Wow wat een feestdag! Genietse!quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:04 schreef Sumppi het volgende:
Wij waren vandaag de stad in. De eerste oliebol van het jaar gegeten. En vanmiddag hebben we een kerstboom om mogen hakken.
Straks pakjesavond.
Beterschapjes meisquote:Op zaterdag 3 december 2022 17:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dag.
Veel plezier nog vanavond
Wij zijn net thuis van bier bezorgen.
Nu even voetbal kijken en daarna in een warm bad.
Ik voel me nog steeds niet 100%
Wat ga je doen vandaag?quote:Op zondag 4 december 2022 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Uit mezelf goed geslapen vannacht, kon ook goed wakker worden, was prima
Even een ronde Fok doen en dan naar mijn hobbykamer.
Advent haken, teken/schrijf-challenge inhalen, tekenen en thee drinkenquote:
Jammer, schoonfamilie begint hier nu toch over kerstplannen.quote:Op maandag 28 november 2022 12:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja sowieso een drukke maand dan.
Maandag gaan we eten bij mijn ouders en Paul & De Sint kijken.
Verder is er nog weinig bekend over kerst en daar kan ik eigenlijk slecht tegen
Met mijn familie wordt er denk ik niets gedaan, dus dan gaan we 1e kerstdag alleen even brunchen bij mijn ouders.
Van schoonfamilie nog niets gehoord maar die zijn altijd van last minute alles plannen
Eigenlijk wil ik er naar vragen maar wil ook geen slapende honden wakker maken het liefst heb ik dat ze niets doen.
Wat leukquote:Op zondag 4 december 2022 14:21 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een soort knuffelradiator. Zo werd het ding in ieder geval verkocht bij het huis, maar hij doet het niet. Laten maken was geen prioriteit.
Maar deze feestdagen heb ik er toch nut voor gevonden. Ik ga er de kaarten ophangen. De slinger had ik ooit gekocht om zelf te maken, maar toen bleek dat ik gepriegel met vilt vreselijk vind. Heeft m’n vriendin hem voor me gemaakt. Net als het sneeuwpopje.
En dit jaar wil middelste me graag helpen met de kerstkaarten, dus dit jaar doen we kaarten.
Dan ga je hem ook niet meer eng vindenquote:Op zondag 4 december 2022 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat is die slinger tof!
Hier de hele middag gehaakt aan een kerstman En na zes uur haken en tekenen mag ik nu wel even niksen, vind ik.
HEX is trouwens een geniaal boek! Leest zo lekker weg en helemaal niet eng? misschien komt dat nog Ben nu op een kwart. Misschien ben ik heul dapper
Ik vind het belachelijk dat je niks over dat onderwerp kan zeggenquote:
Ik verbaas mij over veel dingen die momenteel spelen.quote:Op zondag 4 december 2022 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat je niks over dat onderwerp kan zeggen
Nou na de feestdagen maak ik Sintversieringen en Sint-Maartenversierignen voor volgend jaar. Ik heb besloten de foto's ook gewoon te delen, dan maar mensen op mijn dak. 'k Word er vast hard van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |