Dat klinkt idd als een fijne dagquote:Op woensdag 23 november 2022 20:24 schreef Sumppi het volgende:
Het was hier een goede dag. Oudergesprek op school was positief. Daarna lekker in het zonnetje zitten kletsen met een heel leuke moeder, terwijl de kinderen speelden. Thuis de kinderen wat kunnen helpen met hun surprises, wat heel gezellig was.
Zoon heeft de gitaren in de studiekamer ontdekt en wil opeens wel een proefles proberen, dus volgende week met twee kinderen naar de muziekschool. Zo leuk!
En we hadden iemand te eten, wat hartstikke gezellig was. Zonder stress vooraf van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dochter is al ver met haar surprise.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
quote:Op donderdag 24 november 2022 08:21 schreef Sumppi het volgende:
CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dochter is al ver met haar surprise.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2022 08:21 schreef Sumppi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dochter is al ver met haar surprise.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
Haha ja, ze schrok zich rot. Al was zij direct zorgzaam en voelde zich erg schuldig. Dus dat was gelijk "ga op de bank onder een dekentje". En thee en baileys met warme chocolademelk etc.quote:Op donderdag 24 november 2022 16:03 schreef Sumppi het volgende:
Jammer is dat, Donna. Zonde dat er zoveel leegstand is. Wij zijn net wel geslaagd in het dorp voor een kinderfeestje. Ik koop ook vaak daar omdat het zo fijn is dat die winkels in het dorp zitten.
CotS, dat is alleen maar zorgzaam. Je moeder zal wel op hebben gekeken dat je plotseling aan kwam waaien.
Wat jammerquote:Op donderdag 24 november 2022 11:05 schreef Donna het volgende:
Het nadeel van wonen in een (groot) dorp met veel leegstand. 3x het centrum op en neer en nog geen cadeaujes gescoord terwijl mijn lijstjes er hele normale dingen op hebben.
Ja de pandhuur is hier ook enorm hoog. Niemand die zich er nog vestigen wil. Helaas.quote:Op donderdag 24 november 2022 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat jammer
Komt denk ik ook door al het online geshop van tegenwoordig. Alleen het maak het stadsbeeld zo ongezellig
Het priegelwerk vind ik lastiger en dat heb je al gedaan. Mooie kleur en wat een mega haaknaald.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:44 schreef Patapon het volgende:
Garen en haaknaald voor de kattenmand is binnen!
[ afbeelding ]
Hopelijk lukt het me....
Gelukkig viel het mee.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:49 schreef Sarabi het volgende:
Tandarts viel mee, nu wel een beetje beurs gevoel. Ze zijn toch 1 uur bezig geweest.
Dat lijkt em zwaar haken! Maar je kan het welquote:Op donderdag 24 november 2022 17:44 schreef Patapon het volgende:
Garen en haaknaald voor de kattenmand is binnen!
[ afbeelding ]
Hopelijk lukt het me....
Oef... sterktequote:Op donderdag 24 november 2022 17:49 schreef Sarabi het volgende:
Tandarts viel mee, nu wel een beetje beurs gevoel. Ze zijn toch 1 uur bezig geweest.
TV kijken en een beetje tekenen/schilderenquote:Op donderdag 24 november 2022 18:12 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Gelukkig viel het mee.
Wat zijn de avondplannen hier? Ik heb altijd zo'n zin om vanalles te doen, maar 's avonds ben ik zo gaar.
Ga dan eerder wat doenquote:Op donderdag 24 november 2022 18:31 schreef Patapon het volgende:
Wachten op de AH.... zo'n hekel aan. Net als je denkt ik ga maar wat doen staan ze voor de deur.
Wat een drukte met het bezorgen. Geen tijd voor een wijntje in bad later op de avond?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:14 schreef Sarabi het volgende:
Hier stond een warm bad en een wijntje op de planning. Maar dar gaat niet door. We zijn bier aan het bezorgen.
Ga je relaxen en een serie kijken?
Dat deed ik eerder deze week bij makkelijk te volgen series. Fijn is dat.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
TV kijken en een beetje tekenen/schilderen
quote:Op donderdag 24 november 2022 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ga dan eerder wat doenDan hoef je minder lang te wachten, want dan zijn ze er
Dat klinkt inderdaad niet heel ontspannendquote:Op donderdag 24 november 2022 18:33 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat een drukte met het bezorgen. Geen tijd voor een wijntje in bad later op de avond?
Ik denk dat ik wat ga lezen of kijken. Ik heb alleen dingen op m'n lijst als: München -in angesichts des Krieges, Im Westen nichts neues, enz. Past niet echt bij een ontspannen avondje.
[..]
You can do itquote:Op donderdag 24 november 2022 21:33 schreef Donna het volgende:
Ik heb deze week vrij, maar net wel even de verloning klaargezet anders kunnen we lang wachten op salaris met z'n allen.![]()
En nu zit ik een beetje mijn tijd te verdoen. Zo nog maar even borduren. Mijn moeder zei vanmiddag; dat krijg je nooit klaar voor de kerst. En nu wil ik een beetje het tegendeel bewijzen ondanks dat ik eigenlijk wel weet dat het idd onmogelijk is.
Oef... dat is heel pittigquote:Op donderdag 24 november 2022 21:30 schreef Sarabi het volgende:
Ik zat fout, we zijn pas rond 23u thuis![]()
Maar goed dan zijn we zondag ook eens een keer vrij.
Dat werd een latertje.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:30 schreef Sarabi het volgende:
Ik zat fout, we zijn pas rond 23u thuis![]()
Maar goed dan zijn we zondag ook eens een keer vrij.
Sterkte, nu een dutje een optie?quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:00 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb vanmiddag 5 kinderen in huis. En ik heb amper geslapen.
Jep. Betekend dat mijn weekje vrij er ook op zit.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Morgen crea bea's al weer bijna weekend, wat gaan de dagen toch snel voorbij.
Nee, ik heb geholpen met het sjouwen van zakken zandcement en ik moet zo nog boodschappen doen om die vijf kinderen van eten te kunnen voorzien.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterkte, nu een dutje een optie?
O dat is dan wel weer minder. Op naar het volgende vrije weekjequote:Op vrijdag 25 november 2022 09:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Jep. Betekend dat mijn weekje vrij er ook op zit.
Flink drukke dag dus. Succes!quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:51 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Nee, ik heb geholpen met het sjouwen van zakken zandcement en ik moet zo nog boodschappen doen om die vijf kinderen van eten te kunnen voorzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:12 schreef Sarabi het volgende:
Ik had me trouwens misgeteld met de kerstkaarten. Ik ben al klaarmaar die ene die nu voor de helft af is maak ik nog wel gewoon voor de fun.
Net nieuw borduurpakket besteld, had nu wat korting dankzij black friday.Dat ziet er heel leuk uit. WIlde ook iets van een geboorte tegel borduren toen voor mijn kinderen maar die vinden er geen van alle wat aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ook maar niet gedaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nog niet op de planning. Niks om naar uit te kijken nog haha.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan wel weer minder. Op naar het volgende vrije weekje
Veel succes en plezier vandaag en morgen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Flink drukke dag dus. Succes!
Wij gaan zo even onze bar opbouwen. Morgen mogen we ons bier schenken op een muziekfestival. Ik ben heel benieuwd wat we kunnen verwachten.
Die zijn wel heel cutequote:Op vrijdag 25 november 2022 14:25 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had nog tijd om koekjes te bakken met de kleuter. Een keer uit een pakje vanwege de leuke uitstekers.![]()
En het ruikt hier nu heerlijk!
Ik zit letterlijk hardop te lachenquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:52 schreef Sumppi het volgende:
Kleuter wilde niet kneden:
'zo kneden kan ik niet en dan krijg ik ook nog eens vieze handen'
'je kunt het misschien nog niet, maar dan oefenen we. Vieze handen vind je niet fijn, die kunnen we wassen na het kneden.'
'nee, ik kan dat niet, doe jij het maar.'
'hmm, en hoe ga je dat dan later doen als jouw kindjes koekjes willen bakken?' (ze wil tig kinderen)
'Dan breng ik ze bij jou en zeg ik: 'ze willen koekjes bakken. Ik ga even op de bank uitrusten, want ik heb weer een baby in m'n buik. PFFFF. En als jij dood bent vraag ik het aan papa, die kan dat ook wel.'
Uiteindelijk heeft ze toch haar handen in het deeg gestoken en vond ze het wel lekker voelen.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:52 schreef Sumppi het volgende:
'je kunt het misschien nog niet, maar dan oefenen we. Vieze handen vind je niet fijn, die kunnen we wassen na het kneden.'
'hmm, en hoe ga je dat dan later doen als jouw kindjes koekjes willen bakken?' (ze wil tig kinderen)
'Dan breng ik ze bij jou en zeg ik: 'ze willen koekjes bakken. Ik ga even op de bank uitrusten, want ik heb weer een baby in m'n buik. PFFFF. En als jij dood bent vraag ik het aan papa, die kan dat ook wel.'
Uiteindelijk heeft ze toch haar handen in het deeg gestoken en vond ze het wel lekker voelen.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:15 schreef Sumppi het volgende:
De kinderen hebben net fruit gegeten en schillen achter gelaten op tafel. Ondertussen klooien ze wat op de bank.
'Kom jongens, we gaan naar boven'
Ik (sarcastisch): 'ja hoor, ik ruim alles wel op.'
'DANKJEEE!' en weg zijn ze.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:52 schreef Sumppi het volgende:
'Dan breng ik ze bij jou en zeg ik: 'ze willen koekjes bakken. Ik ga even op de bank uitrusten, want ik heb weer een baby in m'n buik. PFFFF.' En als jij dood bent vraag ik het aan papa, die kan dat ook wel.'
Jouw kinderen zijn geweldigquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:15 schreef Sumppi het volgende:
De kinderen hebben net fruit gegeten en schillen achter gelaten op tafel. Ondertussen klooien ze wat op de bank.
'Kom jongens, we gaan naar boven'
Ik (sarcastisch): 'ja hoor, ik ruim alles wel op.'
'DANKJEEE!' en weg zijn ze.
![]()
![]()
Zo te horen heb je genoeg gedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voor de tweede keer driekwartier aan de telefoon gehangen voor iemand, met de bank. Ze krijgt iets niet geregeld. Ik hoop dat het nu geregeld is, want een derde keer trek ik echt nietheb het eigenlijk een beetje gehad...
quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo te horen heb je genoeg gedaan.
Hopelijk is het nu geregeld en anders moet die persoon even iemand anders vragen.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar ik kan toch moeilijk nee zeggen als ze het weer vraagt?
Hey Child, als je iets niet trekt moet je voor zelf opkomen. En dat is dan ook nee zeggen tegen iemandquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar ik kan toch moeilijk nee zeggen als ze het weer vraagt?
Ik ga nee zeggen. An sich trek ik het wel, alleen er zijn mensen (hulpverleners) die haar beter kunnen helpen en meer verstand hebben van dit soort zaken dan ik.quote:Op zaterdag 26 november 2022 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child, als je iets niet trekt moet je voor zelf opkomen. En dat is dan ook nee zeggen tegen iemand
Iemand helpen is heel mooi, maar niet ten koste van je zelf.
Oh zo leuk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:25 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had nog tijd om koekjes te bakken met de kleuter. Een keer uit een pakje vanwege de leuke uitstekers.![]()
En het ruikt hier nu heerlijk!
Het droogt zeker wel, het vocht trekt in het hout dus of de pigmenten mooi overkomen weet ik niet. In dat geval een beetje gesso, maar ik denk dat het niet nodig is voor een surprisequote:Op zaterdag 26 november 2022 14:09 schreef Sumppi het volgende:
Zou plakkaatverf op waterbasis hechten op onbehandeld hout? Het is voor een surprise en het belangrijkste is dat het droogt…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
Goedzo!quote:Op zaterdag 26 november 2022 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga nee zeggen. An sich trek ik het wel, alleen er zijn mensen (hulpverleners) die haar beter kunnen helpen en meer verstand hebben van dit soort zaken dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |