :)
[..]
-O-
Misschien zijn er nu wel mooie aanbiedingen? Is meestal met het WK zo.

Onze tv is 10+ jaar, stiekem hoop ik eigenlijk dat ie een keer kapot gaat :@
Haha ruilen? Hij is nog geen 3 jaar oud en die daarvoor was net 4 jaar oud. En als ze nou goedkoop waren ofzo? Nee hoor.

Mijn vriend is nu naar de winkel om een nieuw exemplaar te halen. We gaan dit keer wel voor ietsje goedkoper. Tis wel mooi geweest.

Er zijn idd wel wat acties, gelukkig!
pi_206874130
Mijn televisie is klein, mag groter zijn, maar ik vind hem prima, mag van mij nog wel tien jaar meegaan ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 05:23:26 #171
388664 crew  Dotteke
pi_206877062
Morguh dames c_/
Alweer de laatste dag van de maand en morgen alweer de laatste maand van het jaar.

Wat is er voor mij veel gebeurd dit jaar en niet allemaal positief. Het begon eigenlijk al op oudjaarsavond en is zo het hele jaar door gegaan, dus hopelijk beginnen we dit jaar met iets positiefs.

Het was bij een zwaar jaar, lichamelijk ging het niet helemaal goed, een zenuwontsteking door het haken waardoor ik dus al een paar maanden niets meer heb durven doen. Bang om het op te pakken en die pijn weer te krijgen.

Ik heb mijn vader verloren en mijn partner heeft een zware tijd meegemaakt met zijn operaties en alles wat verkeerd kon gaan ook verkeerd ging.

Maar ik ben ook oma geworden van een prachtige kleindochter die nu alweer 9 maanden is
En die kleine donder staat al vanaf haar 8ste maand.

Wat zijn jullie hoogte en diepte punten van dit afgelopen jaar geweest?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206877762
Heftig jaar voor jou @Dotteke :*
Ik ben ziek opgestaan dus ik kan niet echt nadenken.
Hopelijk trekt het snel weg want ik heb vanaf vanavond elke dag iets te doen.
pi_206877767
In een maand kan er nog veel gebeuren. :+

Hopelijk wordt 2023 wat rustiger voor jullie Dotteke.

Beterschap Sarabi!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 09:57:54 #174
382129 crew  Donna
pi_206877883
Haha er waren dus gisteren geen TV's meer bij de MM. Iets met uitverkocht vanwege Black Friday deals. _O-
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 09:58:28 #175
382129 crew  Donna
pi_206877887
Heftig hoor Dotteke. Dit jaar was voor ons eigenlijk best goed. *O*

Jammer dat het een paar duizend euro lichter eindigt. :7
pi_206878611
Het jaar had hier z'n ups en downs, maar over het algemeen voornamelijk positief. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206879079
Dot O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206879093
2022 was voor mij nogal een rot jaar om eerlijk te zijn :@ Naja, misschien 2023 beter
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 11:59:32 #179
388664 crew  Dotteke
pi_206879150
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 09:39 schreef Sarabi het volgende:
Heftig jaar voor jou @:Dotteke :*
Ik ben ziek opgestaan dus ik kan niet echt nadenken.
Hopelijk trekt het snel weg want ik heb vanaf vanavond elke dag iets te doen.
O dat is minder. Beterschap. Ik kan weer met Henk naar de eh in het ziekenhuis nu.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206879152
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is minder. Beterschap. Ik kan weer met Henk naar de eh in het ziekenhuis nu.
;( *;
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206879210
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is minder. Beterschap. Ik kan weer met Henk naar de eh in het ziekenhuis nu.
Oh bah meis toch... beetje rust is jullie niet gegund... sterkte
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 12:07:58 #182
388664 crew  Dotteke
pi_206879247
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh bah meis toch... beetje rust is jullie niet gegund... sterkte
Baal ook echt zo over een half uurtje mensen krijgen om de tocht problemen op te lossen hier in huis die heb ik wer af kunnen bellen. Maar goed ff wachten tot Henk aangekleed beneden kom dan gaan wij weg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 12:08:14 #183
388664 crew  Dotteke
pi_206879250
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
2022 was voor mij nogal een rot jaar om eerlijk te zijn :@ Naja, misschien 2023 beter
*; *; Hopend op een beter jaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 12:08:32 #184
388664 crew  Dotteke
pi_206879254
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Het jaar had hier z'n ups en downs, maar over het algemeen voornamelijk positief. :Y
En een mooi huwelijk :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 12:09:02 #185
388664 crew  Dotteke
pi_206879263
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 09:58 schreef Donna het volgende:
Heftig hoor Dotteke. Dit jaar was voor ons eigenlijk best goed. *O*

Jammer dat het een paar duizend euro lichter eindigt. :7
Mooi zo houden, hopelijjk volgend jaar weer zo, en dan met duizend euro's rijker :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206879291
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Baal ook echt zo over een half uurtje mensen krijgen om de tocht problemen op te lossen hier in huis die heb ik wer af kunnen bellen. Maar goed ff wachten tot Henk aangekleed beneden kom dan gaan wij weg
Snap ik... sterkte :* Ik duim voor jullie

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
*; *; Hopend op een beter jaar
Vier opnames en een suīcidepoging die ernstig genoeg was om op de IC te belanden hebben er nogal ingehakt. Plus de nodige "normale" crisissen tussendoor. 'k Was me erg bewust van mijn eigen ziekte het afgelopen jaar.
Maar soit, het hoort erbij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 12:14:59 #187
388664 crew  Dotteke
pi_206879335
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Snap ik... sterkte :* Ik duim voor jullie
[..]
Vier opnames en een suīcidepoging die ernstig genoeg was om op de IC te belanden hebben er nogal ingehakt. Plus de nodige "normale" crisissen tussendoor. 'k Was me erg bewust van mijn eigen ziekte het afgelopen jaar.
Maar soit, het hoort erbij
Heftig. Hopelijk slaan je therapieën aan waardoor het volgend jaar beter gaat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206880049
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heftig. Hopelijk slaan je therapieën aan waardoor het volgend jaar beter gaat
Tuurlijk wel. En het is ook gewoon mijn leven. Ik heb al jaren therapie.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206881121
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is minder. Beterschap. Ik kan weer met Henk naar de eh in het ziekenhuis nu.
Dankjewel en jullie blijven ook bezig -O- sterkte
pi_206881356
KwakkelSC ;)

Al is het heel veel meer meer dan kwakkelen wat er bij Dot gebeurt en jouw ziek zijn neem ik ook serieus. Alleen KwakkelSC klinkt leuk... kwakkelen vind ik een leuk woord, zodoende. Sorry
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 15:54:57 #191
382129 crew  Donna
pi_206881509
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Mooi zo houden, hopelijjk volgend jaar weer zo, en dan met duizend euro's rijker :D
Hopelijk wel.

Sterkte voor jullie. :*
pi_206881551
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
KwakkelSC ;)

Al is het heel veel meer meer dan kwakkelen wat er bij Dot gebeurt en jouw ziek zijn neem ik ook serieus. Alleen KwakkelSC klinkt leuk... kwakkelen vind ik een leuk woord, zodoende. Sorry
Ow dat van mij stelt niet veel voor hoor. Alleen net stom dat het nu is. Ik heb genoeg weken dat ik niets op de planning heb staan dus dan zou het beter uitkomen :+
pi_206881578
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ow dat van mij stelt niet veel voor hoor. Alleen net stom dat het nu is. Ik heb genoeg weken dat ik niets op de planning heb staan dus dan zou het beter uitkomen :+
Ja, maar zulke dingen komen altijd op stomme momenten, dat weet je toch ;) :*
Beterschapjes schat :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206881953
Mijn schoonzusje en broer hebben me een thee-advent gestuurd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206882103
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn schoonzusje en broer hebben me een thee-advent gestuurd
Dat is wel echt wat voor jou. c_/
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206882138
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:25 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Dat is wel echt wat voor jou. c_/
Ja O+ en bij elk theezakje zit een opdracht om die dag met een kop thee te doen. Echt super leuk en lief an ze :@ Geen flauw idee waarom, maar het wordt enorm gewaardeerd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206882254
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn schoonzusje en broer hebben me een thee-advent gestuurd
Lief O+
  woensdag 30 november 2022 @ 16:37:23 #198
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_206882311
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja O+ en bij elk theezakje zit een opdracht om die dag met een kop thee te doen. Echt super leuk en lief an ze :@ Geen flauw idee waarom, maar het wordt enorm gewaardeerd
Klinkt erg leuk!
pi_206882327
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:37 schreef Patapon het volgende:

[..]
Klinkt erg leuk!
Ja! Ben er super blij mee O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206882407
Straks schrijf ik alle opdr op van de advent (een QR-code en dan zie je ze allemaal) en dan werk ik die netjes per dag af deze maand

Oooooh als een kind zo blij nu *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 16:44:40 #201
388664 crew  Dotteke
pi_206882437
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh bah meis toch... beetje rust is jullie niet gegund... sterkte
Hij moet blijven, nierwaardes waren niet goed, Kalium was weer verhoogd maar niet gevaarlijk hoog
En weer lichtelijk uitgedroogd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206882459
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hij moet blijven, nierwaardes waren niet goed, Kalium was weer verhoogd maar niet gevaarlijk hoog
En weer lichtelijk uitgedroogd
:{
Gatsie wat een ellende, ik hoop echt dat snel de lijn stijgende wordt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 17:20:21 #203
388664 crew  Dotteke
pi_206883013
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:{
Gatsie wat een ellende, ik hoop echt dat snel de lijn stijgende wordt.
Me to, ze verwachten een of twee dagen ziekenhuis nu
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206883596
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 17:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Me to, ze verwachten een of twee dagen ziekenhuis nu
Arme man, arme jij... Dikke knuffel voor jullie. Denk aan jullie, bid voor jullie, duim voor jullie
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 19:17:32 #205
388664 crew  Dotteke
pi_206884410
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Arme man, arme jij... Dikke knuffel voor jullie. Denk aan jullie, bid voor jullie, duim voor jullie
THNX O+
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206889879
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hij moet blijven, nierwaardes waren niet goed, Kalium was weer verhoogd maar niet gevaarlijk hoog
En weer lichtelijk uitgedroogd
Naja, gelukkig houden ze 'm goed in de gaten. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206890134
Goedemorgen :W
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206890218
:W c_/
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206891340
De hele ochtend in mijn hobbykamer gezeten, ben nu best wel moe eigenlijk :@ Geen oog dicht gedaan vannacht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206895885
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
De hele ochtend in mijn hobbykamer gezeten, ben nu best wel moe eigenlijk :@ Geen oog dicht gedaan vannacht
Zo rot is dat.

Ik kwam nog even een :* brengen voor Dotteke.
pi_206904592
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2022 17:48 schreef Cygne het volgende:

[..]
Zo rot is dat.

Ik kwam nog even een :* brengen voor Dotteke.
Ja en weer zo'n nacht :N
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 2 december 2022 @ 05:51:54 #212
388664 crew  Dotteke
pi_206904766
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2022 17:48 schreef Cygne het volgende:

[..]
Zo rot is dat.

Ik kwam nog even een :* brengen voor Dotteke.
O dat is lief, dank je wel :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 2 december 2022 @ 05:52:26 #213
388664 crew  Dotteke
pi_206904769
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 02:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja en weer zo'n nacht :N
Waardeloos Child, hopelijk heb je nog even kunnen slapen hierna *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206905118
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 05:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Waardeloos Child, hopelijk heb je nog even kunnen slapen hierna *;
Ik heb een paar uurtjes op de bank geslapen uiteindelijk. Ik hoop komende nacht wel te slapen, morgen bezoek.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 2 december 2022 @ 07:53:44 #215
388664 crew  Dotteke
pi_206905130
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 07:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb een paar uurtjes op de bank geslapen uiteindelijk. Ik hoop komende nacht wel te slapen, morgen bezoek.
gelukkig toch nog even geslapen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206905140
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
gelukkig toch nog even geslapen
Ja, al ben ik nu wel erg brak, naja, het is wat het is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 2 december 2022 @ 07:59:39 #217
388664 crew  Dotteke
pi_206905166
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, al ben ik nu wel erg brak, naja, het is wat het is
ga je zo toch nog even liggen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206905178
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 07:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ga je zo toch nog even liggen
Ja :) Nog eventjes ontbijten en wachten op de boodschappen.
Daarna kijken hoe ik me voel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 2 december 2022 @ 08:03:19 #219
388664 crew  Dotteke
pi_206905184
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja :) Nog eventjes ontbijten en wachten op de boodschappen.
Daarna kijken hoe ik me voel
Wel goed voor jezelf zorgen he *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206905189
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wel goed voor jezelf zorgen he *;
Ik doe mijn best
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206905350
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wel goed voor jezelf zorgen he *;
Dit :Y
  vrijdag 2 december 2022 @ 09:01:15 #222
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_206905609
Psychotherapie bij haar thuis daarna boodschappen en misschien wat shoppen hihi.

Fijne dag!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_206905644
Jij ook. :s)

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 17:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Me to, ze verwachten een of twee dagen ziekenhuis nu
Mag hij dit weekend weer naar huis? Of weten ze het nog niet?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator vrijdag 2 december 2022 @ 09:05:51 #224
388664 crew  Dotteke
pi_206905660
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 09:04 schreef Sumppi het volgende:
Jij ook. :s)
[..]
Mag hij dit weekend weer naar huis? Of weten ze het nog niet?
Ik durf het echt niet te zeggen. Bij opname zei de dokter 1 tot 2 dagen. Gisteren zegt een andere dokter weer je blijft nog een paar dagen langer. Snap het wel zjin Kalium zit nog in het rode gedeelte, dat hou in te hoog. zodra het daaruit is mag hij denk ik wel naar huis. Maar wat ik denken denken de artsen vaak niet _O-
Weet alleen wel dat dit energieslurpend is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206905793
Afwachten maar weer... -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator vrijdag 2 december 2022 @ 09:33:07 #226
388664 crew  Dotteke
pi_206905957
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 09:19 schreef Sumppi het volgende:
Afwachten maar weer... -O-
Ja, meer kunnen we toch niet doen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206905969
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja, meer kunnen we toch niet doen.
Dikke knuffel lieve schat :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 2 december 2022 @ 09:41:05 #228
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206906039
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja, meer kunnen we toch niet doen.
*;
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206906200
Ik heb nu twee uur alleen, voor ik de kinderen op ga halen. En nu kan ik niet bedenken wat te doen. Breien, lezen, nieuws kijken, huishouden??
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206906203
Man is met de hond naar kantoor. _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator vrijdag 2 december 2022 @ 10:04:42 #231
382129 crew  Donna
pi_206906280
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 09:57 schreef Sumppi het volgende:
Man is met de hond naar kantoor. _O-
Hahaha dan ben je dus echt echt alleen!
pi_206906397
Ja. :D

Ik hoef zelfs niet te wandelen met de hond vandaag. Heb muziek hard aangezet en ben wolletjes aan het uitzoeken. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 2 december 2022 @ 10:18:58 #233
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206906435
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 10:15 schreef Sumppi het volgende:
Ja. :D

Ik hoef zelfs niet te wandelen met de hond vandaag. Heb muziek hard aangezet en ben wolletjes aan het uitzoeken. *O*
Niiice *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 2 december 2022 @ 10:53:46 #234
382129 crew  Donna
pi_206906841
J
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 10:15 schreef Sumppi het volgende:
Ja. :D

Ik hoef zelfs niet te wandelen met de hond vandaag. Heb muziek hard aangezet en ben wolletjes aan het uitzoeken. *O*
Klinkt heerlijk!

Ik ben aan het werk, vanmiddag kruidnoten bakken met m'n dochters.
Nouja, zij gaan er wss met 1 vinger aan zitten en daarna op de bank wachten tot ik klaar ben. :Y)
pi_206906856
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 10:15 schreef Sumppi het volgende:
Ja. :D

Ik hoef zelfs niet te wandelen met de hond vandaag. Heb muziek hard aangezet en ben wolletjes aan het uitzoeken. *O*
Lekker O+ geniet ervan!
pi_206906868
Ik ben nog een beetje aan het bijkomen van het concert gisteren.

Vanavond uitgebreid uit eten met mijn man en nichtje. Hopelijk is proef ik er wat van want mijn neus zit verstopt.
pi_206906898
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 10:53 schreef Donna het volgende:
J
[..]
Klinkt heerlijk!

Ik ben aan het werk, vanmiddag kruidnoten bakken met m'n dochters.
Nouja, zij gaan er wss met 1 vinger aan zitten en daarna op de bank wachten tot ik klaar ben. :Y)
Gezellig! Doen we eigenlijk ook elk jaar, maar dit jaar slaan we over.

Hier hadden we niet goed overlegd, dus gister lag er nog een mega zak kruidnoten van chocolade, 2 mega zakken strooigoed, 3 staven, enz. Man heeft nu de e.e.a. meegenomen naar kantoor. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206906920
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 10:55 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben nog een beetje aan het bijkomen van het concert gisteren.

Vanavond uitgebreid uit eten met mijn man en nichtje. Hopelijk is proef ik er wat van want mijn neus zit verstopt.
Oh wat tof dat jullie naar een concert waren! Welke band?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206907050
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 10:59 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Oh wat tof dat jullie naar een concert waren! Welke band?
Mammoth, Halestorm en Alter Bridge
Maar wij kwamen vooral voor Halestorm
pi_206908597
Halestorm ken ik wel. ^O^

Ik zag vanmiddag dat Eels weer naar Nederland komt. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206908712
Niks voor jullie waarschijnlijk, maar zie dat ze ook een nieuw album hebben. *O*

En via Eels ben ik nu weer bij Radiohead. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206909123
-O- ik heb een heel leuk patroon van een Piet en sint. Dus ik denk leuk Piet haken. Alleen ik weet dus niet welke kleur, wat ik ook kies, mensen worden boos op me -O- ik dacht eerst aan roetveeg, maar dan worden mensen boos. Maar bij bruin ook. Roetveeg is het leukste... maar ik kan niet kiezen omdat ik geen conflict wil -O- en nu eigenlijk geen zin meer daardoor... -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door ChildoftheStars op 02-12-2022 15:03:21 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206909720
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 13:44 schreef Sumppi het volgende:
Niks voor jullie waarschijnlijk, maar zie dat ze ook een nieuw album hebben. *O*

En via Eels ben ik nu weer bij Radiohead. O+
Ik luister echt te weinig muziek :@ zelfs het nieuwe album van Halestorm heb ik maar 1x beluisterd

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 14:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
-O- ik heb een heel leuk patroon van een Piet en sint. Dus ik denk leuk Piet haken. Alleen ik weet dus niet welke kleur, wat ik ook kies, mensen worden boos op me -O- ik dacht eerst aan roetveeg, maar dan worden mensen boos. Maar bij bruin ook. Roetveeg is het leukste... maar ik kan niet kiezen omdat ik geen conflict wil -O- en nu eigenlijk geen zin meer daardoor... -O-
Je maakt hem toch voor jezelf dan maakt het niet uit wat je kiest
pi_206909872
Waarschijnlijk ben ik teveel een people pleaser
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206909973
Zouden er mensen boos worden die bij je thuis komen? :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206910069
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 15:41 schreef Sumppi het volgende:
Zouden er mensen boos worden die bij je thuis komen? :{
De discussie is heel heftig in mijn omgeving
Terwijl hij maatschappelijk best wel voorbij is gewaaid geloof ik
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206910124
Weten ze dat je roetveeg prima vindt? Dan hoeven ze ook niet gek op te kijken..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206910172
In de bibliotheek heb ik om die reden alleen Sinterklazen, de boot en mutsen neergezet bij de boekjes. :X
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206910569
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 15:59 schreef Sumppi het volgende:
In de bibliotheek heb ik om die reden alleen Sinterklazen, de boot en mutsen neergezet bij de boekjes. :X
Wat jammer -O-
pi_206910638
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 16:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat jammer -O-
Ja, klein dorp en pro zwart, geloof ik.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206910658
Bij de intocht was er geen roetveeg te zien. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206910818
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 16:28 schreef Sumppi het volgende:
Bij de intocht was er geen roetveeg te zien. -O-
Ik ben hier niet geweest maar kan me voorstellen dat het hetzelfde is als bij jullie

Ook altijd lekker veel PVV en FVD stemmers -O-
pi_206910903
Hier in de buurt ook.

Op school trouwens wel roetveeg, maar dat is dan ook in de stad. 8}
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206911009
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 16:42 schreef Sumppi het volgende:
Hier in de buurt ook.

Op school trouwens wel roetveeg, maar dat is dan ook in de stad. 8}
Ja je ziet echt dat dorpen een beetje achterlopen wat dat betreft.
Hopelijk komt het nog wel.
pi_206911509
Vast wel. Er zijn in ieder geval gesprekken over.

Ik heb iets nieuws geleerd met breien. *O*

En ik dacht dat ik een heel lastig project was begonnen, maar als ik de beschrijving zo zie is het juist heel simpel. Behalve dan dat ik met vijf naalden van 2mm aan het prutsen ben. }:|

Maar verder *O* voor Letse wanten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206911801


Geleerd hoe je een boord met muizentandjes kunt breien. 8-)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206912308
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 17:51 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Geleerd hoe je een boord met muizentandjes kunt breien. 8-)
Lekker bezig!

Van breien snap ik maar weinig.
pi_206912356
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 15:55 schreef Sumppi het volgende:
Weten ze dat je roetveeg prima vindt? Dan hoeven ze ook niet gek op te kijken..
Hahahahah nee, ik vermijd die discussie en ik heb er oprecht geen mening over.

Ik word zo moe van al die mensen die een kinderfeest om hen laat draaien. Wat maakt het uit hoe die pieten eruit zien, ze zijn er om kinderen te vermaken, niet om een discussiefeestje voor grote mensen te maken. Worden kinderen verdrietig van zwarte piet, dan doen we gewoon roetveeg piet in alle huidskleuren, zoals bedoelt is met die verandering. Soit. De traditie verandert er in mijn ogen echt niet door, je hebt Sint, je hebt Pieten, je hebt geen kinderen die gepest worden ivm een kinderfeest. Begrijp ik het probleem helemaal, nee, heb ik een probleem met Zwarte Piet, nee, heb ik een probleem met gepeste kinderen, ja.
Ik weet dat er meer argumenten zijn in deze discussie, maar deze tellen voor mij. Inmiddels ben ik gewend aan roetveegpietjes en passen ze beter in mijn persoonlijke sinterklaasfantasie. Is een pietje roetveeg haken leuker, ja, anders zie je de oogjes zo slecht. Dus ik ga ze gewoon roetveeg maken. En ja, ik maak ook donkere poppetjes, dus dat is het probleem ook niet.

Maar ja, wie ben ik, een simpele en domme ziel. Die door een stomme discussie geen zin meer heeft een heel schattig pietje te haken.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206912365
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 17:51 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Geleerd hoe je een boord met muizentandjes kunt breien. 8-)
Super mooi gedaan!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206912372
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Lekker bezig!

Van breien snap ik maar weinig.
Haha ik leef met je mee
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206912435
Ik ben geschrokken van mijn eigen berichtje, blijkbaar heb ik wel een mening, eigenlijk wil ik hem direct weghalen. Alleen laten staan is een goede oefening. Krijg er vast geen ban voor
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206912634
Dotteke? })

Maar natuurlijk krijg je daar geen ban voor. En lekker een roetveeg pietje haken. ^O^ Mochten mensen er wat van zeggen, dan kun je altijd aangeven dat je geen zin hebt in die discussie.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206913138
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:40 schreef Sumppi het volgende:
Dotteke? })

Maar natuurlijk krijg je daar geen ban voor. En lekker een roetveeg pietje haken. ^O^ Mochten mensen er wat van zeggen, dan kun je altijd aangeven dat je geen zin hebt in die discussie.
Hahahahaha Dot vindt me vast lief genoeg, hoop ik maar O-)

Ja klopt, na de feestdagen haak ik hem voor volgend jaar en berg hem op. Misschien wil ik volgend jaar eerst mijn huis versieren voor Sinterklaas en dan voor kerst, dus ik moet dingen maken, maar dat lijkt me leuk voor later. Misschien zondag vast beginnen voor volgend jaar
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 2 december 2022 @ 21:52:27 #264
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206915991
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben geschrokken van mijn eigen berichtje, blijkbaar heb ik wel een mening, eigenlijk wil ik hem direct weghalen. Alleen laten staan is een goede oefening. Krijg er vast geen ban voor
Wat mij betreft heb je de essentie juist te pakken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206917283
Net uit eten geweest.
5 gangen wildavond met een bierarrangement en ons bier hoorde gewoon bij de 1e gang *O* we wisten van niets dus gave verrassing.
  vrijdag 2 december 2022 @ 23:24:47 #266
370431 drakin
vurig typje
pi_206917485
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 23:09 schreef Sarabi het volgende:
Net uit eten geweest.
5 gangen wildavond met een bierarrangement en ons bier hoorde gewoon bij de 1e gang *O* we wisten van niets dus gave verrassing.
B:)B Oe lekker! Waar was je?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_206917616
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 december 2022 23:24 schreef drakin het volgende:

[..]
B:)B Oe lekker! Waar was je?
Dn Brouwer in het dorpje Zeeland
  Moderator zaterdag 3 december 2022 @ 07:12:50 #268
388664 crew  Dotteke
pi_206919255
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben geschrokken van mijn eigen berichtje, blijkbaar heb ik wel een mening, eigenlijk wil ik hem direct weghalen. Alleen laten staan is een goede oefening. Krijg er vast geen ban voor
Is niets mis met je berichtje lekker laten staan.
Ik geef je nog gelijk ook En een simpele domme ziel ben je helemaal niet.
Blijf vooral door gaan met je eigen mening geven *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 3 december 2022 @ 07:13:37 #269
388664 crew  Dotteke
pi_206919256
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:40 schreef Sumppi het volgende:
Dotteke? })

Maar natuurlijk krijg je daar geen ban voor. En lekker een roetveeg pietje haken. ^O^ Mochten mensen er wat van zeggen, dan kun je altijd aangeven dat je geen zin hebt in die discussie.
Hier is toch helemaal geen spraken van een ban of een note zelfs niet van een waarschuwing,
Het een nette mening niets mis mee.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 3 december 2022 @ 07:14:24 #270
388664 crew  Dotteke
pi_206919257
Morguh dames c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206919644
Dank je wel dames
En goedemorgen!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206926083
:W

Wij waren vandaag de stad in. De eerste oliebol van het jaar gegeten. :9 En vanmiddag hebben we een kerstboom om mogen hakken.

Straks pakjesavond. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206926159
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 17:04 schreef Sumppi het volgende:
:W

Wij waren vandaag de stad in. De eerste oliebol van het jaar gegeten. :9 En vanmiddag hebben we een kerstboom om mogen hakken.

Straks pakjesavond. *O*
Klinkt als een goede dag.
Veel plezier nog vanavond *O*

Wij zijn net thuis van bier bezorgen.
Nu even voetbal kijken en daarna in een warm bad.
Ik voel me nog steeds niet 100% -O-
pi_206926542
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 23:09 schreef Sarabi het volgende:
Net uit eten geweest.
5 gangen wildavond met een bierarrangement en ons bier hoorde gewoon bij de 1e gang *O* we wisten van niets dus gave verrassing.
Oeh wat leuk! En klinkt lekker. :Y)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206926557
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 17:21 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Oeh wat leuk! En klinkt lekker. :Y)
Was het ook :Y

Sarabi in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #31
Hier kan je eventueel foto's van het eten zien
pi_206932338
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 17:04 schreef Sumppi het volgende:
:W

Wij waren vandaag de stad in. De eerste oliebol van het jaar gegeten. :9 En vanmiddag hebben we een kerstboom om mogen hakken.

Straks pakjesavond. *O*
Wow wat een feestdag! Genietse!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206932344
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 17:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Klinkt als een goede dag.
Veel plezier nog vanavond *O*

Wij zijn net thuis van bier bezorgen.
Nu even voetbal kijken en daarna in een warm bad.
Ik voel me nog steeds niet 100% -O-
Beterschapjes meis :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 4 december 2022 @ 07:53:20 #278
388664 crew  Dotteke
pi_206935500
Morguh all c_/

Henk stond gisteren in een keer weer in de huiskamer
Hij was met de auto gegaan en die stond nog op de parkeerplaats.

Nu maar hopen dat hij tot aan de operatie niet meer naar het ziekenhuis hoeft.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206935566
Dat hoop ik ook Dot!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 4 december 2022 @ 08:29:50 #280
382129 crew  Donna
pi_206935567
Duimen maar Dot!
pi_206935569
Goedemorgen

Uit mezelf goed geslapen vannacht, kon ook goed wakker worden, was prima

Even een ronde Fok doen en dan naar mijn hobbykamer.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 4 december 2022 @ 08:43:05 #282
382129 crew  Donna
pi_206935616
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Uit mezelf goed geslapen vannacht, kon ook goed wakker worden, was prima

Even een ronde Fok doen en dan naar mijn hobbykamer.
Wat ga je doen vandaag?
pi_206935650
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 08:43 schreef Donna het volgende:

[..]
Wat ga je doen vandaag?
Advent haken, teken/schrijf-challenge inhalen, tekenen en thee drinken ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206936029
Goede berichten op de vroege morgen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206936226
Ik kreeg ontbijt op bed. Zomaar. O+

Nu maar eens gaan douchen en dan aan het versieren van de kerstboom beginnen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206936233
Wat lekker @Sumppi
En veel plezier met de kerstboom
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206936420
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 12:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Oja sowieso een drukke maand dan.

Maandag gaan we eten bij mijn ouders en Paul & De Sint kijken.

Verder is er nog weinig bekend over kerst en daar kan ik eigenlijk slecht tegen :+
Met mijn familie wordt er denk ik niets gedaan, dus dan gaan we 1e kerstdag alleen even brunchen bij mijn ouders.
Van schoonfamilie nog niets gehoord maar die zijn altijd van last minute alles plannen -O-
Eigenlijk wil ik er naar vragen maar wil ook geen slapende honden wakker maken :') het liefst heb ik dat ze niets doen.
Jammer, schoonfamilie begint hier nu toch over kerstplannen.
Weg rustige kerst -O-
pi_206939134
Meh. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206939173


We hebben een soort knuffelradiator. Zo werd het ding in ieder geval verkocht bij het huis, maar hij doet het niet. :') Laten maken was geen prioriteit.

Maar deze feestdagen heb ik er toch nut voor gevonden. Ik ga er de kaarten ophangen. De slinger had ik ooit gekocht om zelf te maken, maar toen bleek dat ik gepriegel met vilt vreselijk vind. Heeft m’n vriendin hem voor me gemaakt. Net als het sneeuwpopje. O+

En dit jaar wil middelste me graag helpen met de kerstkaarten, dus dit jaar doen we kaarten. ~:)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206940081
Wat is die slinger tof!

Hier de hele middag gehaakt aan een kerstman :+ En na zes uur haken en tekenen mag ik nu wel even niksen, vind ik.

HEX is trouwens een geniaal boek! Leest zo lekker weg :) en helemaal niet eng? misschien komt dat nog :) Ben nu op een kwart. Misschien ben ik heul dapper ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206940509
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 14:21 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

We hebben een soort knuffelradiator. Zo werd het ding in ieder geval verkocht bij het huis, maar hij doet het niet. :') Laten maken was geen prioriteit.

Maar deze feestdagen heb ik er toch nut voor gevonden. Ik ga er de kaarten ophangen. De slinger had ik ooit gekocht om zelf te maken, maar toen bleek dat ik gepriegel met vilt vreselijk vind. Heeft m’n vriendin hem voor me gemaakt. Net als het sneeuwpopje. O+

En dit jaar wil middelste me graag helpen met de kerstkaarten, dus dit jaar doen we kaarten. ~:)
Wat leuk O+

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat is die slinger tof!

Hier de hele middag gehaakt aan een kerstman :+ En na zes uur haken en tekenen mag ik nu wel even niksen, vind ik.

HEX is trouwens een geniaal boek! Leest zo lekker weg :) en helemaal niet eng? misschien komt dat nog :) Ben nu op een kwart. Misschien ben ik heul dapper ;)
Dan ga je hem ook niet meer eng vinden :)
De eerste paar hoofdstukken vond ik by far het engste.
pi_206940540
Oh! Ik vind het fantastisch, maar niet eng. Dan ben ik een Die Hard ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206941595
Dat boek heb ik gelezen toen er nog zo’n leesclub hier was.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206942251
Hebben jullie dat ook, dat je halverwege een boek al naar de kast staart voor het volgende boek?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206943549
Precies waar ik bang voor was... ik vertelde op de haakclub ik over mijn haakplannen en kreeg iedereen over me heen omdat ik per ongeluk roetveegpiet zei ipv Zwarte Piet... Zucht... Ik heb maar gezegd dat zij het patroon mochten kopiëren en hem dan zwart mogen haken, maar dat ik hem roetveeg maak
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206944789
:|W
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206944897
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 20:49 schreef Sumppi het volgende:
:|W
Ik vind het belachelijk dat je niks over dat onderwerp kan zeggen
Nou na de feestdagen maak ik Sintversieringen en Sint-Maartenversierignen voor volgend jaar. Ik heb besloten de foto's ook gewoon te delen, dan maar mensen op mijn dak. 'k Word er vast hard van
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 5 december 2022 @ 05:05:30 #298
388664 crew  Dotteke
pi_206947047
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vind het belachelijk dat je niks over dat onderwerp kan zeggen
Nou na de feestdagen maak ik Sintversieringen en Sint-Maartenversierignen voor volgend jaar. Ik heb besloten de foto's ook gewoon te delen, dan maar mensen op mijn dak. 'k Word er vast hard van
Ik verbaas mij over veel dingen die momenteel spelen.
Nederland staat op zijn kop als men binnen moet blijven om een virus de baas te blijven.
Nederland staat op zijn kop om de zwartepieten, roetpieten, kleurpieten.
Nederland staat op zijn kop om het stikstofbeleid

Maar dat langzaam alles onbetaalbaar wordt en men maar doet en doet hoor je niemand over, althans niet in die massa als bovenstaande,
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206947049
Ja klopt... dat zijn de dingen waar ik letterlijk wakker van lig :{
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206947057
maar misschien kinderachtig, denk er niet teveel over na, want anders raak ik echt volledig in paniek en durf ik niks meer. Schizo die opspeelt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206947059
Dicht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')