Dat klinkt idd als een fijne dagquote:Op woensdag 23 november 2022 20:24 schreef Sumppi het volgende:
Het was hier een goede dag. Oudergesprek op school was positief. Daarna lekker in het zonnetje zitten kletsen met een heel leuke moeder, terwijl de kinderen speelden. Thuis de kinderen wat kunnen helpen met hun surprises, wat heel gezellig was.
Zoon heeft de gitaren in de studiekamer ontdekt en wil opeens wel een proefles proberen, dus volgende week met twee kinderen naar de muziekschool. Zo leuk!
En we hadden iemand te eten, wat hartstikke gezellig was. Zonder stress vooraf van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dochter is al ver met haar surprise.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
quote:Op donderdag 24 november 2022 08:21 schreef Sumppi het volgende:
CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dochter is al ver met haar surprise.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2022 08:21 schreef Sumppi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dochter is al ver met haar surprise.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
Haha ja, ze schrok zich rot. Al was zij direct zorgzaam en voelde zich erg schuldig. Dus dat was gelijk "ga op de bank onder een dekentje". En thee en baileys met warme chocolademelk etc.quote:Op donderdag 24 november 2022 16:03 schreef Sumppi het volgende:
Jammer is dat, Donna. Zonde dat er zoveel leegstand is. Wij zijn net wel geslaagd in het dorp voor een kinderfeestje. Ik koop ook vaak daar omdat het zo fijn is dat die winkels in het dorp zitten.
CotS, dat is alleen maar zorgzaam. Je moeder zal wel op hebben gekeken dat je plotseling aan kwam waaien.
Wat jammerquote:Op donderdag 24 november 2022 11:05 schreef Donna het volgende:
Het nadeel van wonen in een (groot) dorp met veel leegstand. 3x het centrum op en neer en nog geen cadeaujes gescoord terwijl mijn lijstjes er hele normale dingen op hebben.
Ja de pandhuur is hier ook enorm hoog. Niemand die zich er nog vestigen wil. Helaas.quote:Op donderdag 24 november 2022 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat jammer
Komt denk ik ook door al het online geshop van tegenwoordig. Alleen het maak het stadsbeeld zo ongezellig
Het priegelwerk vind ik lastiger en dat heb je al gedaan. Mooie kleur en wat een mega haaknaald.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:44 schreef Patapon het volgende:
Garen en haaknaald voor de kattenmand is binnen!
[ afbeelding ]
Hopelijk lukt het me....
Gelukkig viel het mee.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:49 schreef Sarabi het volgende:
Tandarts viel mee, nu wel een beetje beurs gevoel. Ze zijn toch 1 uur bezig geweest.
Dat lijkt em zwaar haken! Maar je kan het welquote:Op donderdag 24 november 2022 17:44 schreef Patapon het volgende:
Garen en haaknaald voor de kattenmand is binnen!
[ afbeelding ]
Hopelijk lukt het me....
Oef... sterktequote:Op donderdag 24 november 2022 17:49 schreef Sarabi het volgende:
Tandarts viel mee, nu wel een beetje beurs gevoel. Ze zijn toch 1 uur bezig geweest.
TV kijken en een beetje tekenen/schilderenquote:Op donderdag 24 november 2022 18:12 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Gelukkig viel het mee.
Wat zijn de avondplannen hier? Ik heb altijd zo'n zin om vanalles te doen, maar 's avonds ben ik zo gaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |