Ja, meer kunnen we toch niet doen.quote:
Dikke knuffel lieve schatquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, meer kunnen we toch niet doen.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, meer kunnen we toch niet doen.
Niiicequote:Op vrijdag 2 december 2022 10:15 schreef Sumppi het volgende:
Ja.![]()
Ik hoef zelfs niet te wandelen met de hond vandaag. Heb muziek hard aangezet en ben wolletjes aan het uitzoeken.
Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:15 schreef Sumppi het volgende:
Ja.![]()
Ik hoef zelfs niet te wandelen met de hond vandaag. Heb muziek hard aangezet en ben wolletjes aan het uitzoeken.
Lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:15 schreef Sumppi het volgende:
Ja.![]()
Gezellig! Doen we eigenlijk ook elk jaar, maar dit jaar slaan we over.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:53 schreef Donna het volgende:
J
[..]
Klinkt heerlijk!
Ik ben aan het werk, vanmiddag kruidnoten bakken met m'n dochters.
Nouja, zij gaan er wss met 1 vinger aan zitten en daarna op de bank wachten tot ik klaar ben.
Oh wat tof dat jullie naar een concert waren! Welke band?quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:55 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben nog een beetje aan het bijkomen van het concert gisteren.
Vanavond uitgebreid uit eten met mijn man en nichtje. Hopelijk is proef ik er wat van want mijn neus zit verstopt.
Mammoth, Halestorm en Alter Bridgequote:Op vrijdag 2 december 2022 10:59 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Oh wat tof dat jullie naar een concert waren! Welke band?
Ik luister echt te weinig muziekquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:44 schreef Sumppi het volgende:
Niks voor jullie waarschijnlijk, maar zie dat ze ook een nieuw album hebben.
En via Eels ben ik nu weer bij Radiohead.
Je maakt hem toch voor jezelf dan maakt het niet uit wat je kiestquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik heb een heel leuk patroon van een Piet en sint. Dus ik denk leuk Piet haken. Alleen ik weet dus niet welke kleur, wat ik ook kies, mensen worden boos op me
ik dacht eerst aan roetveeg, maar dan worden mensen boos. Maar bij bruin ook. Roetveeg is het leukste... maar ik kan niet kiezen omdat ik geen conflict wil
en nu eigenlijk geen zin meer daardoor...
De discussie is heel heftig in mijn omgevingquote:Op vrijdag 2 december 2022 15:41 schreef Sumppi het volgende:
Zouden er mensen boos worden die bij je thuis komen?
Wat jammerquote:Op vrijdag 2 december 2022 15:59 schreef Sumppi het volgende:
In de bibliotheek heb ik om die reden alleen Sinterklazen, de boot en mutsen neergezet bij de boekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |