Dat deden we op school ook als onze kleptomaan weer bezig was geweestquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oeps ze gaan de kring in, iedereen recht in zijn face vragen waar het scheerapparaat is
Want hij heeft het zelf niet gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
Maciano.. Iedereen bij de tand voelen
Dat gaan ze nu uitzoekenquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Want hij heeft het zelf niet gedaan
?
Die zag ik vanmiddag weer tevoorschijn getoverd worden.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Kim had Djedi geholpen met de stijltang verbergen.
Dj ? maar die durft dit nu nooit meer toe te geven naar 10.000 euro boete denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:50 schreef HappyCharly het volgende:
Maar wie heeft het apparaat (verstopt)?
quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als Sjeff doorpakt haalt 'ie het geld uit de Pot
quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:55 schreef HappyCharly het volgende:
En nu dan?
Waarom roepen ze Berend er niet bij?
quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
"Berend blijft rondjes lopen, die heeft eigen regels en wetten"
Ik geloof niet dat de dader zich nog gaat melden nuquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
Morgen hebben ze er twee... wel zo makkelijk
De camera weet alles...quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:56 schreef Vlinder1974 het volgende:
camera zoemde heel erg in op madeleine
heeft niet zij toch het scheerapparaat verstopt?
Het wc-papier afpakkenquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heeft hij uberhaupt wel middelen of manieren om iets te doen?
Wat mij opvalt is, dat de humor van alle deelnemers in RLS programma's enorm lullig is.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zag ik vanmiddag weer tevoorschijn getoverd worden.
Die verstopgrapjes worden wel zielig.
volgens mij nietquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:55 schreef Flow3r het volgende:
Weten wij wie het scheerapparaat heeft ?
Dat zou kunnen, wegnemen en bij een ander neerleggen....ze zijn er toe in staat.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Sasha is bang dat het scheerapparaat ineens bij haarzelf gevonden wordt.
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Duimstok is gebroken, de dader ligt op het kerkhof.
Duidelijk, ouwe dievegge.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:59 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
camera blijft op maddy inzoomen hoor
Wie heeft de waterkoker gesloopt?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:00 schreef Was-beer het volgende:
Wie heeft de stopwatch gesloopt?
Wie is er op Esthers bril gaan zitten?
Kwam ook geen dader aan het licht. Cold case zaak geworden nu...quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:00 schreef Was-beer het volgende:
Wie heeft de stopwatch gesloopt?
Wie is er op Esthers bril gaan zitten?
het kan en probeer dan maar eens te bewijzen dat je het niet gedaan hebt, als iemand met een vinger naar je geeft gewezen is het heel moeilijk de neuzen weer de andere kant op te laten kijken...quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
De paranoia gaat leven.. als het scheerapparaat bij iemand verstopt is die er niets mee te maken heeft
quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac de SpellenVerstopper is wel raar stil ineens
quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:02 schreef Deisyy het volgende:
Martin: Als het aan mij ligt eten we twee dagen niet voordat het ding terug is.
Toen het niet om iets ging wat voor hem belangrijk was vond hij het hilarisch..quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac de SpellenVerstopper is wel raar stil ineens
Ligt gewoon buiten de poortquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
Kijkt iemand ook op dak? zo'n ding gooi je makkelijk
Daar liggen alle dildo'squote:Op dinsdag 22 november 2022 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
Kijkt iemand ook op dak? zo'n ding gooi je makkelijk
Zit ze te poepen?quote:
Of ze hem echt niet heeft, nee dus.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:07 schreef HappyCharly het volgende:
wat fluisteren ruben en djedi nu?
Dingen verdwijnen soms gewoonquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
Ik ben ook wel eens wat kwijt. En ik woon alléén
Verdacht iddquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
duidelijk dat maddy het is
de camera laat haar niet los
ze zoekt ook niet mee
Ze zit en roept Ik kan nix vinde hooorrjjjquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
duidelijk dat maddy het is
de camera laat haar niet los
ze zoekt ook niet mee
Wat moet die met een tondeuse.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:08 schreef Silves het volgende:
iemand bij mirthe gekeken? die houd wel van andere spullen, ..
bijzonder iddquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wed dat ze het in haar zak heeft.
Ze kijkt ook zo raar.
Dan is het nog erger als je het niet kan vinden, want waar is het dan?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
Ik ben ook wel eens wat kwijt. En ik woon alléén
Helemaal nietsquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:11 schreef mootie het volgende:
En wat de neuk heeft Jeff gekocht voor 159 euro.
Wat moet zij dan met een tondeuse scherenquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Scheren, is namelijk verslaafd aan epileren en scheren..daar gaat het al dagen over..
Is t niet in de wasdroogkamerquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ohhh Maddy heeft hem en legt hem in een kluisje, is dat haar eigen kluisje>?
Ja schuldigquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wed dat ze het in haar zak heeft.
Ze kijkt ook zo raar.
Kim D?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:13 schreef Loveable het volgende:
Benieuwd bij wie zijn of haar kastje ze het verstopt heeft.. maar waarom om degene terug te pakken?
Ze eet alleen de chocola er vanaf.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:13 schreef Sasoema het volgende:
Maddie die ook de m&m niet luste, Maddie die zich constant in het nauw brengt
Die had toch haar afgeschoren, die loopt 's nachts rondquote:
Is dat bij het bed van Kim D. ?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah.. Gluipkutje Maddie
[ afbeelding ]
Aan de andere kant, al tig mensen hebben al iets verstopt hihaho, nu is het ineens een halsmisdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:15 schreef juul. het volgende:
Maddy die zo prat ging op haar eerlijkheid, ik ben altijd eerlijk
Kim haar was afgeknipt Huhuhuhuhuhuhuhuhquote:
Nee dat was Maddyquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kim haar was afgeknipt Huhuhuhuhuhuhuhuh
ja volgens mij ookquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:18 schreef Kakadylo het volgende:
Het ligt gewoon weer in haar eigen kluisje zo te zien
Nee toch?quote:
nou hopelijk het kastje van wanda, want die zou ie,amd ver,oorden als het in haar kastje zou liggenquote:
Ester of Janet?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:14 schreef HappyCharly het volgende:
Van wie is dat kastje? best rommelig..
Van Maddy zelf of naait ze iemand anders?
Oja in het begin toen ze er twee weken zaten toch? Maar of er echt een pluk haar afgeknipt was weten we nietquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kim haar was afgeknipt Huhuhuhuhuhuhuhuh
dan is het ruben zijn kastjequote:Op dinsdag 22 november 2022 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
Dat is dan toch het kastje van degene die naast haar in K3 ligt of zag ik dat verkeerd?
In haar slaapquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oja in het begin toen ze er twee weken zaten toch? Maar of er echt een pluk haar afgeknipt was weten we niet
Waarom denk je dat?quote:
Ja sukkel wat moeten we nog meer?quote:
Omdat Jeff het weet , of het moet op ander momentzijn geweestquote:
hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:22 schreef puzziepie het volgende:
Jeff weet dat zij het heeft verstopt.
Gelijk heeft ze, als er niks mee te maken hebt gewoon lekker je eigen ding doenquote:
Sorry , we praten langs elkaar heenquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:28 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
heeft isaac gezien dat maddy het scheerapparaat heeft?
Ik was er twee dagen niet, kan je een klein uitrekesel gevenquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:25 schreef HappyCharly het volgende:
ik zou als ik hun was zeggen dat ze zo bliven zitten totdat alles opgehelder is
Stelletje kleuters
Doe anders even een blinde stemming, die alleen de manager ziet
Of ze heeft het ineens spontaan gevondenquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:29 schreef Loveable het volgende:
Zal Maddy zo zeggen ik heb de scheerapparaat verstopt, omdat dit een kutgroep is?
Het scheerapparaat is weg. De groep heeft gezocht. Aan de beelden van febo te zien heeft Maddy het apparaat nu net in haar kastje gelegd.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was er twee dagen niet, kan je een klein uitrekesel geven
Legt ze het vannacht in de douche neerquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:30 schreef juul. het volgende:
[..]
Of ze heeft het ineens spontaan gevonden
in het kastje naast haar bedquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:30 schreef juul. het volgende:
[..]
Of ze heeft het ineens spontaan gevonden
Het kan ook niet meer want ze gaan het haar wel degelijk kwalijk nemen. Het is al te ver.quote:
de camera op stream 2 zoomt al een half uur in op maddyquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:31 schreef Flow3r het volgende:
Is het wel zeker dat Maddy het heeft gedaan ? Die cap was helemaal niet duidelijk
100% 100%quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:31 schreef Flow3r het volgende:
Is het wel zeker dat Maddy het heeft gedaan ? Die cap was helemaal niet duidelijk
ik verwacht niet andersquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:32 schreef Vlinder1974 het volgende:
die breekt zo inderdaad wel hoor
als het niet nu is dan is het straks
Het was duidelijk zatquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:31 schreef Flow3r het volgende:
Gewoon alle gladden poesjes checkenquote:
100 % je weettochquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:32 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
de camera op stream 2 zoomt al een half uur in op maddy
Dat ziet er uit als een doosje, is dat niet de verpakking van de fashiontape?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was duidelijk zat
[ afbeelding ]
gaat mij te snel, ik zie geen tondeuzequote:Op dinsdag 22 november 2022 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was duidelijk zat
[ afbeelding ]
Die is leuk om haar smoelquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een doosje, is dat niet de verpakking van de fashiontape?
Je bent niet alleenquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:35 schreef HappyCharly het volgende:
ik voel me een beetje rot dat ik dit wel vermakelijk vind...
(een beetje maar...)
Ik herken er geen tondeuse/scheerapparaat inquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een doosje, is dat niet de verpakking van de fashiontape?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik herken er geen tondeuse/scheerapparaat in
quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:35 schreef HappyCharly het volgende:
ik voel me een beetje rot dat ik dit wel vermakelijk vind...
(een beetje maar...)
Ze blijft onschuldig tot het tegendeel bewezen is.. en dat zal op deze manier idd nooit zijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
gaat mij te snel, ik zie geen tondeuze
quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:36 schreef mootie het volgende:
Moiraima heeft de stangen toch verstopt?
Ik versta de helft niet van haar.quote:
Dit maakt wel duidelijk hoe makkelijk het is om iemand te beschuldigen en dat ook als waarheid te bestempelen.quote:
Ze praat snelquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik versta de helft niet van haar.
Nou ze kunnen gewoon 24 uur aanvragen en de next day vetrekken..quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef Juud79 het volgende:
Zou Maddy graag naar huis willen? En Djedi, met haar muur grapje?
Maddy was daar wel stiekem en ongemakkelijk bezig, maar het was geen scheerapparaat.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit maakt wel duidelijk hoe makkelijk het is om iemand te beschuldigen en dat ook als waarheid te bestempelen.
En dat is een klein groepjequote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit maakt wel duidelijk hoe makkelijk het is om iemand te beschuldigen en dat ook als waarheid te bestempelen.
Ja, dat tik ik al 3 keerquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:38 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft Mora echt de stangen verstopt, iemand gezien?
Want die wil er heel graag overheen stappen
Omdat Moira ook schuldig is.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
waarom moet er altijd overal overheen worden gestapt
Maar wat deed ze dan? Het was iig iets stiekems.. misschien niet het apparaat... ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maddy was daar wel stiekem en ongemakkelijk bezig, maar het was geen scheerapparaat.
Ja, filmpje van in het filmpjes topic, zelf gezien vanmiddag.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:38 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft Mora echt de stangen verstopt, iemand gezien?
Want die wil er heel graag overheen stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |