abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2022 @ 07:15:07 #251
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206693610
1 heel jaar. Wat een veteraan!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 16 november 2022 @ 07:17:51 #252
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_206693615
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:06 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Hij werkt inmiddels 1 JAAR bij de NS. :o
Afgehaakt bij de doppio haverappuccino.
  Manager PR/Moderator woensdag 16 november 2022 @ 07:24:02 #253
269689 crew  Viv
pi_206693634
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:17 schreef Yozzz het volgende:

[..]
Afgehaakt bij de doppio haverappuccino.
Dat kwam anders wel vrij laat in het verhaal. :D
  woensdag 16 november 2022 @ 07:24:26 #254
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_206693638
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:24 schreef Viv het volgende:

[..]
Dat kwam anders wel vrij laat in het verhaal. :D
Garpje.
  woensdag 16 november 2022 @ 10:04:57 #255
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206694771
quote:
19s.gif Op woensdag 16 november 2022 06:18 schreef manny het volgende:
Niet LinkedIn, maar moest direct aan dit topic denken. Dit moet bijna een grap zijn.

Van deze site: www.levfotografie.nl

Hoi Hoi,

Mijn naam is Loreen en ik ben lifestyle fotograaf en Human Design begeleider.

Als Manifesting Generator ben ik multi-passionate en ligt mijn passie bij meerdere dingen. Dit is de reden dat ik alle facetten uit jouw leven fotografeer. Van je business tot aan je bruiloft tot je zwangerschap en ga zo maar door.
Ik probeer altijd je echte ik op beeld vast te leggen. Ik hou van de tussenmomenten dat je je even niet bewust bent van de camera. Dat jij uiteindelijk beelden krijgt die niet zouden misstaan in welk magazine dan ook.
Maakt ze multi-passionate foto's als je zit te poepen? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206694883
Sarah van Soelen is ook afgestudeerd blijkbaar :P

https://www.linkedin.com/(...)878893103349761-VDkS

Natuurlijk is de eerste reactie van haar simp baas dat ie zo trots op haar is :')
pi_206696703
quote:
Die foto er ook bij :'). "Paul, ga nog ff op die rots hangen met je macbook voor een foto. Vergeet je hippe bootschoen met flesje water er niet naast te zetten! *klik*. Ja echt een top deze, nu lijk je pas een echte digitalnomad!".

En wat een nietszeggend kulverhaal. 99% dat het zo'n overduidelijk nep "ik-speel-je-beste-vriend" figuur is die echt "stappen voor je gaat zetten/meters voor je gaat maken".
pi_206697475
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2022 13:36 schreef boskameel het volgende:

[..]
Die foto er ook bij :'). "Paul, ga nog ff op die rots hangen met je macbook voor een foto. Vergeet je hippe bootschoen met flesje water er niet naast te zetten! *klik*. Ja echt een top deze, nu lijk je pas een echte digitalnomad!".

En wat een nietszeggend kulverhaal. 99% dat het zo'n overduidelijk nep "ik-speel-je-beste-vriend" figuur is die echt "stappen voor je gaat zetten/meters voor je gaat maken".
Gewoon een zinloze kutpost. :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_206705414
quote:
Jezus mensen hebben echt geen schaamte en pleuren hun dooie baby online :{ Het is behoorlijk ziek om jezelf zo in de uitverkoop te zetten voor aandacht. Want dat is wat het is. Aandacht zoeken en krijgen.
pi_206705434
quote:
Deze dan...

Doet alsof hij kanker geneest je bent gewoon een verkapte uitzendbureau medewerker. :')
pi_206705563
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:06 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Hij werkt inmiddels 1 JAAR bij de NS. :o
Hoe kun je zo veel typen zonder wat te zeggen, tering zeg
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_206705654
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 10:22 schreef LooneyTroons het volgende:

https://www.linkedin.com/(...)878893103349761-VDkS

Natuurlijk is de eerste reactie van haar simp baas dat ie zo trots op haar is
Net afgestudeerd en meteen sales/project management :')
pi_206705744
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2022 10:07 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Hoe kun je zo veel typen zonder wat te zeggen, tering zeg
Inderdaad met zijn Doppio Haver Cappuccino. :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  vrijdag 18 november 2022 @ 11:26:15 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206718058
Waarom al die witregels en die domme foto van haarzelf hierbij???

Shhhh daar komt de aap uit de mouw, mevrouw leeft van angsten *;
Beetje teren op de angsten van klasgenootje van je kind, walgelijk

Manager PR/Moderator vrijdag 18 november 2022 @ 11:37:11 #265
269689 crew  Viv
pi_206718214
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2022 09:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Deze dan...

Doet alsof hij kanker geneest je bent gewoon een verkapte uitzendbureau medewerker. :')
En dit:
quote:
“Stay humble”
Ruim 5 jaar geleden - toen deze foto werd gemaakt en remote werken nog heel bijzonder was - kreeg ik dit advies van een collega. We waren destijds met het team op Ibiza om onze jaarplannen te maken
That ship has sailed, Paul. :X
pi_206719162
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:26 schreef Molo het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Haha deze zag ik ook voorbijkomen. Dit is natuurlijk een verzonnen verhaal voor haar eigen zaak. Angstmanager :D _O-

Het is precies waarom de jeugd niks meer kan hebben en gelijk in een depressie schiet. Als je je kinderen zo wilt pamperen dat ze 0 stress ervaren gaan ze het moeilijk krijgen in het leven.

Een kind de hemel in prijzen dat hij een boekbespreking houdt. :') wtf Het is bij dit soort post ook altijd de gewoonte om de zelfbevlekking af te sluiten met een foto van zichzelf. :')
pi_206719457
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 12:56 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Haha deze zag ik ook voorbijkomen. Dit is natuurlijk een verzonnen verhaal voor haar eigen zaak. Angstmanager :D _O-

Het is precies waarom de jeugd niks meer kan hebben en gelijk in een depressie schiet. Als je je kinderen zo wilt pamperen dat ze 0 stress ervaren gaan ze het moeilijk krijgen in het leven.

Een kind de hemel in prijzen dat hij een boekbespreking houdt. :') wtf Het is bij dit soort post ook altijd de gewoonte om de zelfbevlekking af te sluiten met een foto van zichzelf. :')
Iedereen moet een 10 krijgen, anders is het niet eerlijk. Net als dat iedereen naar de universiteit moet kunnen, als Marietje met drie verschillende leerstoornissen het niet aankan dan moeten de eisen gewoon verlaagd worden. Het maakt helemaal niet uit dat we nu hordes universitair opgeleiden hebben die niet aan de bak komen omdat hun diploma niets waard is.

Zelfverzekerde slimme kinderen moet je eigenlijk helemaal niet willen. Daar worden de onzekere klasgenootjes alleen maar onzekerder van, als ze zien dat iemand anders wel gewoon verstaanbaar een spreekbeurt kan geven. Je moet zelfverzekerde kinderen vooral leren dat hun kracht van bijvoorbeeld een goede presentatie kunnen geven er niet toe doet, door iedereen een 10 te geven, ook al kan niemand je presentatie verstaan of sta je te kotsen waardoor niemand verder wat meekrijgt.

Misschien moet je zelfs een stap verder gaan, door zelfverzekerde kinderen een schuldgevoel aan te praten. Niet iedereen is zo zelfverzekerd als zij, en om dan iemand te zien die wel gewoon voor een groep kan praten, kan erg pijnlijk zijn voor de onzekere kindjes. Door daar meer aandacht aan te besteden op school laten de zelfverzekerde en slimme kindjes het misschien wel uit hun hoofd om nog goede presentaties te geven, waardoor er meer gelijkheid komt. En dat is goed toch?
pi_206719738
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 13:22 schreef Viezig het volgende:

[..]
Iedereen moet een 10 krijgen, anders is het niet eerlijk. Net als dat iedereen naar de universiteit moet kunnen, als Marietje met drie verschillende leerstoornissen het niet aankan dan moeten de eisen gewoon verlaagd worden. Het maakt helemaal niet uit dat we nu hordes universitair opgeleiden hebben die niet aan de bak komen omdat hun diploma niets waard is.

Zelfverzekerde slimme kinderen moet je eigenlijk helemaal niet willen. Daar worden de onzekere klasgenootjes alleen maar onzekerder van, als ze zien dat iemand anders wel gewoon verstaanbaar een spreekbeurt kan geven. Je moet zelfverzekerde kinderen vooral leren dat hun kracht van bijvoorbeeld een goede presentatie kunnen geven er niet toe doet, door iedereen een 10 te geven, ook al kan niemand je presentatie verstaan of sta je te kotsen waardoor niemand verder wat meekrijgt.

Misschien moet je zelfs een stap verder gaan, door zelfverzekerde kinderen een schuldgevoel aan te praten. Niet iedereen is zo zelfverzekerd als zij, en om dan iemand te zien die wel gewoon voor een groep kan praten, kan erg pijnlijk zijn voor de onzekere kindjes. Door daar meer aandacht aan te besteden op school laten de zelfverzekerde en slimme kindjes het misschien wel uit hun hoofd om nog goede presentaties te geven, waardoor er meer gelijkheid komt. En dat is goed toch?
Nou maak je het wel heel zwaar.
Vakman pur sang
pi_206720367
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ach ja, vroeger hadden op de basisschool de beruchte jaarlijkse ‘spreekbeurt’ echt de horror was dat. Maar je werd er wel hard van, juist goed als kind om te leren gaan met stress.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 18 november 2022 @ 15:33:07 #270
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_206720730
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zal wel een waardeloos boek zijn geweest. Als hij het over Mein Kampf had gedaan, had hij zeker die 10 gekregen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_206721461
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het is ook heel onlogisch.
Ze schrijft dat angst geen probleem moet zijn maar tegelijk is ze coach om met angst te leren omgaan en te beheersen.
Mag het nu wel of niet? :')
  Manager PR/Moderator vrijdag 18 november 2022 @ 16:58:38 #272
269689 crew  Viv
pi_206721596
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 16:46 schreef vencodark het volgende:

[..]
Het is ook heel onlogisch.
Ze schrijft dat angst geen probleem moet zijn maar tegelijk is ze coach om met angst te leren omgaan en te beheersen.
Mag het nu wel of niet? :')
:D

Had ze beter kunnen zeggen:

Het klasgenootje van mijn zoon kreeg slechts een 6,5 voor zijn spreekbeurt vanwege angst. Wil jij niet dat hetzelfde gebeurt met jouw kind? Boek dan nu een coachingstraject bij mij!
pi_206721692
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 16:58 schreef Viv het volgende:

[..]

Het klasgenootje van mijn zoon kreeg slechts een 6,5 voor zijn spreekbeurt vanwege angst. Wil jij niet dat hetzelfde gebeurt met jouw kind? Boek dan nu een coachingstraject bij mij!
Yup. Want angst mag er zijn maar is behoorlijk onhandig dus hoe handle je dat nu?
Bel mij!
  vrijdag 18 november 2022 @ 18:35:38 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206722603
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 16:58 schreef Viv het volgende:

[..]

_O-
pi_206728282
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 15:33 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Zal wel een waardeloos boek zijn geweest. Als hij het over Mein Kampf had gedaan, had hij zeker die 10 gekregen.
De auteur van dat boek was tevens goed in presentaties voor een groot publiek geven, als het kindje daar inspiratie uit zou putten komt het vast goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')