abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 2 december 2022 @ 09:33:07 #226
388664 crew  Dotteke
pi_206905957
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 09:19 schreef Sumppi het volgende:
Afwachten maar weer... -O-
Ja, meer kunnen we toch niet doen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206905969
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dikke knuffel lieve schat :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 2 december 2022 @ 09:41:05 #228
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206906039
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
*;
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206906200
Ik heb nu twee uur alleen, voor ik de kinderen op ga halen. En nu kan ik niet bedenken wat te doen. Breien, lezen, nieuws kijken, huishouden??
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206906203
Man is met de hond naar kantoor. _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator vrijdag 2 december 2022 @ 10:04:42 #231
382129 crew  Donna
pi_206906280
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 09:57 schreef Sumppi het volgende:
Man is met de hond naar kantoor. _O-
Hahaha dan ben je dus echt echt alleen!
pi_206906397
Ja. :D

Ik hoef zelfs niet te wandelen met de hond vandaag. Heb muziek hard aangezet en ben wolletjes aan het uitzoeken. *O*
  vrijdag 2 december 2022 @ 10:18:58 #233
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206906435
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 10:15 schreef Sumppi het volgende:

Ik hoef zelfs niet te wandelen met de hond vandaag. Heb muziek hard aangezet en ben wolletjes aan het uitzoeken. *O*
Niiice *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 2 december 2022 @ 10:53:46 #234
382129 crew  Donna
pi_206906841
J
quote:

Klinkt heerlijk!

Ik ben aan het werk, vanmiddag kruidnoten bakken met m'n dochters.
Nouja, zij gaan er wss met 1 vinger aan zitten en daarna op de bank wachten tot ik klaar ben. :Y)
pi_206906856
quote:

Lekker O+ geniet ervan!
pi_206906868
Ik ben nog een beetje aan het bijkomen van het concert gisteren.

Vanavond uitgebreid uit eten met mijn man en nichtje. Hopelijk is proef ik er wat van want mijn neus zit verstopt.
pi_206906898
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 10:53 schreef Donna het volgende:
J
[..]
Klinkt heerlijk!

Ik ben aan het werk, vanmiddag kruidnoten bakken met m'n dochters.
Nouja, zij gaan er wss met 1 vinger aan zitten en daarna op de bank wachten tot ik klaar ben. :Y)
Gezellig! Doen we eigenlijk ook elk jaar, maar dit jaar slaan we over.

Hier hadden we niet goed overlegd, dus gister lag er nog een mega zak kruidnoten van chocolade, 2 mega zakken strooigoed, 3 staven, enz. Man heeft nu de e.e.a. meegenomen naar kantoor. :')
pi_206906920
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 10:55 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben nog een beetje aan het bijkomen van het concert gisteren.

Vanavond uitgebreid uit eten met mijn man en nichtje. Hopelijk is proef ik er wat van want mijn neus zit verstopt.
Oh wat tof dat jullie naar een concert waren! Welke band?
pi_206907050
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 10:59 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Oh wat tof dat jullie naar een concert waren! Welke band?
Mammoth, Halestorm en Alter Bridge
Maar wij kwamen vooral voor Halestorm
pi_206908597
Halestorm ken ik wel. ^O^

Ik zag vanmiddag dat Eels weer naar Nederland komt. O+
pi_206908712
Niks voor jullie waarschijnlijk, maar zie dat ze ook een nieuw album hebben. *O*

En via Eels ben ik nu weer bij Radiohead. O+
pi_206909123
-O- ik heb een heel leuk patroon van een Piet en sint. Dus ik denk leuk Piet haken. Alleen ik weet dus niet welke kleur, wat ik ook kies, mensen worden boos op me -O- ik dacht eerst aan roetveeg, maar dan worden mensen boos. Maar bij bruin ook. Roetveeg is het leukste... maar ik kan niet kiezen omdat ik geen conflict wil -O- en nu eigenlijk geen zin meer daardoor... -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door ChildoftheStars op 02-12-2022 15:03:21 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206909720
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 13:44 schreef Sumppi het volgende:
Niks voor jullie waarschijnlijk, maar zie dat ze ook een nieuw album hebben. *O*

En via Eels ben ik nu weer bij Radiohead. O+
Ik luister echt te weinig muziek :@ zelfs het nieuwe album van Halestorm heb ik maar 1x beluisterd

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 14:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
-O- ik heb een heel leuk patroon van een Piet en sint. Dus ik denk leuk Piet haken. Alleen ik weet dus niet welke kleur, wat ik ook kies, mensen worden boos op me -O- ik dacht eerst aan roetveeg, maar dan worden mensen boos. Maar bij bruin ook. Roetveeg is het leukste... maar ik kan niet kiezen omdat ik geen conflict wil -O- en nu eigenlijk geen zin meer daardoor... -O-
Je maakt hem toch voor jezelf dan maakt het niet uit wat je kiest
pi_206909872
Waarschijnlijk ben ik teveel een people pleaser
pi_206909973
Zouden er mensen boos worden die bij je thuis komen? :{
pi_206910069
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 15:41 schreef Sumppi het volgende:
Zouden er mensen boos worden die bij je thuis komen? :{
De discussie is heel heftig in mijn omgeving
Terwijl hij maatschappelijk best wel voorbij is gewaaid geloof ik
pi_206910124
Weten ze dat je roetveeg prima vindt? Dan hoeven ze ook niet gek op te kijken..
pi_206910172
In de bibliotheek heb ik om die reden alleen Sinterklazen, de boot en mutsen neergezet bij de boekjes. :X
pi_206910569
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 15:59 schreef Sumppi het volgende:
In de bibliotheek heb ik om die reden alleen Sinterklazen, de boot en mutsen neergezet bij de boekjes. :X
Wat jammer -O-
pi_206910638
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 16:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat jammer -O-
Ja, klein dorp en pro zwart, geloof ik.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')