Lekker hoor als je dat kan, ik zou het zo doen als het mij luktequote:Op dinsdag 29 november 2022 09:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Respect....
Sinds corona komen we meestal ergens tussen half 9 en 9 uit bed
quote:Op dinsdag 29 november 2022 09:13 schreef Sarabi het volgende:
En vergeet Sint Pannekoek niet vandaag
Hahaha meer is er gewoon nietquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:02 schreef Sumppi het volgende:
![]()
En ruim op tijd.
Zoon is topografie aan het leren: België en Luxemburg. België stelt al niet veel voor, maar van Luxemburg hoeft hij alleen de stad Luxemburg te leren. En toen bedacht ik me dat ik ook niet verder kom dan dat.
Nou heeft hij mazzel mee in de Sinterklaasperiodequote:Op dinsdag 29 november 2022 18:02 schreef Sumppi het volgende:
![]()
En ruim op tijd.
Zoon is topografie aan het leren: België en Luxemburg. België stelt al niet veel voor, maar van Luxemburg hoeft hij alleen de stad Luxemburg te leren. En toen bedacht ik me dat ik ook niet verder kom dan dat.
Dertien stipjes leren is te overzien. Ik snap op zich die "fout" wel, als hij het maar op zijn proefwerk goed doet en anders kan de docent even grinnikenquote:Op dinsdag 29 november 2022 18:15 schreef Sumppi het volgende:
Hij moet 13 steden in België. Gelukkig niet zoals vroeger bij jou, CotS![]()
Hasselt noemt hij steevast Hasselonië en Bastogne wordt Bastonië. Dat komt door Wallonië.
Mijn ma, als kind kon het me niet boeien welk stipje hoe heette. Toen ik studeerde legde ik zelf de lat hoog, maar dat kwam omdat ik leerde voor een baan in de zorg (neurolinguïst) ik vond het mijn verantwoordelijkheid om zo goed mogelijk voor mijn vak te leren. Ik mis het wel, mooi beroep.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:15 schreef Sumppi het volgende:
Moest je dan van jezelf een tien halen? Of waren volwassenen zo veeleisend?
Oh super balenquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:14 schreef Donna het volgende:
Vorige week de combi magnetron kapot. Vandaag de TV.
What's next?
Zal ik morgen even doenquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:14 schreef Donna het volgende:
Vorige week de combi magnetron kapot. Vandaag de TV.
What's next?
Haha ruilen? Hij is nog geen 3 jaar oud en die daarvoor was net 4 jaar oud. En als ze nou goedkoop waren ofzo? Nee hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zal ik morgen even doen
[..]![]()
Misschien zijn er nu wel mooie aanbiedingen? Is meestal met het WK zo.
Onze tv is 10+ jaar, stiekem hoop ik eigenlijk dat ie een keer kapot gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |