abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 4 december 2022 @ 15:00:41 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206939619
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 14:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het zijn o.a. van die "geef een bolletje touw door om verbinding te maken" dertien in een dozijn dingen die hij een eigen draai geeft, maar dan met directies van miljoenen bedrijven.

Geen echt voorbeeld, maar hij is in staat om bij het Havenbedrijf met de directie vlotten te gaan bouwen als teambuildingsactiviteit.

Hoe belachelijker het van een afstandje lijkt, hoe mooier hij het vindt om het verkocht te krijgen. En ze pikken het altijd, want het is duur dus dan moet het goed zijn.
Hoe duurder, hoe serieuzer ze het nemen idd _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 4 december 2022 @ 15:02:09 #100
338319 ZarB
Piña colada
pi_206939638
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 14:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het zijn o.a. van die "geef een bolletje touw door om verbinding te maken" dertien in een dozijn dingen die hij een eigen draai geeft, maar dan met directies van miljoenen bedrijven.

Geen echt voorbeeld, maar hij is in staat om bij het Havenbedrijf met de directie vlotten te gaan bouwen als teambuildingsactiviteit.

Hoe belachelijker het van een afstandje lijkt, hoe mooier hij het vindt om het verkocht te krijgen. En ze pikken het altijd, want het is duur dus dan moet het goed zijn.
De directie die zulke lui inhuurt doet dat op z'n beurt ook weer voor de buhne. Als ik kijk naar de teams waar ik in heb gewerkt moesten we zo nu en dan dat soort bullcrap doen terwijl niemand erop zat te wachten maar omdat het team weer eens niet functioneerde moesten de teamleiders toch íets doen. Dus om hun verantwoordelijkheid te nemen huurden ze maar weer een gebakken lucht bedrijfje in.

Eigenlijk is het gewoon mega sad. Hoe dat soort processen werken.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zondag 4 december 2022 @ 15:02:42 #101
338319 ZarB
Piña colada
pi_206939649
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 15:00 schreef Molo het volgende:

[..]
Hoe duurder, hoe serieuzer ze het nemen idd _O-
Ook dat ja. :')
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_206939667
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 14:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het zijn o.a. van die "geef een bolletje touw door om verbinding te maken" dertien in een dozijn dingen die hij een eigen draai geeft, maar dan met directies van miljoenen bedrijven.

Geen echt voorbeeld, maar hij is in staat om bij het Havenbedrijf met de directie vlotten te gaan bouwen als teambuildingsactiviteit.

Hoe belachelijker het van een afstandje lijkt, hoe mooier hij het vindt om het verkocht te krijgen. En ze pikken het altijd, want het is duur dus dan moet het goed zijn.
Volgende stap :P Een boek (laten) schrijven en dat per honderden tegelijk aansmeren bij opdrachtgevers, "voor het personeel"
  zondag 4 december 2022 @ 15:08:39 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206939733
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 15:02 schreef ZarB het volgende:

[..]
De directie die zulke lui inhuurt doet dat op z'n beurt ook weer voor de buhne. Als ik kijk naar de teams waar ik in heb gewerkt moesten we zo nu en dan dat soort bullcrap doen terwijl niemand erop zat te wachten maar omdat het team weer eens niet functioneerde moesten de teamleiders toch íets doen. Dus om hun verantwoordelijkheid te nemen huurden ze maar weer een gebakken lucht bedrijfje in.

Eigenlijk is het gewoon mega sad. Hoe dat soort processen werken.
Dat is ook het verdienmodel geweest van Emile Ratelband die mensen over hete kolen heen liet lopen, denk ik :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_206939754
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 15:02 schreef ZarB het volgende:

[..]
De directie die zulke lui inhuurt doet dat op z'n beurt ook weer voor de buhne. Als ik kijk naar de teams waar ik in heb gewerkt moesten we zo nu en dan dat soort bullcrap doen terwijl niemand erop zat te wachten maar omdat het team weer eens niet functioneerde moesten de teamleiders toch íets doen. Dus om hun verantwoordelijkheid te nemen huurden ze maar weer een gebakken lucht bedrijfje in.

Eigenlijk is het gewoon mega sad. Hoe dat soort processen werken.
Ja, dat is het. Er werken in Nederland tienduizenden lifecoaches, transitiecoachen, loopbaancoaches. Allemaal bullshitbanen die niets toevoegen. En dat met nijpende tekorten in alle sectoren.

Maar ja, je krijgt die mensen met geen mogelijkheid weer terug in een normale baan. Het zijn allemaal zeer gemiddelde HBO'ers die met hun bedrijf minimaal netto een ton per jaar overhouden. Die gaan echt niet meer voor een derde voor dat geld ergens bij bejaarden aan een bed staan.
pi_206939774
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 15:02 schreef ZarB het volgende:

[..]
De directie die zulke lui inhuurt doet dat op z'n beurt ook weer voor de buhne. Als ik kijk naar de teams waar ik in heb gewerkt moesten we zo nu en dan dat soort bullcrap doen terwijl niemand erop zat te wachten maar omdat het team weer eens niet functioneerde moesten de teamleiders toch íets doen. Dus om hun verantwoordelijkheid te nemen huurden ze maar weer een gebakken lucht bedrijfje in.

Eigenlijk is het gewoon mega sad. Hoe dat soort processen werken.
"No one ever got fired for hiring McKinsey"
pi_206939809
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 15:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, dat is het. Er werken in Nederland tienduizenden lifecoaches, transitiecoachen, loopbaancoaches. Allemaal bullshitbanen die niets toevoegen. En dat met nijpende tekorten in alle sectoren.

Maar ja, je krijgt die mensen met geen mogelijkheid weer terug in een normale baan. Het zijn allemaal zeer gemiddelde HBO'ers die met hun bedrijf minimaal netto een ton per jaar overhouden. Die gaan echt niet meer voor een derde voor dat geld ergens bij bejaarden aan een bed staan.
Van die tienduizenden is waarschijnlijk 90% aan het sappelen voor omgerekend een minimum loontje. Ik heb zo'n vermoeden dat het erg topzwaar is qua verdiensten. Is ook een beetje een zelfversterkende spiraal natuurlijk.
pi_206939840
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 15:14 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Van die tienduizenden is waarschijnlijk 90% aan het sappelen voor omgerekend een minimum loontje. Ik heb zo'n vermoeden dat het erg topzwaar is qua verdiensten. Is ook een beetje een zelfversterkende spiraal natuurlijk.
Ik denk het niet. Ik denk dat al die lui die zich als zodanig profileren en fulltime daar mee bezig zijn, aanzienlijk meer verdienen dan ze deden voor ze er aan begonnen.
pi_206940228
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 15:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat al die lui die zich als zodanig profileren en fulltime daar mee bezig zijn, aanzienlijk meer verdienen dan ze deden voor ze er aan begonnen.
Ik geef toe dat ik de cijfers niet weet, maar zouden dat er echt zoveel zijn dan? Ik geloof gerust dat er véél zijn die bakken met geld verdienen. Maar ken ook (direct) gevallen van uiterst gelikte online aanwezigheid maar 5 uur per week werk oid of waarbij het werk meer een office manager achtige baan is, of af en toe een projectje van een paar weken.

Enfin, denk dat we het nooit zullen weten
pi_206940360
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 15:00 schreef Molo het volgende:

[..]
Hoe duurder, hoe serieuzer ze het nemen idd _O-
Daarom is het ook niet verbazend dat zulke bedrijven miljoenen verspillen zoals het havenbedrijf aan de container exchange route.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 4 december 2022 @ 17:27:04 #110
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_206941733
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 14:10 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Respect, de Balenciaga van de coachingwereld _O_
Het is gewoon een troll bedrijf, waarom zie ik het nu pas. Het verklaart zoveel ;(
pi_206943281
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 17:27 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Het is gewoon een troll bedrijf, waarom zie ik het nu pas. Het verklaart zoveel ;(
Kan niet anders toch met wat ze ieder jaar uitbrengen en wat ze er voor vragen?

pi_206944914
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2022 19:12 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Kan niet anders toch met wat ze ieder jaar uitbrengen en wat ze er voor vragen?

[ afbeelding ]
https://clothbase.com/ite(...)ace-parka_balenciaga



$5,050
  zondag 4 december 2022 @ 21:02:16 #113
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206944945
quote:
Met de huidige gasprijzen is dit wel lekker warm en wellicht een slimme investering voor als je veel thuis bent
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 4 december 2022 @ 21:38:58 #114
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206945532
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 15:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, dat is het. Er werken in Nederland tienduizenden lifecoaches, transitiecoachen, loopbaancoaches. Allemaal bullshitbanen die niets toevoegen. En dat met nijpende tekorten in alle sectoren.

Maar ja, je krijgt die mensen met geen mogelijkheid weer terug in een normale baan. Het zijn allemaal zeer gemiddelde HBO'ers die met hun bedrijf minimaal netto een ton per jaar overhouden. Die gaan echt niet meer voor een derde voor dat geld ergens bij bejaarden aan een bed staan.
Er is iets gruwelijks mis met dit maatschappij
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  zondag 4 december 2022 @ 21:51:52 #115
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206945699
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 17:27 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Het is gewoon een troll pedo bedrijf, waarom zie ik het nu pas. Het verklaart zoveel ;(
Kanye saw it coming
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206962230
quote:
𝐈𝐤 𝐬𝐭𝐚 𝐩𝐞𝐫𝐩𝐥𝐞𝐱.

Mijn zoontje van 9 komt thuis uit school.

Ze zijn volop bezig met boekbesprekingen.

Hij vertelt opgewonden: vandaag was er er een kindje in mijn klas die het zo spannend vond dat hij zijn boekbespreking moest houden, dat hij er zelfs van moest overgeven!

Mijn zoontje was er zichtbaar van onder de indruk.

De boekbespreking was ook niet top gegaan.

Hij had te zacht en te snel gepraat.

Het resultaat?

Een 6,5.

Een 6,5?!

Dat kindje had een 10 moeten krijgen!

Voor zijn dapperheid.

Zijn inzet.

Dat hij daar is gaan staan en zijn boekbespreking heeft gedaan, hoe spannend hij het ook vond.

Wat doet dit met het kind die zo'n dappere daad heeft verricht?

Wat doet dit met de andere kinderen in de klas?

Welke boodschap geeft het onderwijs hiermee af?

'Spanning is niet goed.'

'Zorg dat je je spanning onder controle krijgt, dan krijg je een hoger cijfer.'

Hier ligt de basis voor faalangst.

Voor het zien van angst als een probleem, als iets wat niet ‘goed’ is, waar we vanaf moeten.

Alsjeblieft, kan dit anders?

#angst #onderwijs #faalangst
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Echt ga weg mens. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 6 december 2022 @ 07:26:40 #117
269689 crew  Viv
pi_206962277
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 15:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, dat is het. Er werken in Nederland tienduizenden lifecoaches, transitiecoachen, loopbaancoaches. Allemaal bullshitbanen die niets toevoegen. En dat met nijpende tekorten in alle sectoren.

Maar ja, je krijgt die mensen met geen mogelijkheid weer terug in een normale baan. Het zijn allemaal zeer gemiddelde HBO'ers die met hun bedrijf minimaal netto een ton per jaar overhouden. Die gaan echt niet meer voor een derde voor dat geld ergens bij bejaarden aan een bed staan.
Wij hebben ook een geen leuke maatschappij gecreëerd door onder andere een bullshit-plan door te voeren "Nederland kenniseconomie". Mbo is flut en leuk voor achterlijke mensen en een normaal mens moet minimaal hbo geschoold zijn met als resultaat dat bijna niemand een rubbertje van een kraan kan vervangen.

Ik heb op de tijdlijn van mijn LinkedIn inmiddels 33 communicatiewetenschappers, 21 psychologen, 43 therapeuten en meer bullshitopleidingen zien afstuderen maar geen mens die met vol trots durft te zeggen dat ze met hun mbo klaar zijn en stukadoor, timmerman, elektricien of loodgieter willen zijn omdat ze bang zijn uitgelachen te worden.

Jammer dit. :N

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 07:26 schreef Viv het volgende:

[..]
Terechte klacht, maar was al besproken. ;) Vanaf hier: Molo in KLB / Nepverhalen op LinkedIn #11 - #ik #ik #ik
Hij kwam gisteren bij mij voorbij dus kon het niet echt weten. :@
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 6 december 2022 @ 07:42:56 #119
269689 crew  Viv
pi_206962330
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2022 07:27 schreef HSG het volgende:

[..]
Wij hebben ook een geen leuke maatschappij gecreëerd door onder andere een bullshit-plan door te voeren "Nederland kenniseconomie". Mbo is flut en leuk voor achterlijke mensen en een normaal mens moet minimaal hbo geschoold zijn met als resultaat dat bijna niemand een rubbertje van een kraan kan vervangen.

Ik heb op de tijdlijn van mijn LinkedIn inmiddels 33 communicatiewetenschappers, 21 psychologen, 43 therapeuten en meer bullshitopleidingen zien afstuderen maar geen mens die met vol trots durft te zeggen dat ze met hun mbo klaar zijn en stukadoor, timmerman, elektricien of loodgieter willen zijn omdat ze bang zijn uitgelachen te worden.

Jammer dit. :N
Dit! Gelukkig is er wel een tegengeluid inmiddels:

Maar die jarenlange nadruk op kenniseconomie, kenniswerkers en hoogopgeleiden zal nog heel lang merkbaar blijven. :{
quote:
[..]
Hij kwam gisteren bij mij voorbij dus kon het niet echt weten. :@
Kan gebeuren! Blij dat je die parel niet misgelopen bent. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 06-12-2022 07:48:20 ]
pi_206962552
Ja echt he, blokken die gasten!
pi_206963063
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 07:42 schreef Viv het volgende:

[..]
Dit! Gelukkig is er wel een tegengeluid inmiddels:

Maar die jarenlange nadruk op kenniseconomie, kenniswerkers en hoogopgeleiden zal nog heel lang merkbaar blijven. :{
[..]
Kan gebeuren! Blij dat je die parel niet misgelopen bent. ;)
Zij heeft gewoon keihard een punt. Zo'n debiel land zijn wij inderdaad geworden. Iemand die inderdaad vrijetijdskunde heeft gestudeerd noemen wij hoogopgeleid maar het is een studie waarbij je niet meer verder hoeft te studeren.

En inderdaad een automonteur, elektricien, IT'er, monteur voor waterpompen of wat dan ook moeten continue bijleren. Vooral IT'ers trouwens. Komt er een nieuwe Windows? Hup in de boeken en examen halen. Nieuw softwareversie? Hopla een cursus wordt zo geregeld en studeren zul je.

En waarom? Vanwege de nieuwe functionaliteiten en allerlei andere zaken die een software, Windows of ander Microsoft- Oracle- of wat dan ook leverancierpakket bevat. Vooral systeembeheerders (mbo/hbo) zijn continue bezig bij te leren en kennis bij te spijkeren en voordat ze een examen kunnen doen zijn al een paar weken verder. Puur omdat de IT-wereld om de haverklap verandert.

Nog steeds durven mensen dan te roepen "ach dat doe je toch zo even".
NEE!!!

Maar als morgen korstluiting heb en in de meterkast een schakelaartje omzetten helpt niet meer dan ga ik niet met mijn handen aan de elektriek zitten. Dan bel ik met alle liefde een elektriën op. Dat kost mij misschien een hoop geld maar dat betaal ik met alle liefde.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 6 december 2022 @ 12:58:36 #122
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206965169
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:39 schreef HSG het volgende:

[..]
Zij heeft gewoon keihard een punt. Zo'n debiel land zijn wij inderdaad geworden. Iemand die inderdaad vrijetijdskunde heeft gestudeerd noemen wij hoogopgeleid maar het is een studie waarbij je niet meer verder hoeft te studeren.

En inderdaad een automonteur, elektricien, IT'er, monteur voor waterpompen of wat dan ook moeten continue bijleren. Vooral IT'ers trouwens. Komt er een nieuwe Windows? Hup in de boeken en examen halen. Nieuw softwareversie? Hopla een cursus wordt zo geregeld en studeren zul je.

En waarom? Vanwege de nieuwe functionaliteiten en allerlei andere zaken die een software, Windows of ander Microsoft- Oracle- of wat dan ook leverancierpakket bevat. Vooral systeembeheerders (mbo/hbo) zijn continue bezig bij te leren en kennis bij te spijkeren en voordat ze een examen kunnen doen zijn al een paar weken verder. Puur omdat de IT-wereld om de haverklap verandert.

Nog steeds durven mensen dan te roepen "ach dat doe je toch zo even".
NEE!!!

Maar als morgen korstluiting heb en in de meterkast een schakelaartje omzetten helpt niet meer dan ga ik niet met mijn handen aan de elektriek zitten. Dan bel ik met alle liefde een elektriën op. Dat kost mij misschien een hoop geld maar dat betaal ik met alle liefde.
Waarom betalen werkgevers gemiddeld meer voor een vrijetijdskundige dan een loodgiteer en elektricien (in dienst) dan?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206965175
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:58 schreef corehype het volgende:

[..]
Waarom betalen werkgevers gemiddeld meer voor een vrijetijdskundige dan een loodgiteer en elektricien (in dienst) dan?
Omdat ze naar het papiertje kijken en denken "die is hoogopgeleid en die is laagopgeleid". Meer niet.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206966141
Stukje nietszeggende recruiter proza met wat open deuren en veel nutteloze onzin. Uiteraard afgesloten met diepzinnige fotoshoot foto in zwart/wit.

quote:
De arbeidsmarkt is kapot.

Dit kan niets nieuws voor je zijn, deze eerste regel…

De arbeidsmarkt is al jaren kapot maar het heeft nu zijn hoogtepunt bereikt. Dat de arbeidsmarkt kapot is merk je aan alles; enorme pieken in personeelstekorten, werkgevers blijven nog veelal aan hun eisen vasthouden terwijl werknemers écht iets anders willen, het ziekteverzuim is nog nooit zo hoog geweest en de disbalans tussen vraag en aanbod is enorm.

De arbeidsmarkt is een klein radartje in een groot systeem waar alles met elkaar verbonden is. Op veel vlakken in dat systeem zie je scheuren; knetterhoge inflatie, mensen op zoek naar iets anders dan de maatschappij hen te bieden heeft, bizar hoge huizenprijzen, voedsel- en gastekorten, oorlog, de introductie van een nieuwe digitale munt, meer topdown druk etc.
Voor mij voelt het huidige systeem als een pan met een klapperende deksel die al lange tijd op hoog vuur staat met een inhoud die spoedig zal overkoken.

We naderen het einde van het jaar en ik lees zoals gewoonlijk allerlei recruitmenttrends voor 2023. Ik kan me daar deels in vinden. Ik ben van mening dat er inderdaad een disbalans zal blijven in de match tussen vraag en aanbod maar als ik nog verder vooruit kijk denk ik dat de rol van werk, de invulling van werk, de plek van werk in de maatschappij en in het leven van mensen drastisch zal veranderen. We staan op een keerpunt waar we mogen kiezen….

Als je het aan mij vraagt wordt de cruciale vraag de komende tijd voor iedereen (dus ook werkgever en werknemer):
Blijf je graag bij het oude vertrouwde in een uitgeput en oververmoeid systeem dat écht zijn einde nadert of accepteer je dat dit niet langer zo door kan gaan en pak je de verantwoordelijkheid over jouw eigen toekomst, én zet je de verandering in gang die jij nodig hebt en wenst te zien?

Jij mag kiezen…
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktop
٩๏̯͡๏)۶
pi_206966276
quote:
Stiekem droom ik er van om dé expose Batman van LinkedIn te zijn

Soms krijg ik privé berichten met verschrikkelijk nare teksten.

De aller naarste privé berichten bevatten taalgebruik waar de honden geen brood van lusten.

Die houd ik voor mezelf, anders word ik zeker door LinkedIn verwijderd.

De ‘normale’ berichten bevatten teksten als dit:

Wat ben jij een dom wijf. Met je vlammen. Loser.

Echt een zeikverhaal. Dit heb je zeker verzonnen!
Niemand wil dit lezen!!!!

Zoek je aandacht met je LinkedIn verhalen?
Wie denk je wel niet wie je bent!

Iedereen mag iets vinden.

Maar moet dat zo grof?

Met een grote bek achter het hek?

Waar je veilig achter je beeldscherm zit?

Stiekem droom ik ervan om deze aso’s te exposen.

Deze mensen leven er voor om je uit de tent te lokken.

Waarom?

Omdat ze zelf geen interessant profiel hebben.

Geen interessante content kunnen maken.

En geen aandacht krijgen.

Voor nu ben ik lekker aan het vlammen met mijn eigen bedrijf.

Maar mocht je ooit een LinkedIn Batsign zien, dan weet je genoeg


Gewoon weer zelfpromotie, lekker cliche weer met standaard foto eronder.

En die reacties ook weer:

quote:
Iedereen is vrij om wat te vinden, maar waarom voel je de behoefte om zoets aan iemand te sturen? Echt... WHY?

Je bent een prachtige vrouw, met een interessant verhaal en goede content. En dat is intimiderend, met je vlammen. 😉
Lekker doorvlammen, meid! 🔥💪

En houd in je achterhoofd: hurt people hurt people...
:').
  dinsdag 6 december 2022 @ 14:47:01 #126
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_206966538
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:14 schreef Ronald het volgende:
Stukje nietszeggende recruiter proza met wat open deuren en veel nutteloze onzin. Uiteraard afgesloten met diepzinnige fotoshoot foto in zwart/wit.
[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktop
Ik heb echt zo'n grafhekel aan die open spaties tussen de zinnen door. Welke mongool heeft dat bedacht?
soooo, da's mooi!
  dinsdag 6 december 2022 @ 16:01:06 #127
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_206967484
Ander ergernisje van mij: Recruiters die je een In-mail/berichtje sturen voor een kopje koffie of kennis te maken. Immers had je een heel interessant profiel.

quote:
Aangezien ik enthousiast ben over jouw profiel, zend ik je dit bericht. Binnen Brunel Legal ben ik namelijk verantwoordelijk voor de detachering en bemiddeling van juristen bij de gemeente en (semi)Rijksoverheid en overige partijen (o.a. techniek/bedrijfsleven).

Op dit moment hebben wij diverse mooie functies die passen bij jouw werkervaring en achtergrond. Je kunt bijvoorbeeld denken aan het ministerie van VWS, de Belastingdienst, de RVO en bijvoorbeeld de IND met locaties verspreid door het hele land. Ik ben dan ook benieuwd waar jij naar opzoek bent in een volgende uitdaging.
Heel aardig natuurlijk, ware het niet dat ik al in directe dienst van de Belastingdienst. Staat ook gewoon op mijn profiel. En dan vragen of ik het zie zitten om weer uitzendkracht te worden :') _! :N Gap, lees even voordat je iets verstuurd. Vermoed dat ie zijn quotum aan verstuurde berichtjes moest halen.
Aan het typen...
  dinsdag 6 december 2022 @ 16:03:49 #128
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_206967528
quote:
16s.gif Op dinsdag 6 december 2022 16:01 schreef Gibson88 het volgende:
Ander ergernisje van mij: Recruiters die je een In-mail/berichtje sturen voor een kopje koffie of kennis te maken. Immers had je een heel interessant profiel.
[..]
Heel aardig natuurlijk, ware het niet dat ik al in directe dienst van de Belastingdienst. Staat ook gewoon op mijn profiel. En dan vragen of ik het zie zitten om weer uitzendkracht te worden :') _! :N Gap, lees even voordat je iets verstuurd. Vermoed dat ie zijn quotum aan verstuurde berichtjes moest halen.
Gewoon kop koffie met hem doen toch? Beetje trollen etc.
pi_206978804
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 15:35 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Alstjeblief zeg.
[..]
Geen idee wat ze dan doet. Aanwijzen wie kleur heeft en wie niet?
Aan de hand van dit stuk gereedschap?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206982229
Alleen OP gelezen, maar dit is echt de meest terechte klacht ooit op FOK!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_206983215
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 07:42 schreef Viv het volgende:

[..]
Dit! Gelukkig is er wel een tegengeluid inmiddels:

Maar die jarenlange nadruk op kenniseconomie, kenniswerkers en hoogopgeleiden zal nog heel lang merkbaar blijven. :{
[..]
Kan gebeuren! Blij dat je die parel niet misgelopen bent. ;)
Die zwagerman een een doorgedraaide huismoeder die in zichzelf is gaan geloven. Ze heeft geen punt. In de regel zijn MBOers de minder intelligente leden van de samenleving. Daar is niks aan gelogen. Die zijn ook nodig. En in sommige gevallen verdienen ze zelfs flink meer dan sommige HBO/WO mensen. :Y
pi_206983234
quote:
16s.gif Op dinsdag 6 december 2022 16:01 schreef Gibson88 het volgende:
Ander ergernisje van mij: Recruiters die je een In-mail/berichtje sturen voor een kopje koffie of kennis te maken. Immers had je een heel interessant profiel.
[..]
Heel aardig natuurlijk, ware het niet dat ik al in directe dienst van de Belastingdienst. Staat ook gewoon op mijn profiel. En dan vragen of ik het zie zitten om weer uitzendkracht te worden :') _! :N Gap, lees even voordat je iets verstuurd. Vermoed dat ie zijn quotum aan verstuurde berichtjes moest halen.
Tja met de schaarste momenteel op de arbeidsmarkt...hoe lang zal het duren voor ze interesse proberen te kweken door het berichtje met neuken? te starten.
pi_206983290
quote:
16s.gif Op dinsdag 6 december 2022 16:01 schreef Gibson88 het volgende:
Ander ergernisje van mij: Recruiters die je een In-mail/berichtje sturen voor een kopje koffie of kennis te maken. Immers had je een heel interessant profiel.
[..]
Heel aardig natuurlijk, ware het niet dat ik al in directe dienst van de Belastingdienst. Staat ook gewoon op mijn profiel. En dan vragen of ik het zie zitten om weer uitzendkracht te worden :') _! :N Gap, lees even voordat je iets verstuurd. Vermoed dat ie zijn quotum aan verstuurde berichtjes moest halen.
Recruiters is een klacht op zich.
Van de week een LinkedIn bericht vol spelfouten van een bureau. En 2 uur later nóg een bericht van hetzelfde bureau, maar dan van een andere recruiter :')
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 7 december 2022 @ 16:40:22 #134
269689 crew  Viv
pi_206983745
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:56 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Die zwagerman een een doorgedraaide huismoeder die in zichzelf is gaan geloven. Ze heeft geen punt. In de regel zijn MBOers de minder intelligente leden van de samenleving. Daar is niks aan gelogen. Die zijn ook nodig. En in sommige gevallen verdienen ze zelfs flink meer dan sommige HBO/WO mensen. :Y
Uiteraard is het zo dat je in het algemeen voor een hbo/wo-studie een hoger IQ nodig hebt dan op het mbo. Maar haar punt is dat we als maatschappij ook andere kwaliteiten nodig hebben dan een hoog IQ, en dat die kwaliteiten niet ondergeschikt of minderwaardig zijn. Zoals jij ook zegt: die mensen zijn ook nodig.

De focus ligt laatste decennia op een zo hoog mogelijk niveau behalen, en dat is een doel op zichzelf geworden. In plaats van kijken waar leerlingen/studenten het beste op hun plek zijn, waar ze warm voor lopen en wat ze goed af gaat, is er een hele industrie ontstaan van huiswerkbegeleiding en bijlessen, om koste wat het kost het onderste uit de kan te halen.

Ik heb dat overigens zelf ook ondervonden. Ik zat op het vwo, en had wel interesse in twee hbo-studies (pabo en verloskunde). Maar dat schoof ik aan de kant, omdat het "zonde" zou zijn als je ook universiteit kan. Volgens mij heeft niemand dat zo letterlijk tegen mij gezegd, maar toch. Wie met een vwo-diploma naar het hbo ging, had wat uit te leggen. Uiteindelijk heb ik als coassistent gynaecologie & obstetrie met een verloskundige meegelopen, en geconcludeerd dat die een leukere baan hebben dan de arts. :{
pi_206987079
quote:
Will DJ-ing make me a better leader?! 😵

Research says yes! Having hobbies that are unrelated to your work show to have many benefits. The best part is: they will eventually help you in your day-to-day job as well.

◼️ Hobbies provide mental clarity and reduce stress levels. This enhances your ability to see things from a new perspective.
◼️ Hobbies enhance your ability to learn and challenge and expands your innovative thinking.
◼️Hobbies remind you to keep learning - one of the most important skills there is!

A year ago I wouldn’t think that DJ-ing after work would make me so happy, but here we are! Definitely reminds me to appreciate experimenting with new things every now and then!

(Looking very focused but enjoying myself - I promise 😜)
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

"Kijk ik ben DJ en post dat op LinkedIn".
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206987083
quote:
Zo’n 6 jaar geleden werd ik op staande voet ontslagen. Bij een bedrijf waar ik me altijd voor 300% had ingezet, waardoor ze in ruim 2 jaar tijd van 20 naar 50+ medewerkers waren gegroeid. Het raakte me diep, ik was het belangrijkste onderdeel van m’n leven kwijtgeraakt.

Toen dit gebeurd was, kon ik niet anders dan de tijd nemen voor mezelf om na te denken. Hoe nu verder? Maar na een aantal weken begon ik me gelukkig al beter te voelen. Ik leerde er het positieve van in te zien en vanaf dat moment gebeurde er iets met me.

Ineens kwam ik op het idee om voor mezelf te beginnen. Waarom niet? Wat had ik te verliezen? Dit klonk telkens door m’n hoofd. Ik kon het in ieder geval proberen.

Na een aantal weken te hebben nagedacht, besloot ik ervoor te gaan. Doodeng was het, maar al na de eerste maand had ik een paar top bedrijven gevonden waarvoor ik mocht werken. Mijn eerste twee successen werden na vier weken al een feit! Ik kon bijna niet geloven dat ik al zo snel een mooie omzet kon genereren. Ik verdiende ineens vier keer meer dan in loondienst en vond het geweldig om developers zo goed te kunnen helpen. Wat als ik nooit was ontslagen? Dan was dit dus nooit op mijn pad gekomen.

Wat er dus ook gebeurt in je carrière, je bent echt veel sterker dan je denkt.
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

quote:
Het raakte me diep, ik was het belangrijkste onderdeel van m’n leven kwijtgeraakt.
Dus je werk daar was het belangrijkste onderdeel van je leven?

Echt.... :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206987393
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:19 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android
[..]
Dus je werk daar was het belangrijkste onderdeel van je leven?

Echt.... :')
Goede reacties wel onder haar post, zoveel vragen over dat opstaande voet ontslag, dan moet je echt wat misdaan hebben.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  woensdag 7 december 2022 @ 20:44:50 #138
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206987473
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:39 schreef Bombvis het volgende:

[..]
Goede reacties wel onder haar post, zoveel vragen over dat opstaande voet ontslag, dan moet je echt wat misdaan hebben.
Ja ze voelde het op straat gezet worden bij reorganisatie als 'op staande voet ontslagen worden'.

Dom wijf :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206987882
quote:
Bij een bedrijf waar ik me altijd voor 300% had ingezet
Gewoon je eigen schuld, voor echt fantastische resultaten moet je je voor 450% inzetten.
pi_206988469
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja ze voelde het op straat gezet worden bij reorganisatie als 'op staande voet ontslagen worden'.

Dom wijf :')
Dat inderdaad. Ik dacht eerst dat ze haar baas op zijn bek had geslagen of zo. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 7 december 2022 @ 21:59:08 #141
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_206988672
Ze heeft het aangepast naar 'per direct' maar ik vind het ook wel vreemd dat een bedrijf groeit van 20 naar 50 man en deze persoon zich 300% inzet en er dan wordt uitgegooid. Niet heel erg logisch, ik zou er bijna van gaan denken dat de nieuwelingen het beter deden ofzo. Waarom post je dat op LinkedIn... Maar dat kun je je bij elke post afvragen.
pi_206989682
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:19 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

"Kijk ik ben DJ en post dat op LinkedIn".
Wow wat een hip meisje! Ze draait natuurlijk op echte underground feestjes.
pi_206991097
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2022 23:01 schreef boskameel het volgende:

[..]
Wow wat een hip meisje! Ze draait natuurlijk op echte underground feestjes.
Ook dat nog! Snel zet het op LinkedIn.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206991850
quote:
OJAH! Ik had ook nog een boek geschreven. En potdikke wat een mooie reacties komen erop.

Het boek is nu 3 maanden uit, in 1 maand was de eerste druk uitverkocht, de tweede loopt goed. Wat een voorrecht. En vooral dat mensen teruggeven dat ze er echt veel aan hebben.

En hier kun je even loeren in het boek.. Geniet ervan!

#boek #auteur #coaching #training #leiderschap #bokscoaching

PS: Ik ben in te zetten als spreker! DM voor meer info.
_O- :')

https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktop

Niet per se een nep verhaal, maar wel kansloos..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_206995264
Gespot vandaag.

Vrouw waarvan de auto van haar dooie man wordt opgehaald en daar een jank verhaal op linkedin zet.. why oh why heb je geen vrienden familie die dit wellicht wel boeit :?

quote:

Oprichter Wisdom Coaching | Life & Business Alchemy voor ondernemers & leiders op zoek naar meer | Writer | Artist |

‘𝘔𝘰𝘳𝘨𝘦𝘯 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘵 𝘥𝘦 𝘢𝘶𝘵𝘰 𝘷𝘢𝘯 𝘶𝘸 𝘮𝘢𝘯 𝘰𝘱𝘨𝘦𝘩𝘢𝘢𝘭𝘥’.⁣

Bam. Weer eentje. ⁣
Elke dag zijn er naast het grote verdriet, dit soort confrontaties. ⁣

Post aan ‘de weduwe van de heer Rossmeisl’. Zijn naam die van bankrekeningen verdwijnt. Gesprekken op school die ik alleen voer. Zijn telefoon die wordt afgesloten. En nu de auto.⁣

‘𝘔𝘰𝘳𝘨𝘦𝘯 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘵 𝘥𝘦 𝘢𝘶𝘵𝘰 𝘷𝘢𝘯 𝘶𝘸 𝘮𝘢𝘯 𝘰𝘱𝘨𝘦𝘩𝘢𝘢𝘭𝘥’.⁣

Serge hield van auto’s. Niet van alle auto’s, helemaal niet. Maar wel van ZIJN auto. ⁣

Hij genoot van de luxe om elke paar jaar weer de stoerste variant uit te kiezen. Voor hem een sport en voor de kids een feestje. Want of het nou lag aan de verlichting, de velgen of de boxen, papa had toch de stoerste auto van iedereen. ⁣

En toen kwam vorig jaar de Mustang. Eindelijk een stoere 𝘦𝘭𝘦𝘬𝘵𝘳𝘪𝘴𝘤𝘩𝘦 bak, dus die moest het worden. Maar dat was natuurlijk niet de echte reden. De echte reden was dat hij wist hoe gek ik op paarden ben. Dus ‘de auto met de pony’, die moest het zijn 🐎.⁣

“𝘚𝘤𝘩𝘢𝘵𝘫𝘦”, zei je met een knipoog toen je ‘m had opgehaald, “𝘥𝘦𝘻𝘦 𝘪𝘴 𝘦𝘪𝘨𝘦𝘯𝘭𝘪𝘫𝘬 𝘷𝘰𝘰𝘳 𝘫𝘰𝘶. 𝘏𝘦𝘣 𝘫𝘦 𝘦𝘪𝘯𝘥𝘦𝘭𝘪𝘫𝘬 𝘦𝘦𝘯 𝘴𝘵𝘰𝘦𝘳𝘦 𝘷𝘦𝘯𝘵 𝘌𝘕 𝘦𝘦𝘯 𝘱𝘢𝘢𝘳𝘥 😜.”⁣

Een stoere vent met een paard.. Een droom die helaas al snel in duigen viel, want je hebt er amper in kunnen rijden.
Ruim negen maanden heeft hij trappelend voor de deur gestaan, maar jij had andere dingen te doen. Jij lag te vechten voor je leven.⁣

En na, wat nu blijkt, ons laatste bezoek aan het Radboud, liep je moeizaam van de auto naar ons huis. ⁣

“𝘚𝘤𝘩𝘢𝘵𝘫𝘦, zei je, “𝘮𝘢𝘢𝘬 𝘯𝘰𝘨 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘦𝘦𝘯 𝘧𝘰𝘵𝘰, 𝘷𝘢𝘯 𝘮𝘪𝘫 𝘮𝘦𝘵 𝘥𝘦 𝘔𝘶𝘴𝘵𝘢𝘯𝘨. 𝘋𝘢’𝘴 𝘭𝘦𝘶𝘬 𝘷𝘰𝘰𝘳 𝘥𝘦 𝘬𝘪𝘥𝘴. 𝘋𝘢𝘯 𝘩𝘦𝘣𝘣𝘦𝘯 𝘻𝘦 𝘥𝘦 𝘪𝘯 𝘪𝘦𝘥𝘦𝘳 𝘨𝘦𝘷𝘢𝘭 𝘥𝘦 𝘧𝘰𝘵𝘰 𝘯𝘰𝘨!”⁣

Dan hebben ze in ieder geval de foto nog…⁣

𝘎𝘦𝘭𝘶𝘬𝘬𝘪𝘨 hebben we de foto nog. Want elke dag verdwijnt er wel een stukje Serge. ⁣

Je auto? Weg. Je bankrekening? Weg. Je naam op de post? Weg. Je laptop? Weg.⁣

Maar ik WIL niet dat je verdwijnt. Ik wil niet dat al die dingen die jou zo jou maakten uit ons leven worden weggehaald en uitgezet. ⁣

Ik wil het niet. ⁣

En dus schrijf ik er maar over. En vertel ik erover. En laat ik je schoenen gewoon nog in de kamer staan. Je jas nog aan de kapstok hangen en je aftershave nog in het kastje staan. ⁣

Ik wil niet dat je verdwijnt en ik wil niet dat je weg bent. En dus haal ik je terug. Met deze verhalen. Over jou, over ons en over onze liefde.⁣

‘𝘔𝘰𝘳𝘨𝘦𝘯 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘵 𝘥𝘦 𝘢𝘶𝘵𝘰 𝘷𝘢𝘯 𝘶𝘸 𝘮𝘢𝘯 𝘰𝘱𝘨𝘦𝘩𝘢𝘢𝘭𝘥’.⁣



“𝘋𝘢𝘵 𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘭𝘦𝘮𝘢𝘢𝘭 𝘨𝘰𝘦𝘥. 𝘏𝘰𝘦 𝘭𝘢𝘢𝘵..?”
  donderdag 8 december 2022 @ 16:41:32 #146
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206995647
Klassieke Mustang? Waarom zou je die wegdoen?
Of is het een leasebak mach E
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_206997924
quote:
13s.gif Op donderdag 8 december 2022 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
Gespot vandaag.

Vrouw waarvan de auto van haar dooie man wordt opgehaald en daar een jank verhaal op linkedin zet.. why oh why heb je geen vrienden familie die dit wellicht wel boeit :?
[..]

:r
Sneu hoor, maar wat bezielt mensen om zoiets op LinkedIn te zetten?
Gatverdamme
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_206998280
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 16:41 schreef daNpy het volgende:
Klassieke Mustang? Waarom zou je die wegdoen?
Of is het een leasebak mach E
Staat in het stuk. De electrische variant. Leasebak, niets van die vent bij dus.
  donderdag 8 december 2022 @ 21:05:44 #149
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_206999576
quote:
13s.gif Op donderdag 8 december 2022 15:59 schreef Duiveltja het volgende:
Gespot vandaag.

Vrouw waarvan de auto van haar dooie man wordt opgehaald en daar een jank verhaal op linkedin zet.. why oh why heb je geen vrienden familie die dit wellicht wel boeit :?
[..]

Ook bijzonder triest dat je zoveel status haalt uit iets triviaals als de stoerste auto hebben. Wat voor les geef je je kinderen dan mee :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 9 december 2022 @ 13:13:02 #150
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_207006071
Ha die Kromkamp heb ik ook voorbij zien komen op mijn tijdlijn :')
Aan het typen...
pi_207006132
quote:
Ik ben niet perfect.
Er zijn mensen die beter in mijn werk zijn dan ik.

Maar ik probeer wel iedere dag beter te zijn dan gisteren.
Om betere adviezen te geven, van meer waarde te zijn voor mijn klanten.

Soms lees ik oude adviezen terug, gewoon om te kijken of ik ze nu nog zo zou geven.
Vaak is dat niet het geval en geef ik nu andere adviezen dan ik toen deed.
Dan denk ik; cool, ben ik toch weer beter geworden.
Toen hadden m’n klanten er al veel aan. Nu dus nog meer.

In een veranderende wereld is groei belangrijker dan de illusie van perfectie.
Hoe is dat voor jullie?

#Dailyeaprinciple
Interessant? Ik publiceer regelmatig dit soort inzichten, volg mij of de hashtag en klik op het bel icoon 🔔 om er meer van mee te krijgen! #durf #gewoondoen #persoonlijkeontwikkeling
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

<O)
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 9 december 2022 @ 13:23:35 #152
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_207006196
quote:
Is dat een hoer?
soooo, da's mooi!
pi_207006401
quote:
Ik dacht dat het een collega van me was, 2 druppels water qua communicatie.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 12 december 2022 @ 20:31:36 #154
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_207059269
Passen hier ook de jankverhalen van mensen die opgeklommen zijn van VMBO naar HBO of WO en de bijbehorende sneren naar oude docenten die nooit in hun geloofden?
  maandag 12 december 2022 @ 20:34:16 #155
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207059303
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 20:31 schreef Piperidine het volgende:
Passen hier ook de jankverhalen van mensen die opgeklommen zijn van VMBO naar HBO of WO en de bijbehorende sneren naar oude docenten die nooit in hun geloofden?
Ja hoor.
With love :*
  maandag 12 december 2022 @ 20:39:58 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207059361
Met bonuspunten als ze daarna coach zijn geworden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207062517
quote:
Toen ik 6 jaar geleden vertelde dat ik voor mezelf ging beginnen, kreeg ik de ene na de andere negatieve reactie. Al m’n vrienden en (vage) kennissen studeerden nog of werkten in loondienst en ze vonden hier iets van.

‘Ben je niet veel te jong om nu al voor jezelf te gaan werken?’
‘Ik denk dat het gaat mislukken bij Marije, ze gaat vast snel failliet.’
‘Moet je niet meer werkervaring op gaan doen voor een werkgever?’
‘Heb je wel genoeg geld om rond te kunnen komen zonder salaris?’

Deze opmerkingen raakten me, maar probeerde ik aan me voorbij te laten gaan, het was al eng genoeg om de stap te zetten. Maar ergens gaf het me ook de kracht en motivatie om het tegendeel te gaan bewijzen.

De eerste week werd ik met raar gevoel wakker, ik had een rotgevoel in m’n buik. Nog 0 euro verdiend. Het voelde kwetsbaar en onzeker. Dus besloot ik lange dagen te gaan maken, in de hoop dat het me wat zou gaan opleveren.

Bizar genoeg werd hierdoor op de tweede dag als ‘ondernemer’ mijn eerste samenwerking al een feit! Ik kon het nog bijna niet geloven. Na dagenlang werken was het me gelukt: in de derde week had ik twee senior .NET developers weten te plaatsen. Er viel een grote pak van mijn schouders. Het was gewoon gelukt!

Zo zie je maar, laat je niet tegenhouden door de meningen van anderen. Geloof in jezelf en ga ervoor. Dan komt alles goed. Echt waar!
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Ah kijk weer zo'n verhaal van dezelfde persoon.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 13 december 2022 @ 10:25:28 #158
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_207063470
quote:
Ik dacht dat ik niet goed genoeg was.
Ik was ongeveer 32 toen ik werd gevraagd als marketing directeur van één van de toonaangevende merken op gebied van marketing, maar ik dacht dat ik er nog niet klaar voor was.
Te jong. Te onervaren. Niet goed genoeg.
Ik dacht dat anderen beter waren.

Maar niets bleek minder waar!
Het was IK die werd gevraagd voor deze functie.
Best bijzonder om op je 32ste al benoemd te worden tot marketing directeur van zo’n giga merk als L’Oréal.

Iedereen zag het aankomen.
Behalve ik!

Niemand was verbaasd.
Behalve ik.

Ik was super blij maar vond het ergens ook echt wel spannend.
Zag het totaal niet aankomen. Had het niet verwacht. Kon ik dit wel?
Misschien was het bescheidenheid. Misschien was het een gebrek aan zelfvertrouwen.

Ik weet het niet maar wat ik wel weet is dat dit specifieke moment me toen zo’n enorme wake-up call heeft gegeven! Een enorme boost!

Want wat zonde dat ik mezelf toen zo klein ‘dacht’.
Dat ik dacht minder te zijn dan een ander terwijl niets minder waar was.

Trots maar iets wat zenuwachtig, ging ik aan de slag en deed mijn ding zoals ik altijd mijn ding deed. Veranderde e.e.a. in de organisatiestructuur, herstructureerde teams, lanceerde super gave merken, was creatief bezig als marketeer, mocht regelmatig naar het hoofdkantoor in Parijs om mee te praten over de toekomstplannen en ontmoette super veel leuke interessante mensen.

Het was een super gave job!
Waar ik me als een vis in het water voelde.
Waar ik heel erg goed in was.
En waar ik ongelofelijk veel heb geleerd.

Die baan waar ik vroeger van droomde, deed ik nu gewoon!

Iedereen blij. Resultaten super goed.
En mijn zelfvertrouwen kreeg toen natuurlijk een geweldige boost.
Ik besloot om me nooit meer te laten stoppen door kritische stemmen van binnen.
Om mezelf nooit meer klein te denken.

Ik ben dankbaar dat anderen toentertijd in mij zagen wat ik zelf nog niet kon zien.
Ik ben dankbaar dat ik me niet heb laten tegenhouden door overtuigingen dat ik nog niet goed genoeg was.
En ik ben dankbaar dat dit aanbod voor deze baan en de resultaten die ik daardoor kon boeken voorgoed afrekende met dit gevoel van ‘minder zijn’.

Binnenkort geef ik weer een webinar over persoonlijke overtuigingen die je kunnen belemmeren in je ondernemerschap en wat je daar aan kan doen. Inschrijven (gratis) kan via link in bio of hier:
[linkje en selfie weggehaald]

Liefs Nicoline 💋
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_207063511
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 20:31 schreef Piperidine het volgende:
Passen hier ook de jankverhalen van mensen die opgeklommen zijn van VMBO naar HBO of WO en de bijbehorende sneren naar oude docenten die nooit in hun geloofden?
Oh echt, wat is dat een hype zeg, alsof iedereen opeens dezelfde communicatietraininggevolgd heeft ofzo, of heeft een of andere coach of influencer iets geroepen over dat je dat soort berichten moet delen om te scoren?
  dinsdag 13 december 2022 @ 10:41:32 #160
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207063589
Ik ben ook begonnen op het VMBO en nooit dergelijke sneren gehad ;(

Misschien ben je gewoon een vervelend persoon als dat tegen je wordt gezegd en je het als volwassene ook nog moet herhalen :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_207063620
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 december 2022 10:25 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Het was ik!

;(
pi_207063675
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2022 10:45 schreef Serinde het volgende:

[..]
Het was ik!

;(
Het is mij, RRRRRRRobert *) *) *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 13 december 2022 @ 11:12:59 #163
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_207063928
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 10:31 schreef LC01 het volgende:

[..]
Oh echt, wat is dat een hype zeg, alsof iedereen opeens dezelfde communicatietraininggevolgd heeft ofzo, of heeft een of andere coach of influencer iets geroepen over dat je dat soort berichten moet delen om te scoren?
Wat mij vooral stoort is dat terug sneren naar de docenten. Van: "jullie geloofden allemaal niet in mij en zeiden dat ik het nooit zou redden. En kijk mij nu!" Het kan best een prima keuze zijn geweest dat Pietje niet in één keer van het VMBO naar de Havo mocht doorstromen, maar dat Pietje juíst deze omweg nodig heeft gehad. Stap voor stap een treetje omhoog en niet in één keer een paar tredes overslaan. Want de mislukte carrière verhalen zie je niet langskomen natuurlijk.
pi_207064176
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 11:12 schreef Piperidine het volgende:

[..]
Wat mij vooral stoort is dat terug sneren naar de docenten. Van: "jullie geloofden allemaal niet in mij en zeiden dat ik het nooit zou redden. En kijk mij nu!" Het kan best een prima keuze zijn geweest dat Pietje niet in één keer van het VMBO naar de Havo mocht doorstromen, maar dat Pietje juíst deze omweg nodig heeft gehad. Stap voor stap een treetje omhoog en niet in één keer een paar tredes overslaan. Want de mislukte carrière verhalen zie je niet langskomen natuurlijk.
Tja, trots zijn op VMBO > MBO > HBO > WO, wat met heel veel bloed, zweet en tranen dan eindelijk gelukt is. Ik snap het niet.
Sowieso hebben die mensen wel een WO-opleiding, maar geen WO-niveau. Maar haalden ze het door vooral heel hard werken. Niks mis mee, maar of je daar een WO-carrière mee volhoudt vraag ik me af...
pi_207064183
Alsof het louter aan de docenten ligt dat jij vmbo scoort. :')
Je moet deels toch zelf leren, huiswerk maken en je best doen op school.
pi_207064310
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2022 11:33 schreef vencodark het volgende:
Alsof het louter aan de docenten ligt dat jij vmbo scoort. :')
Je moet deels toch zelf leren, huiswerk maken en je best doen op school.
Het is ook gewoon luiheid, laksheid en desinteresse in de puber leeftijd, ik las recent nog dat de hersenen biologisch gezien pas tussen de 20 en 25 jaar zijn volgroeid. Dus best logisch dat het carrière pad soms een stuk langer duurt.
٩๏̯͡๏)۶
pi_207064406
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 11:40 schreef Ronald het volgende:

[..]
Het is ook gewoon luiheid, laksheid en desinteresse in de puber leeftijd, ik las recent nog dat de hersenen biologisch gezien pas tussen de 20 en 25 jaar zijn volgroeid. Dus best logisch dat het carrière pad soms een stuk langer duurt.
Vergeet faalangst niet. ;)
En ieder heeft ook een andere leerstijl. Ik ben ook een vbo-er doorgestoomd naar mbo en later hbo.
Zo gaat dat weleens.
pi_207064546
Alle docenten die iets te melden hadden over mijn schoolprestaties zeiden steevast dat ik een hele slimme jongen ben maar dat ik wel wat harder moet werken dan ik deed.

Ik geloofde ze, maar luisterde er niet naar. Nu ben ik in de dertig en heb, na op mijn 27e begonnen te zijn op de universiteit na een mislukt HBO-avontuur dat ik begon nadat ik geen reet uitvoerde in VWO 5 en een HAVO diploma op mijn 18e haalde, mijn scriptie nog niet af.

Zo zie je maar, ook als docenten het goed bedoelen kan de boodschap totaal niet aankomen.

#dailyinspiration #goals #lessen #carriere

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What Would Goku Do
pi_207064592
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2022 11:47 schreef vencodark het volgende:

[..]
Vergeet faalangst niet. ;)
En ieder heeft ook een andere leerstijl. Ik ben ook een vbo-er doorgestoomd naar mbo en later hbo.
Zo gaat dat weleens.
Hier ook met de hakken over de sloot Havo, toen een (nutteloos) MBO diploma en uiteindelijk nog HBO.
٩๏̯͡๏)۶
pi_207067153
quote:
Het is maandag en dus komen de kinderen deze week weer bij mij. Ik kijk ernaar uit om ze weer te zien. Als ze binnenkomen is het direct heel druk. Het is een waterval aan verhalen die ik onmogelijk tegelijk kan volgen. Ik voel onrust en probeer ze allemaal te woord te staan. Ik denk tegelijkertijd: ik kan het niet goed volgen, de helft hoor of begrijp ik niet helemaal en dus stel ik ook niet de juiste vragen...
Ineens word ik kortaf en zeg dat ze rustiger moeten doen en niet zo door elkaar heen moeten praten. En dát heeft effect.

Ze stoppen met het delen van hun enthousiaste verhalen. En zo ontstaat een nieuwe setting waar ik helemaal niet gelukkig mee ben. De uitbundige sfeer is weg en ik zie teleurstelling bij de kinderen. En ik voel me direct schuldig. Shit. Gedachten over tekortschieten komen langs. Ja hoor, ik heb het weer helemaal verpest. Mijn reactie is dat ik door interesse te tonen, probeer te redden wat er nog te redden valt. Terwijl de kinderen afgehaakt zijn en zich terugtrekken in hun kamer, blijf ik alleen achter in de woonkamer met een pot thee en koekjes. En ik baal enorm, want zo gaat het elke keer. Het is een terugkerende teleurstelling.

Twee weken later komen ze weer en ik ben voorbereid. De kinderen komen als altijd als een wervelwind binnen denderen. Ja, ik voel de onrust opkomen én... ben me er bewust van! Ik kies ervoor het proces – dat ik zo goed ken van de vorige keren – te stoppen door in mezelf letterlijk ‘STOP’ te zeggen. Mooi, gevolg is dat ik me direct rustiger voel. En ik denk: ik ga naar al jullie verhalen luisteren, ik neem de tijd, ik ben toereikend. Vervolgens hoor ik mezelf zeggen: ‘Ik wil graag alle verhalen goed horen, dus zouden jullie ze na elkaar willen vertellen?’
En dát gaat helemaal goed. Ieder vertelt vol enthousiasme zijn en haar verhalen en samen genieten we van thee en koekjes. Supergezellig én verlost van een patroon!
:')

https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktop
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 13 december 2022 @ 15:43:28 #171
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207067171
Ik heb echt een schurfthekel gekregen aan LinkedIn, puur door dit topic.
Op de spaarzame keren dat ik op Linkedin kijk lees ik echt nooit zo'n verhaal (wel veren in de reet steek bullshit, maar ok).
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_207067197
quote:
Om te kotsen

En al die reacties ook, misschien nog wel erger. Wat een neppe engerds
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 13 december 2022 @ 15:48:09 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207067201
quote:
quote:
fragment is uit hoofdstuk 'de transformatie' / 'IK BEN GEWELDIG al denk ik van niet'
Echt, ga toch fietsen, druiloor
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207067213
quote:
Wat een ontzettend kut verhaal _O-
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_207067240
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 15:43 schreef daNpy het volgende:
Ik heb echt een schurfthekel gekregen aan LinkedIn, puur door dit topic.
Op de spaarzame keren dat ik op Linkedin kijk lees ik echt nooit zo'n verhaal (wel veren in de reet steek bullshit, maar ok).
Ik heb inmiddels ook een hekel aan LinkedIn, vooral vanwege al die persoonlijke k*t berichten die lekker op de Feesboek horen.. :r
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_207070722
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2022 15:47 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Om te kotsen

En al die reacties ook, misschien nog wel erger. Wat een neppe engerds
quote:
Barbara Le Noble
Content creator voor de nieuwe tijd / wereld, schrijver en fotograaf met een hart voor kinderen/onderwijs. Auteur "Grote Mensen Doen Alsof". Redacteur bij De Andere Krant. Human Design Expert

10 u

Ben je bekend met je Human Design? Wat je hier beschrijft klinkt als iemand met een open wortelcentrum…en/of open Solar Plexus
Mmmm jaja, precies wat ik ook meteen dacht. Even naar het ziekenhuis om de boel weer dicht te laten naaien!

:')
pi_207071676
quote:
‘Zonder plan mag je elke afslag nemen…’

Met die gedachte verkocht ik mijn huis, zonder enig idee wat mijn volgende stap zou zijn. Het enige wat ik wist was dat de omgeving niet meer goed voelde. Daarna verkocht ik mijn auto en gaf heel veel spulletjes weg. Hoe meer ik weg deed, hoe meer ruimte ik voelde.

De meeste mensen verklaarden me voor gek "geef je je zekerheid op?!" en "ga je onder een brug slapen dan?!". Allemaal angsten van henzelf die mij ook niet echt raakten want zekerheid komt voor mij niet van buitenaf maar van binnenuit. Ik vind het echter fascinerend dat zekerheid schijnbaar te vinden is in een vaste baan, een huis of een partner en wanneer iemand iets doet wat niet past in het voor ons bekende hokje we die persoon ‘gek’ vinden in plaats van dat we nieuwsgierig zijn naar beweegredenen.

Dit proces heeft veel vertrouwen gevraagd. De basis van iedere keuze in dit proces is mijn gevoel geweest en daarmee ook kwetsbaarheid, want je open stellen voor het grote onbekende is niet gemakkelijk en best eng.

Buiten je comfortzone ligt in het begin vooral hoofdpijn, en daarna groei.
Mijn eerste nacht in deze campervan heb ik mijn beste vriendin huilend opgebeld: "ik rij steeds over die k*tblokken heen, ik ben helemaal alleen, het is donker, stroom doet het niet en niemand kan helpen".
Die ‘k*tblokken’ zorgen ervoor dat de camper recht staat zodat je geen hoofdpijn krijgt als je slaapt maar het is lastig om ze in je eentje te positioneren. Dit soort keuzes, en zeker als je ze alleen maakt, zijn niet bepaald rozengeur en maneschijn en ik vind het belangrijk dat óók te laten zien. Deze keuzes brengen mij veel maar ze zijn ook ongemakkelijk.

Ik vind kamperen nog steeds niet leuk en het is nog steeds lastig om ‘die k*tblokken’ goed neer te leggen. Ik heb deze campervan o.a. gekocht om mezelf en mijn katten zo veilig en prettig mogelijk van A naar B te verplaatsen. We gaan een nieuw avontuur tegemoet met z’n 3-en. Voorlopig zetten we onze reis in naar Portugal en de volgende afslag zien we daarna weer.

Ik blijf doen wat ik altijd deed: mijn klanten zo goed mogelijk helpen met de inrichting van hun recruitment. Daar verandert niets aan gezien ik al lange tijd remote werk. Ik zit nu echter op een andere plek met een extra bak levenservaring en wellicht kan ik over een tijdje vertellen hoe je wel in je eentje die ‘k*tblokken’ goed kunt leggen 😊

Ik wens je mooie dagen en hoop dat je net als ik in het nieuwe jaar open staat voor nieuwe ervaringen. Vergeet niet dat ze soms een beetje hoofdpijn geven maar daarna veel moois volgt.

Wil je als organisatie of recruiter in 2023 écht eens werk maken van strategisch recruitment? Vanaf 23 januari ben ik weer in de lucht om het daarover te hebben met je. Plannen van een afspraak kan nu al via: https://lnkd.in/emSA5bRF
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

quote:
Mijn eerste nacht in deze campervan heb ik mijn beste vriendin huilend opgebeld:
}:| }:| }:|

|:(
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_207072999
Ik heb geen enkel probleem met mensen die een camper hebben, ik heb wel een probleem met wannabe hippe lui die een camper kopen en vervolgens onophoudelijk van de daken schreeuwen hoe vrij en alternatief en wijs dat ze maakt. Rot op joh, je bent een muts met een camper in Europa waar overal campings en garages zijn, niet een of andere eenzame cowboy in het wilde westen van 1869.
  woensdag 14 december 2022 @ 07:41:36 #179
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207074739
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 december 2022 22:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik heb geen enkel probleem met mensen die een camper hebben, ik heb wel een probleem met wannabe hippe lui die een camper kopen en vervolgens onophoudelijk van de daken schreeuwen hoe vrij en alternatief en wijs dat ze maakt. Rot op joh, je bent een muts met een camper in Europa waar overal campings en garages zijn, niet een of andere eenzame cowboy in het wilde westen van 1869.
Kunnen waarschijnlijk nog geen wiel wisselen of de olie peilen. Met hun HBO zwetsnekken opleiding.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_207077289
In een busje/camper wonen leek me gaaf totdat al die mensen er zo mee gingen pronken. Net als met een exotische reis of zelfs meerdaagse muziekfestivals. Geniet er nog altijd van of zou er van genieten als het ervan komt maar er is echt een stukje glans vanaf als je zoveel mensen er zo overdreven over ziet doen.
What Would Goku Do
pi_207078130
quote:
Vorige maand organiseerde Astek hun jaarlijkse French Business & Recruitment Seminar.

Ieder jaar vindt deze plaats op een andere locatie in Europa en dit jaar was de bestemming Monaco. Mijn koffer bleef helaas voor het weekend in Amsterdam liggen, maar dat mocht de pret niet drukken.

Naast een afvaardiging van Immune-IT en Immune-IT België waren ook teams uit ASTEK Portugal, Conmore Ingenjörsbyrå AB, Astek Iberia, Astek Canada, ASTEK Polska en Astek Middle East uitgenodigd. Het doel van het weekend was het vergroten van de synergie tussen de verschillende landen en kennismaken met elkaar.

Op vrijdag begon de kick-off met een wervelende presentatie van Julien Gavaldon. Hij nam ons mee in de afgelopen jaren en wat de ambities van Astek zijn voor de komende jaren. We sloten de avond af met het eerste thema-feest ‘Prince and Princess Rock’ waar er tot in de late uurtjes werd gedanst.

De zaterdag stond in het thema van workshops en teambuilding. Tijdens de eerste workshop werden de bedrijven in groepen verdeeld, hierin was er ruimte om kennis te maken met elkaar en om te brainstormen over hoe we de synergie tussen de verschillende organisatie kunnen creëren. Het was erg waardevol om te leren hoe de andere organisatie te werk gaan, waar hun uitdagingen liggen en waar we elkaar kunnen versterken om de organisaties verder te ontwikkelen.

De tweede workshop was een teambuildingsopdracht waarin we met ons Immune-IT team onze creativiteit kwijt konden met schilderen, knippen en ons brein. Het resultaat was een schilderij van een hamburger met daarin de belangrijkste ingrediënten voor de kernwaarden van Astek. In de avond konden we tijdens een dinerparty genieten van heerlijk eten en top entertainment. Iedereen had zijn best gedaan om zich te kleden naar het thema 'Gatsby Casino' en het was een mooie gelegenheid om elkaar in een andere setting te leren kennen.

Vanwege het volle programma was er helaas weinig tijd om Monaco te verkennen maar het was een inspirerend en leerzaam weekend. We kijken uit naar de volgende keer!

#Business #Recruitment #Seminar
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Blablablablabla met je enorme inkijk.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 14 december 2022 @ 14:34:26 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207078279
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2022 14:16 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Blablablablabla met je enorme inkijk.
Subtiele tussentettattoo wel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 14 december 2022 @ 14:38:07 #183
269689 crew  Viv
pi_207078315
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 14:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Subtiele tussentettattoo wel
En wat hangen de tetten laag voor haar leeftijd. :@
  woensdag 14 december 2022 @ 14:44:39 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207078374
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 14:38 schreef Viv het volgende:

[..]
En wat hangen de tetten laag voor haar leeftijd. :@
Oh daar kan ik echt geen oordeel over geven vrees ik :D

Maar zo jong is ze sowieso niet meer toch?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 14 december 2022 @ 14:46:38 #185
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207078393
Slechte, rokerige foto met een jurkje dat niet goed past. Professioneel hoor. Een "wervelende" presentatie :")
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 14 december 2022 @ 14:53:13 #186
269689 crew  Viv
pi_207078461
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 14:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Oh daar kan ik echt geen oordeel over geven vrees ik :D
De onderste zijde van haar tetten zit ter hoogte van haar taille, dat vind ik vrij laag.

quote:
Maar zo jong is ze sowieso niet meer toch?
Tussen de 30 en de 40 gok ik op basis van die foto. (Heb niet op haar profiel gekeken naar haar opleidingen.)

Maar goed, dit krijg je er dus van als je niet-professionele foto's op LinkedIn zet. B:)B
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 14 december 2022 @ 14:57:33 #187
269689 crew  Viv
pi_207078485
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 14:46 schreef daNpy het volgende:
Slechte, rokerige foto met een jurkje dat niet goed past. Professioneel hoor. Een "wervelende" presentatie :")
En dan de hamvraag: was deze foto gemaakt tijdens het eerste thema-feest 'Prince and Princess Rock', of tijdens de dinner party met het thema 'Gatsby Casino'? :Y)
  woensdag 14 december 2022 @ 15:00:52 #188
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207078511
Het is toch alleen maar aandachtshoererij. Kutverhaal dat ze in Monaco is geweest, feestjes heeft gehad en als kers op de taart nog een goedkope foto met flink inkijk tot op haar kampertattoo.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_207078513
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2022 14:16 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Blablablablabla met je enorme inkijk.
Dit soort veredelde Feestboekposts zijn de reden waarom ik niet meer op LinkedIn kom dan ik nodig acht. :r
pi_207079213
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 14:38 schreef Viv het volgende:

[..]
En wat hangen de tetten laag voor haar leeftijd. :@
Dat valt wel mee. Waar hangen die van jou? Op je kin?
pi_207079223
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2022 15:00 schreef daNpy het volgende:
Het is toch alleen maar aandachtshoererij. Kutverhaal dat ze in Monaco is geweest, feestjes heeft gehad en als kers op de taart nog een goedkope foto met flink inkijk tot op haar kampertattoo.
Ja het is de instagram generatie. Onzin verhaal + (tiet) foto scoort altijd. Waarom denk je dat die onlyfans modellen zoveel verdienen.

Daarnaast mooi meisje wel en goed figuur. Liever dat die een foto post dan een een 40+er met een bmi boven de 25
  woensdag 14 december 2022 @ 16:20:12 #192
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_207079249
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 december 2022 22:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik heb geen enkel probleem met mensen die een camper hebben, ik heb wel een probleem met wannabe hippe lui die een camper kopen en vervolgens onophoudelijk van de daken schreeuwen hoe vrij en alternatief en wijs dat ze maakt. Rot op joh, je bent een muts met een camper in Europa waar overal campings en garages zijn, niet een of andere eenzame cowboy in het wilde westen van 1869.
Plus rondtrekken in een camper en altijd op zoek moeten zijn naar dumpplekken voor je afvalwater en kraantjes voor je verse water is alles behalve romantisch :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_207079252
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2022 14:16 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Blablablablabla met je enorme inkijk.
Mijn god wat onprofessioneel :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_207079283
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 12:55 schreef viagraap het volgende:
In een busje/camper wonen leek me gaaf totdat al die mensen er zo mee gingen pronken. Net als met een exotische reis of zelfs meerdaagse muziekfestivals. Geniet er nog altijd van of zou er van genieten als het ervan komt maar er is echt een stukje glans vanaf als je zoveel mensen er zo overdreven over ziet doen.
Dat komt omdat mensen meer bezig zijn met kijk mij nu eens. Ik snap bijvoorbeeld een foto van je vreten maken in een restaurant niet en dat dan delen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_207079292
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 16:18 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ja het is de instagram generatie. Onzin verhaal + (tiet) foto scoort altijd. Waarom denk je dat die onlyfans modellen zoveel verdienen.

Daarnaast mooi meisje wel en goed figuur. Liever dat die een foto post dan een een 40+er met een bmi boven de 25
Ben het met je eens, maar dan is LinkedIn toch echt 't verkeerde platform daarvoor.
  woensdag 14 december 2022 @ 16:25:32 #196
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207079306
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2022 16:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Plus rondtrekken in een camper en altijd op zoek moeten zijn naar dumpplekken voor je afvalwater en kraantjes voor je verse water is alles behalve romantisch :')
Eerlijk gezegd valt dat best wel mee. Zeker in landen die erop ingericht zijn (Duitsland, Zweden, Denemarken, Frankrijk etc. Het is mij deze zomer beter bevallen als ik had gedacht in ieder geval.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')