abonnement Unibet Coolblue
pi_206681853
quote:
99s.gif Op maandag 14 november 2022 14:59 schreef boskameel het volgende:

[..]
Het doel (drang naar likes) heiligt de middelen (je dode baby) hè. Dat niet snappen :').
Ze is niet voor niets marketingstrategiste. Verbaast mij nog dat ze niet verwerkingscoach is voor ouders die hun kind verloren zijn.
pi_206682041
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 12:46 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Ben ik helemaal met je eens. Plus, uit dezelfde stad komende, weet ik ook dat dit daar bij de cultuur hoort, dat aandacht vragen. Dat is een van de grootste redenen dat ik er weg ben gegaan en in midden-Nederland ben gaan wonen. Veel mensen daar zien het niet eens omdat ze er middenin zitten.
Hangt van de stad af en hoe je er zelf in staat dunkt me. In Rotterdam wordt het volgens mij niet op prijs gesteld zelfs als je de aandacht probeert te trekken.
What Would Goku Do
pi_206687398
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 08:55 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Dan deze reactie eronder :"Heel veel courage gewenst! "

Kunnen dit soort mensen niet gewoon een internetverbod krijgen met hun iemand 'courage' wensen
Is dat in België niet een gewoon woord? Hij schrijft ook “schoon” dus ik gok een Vlaming ?
pi_206687456
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2022 18:03 schreef Serinde het volgende:

[..]
Is dat in België niet een gewoon woord? Hij schrijft ook “schoon” dus ik gok een Vlaming ?
Yup
  dinsdag 15 november 2022 @ 19:00:10 #245
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_206688110
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 08:55 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Dan deze reactie eronder :"Heel veel courage gewenst! "

Kunnen dit soort mensen niet gewoon een internetverbod krijgen met hun iemand 'courage' wensen
Bedoeld hij dat paarse hondje?
soooo, da's mooi!
pi_206692240
quote:
Ze zei: "Bel de dokter niet, ik wil vredig in slaap vallen, met jouw hand in de mijne."

Hij vertelde haar over vroeger, hoe ze elkaar ontmoetten, hun eerste kus. Ze huilden niet, ze lachten. Ze hadden nergens spijt van, ze waren dankbaar. Toen herhaalde ze zacht: "Ik hou voor altijd van je!" Hij beantwoordde haar woorden, gaf haar een zachte kus op het voorhoofd. Ze sloot haar ogen en viel vredig in slaap met haar hand in de zijne.

Liefde is werkelijk het enige dat telt, want iedereen komt op deze wereld met niets anders dan liefde en gaat weg met niets anders dan liefde. Denk er eens over na. Beroep, carrière, bankrekening, onze goederen zijn slechts hulpmiddelen, niets meer. Alles blijft hier. Dus heb gewoon lief....

Heb lief, alsof er niets belangrijkers is in je leven.
Antoine van Staveren, poëet.
U MAD?
pi_206692490
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 22:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Antoine van Staveren, poëet.
https://www.eszenzz.nl/in(...)antoine-van-staveren

quote:
Een belangrijk onderdeel binnen deze methode is de 'binnenwereld-buitenwereld' techniek. Deze techniek leert je in je basis te staan en in je kracht te komen en van daaruit verder te gaan leven.
Goed verhaal, duidelijk.
  woensdag 16 november 2022 @ 06:18:17 #248
80382 manny
30 is best veel
pi_206693470
Niet LinkedIn, maar moest direct aan dit topic denken. Dit moet bijna een grap zijn.

Van deze site: www.levfotografie.nl

Hoi Hoi,

Mijn naam is Loreen en ik ben lifestyle fotograaf en Human Design begeleider.

Als Manifesting Generator ben ik multi-passionate en ligt mijn passie bij meerdere dingen. Dit is de reden dat ik alle facetten uit jouw leven fotografeer. Van je business tot aan je bruiloft tot je zwangerschap en ga zo maar door.
Ik probeer altijd je echte ik op beeld vast te leggen. Ik hou van de tussenmomenten dat je je even niet bewust bent van de camera. Dat jij uiteindelijk beelden krijgt die niet zouden misstaan in welk magazine dan ook.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_206693590
quote:
“Stay humble”
Ruim 5 jaar geleden - toen deze foto werd gemaakt en remote werken nog heel bijzonder was - kreeg ik dit advies van een collega. We waren destijds met het team op Ibiza om onze jaarplannen te maken, maar de reis bracht veel meer dan dat.

Naast plannen maken, genieten van de zon en met enige regelmaat een borrel drinken, bracht het ook onvergetelijke persoonlijke momenten waaraan ik nog graag terug denk.

Ik was met een ervarener collega aan het praten over de toekomst die ik voor ogen had. Grootse plannen, torenhoge verwachtingen en altijd de blik op vooruit.

En toen kwam dit advies.

Stay humble.

Nu pas, 5 jaar en een paar weken later, valt het kwartje écht.

Ik maakte in dat moment de aanname dat het advies op mijn ambities was gericht. Dat ik soms een toontje lager moest zingen, niet moest verwachten dat ik Mr. Super Recruiter was en eerst maar eens de meters moest maken voor ik aan dergelijke plannen begon.

Nu interpreteer ik het echter een anders.

Het is namelijk zo dat je in ons vak van zoveel factoren afhankelijk bent, dat je wel bescheiden moet blijven. Je kan succes niet garanderen, hoe goed je ook bent.

Je kan binnen no time de beste kandidaat vinden, of het kan weken duren.

En zelfs dan kan die ene perfecte kandidaat op het laatst afgewezen worden. De vacature ingetrokken worden. De kandidaat een andere uitdaging hebben aangenomen. Een tegenaanbod hebben geaccepteerd bij de huidige werkgever.

Waar je vandaag het baasje bent, ben je morgen de loser.

Je houdt het alleen vol in deze branche als je je ego af en toe een schop geeft en met beide benen op de grond blijft. Zo niet, wordt je vroeg of laat door je eigen verwachtingen gebeten.

Stay humble.

#bettercallpaul
#recruitment #werving #arbeidsmarkt #vacature #humble

---

Meer gedachtes, inzichten of recruitment gerelateerde humor? Klik op het belletje 🛎 op mijn profiel of het +je bij deze post en blijf op de hoogte!
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Huh wat? :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206693593
quote:
Vandaag zit ik precies een jaar bij NS.

Een jaar middenin het oog van de storm op de arbeidsmarkt. Onvoorstelbaar wat er allemaal gebeurt. Na een aantal jaar denk je de arbeidsmarkt wel een beetje te begrijpen, maar we worden regelmatig verrast. Vooral door het enorme aantal sollicitaties.

Een jaar bij een extreem zichtbare organisatie. Het personeelstekort staat letterlijk op de borden op de stations. En echt iedereen heeft ervaring met en een mening over NS. We hebben op dit moment weer 17 miljoen bondscoaches, maar we hebben het hele jaar door 17 miljoen NS-experts. Voor AMC en employer branding is dat heel erg interessant. Ik vind het persoonlijk ook erg leuk. Daardoor kan je makkelijk over je werk praten, en dat doe ik nou eenmaal graag 😁

Een jaar tussen het hardst werkende recruitment-team van Nederland. Gaat het allemaal perfect? Nee natuurlijk niet. Kan er veel beter? Ja, elke dag! Maar wat zie ik veel bezieling om me heen! Ook op de recruitment-borrels 😁. En nu nog even afwachten hoeveel bezieling er komt in het NS Recruitment WK-spel.

En een jaar in een recruitment marketing team waarmee we hele mooie stappen aan het zetten zijn in de strijd om zichtbaarheid bovenin de funnel, terwijl we de basis in de rest van die funnel best goed hebben staan. Voor al onze doelgroepen, met verschillende campagnes en bureaus.

Je merkt het, ik heb het best naar mijn zin. En daarom ga ik graag nog een jaartje door als de boomer in het team met Claudia Zwitser Lilian Vrolijk Daphne van der Sprong Tess de Bruin Timo Vossen Sheena Hartlooper Marije Verbeek Ben Visser Iris de Man Rick Deelen Jasper van Zeeland

En o ja, ergens in mij blijkt ook wel een licht treingekkie te zitten. Ik blijf toch een jongen geboren langs het spoor 😁
(En mijn favoriete koffie op het station is de Doppio Haver Cappuccino bij Julia's)

Op naar een mooi vervolg!
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Hij werkt inmiddels 1 JAAR bij de NS. :o
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 16 november 2022 @ 07:15:07 #251
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206693610
1 heel jaar. Wat een veteraan!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 16 november 2022 @ 07:17:51 #252
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_206693615
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:06 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Hij werkt inmiddels 1 JAAR bij de NS. :o
Afgehaakt bij de doppio haverappuccino.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 16 november 2022 @ 07:24:02 #253
269689 crew  Viv
pi_206693634
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:17 schreef Yozzz het volgende:

[..]
Afgehaakt bij de doppio haverappuccino.
Dat kwam anders wel vrij laat in het verhaal. :D
  woensdag 16 november 2022 @ 07:24:26 #254
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_206693638
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:24 schreef Viv het volgende:

[..]
Dat kwam anders wel vrij laat in het verhaal. :D
Garpje.
  woensdag 16 november 2022 @ 10:04:57 #255
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206694771
quote:
19s.gif Op woensdag 16 november 2022 06:18 schreef manny het volgende:
Niet LinkedIn, maar moest direct aan dit topic denken. Dit moet bijna een grap zijn.

Van deze site: www.levfotografie.nl

Hoi Hoi,

Mijn naam is Loreen en ik ben lifestyle fotograaf en Human Design begeleider.

Als Manifesting Generator ben ik multi-passionate en ligt mijn passie bij meerdere dingen. Dit is de reden dat ik alle facetten uit jouw leven fotografeer. Van je business tot aan je bruiloft tot je zwangerschap en ga zo maar door.
Ik probeer altijd je echte ik op beeld vast te leggen. Ik hou van de tussenmomenten dat je je even niet bewust bent van de camera. Dat jij uiteindelijk beelden krijgt die niet zouden misstaan in welk magazine dan ook.
Maakt ze multi-passionate foto's als je zit te poepen? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206694883
Sarah van Soelen is ook afgestudeerd blijkbaar :P

https://www.linkedin.com/(...)878893103349761-VDkS

Natuurlijk is de eerste reactie van haar simp baas dat ie zo trots op haar is :')
pi_206696703
quote:
Die foto er ook bij :'). "Paul, ga nog ff op die rots hangen met je macbook voor een foto. Vergeet je hippe bootschoen met flesje water er niet naast te zetten! *klik*. Ja echt een top deze, nu lijk je pas een echte digitalnomad!".

En wat een nietszeggend kulverhaal. 99% dat het zo'n overduidelijk nep "ik-speel-je-beste-vriend" figuur is die echt "stappen voor je gaat zetten/meters voor je gaat maken".
pi_206697475
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2022 13:36 schreef boskameel het volgende:

[..]
Die foto er ook bij :'). "Paul, ga nog ff op die rots hangen met je macbook voor een foto. Vergeet je hippe bootschoen met flesje water er niet naast te zetten! *klik*. Ja echt een top deze, nu lijk je pas een echte digitalnomad!".

En wat een nietszeggend kulverhaal. 99% dat het zo'n overduidelijk nep "ik-speel-je-beste-vriend" figuur is die echt "stappen voor je gaat zetten/meters voor je gaat maken".
Gewoon een zinloze kutpost. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206705414
quote:
Jezus mensen hebben echt geen schaamte en pleuren hun dooie baby online :{ Het is behoorlijk ziek om jezelf zo in de uitverkoop te zetten voor aandacht. Want dat is wat het is. Aandacht zoeken en krijgen.
pi_206705434
quote:
Deze dan...

Doet alsof hij kanker geneest je bent gewoon een verkapte uitzendbureau medewerker. :')
pi_206705563
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:06 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Hij werkt inmiddels 1 JAAR bij de NS. :o
Hoe kun je zo veel typen zonder wat te zeggen, tering zeg
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_206705654
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 10:22 schreef LooneyTroons het volgende:

https://www.linkedin.com/(...)878893103349761-VDkS

Natuurlijk is de eerste reactie van haar simp baas dat ie zo trots op haar is
Net afgestudeerd en meteen sales/project management :')
pi_206705744
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2022 10:07 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Hoe kun je zo veel typen zonder wat te zeggen, tering zeg
Inderdaad met zijn Doppio Haver Cappuccino. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 18 november 2022 @ 11:26:15 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206718058
Waarom al die witregels en die domme foto van haarzelf hierbij???





Shhhh daar komt de aap uit de mouw, mevrouw leeft van angsten *;
Beetje teren op de angsten van klasgenootje van je kind, walgelijk

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 18 november 2022 @ 11:37:11 #265
269689 crew  Viv
pi_206718214
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2022 09:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Deze dan...

Doet alsof hij kanker geneest je bent gewoon een verkapte uitzendbureau medewerker. :')
En dit:
quote:
“Stay humble”
Ruim 5 jaar geleden - toen deze foto werd gemaakt en remote werken nog heel bijzonder was - kreeg ik dit advies van een collega. We waren destijds met het team op Ibiza om onze jaarplannen te maken
That ship has sailed, Paul. :X
pi_206719162
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:26 schreef Molo het volgende:
Waarom al die witregels en die domme foto van haarzelf hierbij???

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Shhhh daar komt de aap uit de mouw, mevrouw leeft van angsten *;
Beetje teren op de angsten van klasgenootje van je kind, walgelijk

[ afbeelding ]
Haha deze zag ik ook voorbijkomen. Dit is natuurlijk een verzonnen verhaal voor haar eigen zaak. Angstmanager :D _O-

Het is precies waarom de jeugd niks meer kan hebben en gelijk in een depressie schiet. Als je je kinderen zo wilt pamperen dat ze 0 stress ervaren gaan ze het moeilijk krijgen in het leven.

Een kind de hemel in prijzen dat hij een boekbespreking houdt. :') wtf Het is bij dit soort post ook altijd de gewoonte om de zelfbevlekking af te sluiten met een foto van zichzelf. :')
pi_206719457
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 12:56 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Haha deze zag ik ook voorbijkomen. Dit is natuurlijk een verzonnen verhaal voor haar eigen zaak. Angstmanager :D _O-

Het is precies waarom de jeugd niks meer kan hebben en gelijk in een depressie schiet. Als je je kinderen zo wilt pamperen dat ze 0 stress ervaren gaan ze het moeilijk krijgen in het leven.

Een kind de hemel in prijzen dat hij een boekbespreking houdt. :') wtf Het is bij dit soort post ook altijd de gewoonte om de zelfbevlekking af te sluiten met een foto van zichzelf. :')
Iedereen moet een 10 krijgen, anders is het niet eerlijk. Net als dat iedereen naar de universiteit moet kunnen, als Marietje met drie verschillende leerstoornissen het niet aankan dan moeten de eisen gewoon verlaagd worden. Het maakt helemaal niet uit dat we nu hordes universitair opgeleiden hebben die niet aan de bak komen omdat hun diploma niets waard is.

Zelfverzekerde slimme kinderen moet je eigenlijk helemaal niet willen. Daar worden de onzekere klasgenootjes alleen maar onzekerder van, als ze zien dat iemand anders wel gewoon verstaanbaar een spreekbeurt kan geven. Je moet zelfverzekerde kinderen vooral leren dat hun kracht van bijvoorbeeld een goede presentatie kunnen geven er niet toe doet, door iedereen een 10 te geven, ook al kan niemand je presentatie verstaan of sta je te kotsen waardoor niemand verder wat meekrijgt.

Misschien moet je zelfs een stap verder gaan, door zelfverzekerde kinderen een schuldgevoel aan te praten. Niet iedereen is zo zelfverzekerd als zij, en om dan iemand te zien die wel gewoon voor een groep kan praten, kan erg pijnlijk zijn voor de onzekere kindjes. Door daar meer aandacht aan te besteden op school laten de zelfverzekerde en slimme kindjes het misschien wel uit hun hoofd om nog goede presentaties te geven, waardoor er meer gelijkheid komt. En dat is goed toch?
pi_206719738
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 13:22 schreef Viezig het volgende:

[..]
Iedereen moet een 10 krijgen, anders is het niet eerlijk. Net als dat iedereen naar de universiteit moet kunnen, als Marietje met drie verschillende leerstoornissen het niet aankan dan moeten de eisen gewoon verlaagd worden. Het maakt helemaal niet uit dat we nu hordes universitair opgeleiden hebben die niet aan de bak komen omdat hun diploma niets waard is.

Zelfverzekerde slimme kinderen moet je eigenlijk helemaal niet willen. Daar worden de onzekere klasgenootjes alleen maar onzekerder van, als ze zien dat iemand anders wel gewoon verstaanbaar een spreekbeurt kan geven. Je moet zelfverzekerde kinderen vooral leren dat hun kracht van bijvoorbeeld een goede presentatie kunnen geven er niet toe doet, door iedereen een 10 te geven, ook al kan niemand je presentatie verstaan of sta je te kotsen waardoor niemand verder wat meekrijgt.

Misschien moet je zelfs een stap verder gaan, door zelfverzekerde kinderen een schuldgevoel aan te praten. Niet iedereen is zo zelfverzekerd als zij, en om dan iemand te zien die wel gewoon voor een groep kan praten, kan erg pijnlijk zijn voor de onzekere kindjes. Door daar meer aandacht aan te besteden op school laten de zelfverzekerde en slimme kindjes het misschien wel uit hun hoofd om nog goede presentaties te geven, waardoor er meer gelijkheid komt. En dat is goed toch?
Nou maak je het wel heel zwaar.
Vakman pur sang
pi_206720367
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:26 schreef Molo het volgende:
Waarom al die witregels en die domme foto van haarzelf hierbij???

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Shhhh daar komt de aap uit de mouw, mevrouw leeft van angsten *;
Beetje teren op de angsten van klasgenootje van je kind, walgelijk

[ afbeelding ]
Ach ja, vroeger hadden op de basisschool de beruchte jaarlijkse ‘spreekbeurt’ echt de horror was dat. Maar je werd er wel hard van, juist goed als kind om te leren gaan met stress.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 18 november 2022 @ 15:33:07 #270
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_206720730
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:26 schreef Molo het volgende:
Waarom al die witregels en die domme foto van haarzelf hierbij???

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Shhhh daar komt de aap uit de mouw, mevrouw leeft van angsten *;
Beetje teren op de angsten van klasgenootje van je kind, walgelijk

[ afbeelding ]
Zal wel een waardeloos boek zijn geweest. Als hij het over Mein Kampf had gedaan, had hij zeker die 10 gekregen.
soooo, da's mooi!
pi_206721461
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:26 schreef Molo het volgende:
Waarom al die witregels en die domme foto van haarzelf hierbij???

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Shhhh daar komt de aap uit de mouw, mevrouw leeft van angsten *;
Beetje teren op de angsten van klasgenootje van je kind, walgelijk

[ afbeelding ]
Het is ook heel onlogisch.
Ze schrijft dat angst geen probleem moet zijn maar tegelijk is ze coach om met angst te leren omgaan en te beheersen.
Mag het nu wel of niet? :')
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 18 november 2022 @ 16:58:38 #272
269689 crew  Viv
pi_206721596
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 16:46 schreef vencodark het volgende:

[..]
Het is ook heel onlogisch.
Ze schrijft dat angst geen probleem moet zijn maar tegelijk is ze coach om met angst te leren omgaan en te beheersen.
Mag het nu wel of niet? :')
:D

Had ze beter kunnen zeggen:

Het klasgenootje van mijn zoon kreeg slechts een 6,5 voor zijn spreekbeurt vanwege angst. Wil jij niet dat hetzelfde gebeurt met jouw kind? Boek dan nu een coachingstraject bij mij!
pi_206721692
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 16:58 schreef Viv het volgende:

[..]
:D

Had ze beter kunnen zeggen:

Het klasgenootje van mijn zoon kreeg slechts een 6,5 voor zijn spreekbeurt vanwege angst. Wil jij niet dat hetzelfde gebeurt met jouw kind? Boek dan nu een coachingstraject bij mij!
Yup. Want angst mag er zijn maar is behoorlijk onhandig dus hoe handle je dat nu?
Bel mij!
  vrijdag 18 november 2022 @ 18:35:38 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206722603
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 16:58 schreef Viv het volgende:

[..]
:D

Had ze beter kunnen zeggen:

Het klasgenootje van mijn zoon kreeg slechts een 6,5 voor zijn spreekbeurt vanwege angst. Wil jij niet dat hetzelfde gebeurt met jouw kind? Boek dan nu een coachingstraject bij mij!
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206728282
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 15:33 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Zal wel een waardeloos boek zijn geweest. Als hij het over Mein Kampf had gedaan, had hij zeker die 10 gekregen.
De auteur van dat boek was tevens goed in presentaties voor een groot publiek geven, als het kindje daar inspiratie uit zou putten komt het vast goed.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 18 november 2022 @ 23:47:13 #276
269689 crew  Viv
pi_206728650
quote:
Beste Amina van bol.com,

Ik vergat mijn pakketje tijdig te retourneren en stuurde jullie klantenservice een mail waarin ik schreef dat ik dit door familieomstandigheden was vergeten. Met in mijn achterhoofd de aanname dat ik waarschijnlijk op procedures gewezen zou worden, waagde ik toch een poging.

Ik legde niet uit wat deze omstandigheden waren, maar ik kreeg direct bericht van jou. Je ging kijken of jullie partner #Bintoi de retour nog wilde accepteren. Twee dagen later schreef je me dat het geen probleem was en ontving ik een nieuw retourlabel.

Wat ik niet had uitgelegd was dat mijn moeder nu ruim een jaar vecht tegen de vreselijke ziekte kanker en zij onlangs te horen kreeg dat haar chemotherapie verlengd wordt met bijna een jaar. Dat hield de gemoederen bij ons wel even bezig. En ja, dan vergeet je wel eens wat.

Gisterenavond ontvingen mijn dochter en ik een pakketje van jullie. Verbaasd nam ik het in ontvangst met de gedachte 'Nee toch, ik wilde niks bestellen, ik wilde iets retourneren. Hebben ze het nu niet begrepen?'. Maar jij hebt het wel degelijk goed begrepen...

De knuffel die in de doos zat, toverde blijdschap op het gezicht van mijn dochter. Sprakeloos keek ik naar jouw kaartje.

Je bewoog me als mens, als klant én als marketing professional. Goede marketing is net als familie, het vraagt om aandacht en toewijding. Goed zorgen voor je ecosysteem is belangrijk. 💖

Ik beloof dat ik het pakketje nu op tijd zal retourneren en snel weer terugkom.

Dankjewel, Amina. 🤗

Groetjes,
Kelly
https://www.linkedin.com/(...)296061366231040-BAaL

Groetjes,
Iemand met social media marketing als ondertitel (puur toeval hoor!)

:')
  vrijdag 18 november 2022 @ 23:55:14 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206728728
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 23:47 schreef Viv het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)296061366231040-BAaL

Groetjes,
Iemand met social media marketing als ondertitel (puur toeval hoor!)

:')
Zag m net ook... En dan je kind misbruiken voor die foto erbij. Rot op kut
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 20 november 2022 @ 13:03:35 #278
403253 Meke
after all this time? always.
pi_206744989
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 23:55 schreef Molo het volgende:

[..]
Zag m net ook... En dan je kind misbruiken voor die foto erbij. Rot op kut
Ook heel gek, als je niets vertelt over de omstandigheden en dan wel een verwijzing naar moeilijke tijden, daar klopt iets niet :?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_206745277
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 23:47 schreef Viv het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)296061366231040-BAaL

Groetjes,
Iemand met social media marketing als ondertitel (puur toeval hoor!)

:')
Dit is wel wat goede marketing is. Aandacht voor de mens achter de klant.
Geen slecht verhaal.
Vakman pur sang
pi_206756658
quote:
Wie ben ik nog als ik niets meer kan?

Het rode lampje boven de deur van de wc brandt. Twee verpleegkundigen helpen mijn moeder op het toilet. Drie weken geleden ging ze nog zelf. Vandaag zijn er vier armen nodig. Zo snel kan het gaan. Kennelijk.
Een man op de gang roept voor de zesde keer 'zuster'. In zijn stem klinkt paniek. Kamer vier heeft op de bel gedrukt. Opnieuw. 'Sorry, ik moet gaan kijken, ik ben zo terug,' zegt de verpleegkundige. Al snel wordt de andere verpleegkundige erbij geroepen. Ik voel de spagaat waarin ze zich bevinden. Voor het eerst besef ik dat een hospice ook werkdruk en roosterproblemen kent. Een contrast met de doorgaans serene sfeer. 'Ga, ik blijf bij mijn moeder,' zeg ik.
Maar het 'zo terug' blijkt een rekbaar begrip. Ik klop op de deur van de wc. 'Mam, gaat het?' Geen antwoord. Ik zet de deur op een kier. 'Mam,' fluister ik. Ik zie haar benen en een slipper die aan haar tenen bungelt. Ik open de deur. Mijn moeder heeft haar ogen dicht. Haar hoofd hangt achterover tegen de muur. Haar lichaam ziet eruit alsof het geen botten meer heeft om haar rechtop te houden. Alsof het ieder moment van de wc kan glijden om als een jas op de grond in elkaar te zakken.
'Ach lieverd.' Ik sla haar armen om me heen en pak wc-papier. In een poging haar lichaam te bedekken trek ik aan haar t-shirt dat omhoog is gekropen. De naaktheid van deze situatie is groot genoeg. Voor het eerst zeg ik lieverd tegen mijn moeder. Het voelt fijn, misschien moet ik huilen. Voor het eerst help ik haar met afvegen. Het voelt als oog in oog met de aftakeling. Ik moet geloof ik huilen. Mijn moeder kreunt als ik haar verschuif.
'Ik herken mezelf niet meer, ik wil dit niet,' fluistert ze in mijn oor. Ieder woord kost moeite. Het is moeilijk voor te stellen dat dit de vrouw is die ik vroeger nauwelijks bij kon houden.
Ik laat mijn tranen in stilte lopen.

Even later ligt ze in bed. De verpleegkundige, weer bij ons, geeft mijn moeder een schone pyjama. Ik help. De rust en serene sfeer zijn terug. We masseren ieder zacht een hand van mijn moeder. 'Waarom ben ik er nog?' mompelt mijn moeder. 'Ik ben iedereen tot last.'
'Ach vrouw toch,' antwoordt de verpleegkundige. Haar stem warm en zacht. 'Wij vinden u zo lief.'
Mijn moeder draait haar gezicht weg. 'Misschien is dat wel waarom u er nog bent. Dat u mag ervaren dat u om van te houden bent, ook als u niets meer kunt. Zou dat kunnen?'
Er loopt een traan over mijn moeders gezicht. 'Weet je wat je kleinzoon appte,' vraag ik. 'Het is en blijft gewoon me leuke oma en ik hou van haar.' Ik hou ook van jou mama. Om wie je bent, niet om wat je doet of om hoe je eruit ziet. En ik hoor wat je zegt.' Mijn moeder vindt mijn blik. De verpleegkundige pakt m'n hand. De ruimte vult zich met een woordeloos verstaan.

Thuis wachten twee dekens en een kat me op om de kou en vermoeidheid die ineens door mijn lichaam trekken op te vangen. Afscheid nemen opent harten en vraagt moed.

(mijn moeder overleed kort na deze dag)

#carend
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Huh wat? :')

En dan "#carend"? Wat is "carend"?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 21 november 2022 @ 09:29:39 #281
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_206757194
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2022 08:11 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Huh wat? :')

En dan "#carend"? Wat is "carend"?
Centrum voor palliatieve zorg. Oftewel: als het einde nabij is.
  maandag 21 november 2022 @ 09:36:06 #282
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_206757251
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2022 08:11 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

En dan "#carend"? Wat is "carend"?

De zus van Arend.
soooo, da's mooi!
  maandag 21 november 2022 @ 09:36:59 #283
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_206757264
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 09:29 schreef Yozzz het volgende:

[..]
Oftewel: als het einde nabij is.
Of een nieuw begin. :P Het is maar net of je glas halfvol of halfleeg is.
soooo, da's mooi!
  maandag 21 november 2022 @ 09:41:14 #284
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206757296
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 23:47 schreef Viv het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)296061366231040-BAaL

Groetjes,
Iemand met social media marketing als ondertitel (puur toeval hoor!)

:')
Right... I'll take “Things that never fucking happened” for 500, Alex.

:') :') :') :r :r
  maandag 21 november 2022 @ 23:13:18 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206770973
Ja hoor, pareltje weer. Even Sinterklaas aanwenden voor je fake kutverhalen tbv je eigen werk wat blijkbaar LinkedIn verhoeren nodig heeft





Zucht :') echt vermoeiend zulke mensen

Vraag me nu wel af waarom haar ouders er niet bij waren destijds. Misschien vonden ze haar toen ook al een heel vermoeiend kind? :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206773656
quote:
Spoiler! Ik gebruik een metafoor in dit verhaal 😄

Dit is Luna.

Luna is ons eerste gezamenlijke huisdier. Vriendlief en ik zijn beide opgegroeid met honden, maar een hond past niet in ons leven. Wél wilden we graag een maatje. Ik had de oplossing: een konijn.

Toen we haar eenmaal hadden viel het echt behoorlijk tegen. Ze was bang voor ons en wilde niet bij ons in de buurt komen. Wij vonden het zielig als ze in haar kooi moest blijven dus lieten we haar los rondlopen in huis.

Gezien ze niks van ons wilde weten en ik haar dus niet kon trainen, resulteerde het loslopen door huis in vele urinevlekken in onze nieuwe vloer, tand afdrukken in plinten en kapotte snoeren.

Shit. Terugbrengen is ook geen optie.

Ik ben onderzoek gaan doen en me in haar gaan verplaatsen…

Na het lezen van het boek High Five met je Konijn (serieus leuk) en het bezoeken van echt meerdere websites weet ik inmiddels wat het betekent wanneer een konijn stampt, knarst met de tandjes en beweegt met haar oren.

Maar vooral weet ik nu meer over haar instinct. Hoe ze benadert wil worden, hoe je een band opbouwt en je je vooral naar haar level moet opstellen om een gevoel van gelijkwaardigheid en vertrouwen op te bouwen.

Ik weet nu dat ze niet graag van bovenaf wordt benaderd, want ze is een prooidier. Dat ze met haar rug naar je toe gaat zitten wanneer ze geen zin in je heeft maar wel graag bij je wil zijn. Dat ze er een hekel aan heeft om opgepakt te worden en ze zich dingen toe eigent door er met haar kinnetje overheen te wrijven.

Inmiddels zijn we 2 jaar verder. Luna is zindelijk (ja het kan echt) en bijt niet meer (oké bijna niet, ik ben heel trots) aan de plinten en kabels. We voeren samen hele gesprekken en ze loopt nu keurig met me mee door het huis. Kusjes krijg ik nu in overvloed.

Maar boven álles komt ze minimaal om de twee minuten een aai over haar koppie halen en naast me liggen wanneer ik bij haar op de grond ga zitten. Want dat is haar manier van maatjes zijn. Ik ben TROTS op de band die we samen hebben opgebouwd. We moesten elkaar hierin vinden.

Om Luna dan als mooie metafoor te gebruiken: ken je doelgroep om je doelen te behalen!

FYGI | Happy Recruiters | Omdat je de wereld ontwikkelt als je jezelf ontwikkelt

#employerbranding #recruitment #candidateexperience
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Heel verhaal over een konijn.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206773661
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 23:13 schreef Molo het volgende:
Ja hoor, pareltje weer. Even Sinterklaas aanwenden voor je fake kutverhalen tbv je eigen werk wat blijkbaar LinkedIn verhoeren nodig heeft

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zucht :') echt vermoeiend zulke mensen

Vraag me nu wel af waarom haar ouders er niet bij waren destijds. Misschien vonden ze haar toen ook al een heel vermoeiend kind? :+
Je kunt hier wel goed afstrepen wat de bullshit banen zijn:
Onderhandelcoach (wtf)
Creative happyness marketing manager
Holistic teacher
Mevrouwtje zweefteef bullshit baantje waardoor je de hele dag domme verhaaltjes kunt bedenken voor LinkedIn.
Vakman pur sang
pi_206773783
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 13:22 schreef Viezig het volgende:

[..]
Iedereen moet een 10 krijgen, anders is het niet eerlijk. Net als dat iedereen naar de universiteit moet kunnen, als Marietje met drie verschillende leerstoornissen het niet aankan dan moeten de eisen gewoon verlaagd worden.
Dat is volgens mij al jaren gaande, kijk maar naar de kwaliteit van onderwijs. Kinderen kunnen niet meer rekenen en fatsoenlijk Nederlands heeft ook iedereen moeite mee.

Maargoed, kan me herinneren dat dat in mijn basisschool tijd ook wel eens voorbij kwam vanuit de boomer generaties toen :D
  dinsdag 22 november 2022 @ 11:49:44 #289
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206774164
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 23:13 schreef Molo het volgende:
Ja hoor, pareltje weer. Even Sinterklaas aanwenden voor je fake kutverhalen tbv je eigen werk wat blijkbaar LinkedIn verhoeren nodig heeft

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zucht :') echt vermoeiend zulke mensen

Vraag me nu wel af waarom haar ouders er niet bij waren destijds. Misschien vonden ze haar toen ook al een heel vermoeiend kind? :+
Opa en oma express de verkeerde LP gekocht om te jennen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_206774417
Je dooie kind op LinkedIn blijkt een trend. Zag het weer gister.
pi_206774790
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:20 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Heel verhaal over een konijn.
Echt als dit mijn leven was zou ik een trein koppen net als dat sinterklaas verhaal wat een treurnis. Is er nu niemand die tegen dat soort personen zegt hou je flauwekul voor je.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206775070
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 12:27 schreef vipergts het volgende:

[..]
Echt als dit mijn leven was zou ik een trein koppen net als dat sinterklaas verhaal wat een treurnis. Is er nu niemand die tegen dat soort personen zegt hou je flauwekul voor je.
Recruiters moeten sowieso eens nadenken over het nut in de maatschappij en dan nog eens 10keer nadenken voordat ze een kontverhaal delen op LinkedIn.

Dat geeft maar weer aan dat die hele kliek knettergek is en elkaar helemaal niet wijst op mongoliedie uitingen en dat zelfs toejuicht.
Vakman pur sang
  dinsdag 22 november 2022 @ 13:18:04 #293
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_206775748
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 12:06 schreef Duiveltja het volgende:
Je dooie kind op LinkedIn blijkt een trend. Zag het weer gister.
Die is niet dood. Die heeft een lifecoach nodig. :P
soooo, da's mooi!
  dinsdag 22 november 2022 @ 13:20:27 #294
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_206775781
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:20 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Heel verhaal over een konijn.
Dus dat konijn staat metafoor voor het werken op een uitzendbureau? Mooie hondenbaan.
soooo, da's mooi!
pi_206776018
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 13:20 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dus dat konijn staat metafoor voor het werken op een uitzendbureau? Mooie hondenbaan.
In dit geval een konijnenbaan.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206776624
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:20 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Heel verhaal over een konijn.
Uitstekende kandidaat voor een Fok! account. :Y
pi_206776685
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 18:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die heks heeft haar vent eruit gegooid?
[..]

Dat zal toch eerder andersom zijn ze kan niet rondkomen van haar praktijk dus d'r vent zal het wel zat geweest zijn om als melkkoe gebruikt te worden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206786773
quote:
𝐈𝐤 𝐠𝐚 𝐞𝐞𝐧 𝐦𝐚𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐚𝐧𝐠 𝐨𝐟𝐟𝐥𝐢𝐧𝐞.😀

Geen mobiel, laptop, sociale media.📵

Ik ga de stekker eruit trekken, maar ik zal me niet gaan vervelen.

Ik ga voor een maand naar Thailand met Sofie van Rooijen Wout Dijkstra Laura Oosting en Charlotte om te backpacken en ik heb er erg veel zin in! Ik kijk ernaar uit om tot rust te komen, veel activiteiten te ondernemen en gewoon te genieten.

Ik ben benieuwd wat jij van dit idee vindt. Zou jij ooit overwegen om je voor een periode los te koppelen van de online wereld?

#loskoppelen #offline #thailand
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Boeiend.

quote:
In loondienst spaarde ik tientjes per maand

En dat was niet genoeg om een grote droom van mijzelf te behalen:

Op reis gaan naar Australië en Nieuw-Zeeland.

Ik wist dat er iets moest veranderen. Want met mijn spaarpot van destijds met een waarde van ¤6.000,- zou ik het geen 2 maanden volhouden in die landen.

Mijn schatting was dat ik zo'n ¤20.000,- nodig had om 4 maanden zorgeloos op reis te kunnen.

Ik deed een snelle rekensom en kwam erachter dat het mij minimaal 8 jaar zou kosten om dat bedrag bij elkaar te hebben als ik bij deze baan zou blijven. Dat is inclusief vakantiegeld.

Paniek.

Dat duurde mij véél te lang.

Ik dacht al langer na over het stoppen bij dit bedrijf en had ergens ook wel de wens om voor mijzelf te beginnen.

Echter ervoer ik veel weerstand.

Risico nemen zat niet in mijn bloed. Dat is mij vroeger niet geleerd.

De eerste reactie van familie was dan ook: "Zou je dat nou wel doen, voor jezelf beginnen? Straks lukt het niet en heb je helemaal niks meer".

Nee klopt.

Totdat ik een gast tegenkwam in de sportschool.

We kwamen wat aan de praat en hij vertelde over het ondernemen. Hij had z'n zaken duidelijk goed voor elkaar.

Ik raakte geïnspireerd.

Hij zei meermaals dat ik ook moest gaan ondernemen. Dat ik alles in me had om te slagen als ondernemer.

Ik wist wel dat ik de nodige skills bezat waar ik geld mee kon verdienen en een business van kon maken:
- Ik had aardig wat discipline
- Ik had ervaring in marketing
- Ik had al 4 affiliate websites, dus enige ervaring met iets opbouwen

Maar ja. Risico's hé.

Totdat hij mij leads begon door te sturen, terwijl ik nog in loondienst zat.

Per nieuwe lead verlaagde mijn drempel en gevoel van het risico nemen.

Toen ik eenmaal 6 "bijna" klanten had, nam ik ontslag. Ik durfde de stap te nemen.

Ook regelde ik nog een maand op freelance basis werken bij mijn laatste werkgever.

Dit zorgde er al helemaal voor dat ik in een gespreid bedje terecht kwam.

Vanaf daar ging het alleen maar bergopwaarts.

Ik besloot nog eens 60 "key players" uit mijn netwerk op te bellen om kennis te maken en 'zaadjes te planten'.

De leads bleven vervolgens binnenstromen.

Een jaar later maakte ik mijn reis en kon daar zelfs doorwerken. Mission accomplished.

Het was perfect te combineren. Daardoor liep ik financieel niet helemaal leeg tijdens dit avontuur 😅. Al scheelde het niet veel.

Maar deze combinatie (reis + voor mijzelf beginnen) waren de 2 beste keuzes die ik heb gemaakt.

Enneh, dat risico nemen. Dat is er helemaal uitgeslopen. Het geeft mij nu een kick als ik wat risico loop. Best vreemd hoe je brein dan werkt.

Moraal van het verhaal:

Soms heb je wat geluk nodig en moet je de juiste mensen tegenkomen die jou over een drempel heentrekken om naar een volgend level te gaan.

Dat is ook de reden dat ik nu op bijna ieder vlak een coach heb en mijzelf omring met de beste mensen in mijn vakgebied.

Waarom ben jij voor jezelf begonnen?
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Blablabla zie mij fantastisch zijn.

quote:
Mijn prioriteit? Dat ben ik. 🔥

Altijd. Iedere dag.

Dat klinkt misschien egoïstisch… en dat is het ook. Mijn eigen geluk, rust en focus gaat ten alle tijden voor.

Dit betekent niet dat ik niet voor iemand anders klaarsta of dat ik geen ruimte maak voor anderen. ❤️

Alleen ben ik mij ervan bewust dat als ik de meest gelukkige versie van mezelf ben, ik voor de mensen om mij heen ook veel leuker ben.

En ja, dat betekent soms ‘Nee’ zeggen op onpopulaire momenten. Dat is voor nu even jammer, op de lange termijn is het de goede keuze.

Het lijkt vooral niet heel erg in onze natuur ze zitten om onszelf te prioriteren, laat staan het uit te spreken. 📢

Herken jij deze mindset?
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Geef toe.... je zou haar doen. :)
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206787659
quote:
Jij haalt er altijd wel pareltjes uit he, tering zeg
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_206787778
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:47 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Jij haalt er altijd wel pareltjes uit he, tering zeg
Ja, ik heb mijn ernstige twijfels bij het netwerk van HSG _O-

Aan de andere kant: heel veel moeite hoef je er helaas niet voor te doen, om dit soort bagger tegen te komen :')

Ik kan 'm niet meer vinden, maar hebben jullie die idioot met z'n Albert Heijn tassen gezien? Hij wil z'n AH-plastic-tassen kunnen inleveren bij AH voor een beter milieu enzo. Godzijdank werd ie in de reacties redelijk afgemaakt, dat hij z'n eigen onkunde (geen eigen tas meenemen) niet moet afwentelen op AH :W
pi_206787850
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:47 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Jij haalt er altijd wel pareltjes uit he, tering zeg
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 11:55 schreef Piles het volgende:

[..]
Ja, ik heb mijn ernstige twijfels bij het netwerk van HSG _O-

Aan de andere kant: heel veel moeite hoef je er helaas niet voor te doen, om dit soort bagger tegen te komen :')

Ik kan 'm niet meer vinden, maar hebben jullie die idioot met z'n Albert Heijn tassen gezien? Hij wil z'n AH-plastic-tassen kunnen inleveren bij AH voor een beter milieu enzo. Godzijdank werd ie in de reacties redelijk afgemaakt, dat hij z'n eigen onkunde (geen eigen tas meenemen) niet moet afwentelen op AH :W
Ja haha ik zie vaak wat anderen "leuk vinden" of "interessant" vinden in mijn netwerk en dan kom je dit soort meuk vanzelf tegen. Vaak tandenknarsend gewoon. Het ligt niet aan mij en mijn netwerk maar wat bij anderen op hun netwerk gebeurd en zij vinden dan zogenaamd interessant.
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')